Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 07:43

Justin løftede langsomt hånden og lukkede fingrene om hans håndled på en blid måde, men ikke for at fjerne ham fra sig. Han frygtede ikke for en voldtægt da det ville virke underligt nu, og også nu hvor Justin rent faktisk gjorde dette frivilligt. Stille brød han kysset og trak hovedet lidt tilbage men så deres læber stadig kun var millimeter fra hinanden. Han vidste ikke hvad han skulle sige eller hvad han kunne gøre så han så ham bare i øjnene med let åben mund og forsøgte at finde ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 07:59

Brendon blev bare ved med at kysse Justin inden han mærkede at han træk sig tilbage, han åbnede langsomt sine øjne og så stille på ham. han nussede ham bare blidt videre på kinderne og prøvede at finde på nået at sige "jeg elsker dig" hviskede han kærligt og viste ikke hvad han ellers skulle sige, da det føltes mest rigtigt at sige det end at sige alt muligt andet som ikke gav mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:05

Justin så ham i øjnene og lod en slank finger kører en linje fra hans håndled til skulderen hvor han lagde armen om hans nakke "gør du?" hviskede han spørgende og legede kærligt med hans nakkehår ved at sno det om fingrene og nusse det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:08

Brendon så bare på ham og nikkede langsomt, dog stoppede han hurtigt med det for ikke at komme til at slå Justin med sit hoved "ja det gør jeg virkelig" hviskede han og havde aldrig troet at det kunne føle så rigtigt og alligevel så nervøst at sige at man elskede en anden, han havde jo ikke rigtigt sagt det til nogen anden da han jo aldrig havde kunnet holdt på en kæreste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:12

Justin bed sig svagt i læben og vidste ikke hvad han skulle sige. "Jeg er bange for jeg ikke kan sige det samme Brendon" sagde han stille og håbede ikke det ville såre ham bare fordi han ikke følte det samme som ham. Jo han var måske lun på ham men ordene jeg elsker dig ville han aldrig sige uden virkelig at mene det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:24

Brendon så stille på ham og lyttede på hvad han sagde, han kunne mærke en følelse inde i sig som han aldrig havde følt før. den var ikke til at beskrive dog gjorde det sindesyg ondt inde i ham, han vende sit blik væk fra ham og tog sine hænder med sig "oh" sagde han stille og rejste sig langsomt op "jeg må heller se at komme hjem.. jeg har nået arbejde i morgen" mumlede han og gik ud for at tage sine sko på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:30

Justin så smerten i brendon og ville næsten ønske han ikke havde sagt det og dermed afvist ham, men det var jo bare sandheden han havde sagt...Han ville aldrig lyve om den slags. "Ja det...må du hellere" sagde han stille og lidt tøvende hvorefter han fulgte ham ud til gangen "Brendon...angående arbejde.." begyndte han og vidste ikke hvordan han skulle spørge og om det overhovedet var det rette tidspunkt at spørge på men..."er jeg på igen?". Han havde ikke mødt op på jobbet siden den første voldtægt men mærkede dog ikke så meget til det på økonomien. Nu var han jo heller ikke en person som behøvede meget andet end lidt blod og noget selskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:36

Brendon gik ud og tog sine sko på, han så hurtigt op på ham da han hørte hvad han spurgte om og træk bare på skulderne "hmm" sagde han og tog sin jakke på, mest havde han lyst til at sige nej til ham. dog kunne han ikke sige hvad Justin skulle gøre og ikke gøre, han åbnede bare døren og skynde sig ud af den. han havde ønsket at han aldrig var gået der hen og fortalt Justin hvordan han virkelig følte, dog kunne han ikke gøre nået og skynde sig bare ned af trapperne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:45

Han stoppede ham ikke da han rskyndte sig ud af døren da han ikke kunne se hvordan det dog skulle virke. Han lod ham gå. Stille lukkede han den efter ham, gik ind ii køkkenet igen og satte sig på køkkenbordet hvor han bare krydsede benene og tænkte over alt Brendon havde sagt og det de havde snakket om. Det var ikke tit man var så heldig at opleve gensidig kærlighed men han vidste så heller ikke hvor stor erfaring Brendon havde med den slags da han ikke virkede som typen der gad kærlighed og faste forhold. One night stands måske, men så ikke mere. Og hvad med det han havde sagt med jobbet? Var Justin på igen?

