|
| Regnen siler ned | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 08:10 | |
| "har du ikke haft lidt problemer med folk der ville sende dig i pleje og sådan noget?" spurgte djonn så |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 08:17 | |
| "Jo... Jeg har som sagt været på en del børnehjem, og i adskellige plejefamilier... Det er dybt irreternde..." sagde hun og kørte hånden igennem sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 08:36 | |
| "kan du ikke sagtens stikke af?" spurgte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 08:40 | |
| "Det er ikke bare sådan lige at gøre... Så ringer de bare til politiet og så efterlyser de mig... Men man må bare finde på forskellige metoder for hver gang..." svarede hun og smilede let over alle hans spørgsmål. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 08:47 | |
| "ville det ikke være lettere at blive adopteret eller noget?" spurgte han videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 09:01 | |
| "Måske... Men så skulle det jo nødvendigvis være en anden vampyr, eller sådan noget, og helt ærlig; hvor mange tror du selv vil have et barn der er ældre end dem selv?" Svarede hun og rystede svagt på hovedet. Hun var selv fuldstændig overbevidst om at den mulighed var udelukket, efter som hun var så meget ældre end de fleste andre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 09:32 | |
| "hvem sigerde behøver vide du ikke er en 7 årig, men en 3000 årig" sagde djonn med et skævt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 05 Dec 2009, 09:41 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Søn 06 Dec 2009, 03:07 | |
| "Mister Djonn... Hvem ville dog adoptere et barn som mig? Desuden, overfor vampyrer vil jeg ikke lægge skjul på min alder, da jeg er ret så stolt over den..." sagde hun og lød næsten helt trist. Hun kunne på ingen måde forestille sig at nogen ville holde nok af hende til at adoptere hende, selv om hun ind imellem savnede trygheden ved en familie havde hun forlængst accepteret at det ikke var noget hun skulle have... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Søn 06 Dec 2009, 10:41 | |
| "Det behøver vel ikke være vampyre" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Søn 06 Dec 2009, 22:37 | |
| "Men ihvertfald heller ikke mennesker... De har sådan en 'sjov' ide med at små piger skal være ude og lege i solen om sommeren... Desuden ville de undre sig når jeg ikke vokser selv om de bliver gamle og grå..." sagde hun med noget der næsten lignede trods i stemmen. Hun hadede mennesker på den måde... De kunne være sjove at lege og snakke med, men de var stadig kun mad... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Man 07 Dec 2009, 08:26 | |
| "det med aldren det var lige noget jeg ikke havde tænkt på" sagde djonn tænkende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Tirs 08 Dec 2009, 02:18 | |
| Lucy satte sig op på bænken igen, da hun blev træt af at stå op. "Men man er nødt til at have tanke for alting når det gælder sådan noget... Desuden kan man også hurtigt udelukke elvere og engle som mulige racer udover vampyrer. De ville ikke kunne være i nærheden af mig når jeg var sulten, og desuden aå tror jeg ikke at de ville være intresseret i at adoptere et barn der er farligt for dem... Og så er der kun vampyrer, varulve og dæmoner tilbage..." sagde hun stille. Det var helt tydeligt at hun havde tænkt det igennem mange gange før, men stadig ikke var kommet til noget brugbart resultat. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Ons 09 Dec 2009, 02:51 | |
| "det har du rat i, og dhet lyder heller ikke helt som om dhu har lyst til det" sagde djonn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Ons 09 Dec 2009, 05:04 | |
| Hun trak på skuldrene. "Jeg har accepteret at jeg skal leve alene... Jeg har ligesom opgivet håbet om at få en familie igen..." svarede hun mumlende og holdt om sine fødder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 12 Dec 2009, 06:12 | |
| "en klog mand sagde engang til 'You can give up everything, but hope, cause when hope is lost, everything is!' " sagde djonn med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 12 Dec 2009, 07:16 | |
| "Men efter 3598 år dør selv håbet." svarede hun mut. Egentlig ikke fordi hun var sur, men hun blev altid i dårligt humør når hun snakkede om ting hun forlængst havde opgivet at få igen... Så som en familie. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 12 Dec 2009, 10:21 | |
| "jeg ville da ikke have noget imod en ny lillesøster, i menneskene's øjne altså, en store søster i virkeligheden, eller sådan noget" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 12 Dec 2009, 10:24 | |
| Hun lagde undrende hovedet på skrå og fik et uforstående udtryk i ansigtet. Hun sagde ikke noget med sad bare og så ud som om hun ikke forstod hvad han sagde, som om han havde snakket swahili til hende... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Søn 13 Dec 2009, 08:18 | |
| han sagde ikke noget, men kiggede bare tænkende ud i luften, han tænkte tilbage på dengang han havde haft en søster |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Søn 13 Dec 2009, 08:29 | |
| "Hvad mener De med det, mister Djonn?" spurgte hun forsigtigt, da hun ikke kunne regne det ud selv. Hun turde ikke regne det ud... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Ons 16 Dec 2009, 04:03 | |
| "det er jeg faktiskt ikke helt sikker på" sagde han "altså hvis dhu helst ikke vil have et hjem" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Ons 16 Dec 2009, 09:15 | |
| Hun sad helt stille og tavs et stykke tid og tænkte sig om. "Det jeg ikke vil have er andre der forsøger at bestemme over mig, og få mig til at rette mig efter deres vilje. Jeg vil ikke leve blandt mennesker, og have hjem blandt dem, men et hjem... Det ved jeg ikke. Sagen er den at det er meget længe siden jeg har haft et, og derfor har vænnet mig til at leve alene uden andre at tage hensyn til, men jeg holder nok ikke op med at savne et rigtigt hjem..." svarede hun langsomt og forsigtigt, ja næsten tøvende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 19 Dec 2009, 05:15 | |
| "hvis du har brug for et værelse er du da velkommen til at besøge mig til hver en tid" sagde han seriøst |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Regnen siler ned Lør 19 Dec 2009, 05:39 | |
| Hun smilede stort. "Tusind tak, mister Djonn. Sådan sagde miss Alec også til mig.. At jeg kunne komme og besøge hende altså.." sagde hun og nikkede en smule |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Regnen siler ned | |
| |
| | | | Regnen siler ned | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|