Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tankerne der flyder

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tankerne der flyder - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tankerne der flyder   Tankerne der flyder - Page 5 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 01:35

Hun smilte varmt og hjerteligt. Hun lagde sig godt til rette i græsset og så op mod himlen. Det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tankerne der flyder - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tankerne der flyder   Tankerne der flyder - Page 5 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 03:17

"Jeg er glad for jeg har mødt dig" sagde han
"De fleste.." han rystede på hoved
"Går for meget op i hvilken race man er, vampyre går gerne op i at være venner, vis man da lige tager i betragtning at man bliver brugt som bloddoner, mennesker kender ikke alle til racerne, så der skal man tit passe lidt på....Kan du se hvad jeg mener? Jeg tror du er den første jeg faktisk bare har hygget mig med, alle de andre gange har det haft en mening eller også har der ikke stået hygge på menuen..." han stoppede, det var lige gået op for han hvor meget han enlig havde sagt.
Han så op på himlen....'Ja, en masse ævl havde han lukket ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tankerne der flyder - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tankerne der flyder   Tankerne der flyder - Page 5 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 05:32

Larentia nikkede. hun var tavs. Hvad skulle hun sige? Han var bare dejlig at være sammen med. Hun pustede håret væk fra øjnene og tog en dyp indånding. hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tankerne der flyder - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tankerne der flyder   Tankerne der flyder - Page 5 Icon_minitimeTirs 10 Aug 2010, 08:12

"Ja, jeg ævler" han lagde mærke til at han igen ikke kunne ligge stille men nu vidste han hvorfor, at det på en måde var lidt pinligt.
Den følelse havde han sjældent og det overraskede ham at han havde den nu.
Han så op på himlen og opdagede snart at han igen blev lidt rolig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tankerne der flyder - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Tankerne der flyder   Tankerne der flyder - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tankerne der flyder
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Havnen og tankerne....//Miku//
» tankerne flyver privat
» tankerne flyver af sted når man er alene i mørket - Cherry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: