|
| Strandfest//Danni. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 13:56 | |
| Pierce rødmede vildt og så ned. Han anede ikke havd han skulle gøre nu men han besluttede så sig for bare at forsætte med det han havde gang i. Han bed sig hårdt i læben og så væk da han syntes det var enormt pinligt. Hans kinder var en mørkerød farve. Han lod sin anden hånd glide op under hans trøje og lod den glide over hans mave og brystkasse. Hans anden hånd legede blidt med hans brystvorte. Hans vejrtrækning var meget ujævn og han kunne mærke hans lem var helt hårdt og han ville bare have det befriet. Han undrede sig lidt over om om Danni var ligeså tændt som ham. Han lod sin hånd glide ned til fronten af hans bukser og lod den så glide over hans skridt for at finde ud af det. Han nød at Danni legede med hans piercing og han vred sig sensuelt under ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:08 | |
| Danni så stille på hans kind og smilte lidt af det, han kyssede den en enkel gang og elskede jo at se den farve på andres kinder. dog havde hadet at havde den på sig selv, selv om han så ret så sød ud med den på. han så ned og fulgte hans hænder med sit blik og kunne godt lide den fornemmelse, han gav nogle lyde fra sig og gav også et enkel støn fra sig og lukkede sine øjne stille i. hans øjne sprang op da han mærkede hans hånd ved sit skridt, han tog hurtigt fat i den og skubbede den væk "nej" udbrød han og så ned på ham med panik i sine øjne, da det var en af de ting han ikke kunne klare og kunne også gøre så han ikke længere var tændt. han satte sig op og lag sine hænder foran sit skridt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:11 | |
| Pierce stivnede og så ned. Han satte sig op og trak sine ben til sig. Han så ned af sig selv. "J-Jeg.... Undskyld" Han var så pinlig berørt at han ikke anede hvad han skulle gøre. Han kom på sine ben og løb ud af Dannis værelse og nedenunder. Han hev hurtigt i sine støvler før han forsvandt ud af huset. Han havde tåre i øjnene og havde det dårligt med han havde gjort ham så bange. Han virkede så bange og han kunne bare ikke tage det. Han forsatte med at løbe gennem regnen uden at vide hvor han løb hen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:23 | |
| Danni så på ham og prøvede at nå at få fat i ham "Pierce stop" sagde han og ville jo ikke havde ham til at gå, han rejste sig hurtigt op og løb efter ham. han tænkte ikke engang på at få sine sko på og løb bare ud i regnen, han var ikke sports personen og løb derfor heller ikke så hurtigt. han kunne se ham længere fremme og var glad for han kende sit område så meget, han tog hurtigt en smut ven og kom derfor et stykke foran ham. han vende sig om for at se om han havde nået det og blev lykkelig da han så at han havde det, hans hår var helt vådt og hans makeup løb ned af hans kinder "du må ikke bare smutte" sagde han når han var kommet tætter på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:26 | |
| Pierce var hurtig men han var ikke vant til at løbe så han blev hurtigt træt. Han anede ikke at Danni var løbet efter ham eller at han faktisk befandt sig foran ham ligenu. Han stoppede brat op og stirrede bare på Danni, hans hår klæbede sig mod hans ansigt og det var ikke til at se de tåre som løb ned af hans kinder da det ligeså godt kunne være regnen. Han stod omkring en meter væk fra Danni og anede ikke hvad han skulle gøre. Skulle han løbe væk, skulle han omfavne ham eller hvad skulle han? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:29 | |
| Danni så stille over på ham "jeg er ked af det jeg gjorde.. men jeg kan ikke lide at blive rørt der, det får mig ikke til at føle mig som en pige... så gør det også at jeg ikke vil være tændt mere" sagde han og gik stille over til ham, han kyssede let hans læber og så stille på ham "og det vil jeg ikke havde skal gå til spilde når jeg bliver tændt af dig" sagde han stille og håbede at han ville forstå, han kørte sine ene hånd igennem hans hår og fjernede hans pandehår fra øjnene "undskyld" hviskede han og lag stille sine arme rundt livet på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:33 | |
