Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Strandfest//Danni.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Strandfest//Danni. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:45

Danni så bare op på ham og smilte lidt imens "det er jeg okay, så længe du ikke tror de spiser dig" sagde han og pustede nået hår væk fra sine øjne og så kort over på sin seng, og var glad for at han gerne ville dele den med ham "godt, for jeg vil gerne sove med dig" sagde han og lukkede sine øjne langsomt i da han mærkede hans læber mod sine, han lag sine hænder på hans kinder og kyssede ham bare tilbage. han kunne virkelig godt lide at kysse Pierce, og synes at han var nået helt for sig selv. han lod sine hænder glide ned og tog fat i hans bukser, han træk ham stille med sig over til sengen og træk ham stille ned og ligge på sig. han lag sin ene hånd på hans kind og blev bare ved med at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 10:51

Pierce så på ham og smilede stille. Han havde overhovedet ikke haft den tanke om at Dannsi forældre ville spise ham "Overhovedet ikke haft den tanke" Han nød at have ham så tæt på sig selv og havde ikke lyst til andet i denne verden. Han legede blidt med den ene af hans snakebites før han stille lænede sig op og hviskede i hans øre "I lige måde". Et lille fnis efetrlod hans mund og det var nok noget at det mest feminene Pierce havde gjort, at fnise. Men egentlig lød det utrolig sødt. Han nød kysset og blev ved med at kysse Danni og ønskede ikke at det var nogen anden han kyssede med ligenu. Dannis kys var fantastiske og det kunne ikke laves om på. Han fik et lille chok men fulgte frivilligt med Dannis over til hans seng. Han lanede blidt ovenpå Danni og kunne ikke lade være med at rødme. Han forsatte dog med at kysse ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:01

Danni blev bare ved med at kysse ham og var glad for at han gerne ville sove sammen med ham, han lod sin fingere glide indunder hans tanktop og nussede ham blidt på ryggen. mens han med lethed lag sine ben omkring livet på ham, han kunne virkelig godt lide at kysse ham og var glad for at han gerne ville kysse ham tilbage. han var dog bange for at der ville komme til at komme følelser ind i det, da han jo havde sin kæreste og viste at det ville blive svært at slå op med ham. han slog dog hurtigt tanken ud af sit hoved og havde ikke lyst til at tænke på det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:10

Pierce forsatte med at kysse ham med brød langsomt kysset og lænede sig ned og begyndte at kysse hans hals og efterlod dog også et lille nap her og der. Han fik kuldegysninger og nød at blive nusset på ryggen. Han ville til hver en tid kysse Danni men han kunne stadig ikke slå tanke ud af hans hovede om at han var billig, altså Pierce hamselv og ikke Danni. Han bed sig i læben før han lænede sig op og kyssede igen Danni men lod denne gang sin tunge glide ud og glide hen over Dannis underlæbe. Han anede ikke hvad han lavede men han fulgte bare sin krops ønsker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:20

Danni åbnede kort sine øjne da han mærkede at hans læber forsvandt fra sine, han strakte dog bare sin hals da han mærkede hans læber. han gav også et par lyde fra sig når nappene fik hele hans krop til at sætte i bevægelse, og havde det svært med at ligge stille under ham. han nussede ham dog videre på ryggen, han kyssede ham hurtigt tilbage og lod sin tunge komme ud og finde hans da han mærkede hans mod sine læber og begynde at lade den lege med hans. han stoppede hurtigt og åbnede sine øjne da han hørte døren gik op, og hans mor kom ind med en bakke med to tallerkener med pandekager og to store kopper med kakao i "så skal i se her" sagde hun mens hun så ned på bakken, hun så dog op og så bare underligt over på dem. Danni kunne ikke gøre andet end at grine og rødmede lidt imens, hans mor gik bare hen og satte den på hans natbord inden hun hurtigt forsvandt ud af døren igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:26

