|
| Strandfest//Danni. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:27 | |
| Pierce smilede roligt til Danni og smilede glad. Han var allerede blevet enormt glad for denne dreng og det var han glad for men han vidste jo det ikke kunne blive til noget mellem dem da Danni allerede havde en kærste. Hans smil forsvandt ved tanken om at han allerede havde en kærste. Han smilede og nød kysset så længe det varede men brød det efter et lille stykke tid. Han lod sine øjne se op på Danni og han smilede stille dog kunne han ikke slå tanken ud af hovedet om at han havde en kærste. Han stivnede og så bare på ham, han havde jo ingen penge så hvordan skulle han kunne komme med bussen. Han vidste ikke om han burde fortælle Danni at han var hjemløs men han besluttede sig for det. Han smilede og så ned på deres flettede hænder og fulgte ham hen til busstoppestedet. Han lyttede til det han sagde og ville først fortælle det når han var færdig med at snakke. "Flere 1000 år?" Han bed sig så i læben og så ned. "Danni.... Jeg har noget jeg burde fortælle dig.... Jeg er en hjemløs og det har jeg været siden jeg var 11" Han så forsigtigt op på ham for at se hans reaktion og om han overhovedet troede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:36 | |
| Danni gik bare videre og nikkede til det med at sine forældre var flere 1000år "jepp de er ret så gamle" sagde han og så frem for at se at de kom hen til til det rigtige sted, han så tilbage på ham lidt chokket i det "oh det er jeg ked af at høre" sagde han og viste ikke hvad han ellers skulle sige "jeg har penge nok til at vi begge kan komme med" sagde han og gav slip på hans hånd når de var kommet der hen, han tog sine hænder ned i lommerne og fandt sine penge frem for at se hvor mange penge han havde. han smilte stort da han lige havde penge nok, han så stille op på ham og begynde så at rødme "har du lyst til at sove der så ?" spurgte han om og ville med glæde some sammen med ham, han var sikker på at han aldrig ville kunne komme ud af huset hvis hans forældre viste det. da de ikke var sådan nogle som ville tillade at nogen sov ude i kulden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:45 | |
| Pierce ville ikke have Danni skulle droppe ham forsi han var hjemløs men han virkede heller ikke til at være en person der kunne finde på at gøre noget. Han nikekde til at hans forældre var ret så gamle, han vidste ikke selv om hans forældre overhovedet levede mere. "Det er fint nok, jeg har vænt mig til det. Jeg har trods alt boet på gaden de sidste 6 år" Han kløede sig i nakken og rødmede vildt. Han så ned og så op på ham, han skulle til at protestere om at Danni ikke skulle betale, men hvordan ville han så komme derhen. Han besluttede sig for at bare sige tak i stedet for, "Mange tak" Han lænede sig op og kyssede blidt Danni på kinden før han så ned og rødmede. Han smilede stille og betragtede Danni foran sig, det var tydeligt at drengen var en engel med det gode hjerte han havde. "Hvis det ikke er til for meget besvær ville det være dejligt" Han tog forsigtigt Dannis hånd igen og nussede forsigtigt hans hånd. Han lukkede så sine øjne i og lænede sig mod Danni, han sukkede i tilfredstillese. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:52 | |
| Han så stille på ham og blev helt chokket over det han sagde og nikkede så "du skal da ikke bo ude på gaden.. tror godt du kan bo hos mig så længe du vil" sagde han og viste jo hans forældre ville tillade at han godt måtte, det viste han som han også selv helst ville havde det end at havde skyldfølelse over at slippe Pierce ud også mens de sover i deres senge at han sover et eller andet sted. han så på ham og smilte og nød kysset på sin kind, og kunne bare godt lide at Pierce kyssede ham og ikke skubbede ham væk som alle andre ville gøre. han lod ham bare tage sin hånd og så stille på ham med et sødt smil "nej det er da ikke" sagde han og fik øje på bussen som stoppede op foran dem, han træk ham stille med sig hen og op i bussen "til Sheria" sagde han og gav damen pengene, og gik ned og fandt sig to frie pladsen. han satte sig stille ind og gav slip på hans hånd, han kørte sine fingerespidse igennem sit hår og så kærligt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:54 | |
| //Skal lige i bad, det kommer nok til at tage tid xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:56 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 08:35 | |
