Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regnen siler ned

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regnen siler ned - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 03:49

"Fordi jeg ikke har lyst... Jeg er blevet tvunget på mange børnehjem og i plejefamilier gennem årene, og det er faktisk ikke helt let at slippe ubemærket væk fra sådanne steder... Desuden er det langt sjovere på den her måde" svarede hunog nikkede tilfreds.

//Må logge//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 03:52

"jah, er det ikke også lidt irriterende at være 'fanget' i et barns krop?, eller hvad man kan kalde det?" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 03:55

"JO! Men jeg har lært at vende det til min fordel.." svarede hun og nikkede. Hun hadede tanken om ikke at skulle vokse op og blive en smuk kvinde, men hun havde vænnet sig til det, og som sagt lært at vende det til hendes egen fordel.

//Falsk alarm =>//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:24

djonn kom til at grine en smule over tanker om en lille pige der bad om en slikkepind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:28

Hun lagde undrende hovedet på skrå. "Hvad er det der er så sjovt, mister Djonn?" spurgte hun uforstående da hun ikke kunne se noget sjovt i sine ord.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:32

"ja, undskyld det var bare en lille tanke der strejfede mig, bare glem det" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:36

Hun nikkede og lod det ligge. Så skubbede hun sig længere ind på bænken og lænede sig op af ryglænet med et lille suk. "Hvordan er det at være stor?" spurgte hun så og trak fødderne op på bænken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:46

"det er vel det samme, bare lidt højere oppe" sagde han og kom i tanke om at han ikke havde tænkt over det nogensinde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:52

Hun nikkede lidt men forstod det ikke. "Hvor gammel er De mister Djonn?" spurgte hun så
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 04:54

"1478 år" sagde han "det er jo ikke just lige som De"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:03

Hun rystede på hovedet. "Så er De jo over 2000 år yngre end mig..." sagde hun med et tilfreds smil om munden. Hun havde endnu ikke mødt nogen der var så gamle som hun selv var, og det var hun egentlig godt tilfreds med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:05

"har du altid boet her i området?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:13

"Nej... Oprindeligt er jeg fra det gærske, men jeg har været mange steder rundt om i verdenen.." svarede hun og smilede ved tanken om sit hjemland. Hun elskede Grækenland og havde været der mange gange, med nogle års mellem rum...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:18

"og så blev du vampyr som 6 årig?" spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:32

"Syv-årig" rettede hun med en lettere fornærmet klang i stemmen. Når man var dømt til evig barndom betød alder pludselig en hel masse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:35

"nå ja, det må du meget undskylde" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:40

Hun nikkede lidt. "Men ja, jeg blev vampyr som syvårig..." sagde hun så med rolig stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:42

"det må have været underligt" sagde han lavt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:45

"Hvorfor det?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:46

"man er jo ikke særlig erfaren eller noget når man er 7," sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 05:52

"Næh... Men jeg blev kun forvandlet fordi vampyren ikke kunne drikke alt mit blod efter at have fortærret min familie..." sagde hun og trak ligegyldigt på skuldrene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 06:41

"det lyder ikke ligefrem som glade minder" sagde han lidt efter

//man bliver vampyr ved at drikke blod fra en som lige har drukket af sit blod//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:05

//Ved jeg godt...//

Hun trak på skuldrene igen. "Det er meget længe siden, og uden betydning nu." sagde hun og lød ret så ligeglad med det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:22

"ok godt" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitimeLør 05 Dec 2009, 07:28

Lucy sukkede lavt og rejste sig fra bænken. Hun stod lidt ubeslutsom og vidste ikke rigtig hvad hun ville.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regnen siler ned   Regnen siler ned - Page 3 Icon_minitime

Regnen siler ned
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» På vej hjem i regnen..
» Ly i regnen