| Pierce så på ham og blev stående hvor han var. Han anede ikke hvad han skulle gøre. Han betragtede forsigtigt Danni og nikkede stille til det han sagde. "Okay" Han rødmede vildt og så ned, han følte sig så dum ligenu. Han fik et chok da han mærkede hans læber mod sine egne og han gengældte forsigtigt kysset. Han rødmede vildt og så væk. Danni tændte jo også ham men han var bare for genert til at sige det. Han lukkede sine øjne i og så på Danni før han puttede sig ind mod hans hals og lagde sine arme omkring hans hals. "Det er mig der burde sige undskyld" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:45 | |
| Danni træk ham bare tæt ind til sig og lyttede på hvad han sagde, han rystede stille på hovedet af ham og kyssede ham i håret "du viste det jo ikke" sagde han stille og kunne mærke at han var begynd at fryse, og mest da han ikke havde taget nogle sko på "skal vi ikke gå hjem og få nået rent tøj på?" spurgte han om og var sikker på at han havde nået drengetøj liggende et sted, han lukkede dog sine øjne stille i og trykkede sig bare tætter ind til ham og følte sig så god tilpas hos ham. og derfor var han også lykkelig over at han havde løbet efter ham, og var sikker på at han ville være knust hvis Pierce bare havde forsvundet på den måde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 14:55 | |
| Pierce lod sig blive trukket tættere på ham og lod sin varme ånde glide over Dannis hals. Han lukkede sine øjne i og nød bare at være i hans arme, han følte sig tryg.Han så op på ham "Men jeg burde alligevel ikke være stukket af på den måde" Han gav ham et blidt kys på næsen og smilede stille. "Okay" Han tog forsigtigt Dannis hånd flettede deres fingre mens de gik tilbage mod Dannis hus "Kunne jeg msåke få lov til at tage et bad når vi kommer tilbage?" Han rødmede vildt og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 15:06 | |
| Danni så på ham og rystede af hans ord og ville ikke sige ham imod, da han helt klart holde med ham om at han ikke bare skulle havde stukket af. han så kort ned på deres hænder og træk hans hånd op til sig og kyssede den, han smilte lidt over Pierce's spørgsmål og nikkede så "ja da.. selvfølgelig må du det, du må blive så ren du vil" sagde han og viste godt at det lød dumt, han havde bare lyst til at sige det på en anden måde end at sige. at han godt måtte tage et bad så tit han ville, da han jo gerne ville havde at han følte som om at det var hans hjem. og han håbede jo et eller andet sted på at han ville beslutte sig for at blive og bo der... han rystede lidt i sin krop og glædet sig bare til at komme hjem igen, han skynde sig ind af døren i huset og lukkede igen døren efter dem. han ventede på at Pierce havde taget sine sko på, inden han tog hans hånd og gik op på sit værelse igen, og rodet lidt i sit skab og fandt en pose frem "ha jeg viste det" sagde han og gik hen og satte den på sengen "du vælger bare hvad du vil havde" sagde han og gik i gangen og videre ind på badeværelset for at finde et håndklæde frem til ham, som han kom gående med ind på værelset med igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 15:09 | |
| //Smutter nu, godnat og sov godt ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 15:13 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 04:59 | |
| Pierce så på ham og lod så sit blik falde, han var ked af han var stukket af men han troede jo han havde gjordt Danni ondt og det kunne han ikke klare. En rødmen dækkede igen hans kinder da hans hånd blev kysset. Underlæben var godt igang med at blive gnavet og det så ud til det snart ville begynde at bløde men han stoppede stadig ikke med en tygge på dne før han skulle svare Danni. "Mange tak" Han syntes det var en underlig måde at se det på men værdsatte at han måtte tage et bad. Han syntes selv han var blevet ret ulækker efterhånden men han kunne jo ikke gøre noget ved det. Hans hår var ikke for lækkert men det var heller ikke direkte ulækkert. Han smilede og fulgte efter Danni og smed skoene da de kom indenfor før han fulgte med Danni op på sit værelse. Han lagde hovedet på skrå og betragtede ham da han fandt posen. Han gik hen og åbnede den og hev så bare noget op uden at kigge på det. Han så op på ham og gik så hen og gav ham et blidt kys, "Mange tak. Vil du være sød at vise mig hvor badeværelset er?" Han smilede og tog gladeligt imod håndklædet "Tak igen" Han rødmede en smule over han blev ved med at sige tak men han kunne ikke lade være. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 05:21 | |
| Danni smilte bare af alle hans tak og kyssede ham tilbage i det blide kys og nikkede til det han sagde, han lod sin tungespids glide hen over sine læber og gik ud på gangen og pegede på den åbne dør "der" sagde han stille og gik der ned og tog et håndklæde for at få tørret sit hår "der er alt du skal bruge til at vaske dig" sagde han og trykkede sit eget håndklæde ind til sig "og jeg har en børste inde på mit værelse du kan låne når du er færdig" sagde han og gik hen og kyssede kort hans kind, inden han gik ind på sit værelse for at lade ham bade selv. han tørrede let sit hår inden han smed det over til sit beskidte tøj, han tog sin børste og børstede det let og tænkte lidt over om han skulle glatte det dog gad han ikke og håbede Pierce godt kunne lide bølget hår. han tog så sit tøj af og fandt et par shorts frem som viste det meste af hans lår, han fandt derefter en lang top frem i lyserød som var så lang at den dækkede hans shorts. han gik derefter hen og puttede sig under dynene og lag sig til rette mens han så over på fjernsynet, mens han tog sin bamse og trykkede den ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 07:47 | |
| Pierce rødmede en smule og så ned på sine fødder. Han strøg noget af det våde og klæbende hår ud af sine øjne før han fulgte efter den anden ud i gangen. Han lænede sig over og gav ham et kys på kinden "Tak igen" Han gik ud på badeværelset og stak så hovedet ud af døren da han snakkede igen "Okay, tak igen" En rødmen dækkede hans kinder. Han gik så helt ud på badeværelset og lukkede døren i. Han gik hen og tændte for vandet i bruseren. En lille nynnen kom ud mellem hans læber mens han smed sit vådetøj på gulvet så han nu stod fuldkommen nøgen, han betragtede sig kort i spejlet. Et lille suk kom fra hans læber før han gik under det varme vand, en høj lyd af tilfredstilleses kom fra hans læber da det varme vand ramte hans krop. Han slukkede det efter kort tid og tog så noget shampoo og kom det i sit hår før han skyllede det ud. Efter det greb han balsamen og kropssæben som han hurtigt skyllede af da ahn var færdig. Han trådte stille ud da han var færdig og tørede sig fuldstændig tør. Tøjet lå på siden af vasken og han trak hurtigt i det. Han gik ind på Dannis værelse og satte sig ved siden af Danni på hans seng. "Hey" Et smil på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 08:08 | |
| Danni så bare stille over på fjernsynet inden han vende blikket mod Pierce da han satte sig ned i sengen, han smilte sødt til ham og pegede over på sit skrivebord "børsten ligger der over" sagde han og smilte lige så sødt til ham, inden han lag sin hånd på hans og flettede sine fingere let ind mellem dem. han så lidt træt op på ham inden han igen vende sit blik mod tv'et, og træk sin hånd til sig s Pierce kunne få børstet sit hår. han trykkede sin bamse ind til sig og kyssede den også et par gange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 08:12 | |
| Pierce smilede stille men bed sig i læben da han så Danni bare lå og stirrede, mon der var noget galt? Et dejligt smil bredte sig på hans læber da han smilte til ham. "Okay" Han gik hurtigt over og hentede den før han satte sig på sengen igen. Han smilede og lod bare Danni flette deres fingre da han ikke havde noget imod det. Han børstede hurtigt sit hår før han rejste sig op og lagde den på plads. Han bed sig blidt i læben og gik så over og satte sig på hug foran Dannis hovede og så ham i øjnene, et træt men sødt smil på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 08:26 | |
| Danni fulgte ham let med sit blik og smilte imens, han rykkede sig mere mod kanten og så ham ind i øjnene. hans hånd gled let igennem hans hår "du er så sød" sagde han stille og bøjede sig hen og kyssede let hans læber, inden han rykkede sig tilbage i sengen og løftede dynen lidt op "kom" sagde han stille og ville gerne havde ham op i sin seng og ligge ved så han kunne ligge tæt på ham, han så dog stille på ham og smilte lidt imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 08:31 | |