Pierce smilede og nød at han kunne få Danni til at vride sig sådan under ham. Dog havde han ikke forstand på hvad han gjorde. Han gjorde det bare og var heldig med at han kunne lide det han gjorde. Han forsatte med at nappe Danni blidt i halsen før han lod sin tunge glide ind i hans mund da han frivilligt åbnede munde. Han lod sin egen tunge massere hans i håb om at han ville kunne lide det. Han lå stadig ovenpå Danni og håbede han ikke maste ham. Han lod sin ene hånd glide op i hans hår og han nussede ham stille i håret. Hans øjne sprang op das han hørte døren gå op og hans kinder blev blodrøde. Han stoppede med at kysse Danni og flyttede sig så han nu lå ved siden af ham. Det var så pinligt det her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:32

Danni grinte lidt af det og satte sig langsomt op i sengen, han kørte sine fingere igennem sit hår og så stille over på ham. han bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang "det var bare min mor" sagde han som om hun havde set det mange gange før, selv om det slet ikke passede og den eneste fyr han havde taget hjem var jo hans kæreste. han tog bakken over i sengen og satte den foran ham "du skal så meget smage min mor's pandekager" sagde han og rakte ham en kniv og gaffel, inden han selv tog sin kop kakao og drak lidt af den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:35

Pierce lå bare og anede virkelig ikke hvordan han skulle takle der her. Han så forsigtigt op på Danni og anede ikke hvordan han kunne tage det så roligt som han gjorde. Han rødmede men gengældte så det ene kys med et lille smil på sine læber. Han satte sig langsomt op "Du siger det som om det overhovedet ikke er pinligt? Han lagde hovedet på skrå og bed sig lidt i læben. Han tog imod gafflen og kniven men lagde det så forsigtigt fra sig. "Danni jeg kan ikke, jeg skal jo ud igen imorgen og derfor kan jeg ikke spise fordi min krop så kræver mad." Han så ned og bed sig i læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:41

Danni så stille over på ham og satte koppen fra sig og træk lidt på skulderne, han slikkede sig let over læberne og smilte lidt "min mor tager tingene som de kommer" sagde han og håbede at han villeforstå det, at det endelig ikke betød nået over hovedet. han havde lært at leve med at hans mor kom på de mest mærkelige tidspunkter, han så hurtigt på ham og hørte på hvad han sagde. han rystede forsigtigt på hovedet af ham "nej du skal ikke.. eller du behøver ikke du kan blive her, vi kan godt finde ud af nået du behøver ikke bo ude på gaden" sagde han lidt bedende i det og ville virkelig havde det skidt hvis han var skyld i at Pierce ikke havde et sted at bo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:48

Pierce så på Danni og lagde sig så ned i sengen igen. Han så op i loftet og betragtede de ikke eksiterende mønstre som hans øjne tegnede. Han nikkede stille og så så på ham "Det er jeg glad for men jeg syntes stadig det er enormt pinligt" Han rødmede vildt og vendte sig så om sa han lå med benene i vejret og betragtede Danni. Han anede ikke hvordan han ville reagere på det han sagde men håbede han tog det font. Han så ned og bed sig i læben "Danni jeg bliver nødt til det, jeg kan ikke nasse af på folk. Det ville jeg aldrig kunne klare og jeg tror heller ikke jeg ville kunne se din kærste i øjnene. Det ville bare blive alt for akavet" Han bed sig i læben og så op på ham. Han håbede han kunne se hvad han mente og at han kunne acceptere det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 11:55

Danni så bare over på ham og vende sit blik kort ned mod pandehagerne, inden han så over på ham igen og satte stille bakken over på bordet. han gik hen og satte sig på hans mave og så bedende ned på ham "det gør du heller ikke.. jeg tvinger dig til at blive, Pierce du må altså ikke" sagde han ikke og kunne ikke andet end komme på dårlige ting som kunne ske, det fik også tårene frem i hans øjne og han blev bare ved med at se ned på ham "jeg vil ikke være skyld i din død.. vil du ikke nok blive bare i et par dage så du har fået det bedre" sagde han stille og holde sine tåre inde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:03

Pierce så på ham og så ned. Han anede ikke hvad han skulle gøre. Han anede ikke hvordan Danni ville reagere på det men han håbede på en god reaktion men han var næsten sikker på han ikke ville få en god reaktion fra ham. Han fik et lille chok men så op på Danni. Han bed sig i læben og anede ikke hvad han skulle gøre. Gaden var hans hjem og han anede ikke om han kunne vende sig til et liv indendørs igen men han tvivlede stærkt på det. Han lagde forsigtigt sin hånd mod Dannis kind "Det vil du aldrig være. Det vil være min egen skyld" Han nussede forsigtigt Dannis kind og kunne ikke lide han var ved at græde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:11

Danni så stille ned på ham og når han mærkede hans hånd mod sin kind, kunne han ikke holde det tilbage og en tåre trillede langsomt ned af hans kind "vil du ikke nok blive i et par dage og få det bedre?" spurgte han bedende om og kunne ikke lide at han skulle slippe ham ud, han lag stille hans hånd på hans som lå på kinden. han så stille ned på ham og bed sig let i læben, og ville gøre alt for at gøre at han blev bare i et par dage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:14

Pierce så på ham og fik selv tåre i øjnene. Han anede ikke hvad han skulle gøre og ville gøre alt for at Danni ikke begyndte at græde. Han bed sig i læben og tørrede tåren forsigtigt væk med sin tommelfinger. "Hvis du holder op med at græde så jov. Jeg kan ikke holde ud og se dig græde Danni" Han blev liggende før han forsigtigt tog hans hånd og plantede et blidt kys mod hans hånd. Han så Danni i øjnene og ønskede ikke at se ham græde. Han ville dog kun blive i et par dage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:26

Han så stille ned på ham og lyttede på hvad han sagde, han nikkede langsomt til det han sagde og prøvede at stoppe. han nød kysset på sin hånd og smilte lidt og rødmede af det "ja skal nok prøve" hviskede han og lag sig stille ned over ham og trykkede sit ansigt mod hans hals "du er nået særligt så jeg vil ikke se dig død" hviskede han og håbede at han ville forstå det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:31

Pierce så på ham og håbede virkelig på at han ville stoppe med at græde. Det gjorde sindsygt ondt fordi han vidste det var hans skyld han græd. Han havde altid svært ved når han fik folk til at græde. "Mange tak" Han lukkede sine øjne ig og lod bare Danni lægge sig sådan da han overhovedet ikke havde noget imod det. Han lukkede sine arme omkring hans ryg og holdte ham tæt ind til sig selv. "Noget særligt...." De ord var fremmede for ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:36

Danni begynde let at nusse ham på brystkassen og nikkede stille "ja du er nået helt særligt.. jeg vil blive knust hvis du forsvandt eller dødt" sagde han stille og begynde at kysse hans hals, og lod sin hånd glide ind under hans tanktop og legede let med hans navlepiercing "undskyld at jeg er sådan" sagde han stille og kunne ikke forstå hvorfor han var sådan, han havde det bare som om Pierce virkelig betød meget for ham. han begynde bare at kysse hans hals igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:40

Pierce nød at blive nusset og han lod så sine øjne glide i. Han følte sig godt tilpas omkring Danni. Han rødmede af hans ord og så på ham. Han havde det på samme måde men han kunne ikke sætte ord på det. "Tak" Han bed sig i læben for at være stille. Han ville ikke have Dannis forældre skulle høre ham. Et lille gisp i nydelse brød hans læber da han begyndte at lege med hans navlepiercing. "Hvorfor siger du dog undskyld?" Han lagde hovedet på skrå men strakte bare sin hals da Danni igen begyndte at kysse hans hals igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 12:50

Danni blev bare ved med at kysse hans hals i et stykke tid, han træk sit hoved lidt efter tilbage og så ned på ham "fordi det er pinligt at jeg er tæt på at græde over at du vil gøre som du selv vil" sagde han stille og tog hans hånd og lag den let på sin røv, han så stille ned på ham og søgte hans læber og kyssede dem blidt "jeg vil havde du røre ved mig" hviskede han og nappede ham let i læben, han lukkede stille sine øjne i og blev ved med at nappe i hans læbe. mens han legede lidt videre med hans piercing
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:00

