Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:40

Dag + Dato: Irl.
Tid: 01:35
Vejret udenfor: regn.
Omgivelser: FUl-DE! mennesker og omgivelser xD
Påklædning: En sort kjole der går til knæene, og grønne knæstrømper og sorte stiletter.

Nickie pessede sig lidt mere sammen i baren, hun var nok alt for ung til at være på natklubben, men hun havde nu alligevel haft lyst til at se hvordan den så ud. Desuden var hun ret udviklet af sin alder. Hun strøg en tot af det lange mørke hår om bag sit øre, og rømmede sig stille før hun bundede et shot. Hun brød sig ikke meget om de påtrængende mænd der en gang imellem kom lidt for tæt på, det havde været grund til at hun nu havde været på toilettet mindst femten gange for at slippe ordentligt væk fra dem. Hun dukkede sig da en af dem gik forbi, men han havde heldigvis øje for en anden. Hendes brune øjne søgte bartenderen og smilede lidt "æhm.. noget der smager godt" sagde hun, og trak på skuldrene. Bartenderen forsvandt og kom tilbage med en blå drink. Hun tog sugerøret i munden og så sig lidt om igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:46

Ellen der var guitarist i aftens gæstebandt, blev færdig med den sidste sang. Hun slap guitaren i svingende bvægelse og så ud imod publikummet. Hun kyssede sin hånd som var foldet som djævle horn og løftede derefter hånden ud imod publikummet. Hun smilede og forlod derefter scenen efter at havde sat sin guitar. Hun kørte hænderne igennem sit hår som var små fugtigt, da hun havde svedt. Hun kom ned til baren og skubbede bare et par fyre væk så hun selv kunne komme til. Hun bestilte en øl og kiggede så på pigen ved sin side. Hun kunne tydeligt se på pigen at hun ikke lignede en der følte sig særligt meget hjemme "Hey, du ligner ikke en der føler dig helt hjemme?" sagde hun så i et smil og tog imod sin øl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:53

Nickie så kort op mod bandet, og smilede let af selvtilliden der udstrålede fra guitaristen. Hun så lidt ned i drinken igen hvor der var knust is i, det var næsten ligesom at drikke slush ice. Det trak lidt i hendes mundvige, hun smilede næsten altid. Hun fik et lille chok da kvinden ved siden af hende pludsleig sagde noget til hende. Hun så på hende, og trak på skuldrene "her er.. mange påtrængende mennesker" sagde hun med et let smil. Det var ikke løgn, og halvdelen af dem var sikkert perverse pædofile. Hun smilede let, og så på Kvinden igen "det var fedt" sagde hun og nikkede mod scenen, hun havde altid været imponeret af musikere. Hun vendte sig mod kvinden da hun virkede venlig, og drak lidt af den meget spøjse farverige drink. *jeg håber ikke jeg bliver alt for fuld af den..* tænkte hun, og så lidt på drinken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 09:58

Ellen smilede let "Ja, du har også valgt at komme på en af de proppede aftner" sagde hun så og satte sig ved siden af hende "Tak, vi tjener dog intet på det endnu" mumlede hun så lidt irriteret. Hun havde intet arbejde og levede af at sælge sine ting og malerier. Hun så lidt rundt før hendes øjne igen betragtede pigen. Hun så faktisk ret ung ud. Hun tænkte kort og tog en tår af sin øl "Hvor gammel er du?" spurgte hun så og lagde hovedt lidt på skrå. Pigen så ældre ud, men man kunne godt se på hendes øjne og ansigtstræk at hun ikke var så gammel som hun så ud til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:06

Nickie smilede lidt, og kløede sig forlegent på kinden "ja det må jeg jo have gjort.." mumlede hun stille, og så lidt ned i disken. Hun så lidt på hende igen og rynkede på næsen "det er da knap så godt" sagde hun. Et eller andet sted måtte det også være en tvivlsom karriere at være musiker. Hun satte drinken fra sig på disken og lyttede. Hun så hurtigt på hende ved spørgsmålet "sytten" løj hun, men det var den normale alder hun plejede at lyve sig til, hun lignede også en på sytten, eller i hvertfald deromkring. Så smilede hun let "og du?" spurgte hun så, da hun ikke rigtig kunne placere kvinden, hun var i hvertfald ikke over de tyve. "Forresten så hedder jeg Nickie.. hvad hedder du?" spurgte hun, og tog en tår af sin drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:12

Ellen nikkede lidt og tog en tår af sin øl "20 .." sagde hun så og så lidt ud i mod danse gulvet "Nickie .. Sødt, Mit navn er Ellen" sagde hun så og rejste sig. Hun tog blidt fat i hendes håndled og trak hende med ud på dansegulvet "Lad os danse" sagde hun så og så hende kort i øjnene, hun begyndte at bevæge sig i takt til musikken og vidste godt at det ikke var normalt at danse med en pige når man ikke var veninder. Men Ellen var sku lige glad, hun var til piger så hvorfor skulle hun tage hensyn til hvad andre tænkte. Pigen kunne vel bare gå hvis hun ikke ville danse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 10:17