| Pierce smilede og satte sig en smule bedre til rette mens han så Danni i øjnene. Han var venlig og han var glad for at han havde givet ham et hjem ivertfald for de næste par dage. Han lukkede sine øjne og nød bare det hele og gengældte blidt hans kys. Han rejste sig op og smilede glad "Lige om lidt" Han ved bukserne af og havde aldrig brødet sig om at lægge med bukser på. Han kravlede ind under dynen og smilede sødt til Danni, han lå alligevel et stykke væk fra ham da han ikke anede om han gerne ville have ham tættere på eller hvad han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 08:56 | |
| Danni så bare på ham og gemte sit ansigt ned mod sin bamse's hoved da han så at Pierce tog sine bukser af, hans kinder blev helt røde i det og han var lidt mere genert i det end han plejede. han vende sit blik mod ham da han mærkede at sin seng bevægede sig, og så stille over på ham. han rykkede sig tæt ind til ham og lag sit hoved mod hans brystkasse, han vende sit blik mod fjernsynet og trykkede sin bamse ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 09:06 | |
| Pierce bed sig i læben og rødmede endnu mere end Danni gjorde. Han vidste godt han ikke så godt ud men det var det. Han havde aldrig været stolt af sin krop men han kunne jo ikke gøre noget ved det. Han lagde dynen tæt omkring hans ryg for at han ikke skulle fryse og kom med en lyd af ren nydelse da det avr 100 år siden han havde fået lov til at skulle sove i en rigtig seng. Han rødmede vildt men lod dog Danni putte sig ind til ham og fulgte hans blik mod fjernsynet før han så ned på ham og lagde sine arme om ham forsigtigt "Er der noget gaalt?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 09:37 | |
| Danni lag stille sin ene hånd på hans brystkasse mens den anden knyttede hans bamse ind til sig, han begynde let at nusse den med sine fingerspidse. han vende langsomt sit blik op mod ham og smilte svagt "nej du er her jo.. intet andet end jeg er lidt træt" sagde han stille og var blevet ret så træt i kroppen efter en dejlig aften og dog trættende, han kyssede hans brystkasse en enkel gang og så hen på fjernsynet igen "var det dejligt at få et bad?" spurgte han stille om og kunne selv lide den friske duft fra ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 09:45 | |
| Pierce smilede stille og holdte ham tæt ind til sig før han lod sine øjne glide i og han lagde sit hovede ned på puden så hans ansigt lå lige foran Dannis. Han hev ham en smule tættere på sig og flyttede så sin ene hånd lige ned over hans røv og den anden oppe midt på ryggen af ham. "Det er jeg også, så skal vi bare se at komme ind i drømmeland?" Han kyssede ham på næsen og smilte på en beroligende og træt måde til ham. "Meget dejligt, jeg håber du nyder den friske duft fra mig?" Han grinte en smule og så ham i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 09:57 | |
| Danni vende stille sit blik mod ham da han mærkede at han kom tætter på ham, han lod sin hånd glide op fra hans brystkasse og op på hans kind. han smilte lidt da han mærkede hans hænder på sin krop og nikkede stille "ja og drømme og dig" sagde han stille og lod sine negle ae hans kind, han tog sit hoved til hans hals og dog en dyb indånding "ja du dufter fantastisk" hviskede han da han træk sit hoved tilbage igen og lag det ned på puden igen, han rykkede sin hånd ned på hans brystkasse igen og lukkede sine øjne i mens ha puttede sig tætter ind til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Fre 30 Jul 2010, 10:06 | |
| Pierce rødmede vildt og så ned, han anede ikke om Danni ville skubbe ham væk eller hvad han ville. Et lettelsens suk kom fra hans læber da han ikke blev skubbet væk. Et lille smil på hans læber og han hev ham ind til sig så de lå direkte op af hinanden. En rødmen bredte sig på hans kinder. Selv drømte han aldrig og det havde han aldrig gjort. Han havde mareridt men han drømte aldrig. HAn smilede og puttede sig mere ind til Danni "Det er jeg glad for". Han lukkede sine øjne i og smilte så et træt smil "Godnat" Han gabte stille og lod så sig selv begynde at prøve på at sove. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. | |
| |
| | | | Strandfest//Danni. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|