Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:53

Hayley lød ham åbne dem hun kyssede ham vider
og nussede ham lidt vider op og ned af ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 08:02

Marcus blev meget tændt af hendes vilde nussen
Han kyssede hende vildt videre og fik åbnet hendes bukser men tog dem ikke ned endnu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 08:08

Hayley varmede stille gulvet
hun kørte hænderne ned til hans bukser og åbnede dem
men ikke langsomt ..Hun kyssede ham vildt vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 08:36

Marcus begyndte roligt at tage hendes bukser ned
Han kyssede hende stadig vildt og nød hende virkelig meget og følte ikke at han nogensinde ville kunne stoppe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 08:42

Hayley lod ham rive dem af hun kyssede ham vider
og følte sig meget ind i det vilde kys hun hev hans bukser af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:17

Marcus fik hevet Hayleys bukser af og smed dem væk fra dem
Han kyssede videre i deres ret vilde kys og nussede hende op langs hendes bare lår og nød at mærke hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:20

Hayley løftede det ene ben op på hans lår
hun kyssede ham vider inden hun slap kysset hun åbende øjene
"Åben munden skat" sagde hun og smilte til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:33

Marcus løftede det ene øjenbryn og smilte skævt
"Tør jeg?" drillede han og åbnede derefter munden og tog tungen lidt ud og smilte skævt imens og nussede hende fortsat op langs låret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:36

Hayley smilede og slikkede ham så med tungespidsen på hans tunge
hun smilede imens og nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:38

Marcus smilte skævt da hun slikkede hans tunge
Han løftede sin tunge lidt og slikkede også hendes tunge, han kørte hånden ned mellem hendes ben imens og nussede hende lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:41

Hayley nød ham meget hun havde helt glemt de lå på gulvet
hun slikkede hans tunge vider og nød hans nussen..Hun synes selv det var på tide de prøvede noget nyt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:50

Marcus var helt oppe at køre
Han nød hende og slikkede hendes tunge videre, han begyndte roligt at give hende finger, uden at tænke på hvor de lå henne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:56

Hayley slikkede vider hans tunge
hun mærkede hans finger og kom til og stønne af nydelse
hendes hænder kørte op og ned af hans arme og hun var helt op og kører
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 07:57

Marcus tog sin tunge til sig og smilte skævt over hendes stønnen
Han nød at høre den og den gjorde ham bare endnu mere vild, han tog munden hen til hendes kind og slikkede den, imens han gav hende finger lidt hurtigere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeMan 16 Nov 2009, 08:03

Hayley stønnede igen da han gjorder det hurtiger
hun nød hans slikkene og blev langsomt våd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 03:38

Marcus nød hende stønnen meget og blev fuldstændig tændt af det
Han kørte tungen ned fra hendes kind og slikkede hende på halsen og bed hende derefter blidt og grinte svagt derefter
Marcus gav hende stadig finger hurtigt, og mærkede at hun var begyndt at blive våd, men det tog han sig ikke af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 04:12

Hayley smilede da han slikkede hende på halsen
og grinte svagt da han bed hende, Hun stønnede igen af nydelse
hun blev lidt mere våd..hun nød ham meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 04:16

Marcus smilte skævt over hendes stønnen og kunne ikke få nok af den
Han kørte munden op til hendes læbe og slikkede hende med tungespidsen på dem, han smilte skævt til hende igen
Marcus stoppede lidt efter med at give hende finger og tog hånden op af hendes trusser og smilte skævt til hende igen og begyndte at trække dem lidt ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 04:21

Hayley smilede skævt tilbage hun lød sine hænder
køre ned fra hans ryg og ned til hans boxseshorts og begyndte også og hive dem lidt ned
hun nød ham meget og alt der var sket lige før var glemt, lige nu var hun i drømmeland. Og hun nød hvert sekundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 04:44

Marcus fik hevet hendes trusser ned og smilte skævt til hende igen
Han var helt oppe at køre og nød hende stort, han så intet andet end hende lige nu
Marcus bøjede sig ned til hende og kyssede hendes læber lidenskabeligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 04:51

Hayley fik hivet hans af hun smilede over hvor meget han var op og køre
hayley kyssede ham tilbage hun følte sig meget ind i kysset,og var helt væk i ham
hun nød og mærke ham og kørte hånden op af hans mave og mærke hans mave muskler og blev helt tændt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 05:19

Marcus udvidede kysset til et snav og nød hende
Han lagde sig roligt ned på hende og kom op i hende, han gjorde det hurtigere end normalt med ikke for hurtigt og han nød hende stort og trak sig ud og ind igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 05:25

Hayley nød ham meget hun blev selv helt op og køre
og hun kyssede ham tilbage og kom til og stønne i kysset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 05:27

Marcus nød hendes stønnen og kom også selv til at stønne i kysset
Han trak sig igen ud og ind igen, han gjorde det lidt hurtigt, men stadig roligt så det ikke ville gøre så ondt og han nød hende 100 %, han havde savnet at føle hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitimeTirs 17 Nov 2009, 05:34

Hayley stønnede igen af nydelse hun havde savnet ham
og kørte hånden op af hans mave hun var helt op og køre hun kom til og stoppe kysset
begrund af hun kom til og stønne igen..hun kunne godt lide han gjorder det hurtiger ned nomal
og spredet benen lidt mere hun stønnede igen og nød ham meget,Hun nød hans stønnen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 5 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 5 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: