Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:55

Dag og Dato: lets say.. Irl.
Tid: 23:10
Omgivelser: kajen, paller der skal lastes på skibene.
Vejr: overskyet, truer med regn.

Theo slængede sin sportstaske over sin ene skulder. Han tænkte på Al, på Morgan, på sin uddannelse, på hvad der skete rundt omkring, på Mia. Hans tanker forvirrede ham, så han rystede heftigt på hovedet for at klare tankerne og gik lidt videre. Han var øm i kroppen efter træningen, men han kørte nok også sig selv for hårdt når det kom til sådan noget. Men han skulle jo af med sine agressioner på en eller anden måde, istedet for altid at banke snottet ud af folk. Han var lidt irriteret på sig selv over at have parkeret sin motorcykel så langt væk fra trænings hallen. Han sukkede let, og hankede op i tasken og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:24

//Jeg skal nok prøve at være seriøs, men du kender mig så du ved hvordan jeg tænker, og NEJ det skulle ikke misforstås//

Siri gik hurtigt lang med kajen, man kunne høre hende på lang afstand det var hun ikke tvivl om med de hæle hun havde på. Vinden tog i hendes lange jakke, og hun kunne mærke de første dråber af regn ramme hendes næse.
Siri gik bogstaveligtalt og skumlede, hun var kun næsten sluppet væk fra en dusørjæger der havde fundet hende mens hun var ved at 'spise'. Hun var kun sluppet væk med nød og næppe.
Hun skimmede hurtigt havnen for mennesker, der var nogle havne arbejdere, nogle der malede grafitti og en fyr på hendes egen alder, han lignede heller ikke ligfrem det gladeste menneske på jorden, hun smilede lidt for sig selv -hun var i det mindste ikke alene om vreden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:32

//Men det jeg siger kan misforstås, du kender mig xD men ja serious thoughts! 8D jeg skal nok forsøge at forhindre dig i at løbe ind i en væg.. :3//

Theo gabte, og blottede sine hjørnetænder der ikke var helt de samme som vampyrens der var glatte, og var ment til at få ofret til at bløde. Hans var lavet til at flå.
En svag lyd nåede hans ører, noget han havde hørt før, men området var lidt forkert til det, stiletter. Han drejede hovedet og fik øje på en ung pig-kvinde måtte man nok hellere sige.
Han hævede et øjenbryn, før han igen vendte blikket væk. Han kunne ikke lide når folk stirrede på ham, så derfor ville han ikke stirre på andre. Hun havde set lettere irriteret ud, men det var jo ikke en unormal følelse.
Han drejede ned af en sidegade, og hankede igen lidt op i sin taske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:42

//Hahah, det takker jeg for, men jeg må sige en pig-kvinde er noget nyt xDD//

Siri var konstant på vagt lige nu. Hun kiggede om sig konstant lyttede til alle lyde, og duftede til alle dufte, og der var ingen tvivl om at fyren foran hende var en dæmon.
Hun hørte høje oprørte stemmer bag sig, og hun satte hurtigt i løb, de havde fundet hende igen. Hun hvæsede kort, truende og irriteret, over dem. Hun løb overnaturligt hurtigt, og fortsatte skarpt rundt om et hjørne. Siri så ham kun et sekund før hun løb ind i ham, hun sprang hurtigt til siden. Hun stoppede hurtigt op, og kiggede på tasken der lå på jorden, hun var kommet til af skubbe den af hans skulder "Undskyld" mumlede hun vredt. Hun kiggede rundt, og så han var på vej hen mod en motorcykel "Er det din?" Spurgte hun hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 10:53

//Haha sorry det gik lidt stærkt skulle skynde mig at skrive sådan.. på nippet til at sige pige men da han så efter en kvinde xD//

Theo hørte højrystede stemmer, og så sig lidt om. Kvinden fra før klaprede lige ind i ham, og han tabte sportstasken, han hvæsede let af hende, og hans heftige temperament var på spring med det samme. Han rystede let på hovedet, for helvede det var jo det han prøvede at undgå ved at gå til kickboksning!
Han rystede bare let på hovedet "går nok.." mumlede han let og hankede op i tasken igen, og gik hen til sin motorcykel. "Ja.." ssvarede han kort for hovedet, og slog sædet op før han klemte tasken ned under det, og smækkede det i. Han tog den sorte hjelm på, og gjorde klar til at køre. Stemmerne kom tættere på, og han overvejede lidt om de havde noget at gøre med kvinden, som vidst var vampyr. Det vidnede hendes luft i hvertfald på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)   På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vej hjem fra kickboksning.. (faster Dan... xD)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem..
» på vej hjem....
» På vej hjem.
» I fie's hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: