| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:28 | |
| Marcus stønnede kort igen og placerede hans hoved ved hendes hals Han trak sig ud og ind i hende igen, og kunne ikke stoppe, hun var så dejlig, Marcus begyndte lidt efter at svede svagt, det var tydeligt at se på hans pande, han nød hendes hånd på hans mave. Han tog sin ene hånd og nussede hende op langs låret og kyssede hende ømt på halsen inden han kort stønnede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:31 | |
| Hayley stønnede igen, Hun stønnede højer end hun plejede hun kørte hånden op og ned af hans hun kiggede kort på ham men lukkede øjene,Hun lagde sin kolde hånd på hans panden og stønnede igen,Hun nød ham meget og ville ikke have han skulle stoppe.så derfor kølede hun ham ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:38 | |
| Marcus nød stort hendes stønnen og smilte svagt Han elskede at hun kølede ham ned og nussede hende videre langs låret og stønnede kort igen, han bevægede sig hurtigere end han plejede i et kort stykke tid og gjorde det så langsomt igen, han havde ikke lyst til at stoppe, derefor var han glad for at hun kølede ham ned og han slikkede hende i et støn på halsen og kyssede den derefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:41 | |
| Hayley nød ham meget, Hun nød hans stønnen og stønnede selv hun kølede ham stadig ned med den ene hånd med den anden kørte hun op af brysted, Lyst til ham var enorm hun nød hans kys og stønnede igen, Hun kunne godt lide han gjorder de hurtigt et øjeblik og i det øjeblik stønnede hun lidt højer end det hun plejede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:47 | |
| Marcus smilte igen svagt over hendes stønnen og kyssede hende kort på halsen igen "Kæft, jeg kunne blive ved i evigheder fordi du er så dejligt skat" stønnede han kort og tog hovedet ned og slikkede hende på hendes bryst og trak sig ind og ud af hende igen og nussede hende videre op langs låret, han fortrød ikke at han var forlovet med hende, han følte sig virkelig heldig lige nu |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 06:51 | |
| Hayley stønnede igen og smilede over det han sagde hun nød ham meget og havde eller ikke lyst til han skulle stoppe "Jeg har eller ikke lyst til du stopper" stønnede hun, Hun havde sine hænder på hans pande og på hans mave.hun stønnede kort igen af nydelse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:01 | |
| Efter en god time med hed sex, stoppede Marcus inde i hende og stønnede svagt Han trak vejret tungt og holdte Hayley ind til sig, selvom hun kølede ham ned, så kunne han godt mærke at han var varm og kunne svede når hun ikke rørte ham mere, han smilte skævt til hende og var ret stolt over at han havde holdt en time, han kyssede hende ømt på halsen og var stadig inde i hende og lagde sig lidt ned på hende for at mærke hende tydeligere og slappede fuldstændig af og nussede hende over håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:06 | |
| Hayley smilede og kyssede ham på kinden. Hun havde stadig lukket øjene hun nød han stadig var inde i hende, Hun kørte sin hånd ned fra hans pande og nussede ham på ryggen med begge hænder,Hun nød og mærke hans varme krop mod hende. Og nød hans nussen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:13 | |
| Lidt efter trak Marcus sig roligt ud af hende imens han smilte svagt Han ragte ud efter sine boxershorts og tog dem på, men undlod intil videre at tage andet tøj på fordi han havde det varmt og han lænede sig op af sofaen imens han stadig sad på gulvet og kørte en hånd gennem håret og lænede hovedet tilbage, så det hvilede på sofaen og han smilte skævt, " wow, det var første gang at vi gjorde det i så lang tid" sagde han og grinte kort |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:15 | |
| Hayley tog sine trusser på hun smilede og da hun havde bh på tog hun bare trusserne på hun så smilene på ham og satte sig ved sidden af ham "Ja det var dejligt skat" hun kyssede ham enkel gang på brystede inden hun lægnede sig tilbage i sofaen og smilede for sig selv, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:20 | |
| Marcus smilte svagt og nød hendes kys Han lagde en arm hende, bag hendes nakke og kyssede hende i håret, " det kan være med tiden, at jeg kan lære at holde mig i næsten 1½ time, så for du også mere nydelse ud af det" drillede han og pustede hende i håret og kyssede det derefter og grinte kort igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:23 | |
| Hayley grinede hun svarede ikke men nød bare hans kys, hun trykkede sig lidt ind til ham, inden hun svarede "Nu må vi se men jeg nyder dig selvom det kun var 10 minuter" hun kyssede ham på brystede igen og så smilene på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:26 | |
| Marcus grinte kort men svagt og lagde hovedet på skrå Han kørte en hånd gennem hendes hår og kyssede hende på panden, " jeg ville nyde dig selvom det kun var 1 min vi var sammen skat" sagde han og lænede sin pande på hendes og nussede hende lidt på låret igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:30 | |
| Hayley smilede og fugtede sine læber hun nød hans nussen og hans kys "Altså jeg vil bar nyde dig udenset hvad" hun smilede og lukkede øjene og bed sig kort i læben og lød hans varme panden hvile på hendes kolde pande |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:34 | |
| Marcus nikkede og kyssede hendes pande igen "Jeg kunne ikk have sagt det bedre selv skat" sagde han med et skævt smil og lukkede kort øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:48 | |
| Hayley smilede og fugtede sine læber hun nød hans kys og kiggede på ham "Hmm,,Vent lige" hun rejste sig og gik over og satte en cd på..hun vendte sig om og gik over til ham,hun satte sig på hans skød og puttede sig ind til ham hun lukkede øjene og lyttede til sangen The music xD = https://www.youtube.com/watch?v=L0mBdgQI6OA |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 07:56 | |
| Marcus smilte svagt og lagde armene om hende og holdte hende blidt ind til sig Han lyttede til musikken og lukkede kort øjnene, men kyssede så hayley i håret og nussede hende blidt ned af ryggen og nød at være sammen med hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 18 Nov 2009, 08:00 | |
| Hayley nød ham og elskede hans nussen hun fugtede sin under læbe og lyttede til musiken hun nød hans kys i håret og kyssede kort ham på halsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 07:59 | |
| Marcus nød hendes kys og smilte svagt Han nussede hende stadig roligt ned af ryggen og smilte svagt imens "Hvad med der hvor vi skal bo, vil du bo i hus eller lejlighed?" spurgte han og så tænkende på hende men smilte svagt imens |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 08:07 | |
| Hun takte lidt "Hvad med et hus, så kunne vi få dyr, og børn på et tidspunkt" hun sendte ham et varmt smil og kyssede ham ømt på kinden inden hun så smilene på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 08:11 | |
| Marcus smilte skævt og nikkede "Det lyder godt skat, og især hyggeligt når vi skal have dyr og børn" sagde han og kyssede hende ømt på panden og holdte hende blidt ind til sig og nussede hende stadig på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 08:20 | |
| Hayley nikkede og nød hans kys og nussen hun nussede ham lidt på hans bare bryst "Ja men først dyr..og om langtig okay nogle år kan vi vende tilbage til børn" hun smilede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 08:22 | |
| Marcus nikkede kort og smilte svagt "Jep er helt fint skat, du skal jo også være klar til det først" sagde han og smilte svagt igen og så derefter tænkende ud af vinduet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 20 Nov 2009, 08:24 | |
| Hayley nikkede og fuglte hans blik inden hun så tilbage på ham "Er der nget galt" hun bed sig kort i læben og smilede bagefter til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 00:38 | |
| Marcus rystede kort på hovedet og så på Hayley igen Han smilte svagt og kyssede hende på panden, " der er intet galt når jeg er sammen med dig" sagde han og smilte svagt igen |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
|
| |
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|