| Pierce bed sig i læben og så oip på Danni, han var glad for at han havde mødt ham. Han så ned og trak på skulderne "Jeg er vant til det og det ville være alt for meget at gøre for mig Danni" Han så forsigtigt ned af gaden og holdte blidt hans hånd. Han så op på månen og stjernerne og sukekde stille. Han havde altid godt kunne lide stjernerne og månen. Han bed sig i læben og så på bussen der nærmede sig. Han lagde hovedet på skrå og fulgte med Danni ind i den. Han klemte forsigtigt hans hånd og brød sig ikke om at alle folk stirrede på dem. Han var ikke vant til at få så meget opmærksomhed og han brød sig ikke rigtigt om det. Han fulgte efter Danni og satte sig ved siden af ham. Han så på Danni og rødmede af det kærlige blik han fik men gav ham et igen. Han lænede sig over og placerede et kort og øm kys på hans læber. Han rødmede vildt og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 08:45 | |
| Danni rykkede sig lidt længere ind for at være sikker på at han kunne være der, han lag hurtigt sine hænder på hans kinder og kyssede ham tilbage og lukkede sine øjne kort i. han tog sine hænder til sig og lod sin tungespids glide hen over læberne "du kysser godt" sagde han og lag stille sine hænder i hans skød, og ville havde ønsket at han ikke havde stoppet det så hurtigt igen. han lag stille sit hoved mod hans skulder og så stille op på ham, han kunne ikke lade være med at smile og så på ham med kærlige øjne og rødmede lidt imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 08:52 | |
| Pierce bed sig i læben og troede en smule det var fordi Danni ikke ville være tæt på ham men den ranke kom han hurtigt over og han kyssede forsat Danni med stor intesitet. Han nød øjeblikket det varede og rødmede vildt da han trak sig væk. Han betragtede Danni og ville ønske deres kys havde varet længere ind det gjorde. "T-Tak, det gør du også" Han rødmede vildt og så ned. Han strøg noget hår ud af sine øjne og hev sin hue mere ned over sine øre. Han så på ham og lagde forsigtigt sin arm omkring Dannis og lod den hvile på hans hofte. Han smilede og lænede sig ned og gav ham et kærligt og ømt kys, hans øjne gled langsomt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 08:57 | |
| Danni så bare videre op på ham og var virkelig glad for at Pierce tog ham med hjem, så var han sikker på at han ville havde en hyggelig nat. han smilte lidt af hans ord og så op på ham "tak" sagde han stille og rødmede af det, og var glad for at nogen synes at han kyssede ham. han så hen på hans hue og havde en stor lyst til at snuppe den igen, dog lod han ham bare beholde den fuldt ud. han lag sin hånd på hans som lå på sin hofte, og smilte stort og kort da han mærkede hans læber mod sine. han lukkede stille sine øjne i og kyssede ham ømt og kærligt tilbage. og lag sin frie hånd hen på hans kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:03 | |
| Pierce smilede og så så ud af vinduet hvor han betragtede hvordan det nu stod ned, han smilte lidt "Det var vidst godt vi tog afsted" Sagde han og refferede til vejret udenfor. Selv elskede han regn men han hadede at han altid blev syg efter at være ude i regnen. Han så ned på ham og nussede ham forsigtigt på hoften og nød bare at have en anden tæt på sig og især på den måde de to sad på nu. Han nød alt hvad de havde gjort og håbede virkelig de kunne blive ved med det. Han blev ved med at kysse Danni og håbede en smule på han ville gøre et eller andet overraskende, kysset holdte stadig samme kærlige og intensitet. Han lagde sin frie hånd mod Dannis hals og nussede ham forsigtigt op og ned af halsen og en smule op i håret af og til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:09 | |
| Danni blev bare ved med at kysse ham og begynde at nusse hans inderlår, han begynde at kysse ham ned af kæben og videre ned af halsen "jeg er glad for at jeg mødte dig" hviskede han mod hans hals og kyssede blidt hans hals, han begynd drillende at nappe i den og nussede ham let videre på inderlåret. han stoppede kort op for at se hvor de var nået hen, da han havde fundet ud af det begynde han bare at kysse hans læber så hurtigt han kunne og satte sig op på sine knæ og smilte stort imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:16 | |
| Pierce blev ved med at kysse ham, han fik et lille chok da han følte at han blev nusset på låret. Uden selv at lægge mærke til det åbnede han sine ben en smule mere. Han fik kuldegysninger og rystede stille i ren nydelse. "Jeg er også glad for jeg har mødt dig" Han lagde hovedet tilbage mod sædet bag ham og lukkede sine øjne i. Et lille næsten uhørligt støn undslap hans læber da han blev nappet i halsen. Han åbnede sine øjne og betragtede Danni. Han kyssede ham igen og havde stadig sin hånd mod hans hals og på hans hofte. Han stoppede stille kysset og undrede sig over hvad det var han havde gang i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:29 | |
| Danni træk sit hoved langsomt tilbage da han mærkede at han stoppede kysset, han åbnede langsomt sine øjne og så på ham "nået galt?" spurgte han om og stoppede med at nusse ham på inderlåret, dog kunne han jo godt lide at røre ved ham. han ville dog helst ikke gøre nået forkert, og derfor træk han langsomt sin hånd til sig og bed sig let i fingerspidserne. han så bare på ham med til nervøs blik og træk sine ben ned og røg derfor ned på sin røv i sædet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:34 | |
| Pierce betragtede Danni og så ham i øjnene. Han var dejlig og han ville ikke have noget imod at Danni skulle være hans første gang, altså med frivillig sex. Desværre var han ikke jomfru mere. "Nej overhovedet ikke" Han nussede ham på kinden og bed sig i læben. Han savnede Dannis berøring og ønskede at han ville forsætte. Han tog hans hånd flettede deres fingre før han forsigtigt kravlede op i hans skød og nænede sig ned og kyssede ham en smule mere hårdt end de andre men stadig lige så kærligt og intenst hvis ikke mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:38 | |
| Danni slap sine fingere med sine tænder og nikkede "jeg troet lige" hviskede han og vende sit blik ned mod deres hænder, inden han så op på ham i sit skød og rødmede lidt og synes at det var ret så sjovt at havde en i sit skød. for det meste var det ham der sad i folks skød, da han var så meget letter også var hans veninder altid bange for at de ville ødelægge ham hvis de satte sig på ham. han lukkede sine øjne i og kyssede ham bare tilbage og lag sin frie hånd på hans inderlår og nussede det blidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:42 | |
| Pierce smilede og var glad for Danni lod sine fingre være. "Jeg troede bare du skulle nået siden du satte dig på knæ" Han rødmede og så ned. Han bed sig i læben og legede en smule med det ene af sit snakebites. Han så på ham og smilede stille. Han var ikke bange for Danni skulle gå i stykker. Dog var han lille men det var Pierce også selv. Han slap stille hans hånd og lod sine arme lukkede sig om hans nakke og han strøg forsigtigt sin hånd gennem hans hår. Han forstte kysset og nød at blive nusset på inderlåret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:51 | |
| Danni så stille op på ham og blev bare ved med at kysse ham, og smilte lidt over det han havde sagt. han nussede ham, videre på inderlåret og kyssede ham let ned på kæben. inden han så ud af vinduet "shit" sagde han og skynde sig at trykke på knappen til at få bussen til at stopppe, og den stoppede også ret så hurtigt op "vi skal af her" sagde han og grinte lidt han træk ham af sit skød og tog hans hånd i sin mens han gik ud af bussen, han så sig kort omkring inden han begynde at gå ned af gaden og rystede kort af regnen "vi skal ikke særlig langt" sagde han og så stille over på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 09:55 | |
| Pierces øjne gled langsomt i og han nød bare kysset og forsatte det. Han lænede sig godt ind til Danni og nød det virkelig meget. Et svagt næsten uhørligt støn undslap hans læber og han åbnede stille sine øjne. Han så ned på Danni og lagde hovedet på skrå før han så ud af vinduet. Han kravlede ned af hans skød og satte sig ved siden af ham mens han stille nynnede. Han nikkede og så op på ham "Okay" Han klemte blidt hans hånd hvorefter han fletede deres fingre, han fulgte efter ham ud af bussen og smilede da regnen ramte ham. Han så op på ham og smilede et dejligt og kærligt smil "Okay" Han fulgte med ham ned af gaden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:09 | |
| Danni så stille på ham og gav hans hånd et lille klem, han så sig lidt omkring mens mens de flotte huse begynde at komme til syne. han gik hen til et hvidt et og åbnede døren "her bor jeg så" sagde han og gik ind og smed sine sko "jeg er hjemme" råbte han og man kunne høre lyden fra fjernsynet inde i stuen og nogen ude i køkkenet, han lukkede døren efter Pierce og gik hen til åbningen til døren "hej mor" sagde han og så kort over på Pierce "hej" sagde en kvindelig stemme, Danni så over på hende igen og smilte "jeg har taget en ven med hjem og håber det er okay at han sover her" sagde han selv om det mere lød som om at han allerede havde besluttet sig for det, en høj mørkhåret kvinde kom ud af køkkenet og så over på Pierce. hun tørrede sine hænder af i et forklæde og smilte "jamen godaften.. ja han bliver bare forlænge han vil.. vil i havde nået og drikke og spise?" sagde hun og gik ud i køkkenet igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:17 | |
