Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

nyt tøj//Jara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

nyt tøj//Jara// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:32

Han tog sin underbukser på og sad på sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:33

Jara slog et håndklæde om sig og gik ud igen. "Hvor er jeg dum.." mumlede hun lavt, og så hen på Jaster.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 12:34

Han kiggede på hende "okay"sagde han og sad bare "undskyld jeg glemte kondomet søde men har et med hvis det er"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:00

//.....//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:04

Jara rystede let på hovedet "det går forhåbentlig.." sagde hun, og tog sit undertøj. Hun rystede på hovedet "nej.. jeg har ikke rigtig lyst" sagde hun og trak sit undertøj på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:07

"okay hey hvad er klokken"sagde han og kiggede på hende med et stille smil for der var noget han gerne ville vise hende som ingen andre havde set eller det var et sted folk ikke havde været ude i skoven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:11

Jara så på ham "øhm.." mumlede hun og fik fat i sine bukser, mens hun kiggede på sit ur "snart fire" sagde hun, og lukkede sine bukser inden hun rakte ud efter sin t-shirt. Hun så lidt på sit ur igen, og overvejede at tage tilbage til jobbet, det kunne være de havde brug for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:17

"jeg tænkte på om du vil med ud i skoven der er noget jeg gerne vil vise dig"sagde han og kiggede på hende med et smil "det tager en til to timer hvis vi går som menneske men er jo hurtiger som ulve så hvis du vil"sagde han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:21

Jara så på ham og tøvede. Egentlig ville hun have sagt nej, men at der var noget som han ville vise hende pirrede hendes nysgerrighed så hun nikkede "det kan bare ikke blive så længe" sagde hun og rettede på t-shirten. Hun lagde armene over kors "jeg er jo ikke nogen ulv.. så det bliver enten at gå, eller også skal du løbe i forvejen så flyver jeg selv" sagde hun og kørte en hånd gennem sit hår for at få det til at sidde nogenlunde, og smilede let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:26

"du kan også ride på mig altså på min ryg når jeg er ulv"sagde han og kiggede på hende det var nok en bedre måde for han var noget hurtiger end hende "men du skal bare ikke behandle mig som en hest"sagde han med et grin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:28

Jara havde altid været temmelig klodset på jorden, men i luften bevægede hun sig altid elegant og hurtigt. "Så stor en ulv er du vel ikke.. jeg vil helst ikke brække ryggen på dig" drillede hun, selvom hun ikke vejede mere end 12 kilo. Men han vidste sikkert godt hun bare drillede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:31

"du har ikke set os varulve vi er temmelig store"sagde han og kiggede på hende med et smil "så kom så skal vi se at komme afsted"sagde han og kiggede på hende "og kan du ha en pose med mit tøj for vil helst ikke ødelægge mit tøj"sagde han og kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:38

Jara overvejede det, det var måske også bedst ikke at bruge for mange kræfter på at trække sine vinger ud og ind af ryggen, det gjorde ondt, og det tog altid alle hendes kræfter. Hun fandt en plastikpose og lagde hans tøj i den. "Sådan.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:40

"tak og kom så"sagde han og kiggede på hende og begyndte at gå ud han var ligeglad med at folk så ham nøgen han var vant til at nogen så ham nøgen han var jo varulv. Han gik hen til elevatoren og trykkede den op og ventede på den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:54

Jara gik tøvende med "Jaster tror du det er en god idé at du render nøgen rundt?" mumlede hun. Hun var ikke genert når andre var nøgne det var mere når det var hende selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 12:56

Han kiggede på hende og kiggede rundt der var en der havde tabt en læder jakke og det var en lang en han tog den og fik den på "tilfreds"sagde han og gik ind i elevatoren og ventede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:10

Jara grinede "læderjakke og bar røv?.. ja hvorfor ikke.." sagde hun så, og gik ind i elevatoren, og trykkede på knappen ned til stuen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:12

"det er en lang læder jakke ingen kan se jeg er nøgen"sagde han og kiggede på hende og pegede ned for læder jakken gik ned til hans fødder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:15

Jara trak på skuldrene, og smilede stadig skævt. Hun ventede roligt til elevatoren sagde 'pling' og dørene gled fra hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:16

Han gik ud og lige hen mod døren og ventede på hende udenfor "kommer du"sagde han og kiggede efter hende han var gået hurtigt ud så hun var nok ikke kommet ud til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:25

Jara så efter ham og gik med ud af elevatoren og mod dørene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitimeMan 09 Aug 2010, 13:28

Han kiggede på hende med et stille smil og gik hen et sted hvor ingen kunne se ham og der gik lidt tid før han kom ud derfra men ikke som menneske men som ulv *hvor er hun*tænkte han og kiggede efter hende hun burde stå ved indgangen nu
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 5 Icon_minitime

nyt tøj//Jara//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» gågaden (Jara)
» tur til stranden//Jara//