Pierce bed sig forsat i læben mens hans tæer krøllede sig sammen men han slappede helt af og så så op på Danni, han rystede på hovedet og nussede hans kind "Nej det er ikke Danni" Han bed sig i læben og ham tage hans hånd. Han voldsom rødmen brød dog ud på hans kinder da den blev placeret mod hans røv. Forsigtigt lod han sin anden hånd glide ned og hvile på hans rød. Han kyssede ham tilbage og det det korte og blide kys "Okay" Hans stemme var kun en smule højere end en hvisken. Han lod sine hænder glide ned i Dannis baglommer og gav en røv et blidt og kærligt klem. Han nød at hans piercing blev leget med og at hans læbe blev nappet i og han kunne ikke holde det lille men sensuele støn tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:14

Danni synes dog at det var ret så pinligt at han havde været tæt på at græde, dog var det jo kun fordi han holde af Pierce og ikke ville havde der skulle ske ham nået. han nappede ham videre i læben og slikkede let over den, han nød klemmet på sin røv og smilte af det "mmh" sagde han og rødmede lidt af hans støn "det kan du vist godt lide" sagde han og legede videre med hans piercing og begynde at kysse ham ned på halsen, og lod let sin tunge lege lidt med i det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:20

Pierce var ret rørt over at Danni næsten havde grædt men det gjorde stadig ondt at se ham græde. Men han var glad for han ikke havde såret ham ordenligt, han ønskede aldrig at såre Danni. Han skød en smule ryg mens han lå under Danni og han rødmede af at de var så tæt på hinanden og det de gjorde var så intimt. Han lod forsigtigt sin ene hånd glide op under Dannis trøje og gled over hans brystkasse og op til Dannis ene brystvorte. Han rødmede vildt og nikkede stille "Mhmm" Han lagde hovedet til siden så Danni havde mere plads han kunne 'lege' med. Han lod sin hånd i hans baglomme give hans røv endnu et kræligt klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:33

Danni begynde at trække vejret lidt mere tungt i det, og smilte lidt over at han ikke kunne ligge stille "hej lig stille" sagde han drillende i det og havde slet ikke nået imod det, han lavede en strippe af kys op mod hans øre og begynde at nappe i hans øreflip. han gav et kort ryst fra sig da han mærkede hans fingere og nød det meget, han stoppede med at lege med hans piercing og tog sit tørklæde af og lag det ned ved siden af. han rykkede sig kort lidt frem da han mærkede et klem igen "mmh" røg der ud af hans mund og han rødmede lidt af det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:42

Pierces vejrtrækning var tung og ujævn, han var tydeligvis ny med alt det her. Han kunne ikke gøre for det. Han krop var ikke vant til den nydelse den blev sandt ignnem ligenu. "U-undskyld" Han bed sig i læben og lukkede sine øjne i. Et lidt højere støn undslap hans læber og han rødmede vildt. Hans øreflip var et af hans svagepunkter og det var en smule pinligt at det var hans øreflip. Han lod sine fingre glide hen over hans ene brystvorte og han så op på Danni og betragtede ham. Han rødmede vildt og lænede sig så op og fangede Dannis læber i et ømt og sensuelt kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 13:51

Danni smilte lidt over hans undskyldning, og sagde ikke nået til det da han ikke andet end synes at det var skønt at han kunne lide det. han blev helt chokket over han støn og smilte bare af det, han bed sig i læben da han mærkede hans fingere over sin ene brystvorte. han mærkede hans læber mod sine og kyssede ham lige så ømt og sensuelt tilbage, han træk vejret dybt ned i sin mave. han lod sine fingere let lege med hans piercing og kunne virkelig godt lide at havde den at lege med, det var ikke så tit han mødte en fyr med en navlepiercing så det var altid sjovt når han gjorde. selv om det endelig var underligt så tænke Danni altid over sådan nået, når der var nået på en fyr som ikke var så tit hos andre
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Strandfest//Danni.   Strandfest//Danni. - Page 4 Icon_minitime

Strandfest//Danni.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» til danni
» where I'll belong - Danni