| Pierce så op på ham og lagde hovedet på skrå på en enormt sød måde. Han ville ikke havde gjort noget anderledes i denne dag for hvis han gjorde det ville han aldrig have mødt Danni og det ville være en skam. Han fulgte ham og så rundt på de fine huse de passerede og han følte sig med det samme som om han ikke hørte hjemme her og det gjorde han jo overhovedet hellere ikke så det var der jo ikke noget at sige til han havde det sådan. Han stoppede bag Danni og betragtede huset "Det er smukt" Han smilede stille og fulgte efter ham og så rundt i gangen de var kommet ind i. Han slap forsigtigt hans hånd og bøjede sig ned og tog sine støvler af før han rettede sig op. Han så på den høje kvinde som kom ud af køkkenet. Pierce var lille og spinkel og tydeligt undervægtig af et menneske. Han bed sig i læben og rødmede. Han så ned på sine fødder "G-Godaften" Han så op på damen og smilede et lille men sødt smil. Ham selv skulle ikke have noget at spise. Han regnede med han skulle tilbage på gaden imorgen og det var ikke godt hvis hans krop vænede sig til at spise fordi han kunne jo ikke selv give den mad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:23 | |
| Danni så efter sin mor og tænkte ikke over at Pierce ville ud på gaden igen næste dag, det han havde det svært med at godkende og derfor tænkte han ikke over det "kakao og pandekager" udbrød han bare og vende sig om og stak sit hoved ind i stuen "hej far" sagde han og gik hen og til Pierce's hånd "hej Daniel" kom der inde fra stuen da han ikke havde lyst til at kalde sin søn nået som han i virkeligheden ikke hed "kom" sagde Danni til ham og smilte og træk ham let igennem gangen hen til en trappe og gik hurtigt op af den, han gik hen til en dør og åbnede den "dette er mit værelse" sagde han og gik bare ind af den, det var ikke så stort dog var det ret så pigeligt og der lå også tøj over det hele. Danni gav bare slip på hans hånd og gik hen og samlede det meste af tøjet op og smed det over i en vaskekurv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:28 | |
| Pierce ville virkelig ikke trænge sig på hos Dannis familie og det var derfor han ville ud på gaden igen dagen efter da det jo var blevet hans hjem efterhånden. Han bed sig i læben og så op på Danni. Han ville ikke sige noget da han ikke ville være uhøflig. Han blev bare stående hvor han var og anede ikke hvad han skulle gøre. Han klemte blidt Dannis hånd af ren nervøsitet. Han vidste ikke hvorfor han var nervøs men det var han bare. Han fulgte efter ham og så på ham emd et lille smil. Han så på trappen og fulgte efter ham op af den. Han strejkte sig langsomt da de kom op af trappen men blev hurtigt hevet med ind på Dannis værelse. Han skubbede døren i efter sig og smilede stille mens han betragtede værelset. Ligesom Danni. Han savnede allerede den andens berøring også selvom det var at holde i hånden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:33 | |
| Danni pustede nået hår væk fra sine øjne og vende sit blik mod ham "her er lidt rodet" indrømmede han og grinte lidt, inden han tog sin mobil og nøgle op og gik hen og lag dem på et skrivebord. han gik over til ham og lag sine arme rundt om livet på ham, han smilte til ham og kunne godt se at han havde være nervøs "min forældre spiser dig altså ikke" sagde han og kyssede ham en enkel gang og vende sit blik mod sin seng og rødmede lidt, han vende sit blik mod ham igen "håber du kan klare at sove sammen med mig" sagde han og gav et lille grin fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 10:37 | |
| Pierce betragtede Danni mens han rendte rundt og ryddede en smule op. Han smilede stille "Det er fint, jeg kan godt lide dit værelse" Han strøg noget hår ud af sine øjne igen og han strejkte sig en smule så man kunne se hans mave fordi hans trøje var så lille og stram. Han fik et lille chok men smilede så glad og gengældte det korte kys. Han lagde sine arme omkring halsen på Danni og rømede vildt "U-Undskyld.. Jeg kan ikke gøre for det men jeg aner ikke hvorfor jeg er nervøs" Han så hen mod sengen og bed sig i læben. Han havde intet imod at skulle dele seng med Danni. Han hev så sin trøje ned så den dækkede hans mave igen. "Sagtens" Han smilede og lænede sig op og skubbede blidt sine læber mod hans i et ømt kys. De grønglå øjne gled langsomt i. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. | |
| |
| | | | Strandfest//Danni. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|