Nickie blev overrasket over svaret, men vidste egentlig ikke hvorfor hun havde regnet med at kvinden var ældre end hende selv. "Ellen er også kønt" sagde hun muntert, selv syntes hun Nickie mindede meget om et drengenavn, men sådan var det jo idet mindste hed hun ikke Kim, eller Lars. Hun så overrasket på sine håndled og lod sig trække med. Først ville hun protestere, for hun kunne ikke danse, men Ellen var sød så det kunne jo være meget hyggeligt "o-okay" sagde hun så, og strøg noget hår væk fra sine øjne, inden hun rødmede let. *pinligt..* tænkte hun, men tog så en dyb indånding, og forsøgte at lukke omgivelserne ude og dansede med. Det var egentlig ret god musik natklubben spillede, hun havde ellers troet det var sådan noget non-stop-pop agtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:44

Ellen var ikke genert og dansede bare, men selvfølgeligt så det så pænt ud. Hun tog fat i en fyr og bad ham hente hende en øl. Fyren var trommeslagern i bandet, så efter kort tid kom han tilbage med en øl til hende og Nickies drink. Hun tog imod øllen og drinken, hun rakte hende drinken imens hun stadig dansede. Hun tog en tår af øllen og smilede "Bor du så her i nærheden?" spurgte hun så og boede selv i en af nabo byerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeTors 05 Aug 2010, 05:48

Nickie kunne mærke den varme fornemmelse ned gennem halsen til maven, og vidste at det betød at hun var ved at blive fuld. Hun dansede bare med, og tog imod sin drink da Ellen rakte hende den. Hun smilede lidt "Nej jeg bor i La Sunisha" sagde hun, det lå jo ikke ligefrem tæt på Werclare. Hun drak lidt af drinken, og så sig om. "Bor du heromkring?" spurgte hun så, og så op i Ellens øjne med et smil. Hun håbede bare ikke hun blev så stangstiv at hun ikke kunne gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 08:57

Ellen smilede og kunne godt mærke på hende at hun var ved at være små beruset. Ellen nikkede "Ja, Bor ikke så langt herfra, et par gader" sagde hun så og dansede. Hun havde ikke tænkt sig at lade hende være alene, hvis hun blev fuld, dog var Ellen ikke den der passede på, men når det gjaldt andre, så var det en hel anden sag, især hvis de var yngre end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 09:16

Nickie lyttede til Ellen, og betragtede den unge kvinde. Hun dansede let med, både på grund af musikken, og rytmen smittede. Hun nikkede "Jeg havde også tænkt på at flytte til Werclare når jeg bliver ældre" indrømmede hun med et smil. Werclare var interessant, en mystisk by. Hun bed sig let i læben og overvejede at spørge Ellen om de skulle gå en tur. Hun havde efterhånden fået nok, af både alkohol og svedene mennesker. Hun stilte sin drink fra sig efter at have bundet det sidste, og smilede til Ellen "skal vi gå ud og få noget frisk luft?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 17:31

Ellen nikkede til det hun sagde om at flytte, Hun stoppede med at danse "Ja lad os det, her begynder at blive meget proppet" sagde hun og tog Nickies hånd og førte hende med udenfor i den kolde og friske natteluft. Ellen tog en pakke smøger frem og tænkte at hun ligeså godt kunne snuppe en smøg nu da hun var herude "Ryger du?" spurgte hun så og tog en smøg i munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 00:15

Nickie nikkede enigt, folk var begyndt at blive ret mange, at der ikke var blevet stoppet med at lukke folk ind forstod hun ikke. Hun mærkede Ellens varme hånd i sin og fulgte med udenfor i den friske luft. Hun så sig lidt om, og rettede blikket mod den mørke nattehimmel "Nej ellers tak" sagde hun og smilede til den unge kvinde. Hun gik et par skridt hen og balancerede på kantstenen. Hun bredte armene ud til sidne for at fordele vægten og slingrede selvfølgelig lidt "har du altid boet i Werclare?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 01:54

Ellen rystede på hovedet med den tændte smøg i munden "Jeg boede på et børnehjem i en by langt herfra" sagde hun så og trak kort på den ene skulder. Hun tog et sug af smøgen og lod røgen sive langsomt ud af sin mund. Hun lænte sig op af et skur til folk der ventede på bussen og betragtede hende "Hvor var det du boede henne?" spurgte hun så og askede smøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 04:05

Nickie stoppede op, og så lidt på hende. Et børnehjem? Skrækkeligt, et eller andet sted fik hun ondt af Ellen "det må have været.. ensomt" mumlede hun mens hun trådte ind på fortovet igen så hun ikke faldt, det ville se llidt dumt ud. "La Sunisha" sagde hun, og gik hen til Ellen og stilte sig op af siden af skuret og så op på hende. Hun så kort mod Petronias indgang, og havde ikke meget lyst til at gå ind igen, men hun havde heller ikke lyst til at tage hjem så skulle hun jo sige farvel. Hun tænkte desperat efter et samtale emne "såeh.. bor du sammen med nogen?" spurgte hun så, egentlig kunne det godt misforstås, men Nickie havde ment noget i retning af om hun havde en roomie.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Empty
IndlægEmne: Sv: Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)   Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Føler mig en smule alene og omringet af kegler (Ellen)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: