|
| Strandfest//Danni. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 03:56 | |
| Danni trykkede sig bare let tætter ind til ham og følte sig godt tilpas i hans arme, og han følte sig endda ret så tryg i dem. han nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger, og vende sit blik op mod hans ansigt og begynde at rødme "var du? ... sødt" sagde han og lod sin frie hånd stille glide hen over hans kind, hans gav et lille grin fra sig af hans ord "er du nu sikker på det?? hvad nu hvis jeg siger at jeg intet menneske er" sagde han og satte sig let op i hans skød for at være tætter på ham, han lag bare sine arme rundt om nakken på ham og lag sin kind imod hans kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:02 | |
| Pierce bed sig let i læben og så på Danni. Han holdte ham tæt ind til sig og lukkede så sine øjne i. Hans fingre gled forsigtigt lige ind under hans trøje og han nussede nu hans bare hud. Han så kort på deres hænder før han så op på Danni og han nikkede så stille. "Ja jeg var" Han rødmede vildt og bed sig i læben igen. Øjnene gled i da han mærkede hånden mod sin kind og han lænede sig ind mod hans berøring. Han nød nærkontakten med denne dreng. Hans øjne gled stille op og han betragtede Danni "Så ville jeg være ret forvirret... Det eneste væsen jeg kender til er vampyre og jeg tror ikke du er en vampyr" Hans arme lukkede sig så om Dannis talje og han lukkede sine øjne i og begravede sit hovede ind mod hans hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:11 | |
| Danni nød hans nussen meget og mest når han mærkede hans fingere mod sin hud, han kunne ikke lade være med at smile af det og kyssede hans kind en enkel gang "jeg kan få dig til at blive det igen?" hviskede han mod hans kind og ville med glæde se mennesket nøgen, dog ville han holde sig selv så godt tilbage som muligt. da han jo ikke havde lyst til at Pierce skulle føle sig som en af de fyre, dog snakkede han stadig med nogen af dem han havde været i seng med. men det var ikke nået han råbte hurra for eller nået, han så stille på ham og nikkede til det han sagde "der er mere mellem himmel og jord end du ved" sagde han stille og begnde at nusse hans nakkehår og lag bare sin kind ned mod hans hoved, og nød den dejlige fornemmelse mod sin hals da Pierce træk vejret "jeg er en engel.. eller det tror jeg at jeg er" sagde han dog var han jo en engel, men der var ingen tegn på at han var en. han viste ikke engang hvilken engel han var, da hans far var dødsengel og hans mor var skytsengel. og Danni viste heller ikke om han havde vinger da han ikke viste hvordan man tog dem ud, og havde derfor aldrig set sine egne vinger også havde han ikke en evne som sine forældre. så det forvirrede ham ret så meget med det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:23 | |
| Pierce forsatte med at nusse den bare hud men kun lige inden under trøjen fordi han var ikke sikker på at Danni ville have det han gjorde men hvis han ikke ville, ville han vel sige stop? Det håbede Pierce ivertfald. Han fik kuldegysninger af det han sagde og lod sine øjne glide i. Et skævt smil slog ind på Pierce læber og han nikkede og hviskede så stille mod hans hud, "Du kan prøve" Han havde tænkt sig at spille kostbar fordi han ville se om Danni virkelig ville have ham eller om han troede han var en billig ting som han bare kunne komme i bukserne på på under 5 minutter. Han lod sine varme læber lægge mod Dannis hals og lyttede til det han sagde. "Det har jeg fået fortalt men jeg var ikke sikker, men det er jeg nu" Hans fingre strøg en smule længre op under hans trøje og han begyndte at masser hans bare ryg. Han lyttede stadig til hvad han forklare "Jeg tror på du er en engel" Han lod så sine læber placere et enkelt kys mod Dannis hals før han bare lod dem lægge mod hans hals igen. Han nød at have en anden så tæt på denne måde men efter den måde hans møgdom var taget på ham havde han ikke været glad for sex og derfor skulle der ret meget til før han gerne ville have sex. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:29 | |
| Danni smilte lidt over at han godt måtte prøve, dog ville han jo heller ikke gøre nået som Pierce ikke havde lyst til. han rødmede lidt af det han sagde og nød at mærke hans fingere mod sin hud "når okay det er da dejligt at få at vide" sagde han stille og træk sit hoved lidt tilbage og begynde at kysse hans læber i et ømt kys, mens han lod sine fingere glide ned fra hans nakke og ned af hans ryg. for han flettede sine egne fingere ind imellem hinanden, så han næsten ligefrem var låst fast til mennesket foran sig. han trykkede let sin krop mod hans, og havde ikke nået imod at folk prøvede at spille kostbar. han så ikke på folk som om de var billige eller ikke, sådan var han ikke da så ville han se sig selv som billig og det gjorde han slet ikke
//skal lige spise// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:39 | |
| Pierce smilede og så op på Danni. Han lod sine fingre glide ud fra under hans bluse og hans lod dem nu lægge mod hans ryg lige over hans bagdel. Hans fingre nussede ham stadig og han kunne godt lide at nusse Danni, hans hud var blød og dejlig at røre ved. "Jeg ville til vær en tid give dig lov til at prøve" Han løftede sit hovede og så op på ham da hans læber mødte hans. Han rødmede vildt og lod så sine øjne glide i. Hans egen læber bevægede sig i takt med det ømme kys som Danni gav ham og han fik kuldegysninger over hele kroppen af den dejlige følse. Han strammede grebet en smule om drengen i sit skød så han blev hevet tættere på ham og deres kroppe var direkte op og ned af hinanden. Han syntes overhovedet ikke at Danni var billig og den tanke ville aldrig nogensinde strejfe ham.
//Okay// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 04:57 | |
| Danni var glad for at høre hans ord, og var også glad for at Pierce ikke bare havde skubbet ham væk da han fortalte ham mere end han havde fortalt nogen anden før. han træk vejret stille og roligt og blev bare ved med at kysse ham, han mærkede hans krop mod sin og elskede den fornemmelse. han satte sine knæ til rette i sandet og træk sine hænder til sig, han tog blidt hans hue og satte den til rette på sit hoved. inden hans fingere træk lidt op i hans tanktop og begynde at nusse hans mave med sine fingerespidse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:04 | |
| Pierce vidste ikke hvorfor han faktisk var så sød mod Danni men det avr nok fordi at han ikke virkede farlig eller som en der ville gøre ham fortræd. Hans arme var lukket tæt om den anden og han begyndte stille igen at lade sine fingre glide op under hans trøje igen og hans lod forsigtigt sine fingrespidser glide ned af hans ryg på en drillende måde. Han nød at mærke den andens krop så tæt mod sin men havde ikke lyst til at ligge og have sex i sandet hvis det kom så langt. Han ville ikke have sand... Ja han havde bare ikke lyst til at have sex i sandet. Et lille gisp røg ud af hans læber og han nød fingrene mod sin mave og håbede han ville kunne lide den navlepiercing han havde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:15 | |
| Danni blev bare ved med at kysse ham dog træk han sit hoved lidt efter tilbage, han vende sit blik ned mod sine fingere da han mærkede nået på hans mave. han fik øje på den flotte navlepiercing og smilte lidt af den "den er flot hvor har du købt den ?" spurgte han om og så hurtigt op på hans ansigt og lag hurtigt en hånd foran sin mund, og ville ikke begynde at snakke om piercinger. selv om han elskede dem og havde jo også selv et par stykker, et par stykker i sine ører, i sin næse, navle og i sine hofter. så han elskede virkelig piercinger og synes altid de var så flotte, dog ville han ikke virke som en der gik for meget op i dem. men det kunne han heller ikke stoppe med |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:21 | |
| Pierce forsatte med at gengælde kysset men stoppede da Danni trak sig væk. Han tog en dyb indåning og ånede så langsomt ud. Navlepiercingen var af søvl og havde en lyseblå sten i. Han rødmede en smule og lagde sig så ned på ryggen, hans øjne betragtede Danni med et lille smil. "Kan jeg ikke huske, har haft navlepiercing siden jeg var 13 år" Han smilede stille og bed sig i så i læben før han lod sin ene hånd lege forsigtigt med den på en sexet måde. Hans blik var fokuseret på vandet et kort øjeblik før han så op på Danni. Hans tungespids gled ud og fugtede hans tørrer læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:28 | |
| Han så stille på ham og nikkede så "når okay" sagde han og prøvede at se ud som om han havde tænkt sig at stjæle den, dog havde han ikke på nogen måde tænkt sig det. da han aldrig kunne finde på at stjæle nået som helst, han bed sig let i fingerspidserne og betragtede det han lavede med den. inden han vende sit blik mod hans ansigt han satte sin hånd som han ikke bed i lige under hans navle for at sætte sig bedre til rette, han tog så fandt i hans hånd som legede med den og træk den væk. han så over på ham mens han bøjede sig ned og begynde at kysse den med små kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:32 | |
| Pierce smilede stille og betragtede Danni som sad ovenpå ham. Han strøg så noget hår ud af sine øjne og lod forsigtigt sine fingre glide op af Dannis brystkasse på en langsom og drillende måde. Han bed sig i læben og forsatte med at lege med den baby lydeblå piercing. Han lukkede sine øjne i men åbnede dem så da han mærkede Danni flytte sin hånd fra hans piercing og undrede sig over hvad han dog ville nu? Han fik kuldegysninger og lod et forsigtigt lille støn glide ud mellem hans læber og han rødmede vildt.
//Skal lige spise ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:37 | |
| Han blev lidt chokket over at høre hans støn, og satte sig stille op og fjernede nået af sit hår fra øjnene "det kunne du vist godt lide" sagde han og gav et lille fnis fra sig han så lidt på hans kinder og bøjede sig hen og strøg nogle fingere hen over den ene af dem, inden han med lidt besvær fik rejst sig op og rettede lidt på Pierce's hue på sit hoved. han begynde bare stille at gå hen af vandkanten, og så tilbage på ham imens igennem sit hår. han gik for sjov som om han var helt fuld og ikke kunne gå rigtigt, så han svingede lidt med sine arme og ben når han gik og grinte lidt af sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:46 | |
| Pierce rødmede vildt og så ned, hans øjne var lukket. En af hans store svaghedder var når folk lejede med hans piercinger. Han rødmede endnu mere og nikkede så forsigtigt til det Danni sagde. Han lå med sit hovede vendt til den ene side og fik kuldegysninger da hans kind blev strøget. Han så op på Danni og rejste sig op og så efter Danni. Han bed sig i læben og så lidt ned før han løb hen og stjal sin hue fra Danni, han hev den hurtigt på og lagde sine arme om livet på Danni og lagde sit hovede mod hans skulder. "Havde du bare tænkt di at efterlade mig?" Hans stemme var en hvisken og den ble hviset direkte i Dannis øre. Pierce slap så Danni og vendte sig med fronten mod vandet, et smil på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 05:50 | |
| Han grinte lidt da han fik stjålet hue'en og lag bare sine arme omkring nakken på ham da han mærkede hans arme om sig, han kyssede ham en enkel gang i håret og lyttede på hvad han sagde "ja det kunne du jo se at jeg ville" sagde han lidt drillende til ham, han så lidt på ham da han stod med ryggen til Danni. han gik hurtigt hen til ham og lag sine arme rundt om halsen på ham og hoppede op på hans ryg, og viste at Pierce ville kunne bære ham da han jo næsten ikke vejede nået. også vejede han endda mindre end alle andre engle da han var så tynd som han var, han svang sine ben omkring livet på ham og stjal huen tilbage "du skal ikke stjæle den hue som jeg har stjålet" sagde han og fniste lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:04 | |
| Pierce smilede glad og så på Danni, han var dejlig og han havde det utrolig godt omkring ham. Han ville hjertensgerne se Danni igen efter denne aften. Han nød det enklte kys og så op på Danni med et dejligt smil på sine læber. "Awww er jeg så grim så du ikke vil se på mig?" Fake tristhed på hans ansigt og så så på vandet igen. Han smilede da han mærkede Dannis arme om hans hals og han så op på ham "Hey!" Han grinede stille og prøvede så at stjæle sin hue tilbage "Jamen det er jo min hue" Han så op på Danni med sine bedste hunde øjne og han så bare totalt uimodståelig ud. Han greb Danni og holdte under hans ben så han ikke skulle falde et lille grin forlod hans mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:12 | |
| Danni svingede frem og tilbage med sit hoved for at han ikke skulle få fat i huen, han grinte lidt imens og sørgede for at han ikke ville få fat i den "ja det er det.. men nu har jeg jo stjålet den" sagde han og lod bare sine arme og ben være tæt omkring ham, dog ikke for meget så han ikke ville trække vejret. han begynde at kysse ham i nakken og smilte imens "viste du godt at vi engle er mere farlige end vampyrer ?" spurgte han drillende om og var jo på slet ingen måde farlig i det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:19 | |
| Pierce smilede stille og så op på ham med et lille grin på sine læber. Han smilede skævt før han lagde Danni ned på jorden og vendte sig om så han lå halvt ovenpå ham. Han smilede skævt "Jeg syntes du skal give mig min hue, ellers..." Han smilede skævt og havde et drillende glimt i sine øjne. "Det tror jeg ikke på Danni" Han lænede sig ned og hviskede ham så stille i øret. "Sikke en slem dreng du er, jeg må hellere straffe dig" Han smilede skævt og greb så sin hue og rejste sig op og løb en smule væk fra ham før han vendte sig mod ham. Han stak drillende sin tunge ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:23 | |
| Danni lod sig bare blive lagt ned i sandet og så på ham og kunne ikke lade være med at smile, hans ord tænde ham lidt og derfor blev han lidt skuffet når han bare tog huen. han lod sine knæ mødes mens han blik så efter ham "du skal jo ikke bare smutte efter sådan en sætning" sagde han og kunne jo virkelig godt lide det, han rejste sig langsomt op og børstede sandet af sig. han rettede på sit hår og prøvede at slippe fornærmet og lag sine arme over kors og så den anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:28 | |
| Pierce smilede og så på Danni som lå under ham, han var normalt ikke dominerende så hans egen måde at opføre sig på overraskede ham faktisk enormt meget. Han stod bare og betragtede Danni, han lod sin tunge glide over hans læber på en sexet måde hvorefter han smilede stille. "Du efterlod også mig før" Han gik hen og smilede stille før han lagde sine arme om ham bagfra og hev ham tæt ind til sig selv. Han lænede sig så op og hviskede ham i øret, "Hvordan kan jeg gøre det godt igen?". Hans stemme var sensuel og forførende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:36 | |
| Danni så ned på hans arme omkring sig og lod sig bare blive trukket ind til ham, han lag sin ene hånd på hans arme mens den anden tog fat i hans lår. han nød at høre hans forførende stemme og bed sig halv hårdt i læben, inden han lidt efter slap den og drejede sit hoved lidt om mod ham "kys mig" hviskede han og kunne ikke få flere ord frem, inden han lod sin hånd som lå på hans hænder glide om i hans nakke og kyssede ham så godt han kunne uden at rykke sig. han kyssede ham denne gang mere i et lidenskabeligt kys og lod sine øjne langsomt blive lukket i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:44 | |
| Pierce smilede og holdte Danni tæt ind til sig, han nød at have den anden dreng så tæt på sig og havde faktisk ikke lyst til at give slip igen men han vidste jo at han blev nødt til det på et tidspunkt. Han vidste ikke hvor han ligepludselig var så forførende og nærgående omkring Danni, men det virkede ikke til at han havde noget imod det. Han nikkede bare ved det Danni bad om men rødmede en smule men ikke særlig meget. Han lod sine arme forblive om hans liv og kyssede ham så med stor intensitet og lidenskab i håb om at den anden ville kunne lide hans kys.
//Skal lige noget, er tilbge om 10-15 minutter ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 06:57 | |
| Danni trykkede bare sin krop så meget ind mod ham som overhovedet muligt, han nussede blidt hans lår med sine fingerespidse. han blev ved med at kysse ham og kunne virkelig godt lide det, han lod sine negle lege lidt med hans nakkehår. han var virkelig glad for at han havde taget ned til festen og derfor havde mødt Pierce, han havde ikke følt sig så godt tilpas hos nogen udover sin kæreste. han slap hurtigt kysset selv om det var modvilligt, han fjernede sin hånd fra hans lår og tog den ned i lommen og fiskede sin mobil op "2sekunder" sagde han og smilte til Pierce, inden han trykkede på den grønne knap og tog den op til sit øre "hallo?" sagde han bare og smilte lidt han nikkede et par gange og sagde også et par gange ja, inden han slukkede for sin mobil og lag den ned i lommen igen. han fjernede nået af sit pandehår og vende sit blik mod ham igen "det var min mor.. hun vil gerne havde jeg kommer hjem" sagde han og lag sine hænder på hans og blev bare ved med at se om på ham "har du lyst til at tage med? hun laver en fantastisk kakao" sagde han og viste jo ikke engang om Pierce kunne lide kakao |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:09 | |
| Pierce smilede og hev Danni helt tæt ind mod sin krop og holdte ham der, han følte sig enormt tiltrukket af Danni på alle måder overhovedet muligt og han anede ikke hvorfor. Han fik kuldegysninger og rystede stille da han mærkede neglene mod sin nakke. Han var glad for han havde mødt Danni og fortrød intet af det de havde gjort og det ville han aldrig nogensinde komme til indtil videre. Han kunne ikke lade være med at tænke på han aldrig ville have mødt ham hvis han var taget hjem fra festen. Han slap kysset og bed sig i læben, han ville gerne have mere men han turde ikke spørge for mere og endnu mindre når han snakkede i telefon. Han lænede sig ind til Danni og lagde sit hovede mod hans skulder og lyttet til hans hjerte mens han ventede på han var færdig med at snakke. Han så op på ham og lyttede til det han sagde. Han rødmede en smule, han var aldrig blevet inviteret med nogen hjem men ville hjertens gerne med Danni hjem. "Okay" Han smilede og lænede sig op og gav Danni et ømt kyss før han stillede sig på flad fod igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. Tors 29 Jul 2010, 07:20 | |
| Danni kunne mærke at han var lidt nervøs over om Pierce ville med ham hjem eller ikke, dog fik han en lettelse i hele kroppen da han gerne ville. og det fik også et smil frem på hans læbe, han lukkede sine øjne i og kyssede ham bare tilbage i det ømme kys. han åbnede sine øjne lidt efter og smilte til ham, inden han så ned på sin mobil for at se hvor meget klokken var "vi kan godt nå den næste bus hvis vi skynder os lidt" sagde han selv om busstopstedet stod oppe mod vejen, han lag sin mobil ned i lommen og tog hans hånd og flettede sine fingere ind mellem hans mens begynde at gå op mod det. han vende sit blik mod ham og smilte "så kommer du til at møde engle som er flere 1000år gamle" sagde han og så kort efter om bussen kom, dog så det ud til at den var lidt forsent på det |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Strandfest//Danni. | |
| |
| | | | Strandfest//Danni. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|