| nyt tøj//Jara// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 09:47 | |
| "ja så det godt du ikke er mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 09:50 | |
| Hun prikkede ham blidt på brystkassen "du er en ulv, det er anderledes.." sagde hun og smilede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 09:55 | |
| "ja men jeg bliver våd"sagde han og kiggede på hende "okay det kunne misforstås det der"sagde han og grinte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 09:56 | |
| Hun grinede lidt, og lagde en hånd over sin mund og så på ham "en smule.." sagde hun, og smilede skævt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:08 | |
| "du kan lide det"sagde han og kiggede på hende "som på stranden årh ja gi mig den"sagde han for at drille hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:12 | |
| "Så pervers er jeg ikke.." grinede hun, og rakte tunge af ham. "Det kan jeg ikke huske jeg sagde" mumlede hun, og grinede lidt. "Jeg siger kun sådan noget når jeg er fuld nok" grinede hun så, og satte sig på en stol. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:17 | |
| "men du kunne lide det for du kom mens vi gjorde det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:19 | |
| "Jeg kommer som regel, ellers føles det ikke rigtigt.. men hvordan kan du sige en rigtig orgasme fra en falsk?" spurgte hun og grinede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:25 | |
| "skal jeg gi dig en rigtig orgasme så skal jeg knalde dig lidt hårde end på stranden og her er jo også en seng"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:29 | |
| Det trak i hendes ene mundvige og hun smilede djævelsk "jeg har på fornemmelsen du er en værre player Jas..." mumlede hun og trak sine ben op til sig. "Jeg plejer ellers kun at knalde med vampyrer" grinede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:30 | |
| "ja det kan godt være du gør"sagde han og gik hen til hende og løftede hende op "men du kan også godt lide varme"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:35 | |
| Hun blev lidt overrasket over at blive løftet, der var jo en hel del længere ned når man pludselig hang oppe i Jasters arme. Hun så på ham igen "gad vide om isterninger does the trick.." mumlede hun mest til sig selv, og så på ham. "Du svarede mig ikke.." sagde hun, og lod sin pegefinger glide ned over hans læber "player eller ikke?" drillede hun, og smilte igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:36 | |
| "lidt er man altid"sagde han og gik hen så de lå i sengen og han var øverst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:38 | |
| Hun grinede lidt da han indrømmede det. Så prikkede hun ham i panden "er du konstant liderlig eller hvad?" spurgte hun, da hun pludselig lå med ryggen mod madrassen med ham over sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:39 | |
| "du gør mig liderlig og tænder mig"sagde han og kiggede på hende med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:42 | |
| "Blondiner er ret ophidsene ifølge studier.." sagde hun, og lod sin finger glide ned over hans brystkasse. "Ved du hvad problemet er... jeg har dårlig samvittighed" mumlede hun så, og så op i hans øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:47 | |
| "hvorfor har du det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:49 | |
| "Fordi jeg er hovedkulds forelsket.." hviskede hun. Han var den første og eneste der nu vidste det. Taron. Bare navnet fik hendes krop til at skælve. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:50 | |
| "okay"sagde han og kiggede på hende "så du er forelsket"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:52 | |
| Hun nikkede "ville du ikke have skyldfølelse hvis du var forelsket i en, og så knaldede med en anden?" spurgte hun. Pludselig var hun i tvivl, måske var det bare en engleting, eller en jarating, for hun fik skyldfølelse. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:57 | |
| "jo lidt måske"sagde han og kiggede på hende "men hvis du ikke har lyst så sige det"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 10:59 | |
| "Jas.. at sige nej er ikke så enkelt som det lyder.." sagde hun, og rodede ham drillende i håret før hun satte sig op. "Jeg er stadig en engel, og jeg hader at gøre folk kede af det, og jeg hader når folk bliver sure på mig, så vil jeg hellere æde min skyldfølelse" grinede hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 11:03 | |
| "okay og jeg vil gerne knalde dig hårdt lige nu"sagde han med et grin og kiggede hende i øjne "hvis du ikke har noget mod at din stramme skede får den hårdt"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 11:09 | |
| Hun så på ham og hævede et øjenbryn "varulve må være meeeeget sexfikserede.." mumlede hun så, og væltede ham bagover på sengen og satte sig på hans skød og smilede skævt. "Fortæl mig hvorfor du vil have mig så meget" mumlede hun drillende, og hev en fjer ud af dynen, og trak trøjen af ham, og begyndte at køre fjerden rundt på hans brystkasse. I mellemtiden lavede hun små bevægelser mod hans skød med sit underliv for at tænde ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// Lør 31 Jul 2010, 11:14 | |
| "fordi du dejlig stram og meget sød"sagde han og var ved at blive mere tændt af det hun gjorde og blev hun ved ville han rive tøjet af hende og knalde hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: nyt tøj//Jara// | |
| |
|
| |
| nyt tøj//Jara// | |
|