Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

nyt tøj//Jara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

nyt tøj//Jara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 11:42

"Then my job is done" sagde hun med et smil, og smed bægeret slush icen havde været i ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 11:45

Han gik ind skiftede til det han havde på før og gik op til kassen og betalte for det fik det i en pose og kom hen til hende igen "når hvad så nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 11:51

Hun trak på skuldrene "det ved jeg ikke.." sagde hun med et lille grin, det eneste hun lige vidste var at hun skulle tisse, og at hun havde lyst til endnu en slush ice.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 11:55

"okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede bare på hende "hvad har du i tankerne"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 11:59

Hun kløede sig på armen "hmm.. alt for mange ting" sagde hun smilende "jeg skal altså virkelig tisse efter den slush ice så jeg ved ikke om du vil vente eller om du skal videre?" sagde hun og så op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 12:07

"jeg vil vente på dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du kan bare give mig posen så står jeg og venter her"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:12

Hun nikkede og rakte ham posen med et lille smil "vi ses om lidt så" sagde hun, og forsvandt ud af butikken og ud på toilettet. Hun kom ud nogle minutter efter og sukkede lettet, før hun vendte tilbage til Jaster.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:21

Han kiggede efter hende og stod og ventede på hende med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:35

Jara gik tilbage og fik øje på Jaster der hvor han hele tiden havde stået. Hun standsede en halv meter fra ham, og smilede stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:40

Han kiggede på hende med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:44

"Tak fordi du holdt min pose" sagde hun og smilede, og tog imod posen og slængede den over sin ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:45

"så lidt"sagde han og kiggede på hende "hvad så nu"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:47

Jara så på ham og derefter på det store ur i centeret "det ved jeg ikke, jeg tror jeg må til at tage hjemad" mumlede hun, selvom der ikke var meget hjem over hotelværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 03:57

"må jeg se der hvor du bor"spurgte han stille og sødt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:09

Hun så på ham, og bed sig i læben. Hvorfor skulle alle absolut se hvor hun boede? Desuden boede hun der aldrig længere end et par uger. Hun nikkede lidt "okay.." mumlede hun så, og svang posen over den anden skulder og begyndte at gå, og ventede på at han fulgte med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:10

Han gik efter hende med et stille smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:13

Jara lukkede sine øjne i nogle sekunder, hovedpinen dunkede i hendes hoved. Hun krydsede vejen og standsede henne ved et hotel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:16

"bor du på hotel"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:18

Hun nikkede "har jeg altid gjort.. jeg hader at bo et sted, jeg føler mig fanget" sagde hun bare, og åbnede døren til hotellet, og stilte sig med ryggen op af den så han kunne komme ind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:24

Han gik ind og kiggede rundt "okay"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:32

Hun smilede lidt af han interesse for lobbyen "jeg bor altså deroppe.." sagde hun og pegede op, og gik hen til en af elevatorerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:33

Han gik med hende med et smil på sine læber "hvor højt bor du"sagde han og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:41

Jara trykkede på en af knapperne i elevatoren "tredje sal" sagde hun og så på ham, med et svagt smil. Hovedpinen var der stadig. Elevatoren standsede oppe ved tredje, og åbnede dørene. Hun hoppede let ud af den, for hun vejede jo ikke alverden. Hun gik hen af gangen og stak nøglen i låsen inden hun åbnede døren ind til sit hotelværelse. "Det er så her jeg bor.. for en stund"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:45

Han gik med hende og ind der hvor hun boede og kiggede rundt "okay her ser hyggeligt ud"sagde han og kiggede rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:47

Jara trak på skuldrene og smed posen, og så om på ham med et lille smil "tja her er ret tomt, jeg bryder mig ikke om at være her, men jeg skal jo have tag over hovedet" sagde hun og smilede svagt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: nyt tøj//Jara//   nyt tøj//Jara// - Page 2 Icon_minitime

nyt tøj//Jara//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» gågaden (Jara)
» tur til stranden//Jara//