//mandag? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 08:53

Brendon var både glad og trist over at Justin ikke havde stoppet ham, han havde mest lyst til at blide hos ham dog havde han ikke lyst til at blive der når det var så pinligt som det var. han viste at han skulle havde holdt sin kæft om det, dog var der nået inde i ham som sagde at det var det rigtige at gøre. han skynde sig bare igennem regnen, og hen til sin bil som han hurtigt dog sikkert kørte hjem i.
Brendon havde gået længe uden at skrive til Justin og havde bare holdt sig fra sin mobil, udover når han skulle havde fat i dem på arbejdet som han skulle. det var blevet Mandag og det betød bare arbejde igen, selv om det ikke gjorde ham særlig meget da han var en af dem som arbejde tristheden væk. dog var han ikke sikker på om Justin ville komme eller ikke, et eller andet sted håbede han ikke at han ville. da han ikke ville kunne få sig selv til at se ind i hans øjne, han pakkede de sidste papir sammen og gik ud af sit strandhus og hen og ind i sin bil. han lag papirene ved siden af sig og tjekkede at han havde alt med, inden han startede sin bil og kørte mod sit arbejde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 09:01

Han steg stille af bussen, hankede op i skuldertasken og gik gennem La Sunishas gågade på vej til arbejde. Dog var han ikke her fordi han havde tænkt sig at deltage i noget som helst der havde med jobbet at gøre da det virkede forkert efter hvad der var sket, men det var nu mere for at snakke med Brendon at han var mødt op selvom de andre nok ville tro noget andet. 10 minutter efter gik han gennem døren til den flotte bygning viste sit kort som oplyste at han arbejdede her, og begav sig ind i møderummet for at vente på Brendon. Han havde godt forudset at flere af hans kollegaer ville være der, men det havde han bare ikke tænkt specielt meget over før nu, hvor de kom op med diverse spørgsmål og satte ham for krydsforhør, men han afslørede intet og undskyldte det med at han havde været syg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 09:12

Brendon kørte bare igennem La Sunisha og glædet sig bare et eller andet sted at komme hjem igen, det havde han aldrig prøvet før at han gjorde og det irriterede ham ret så meget. han havde købt en cola på vejen og havde ikke tænkt sig at skynde sig, han stoppede dog op foran bygningen på den plads som han plejede at havde sin bil stående. han tog papirene i den ene hånd og cola'en i den anden, mens han gik ud af bilen og låste døren så godt han kunne. han lag den derefter ned i lommen og gik ind døren, han så kort på de vagter som stod der og gik bare videre ned til mødestedet. han lag papirene og satte cola'en på bordet og så let ned på dem imens "skal vi så se at komme igang? vi har en ret så stram uge" sagde han lidt koldt i det og så op på dem som havde mødt op, han blik satte sig på Justin inden han hurtigt så ned på papirene igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 09:19

Justin så hen mod døren da han hørte den gå op endnu en gang og han betragtede instruktøren lidt tid men så hurtigt væk igen for at det ikke ville virke mistænkligt for de andre. Nogle af personerne ved bordet nikkede svagt til det Brendon havde sagt og en af redigerins fyrene spurgte hvilke og hvor mange ordrer de havde fået på film der skulle laves af dem. Justin forholdt sig tavs og var næsten usynlig mellem de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 09:36

Brendon's så irriteret over på fyren, han var ret irriteret i det over at han bare spurgte uden at lade Brendon snakke færdigt "3 film" mumlede han og så kort over på sin assistent inden han så ned i papirene igen, og kiggede kort igennem dem inden han så op på dem igen "vi har tilmelde til de to og mangler 2 fyre til den sidste" sagde han og rykkede sin stol ud og satte sig ned, og var sikker på at det ville tage langtid. da han ikke regnede med at folk ville finde ud af hvad de ville på så kort tid, når de ikke kunne finde ud af det ugen før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeLør 21 Aug 2010, 10:13

Justin betragtede Brendon med et lidt halvtomt blik i øjnene og vidste ikke om han havde tænkt sig at melde sig som model til filmen eller ej. Han forholdt sig bare tavs blandt de andre og så på mens en anden model ved navn Anthony meldte sig.

//krea er nede ^.^'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitimeTors 23 Sep 2010, 22:56

Brendon så ikke en eneste gang på Justin og havde heller ikke lyst til at se på ham, han så bare hen på de andre og nikkede når Anthony melde sig "okay" sagde han og vende sit blik ned i papirene og skrev hans navn ned, inden han igen så op på dem med et køligt blik og glædet sig bare til at han kunne komme hjem igen "kom nu folkens" sagde han irriteret i det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili
» Regn .. Reeeegn og mere regn! (Andrew)
» Strand tur//Brendon.
» Drop it to the ground - Brendon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: