|
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 04:13 | |
| Marcus grinte lidt af hendes drilleri og gik hen til hende og lagde armene omkring hendes liv og smilte skævt, " ja man ved jo aldrig hvad der kunne ske, vil du gerne finde ud af det?" spurgte han med et skævt smil og lænede sig ned og kyssede hende blidt på halsen, men kunne ikke lade være med at grine svagt og han lænede sig tilbage og så på hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 04:17 | |
| Hayley grinede svagt og lagde hovedet lidt på skrå da han kyssede hendes hals, hun lagde armene om ham men hendes arme var under hans trøje, hun så smilene på ham "Hmm er du sikker på det" sagde hun smilene og nussede ham op af ryggen, hun stillte sig på tær og kyssede ham ømt på munden, hun slap kysset og åbnede øjene hun kiggede så på ham med et smil "Jeg har bare ikke tænkt mig, og gå op af trappen, så må du bærer mig" hun så smilene på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 04:26 | |
| Marcus nød at mærke hendes arme omkring sig og så endna inden under hans trøje og han smilte skævt af det hun sagde, han lænede sig lidt ned, da hun stilte sig på tærer og kyssede hende ømt igen, da hun slap kysset smilte han skævt igen og grinte over det hun sagde, han løftede hende op og så stadig smilende på hende, " okay, men vil du så have at jeg skal være blid eller ikke blid denne her gang?" hviskede han imod hendes øre og smilte skævt imens, han begyndte langsomt at bevæge sig over mod trappen med Hayley i sin favn og grinte kort svagt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 04:31 | |
| Hayley grinte lidt og smilede og da han bar hende op tog hun sine hænder til sig og lagde dem rundt om hans nakke "Hmm, ikke så blid" sagde hun frækt, og slikkede ham kort over læberne, inden hun kyssede ham hurtigt på munden hun kiggede efter trappen "Vis du kan holde til det" drillede hun ham, og nussede ham lidt i nakken med et fræk blik og smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 04:42 | |
| Marcus smilte skævt og nikkede, " jeg skal gøre et forsøg" drillede han, da hendes tunge slikkede ham på læberne, åbnede han munden og mødte kort hendes tunge med et skævt smil og kyssede hende igen da hun kyssede ham, han var nu henne på trappen, før han svarede hende og blinkede hurtigt til hende, " tro mig skat, jeg kan holde til alt det du giver mig og alt det jeg skal give dig" hviskede han frækt i hendes øre og slikkede hende kort på øre flippen og grinte derefter svagt over det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 05:12 | |
| Hayley smilede og kiggede på ham med et smil, hun drejede hovedet lidt og slikkede ham igen over læberne, og efter det kyssede hun ham, ømt på kinden og sagde så "Det finder vi ud af skat" hviskede hun meget fræk med læberne på hans ører hun slikkede ham ved ørert, og kyssede ham så på ørert "Mmhm" Sagde hun som om hun spidste noget der smagte godt, Hayley slikkede ham med tungespidsen på hans ørerflip, ned på hans kind også hen på hans læber, hun slikkede ham hen over læberne, inden hun satte et vildt, vådt kys igang, de havde ikke været sammen i en månded og, hun mærkede at hun blev liderlig, tændt, og var bare klar til ham, hun kyssede ham vider og havede stadig lukket øjne, hun havde savnet det her, men hun viste godt det var den første gang i huset, men engang skulle være den første, han gjorder hende meget glad lige nu og det hun skulle fortælle ham havde hun allerede glemt, for hendes tænker var kun på ham, hun havde benene om ham og pressede sig ind til ham imens hun kyssede vider, hun kørte den ene hånd, ind under hans trøje, og nussede ham op af brystet, og ved hans mave muskler pressede hun lidt hårdt med hånden, men hun var helt oppe og kører |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 19:24 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at grine over alt hendes slikkeri på ham, men han nød det også meget, hun fik virkelig lysten frem i ham og det elskede han når hun gjorde, for hun viste at han så ikke kunne lade være med at rive sig med, hvis det stod til ham så tog han hende lige nu og her på trappen, men han valgte alligevel sengen, både for at de begge to kunne komme til at ligge ordenligt. Han smilte skævt over den lyd hun sagde som om han smagte godt, " rolig nu din vildkat, pas på du ikke spiser mig" drillede han hviskende og smilte skævt igen, han kyssede vildt med da hun satte kysset igang og nød hende meget, han tog den ene hånd ned og tog hende lidt på numsen imens, han kunne tydeligt mærke at hun blev liderlig, og det kunne han også mærke at han blev, han kunne slet ikke styre sig og før han viste af det kunne han mærke noget vokse i bukserne på ham, han håbede indeligt at Hayley ikke ville mærke noget og kyssede videre, men kunne godt mærke at den blev størrer og at han blev lidt varm i kinderne over det. Han nød hendes nussen på hans muskler, selvom hun trykkede hårdt, men det gjorde ham bare endnu mere vild. De kom ovenpå på værelset, men Marcus ville ikke ligge Hayley endnu, han ville holde hende lidt mere, hun vejede jo ikke noget så det gjorde ham intet at bære hende, han tog hendes stadig lidt på numsen og bulen på hans bukser var nu ret tydelig, og han håbede stadig på at Hayley ikke havde lagt mærke til noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 19:35 | |
| Hayley blev mere vild og da hun mærkede at han blev liderlig, hun kyssede vider, hun slap kysset og nussede hans muskler vider, hun lagde læberne på hans hals, og slikkede ham op af halsen, hun smilede imens, og pressede med benen så hun sad helt op af ham, hun nød han tog på hende, hayley slikkede ham op til kinden med tungespidsen, og bed han blidt i kinden, inden hun kyssede den, hun fandt hans læber og kyssede ham i et langt kys inden hun bed i hans underlæbe, og smilede, hun havde stadig lukket øjene fordi hun nød det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 19:43 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at smile lidt over at hun blev mere vild over at han var liderlig. Han nød virkelig meget at hun rørte ved ham og han bed sig diskret i læben, han tog den ene hånd op i hendes hår da han slikkede ham op af halsen og smilte skævt imens, den anden hånd lå stadig på hendes numse og han tog stadig lidt på den. Marcus grinte lidt over hendes bideri i hans kind og kyssede hende igen da hendes læber fandt hans. Han himlede med øjnene over at hun bed i hans læbe, men kunne heller ikke holde et smil tilbage, han gik derefter over til sengen og lagde sig roligt ned, selvom han selv var helt oppe at køre, han tog hånden fra hendes numse op og støttede på den ene side og smilte stadig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 08 Dec 2009, 19:50 | |
| Hayley smilede og slap hans læbe, hun havde stadig benen om ham, hun førte hænderne ned til kanten af hans trøje og hev den af, og lagde sig lidt beder til rette i sengen, hun smilede til ham, hendes smil var frækt, hun lagde sine læber mod hans hals og kyssede den blidt, hun var helt op og kører og kunne slet ikke styre sig, hun kyssede ham op af halsen, og tilsidst fandt hun hans læber hun sllikkede kort hans læber inden hun satte et vild og lidenskabligt kys igang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 02:09 | |
| Marcus kunne ikke lade være med at smile over hvor oppe at køre Hayley var, han synes at det var helt vildt, men det var han jo også selv lidt. Han nød alt hvad hun gjorde lige nu, hendes kys og hendes berøring. Han tog selv hænderne ned til kanten af hendes bluse og hev den af og smed den derefter på gulvet. Han satte sig til at køre sin ene hånd op langs hendes lår og nussede den blidt, imens den anden hånd lå og støttede ved siden af Hayleys hoved, han kyssede hende vildt og lidenskabeligt tilbage og skillede hendes læber med tungen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 02:43 | |
| Hayley åbnede stillet munden og stak sin tunge ind i hans mund, og søgte efter hans tunge, hun var helt oppe og kører fordi hun var glad men også fordi, Marcus selv var pænt meget oppe og kører, hayley lagde en hånd på hans ryg og trykkede ham lidt langer ned på hende, hun kyssede ham viderog følte sig så meget ind i kysset som muligt, hun havde stadig benene om ham og lod det ene ben falde ned men kun det ene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 02:47 | |
| Marcus mødte hendes tunge og begyndte at lege lidt med den, men kyssede hende selvf også imens han gjorde det. Hans bule på bukserne var der stadig og han var faktisk pænt ligeglad med den lige nu, han nussede hende fortsat op af låret, han rykkede dog lidt til siden da han flyttede det ene ben, men det var også kun fordi han kørte hånden ned mellem benene på hende, han kunne slet ikke styre sig, lysten til hende var alt for høj til at han havde lyst til at stoppe lige nu, men ville selvf gøre det, hvis hun ikke ville mere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:00 | |
| Hayley førte den ene hånd ned til hans bukse kant hun begyndte langsomt og åbne dem, hun kyssede ham vider i det tungekysset, hun legede lidt med hans tunge, hun åbnede ikke ligefrem bukserne roligt, da hun var så meget oppe og kører, den hånd der lå på hans ryg, kørte hun ned på hans mave og nussede blidt hans mave muskler, det var svært for hende og slappe af, da hun havde savnet og nyde ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:10 | |
| Marcus mærkede godt at hun åbnede han bukser og at det ikke var roligt, han smilte i kysset og legede med da hun legede med hans tunge, han nød hende meget og tog selv sin ene hånd, den som havde været mellem hendes ben hen til hendes bukse kant og fik fat i der hvor man åbnede dem, han begyndte at åbne dem og det var heller ikke særlig roligt. Han nød hendes nussen på hans mave og han smilte igen i kysset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:19 | |
| Hayley smilede i tungekysset, hun valgt og gører det så vildt som muligt, hun nusseded ham vider op af maven og trykkede lidt hådere på hans mave muskler, hun tændte totalt meget på ham, og hun fik åbnet hans bukser, og hun begyndte og hive dem af, hun kyssede vider, og var bare helt ustyrlig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:27 | |
| Marcus fulgte tungekysset i at blive vildere end før og hans nydelse af hende voksede helle tiden. Han nød hendes nussen, selvom hun trykkede hårdere på hans mavemuskler, men alligevel han kunne jo ikke mærke det særlig meget, han fik åbnet hendes bukser og hev dem lidt ned, men det var lidt svært med en hånd, men han var bange for at banke ned i hende hvis han også brugte den anden hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:33 | |
| Hayley løftede sig lidt imens han hev lidt ned i hendes bukser, hun løftede sin ene hånd ned for at hjælpe ham med og hive dem ned, hun kyssede vildt med og kunne stadig ikke styrer sig, hun tog så hænderne til sig og hev hans bukser ned imens hun kyssede vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:39 | |
| Marcus smilte i kysset over at han behøvede hjælp for at få hendes bukser ned, men brokkede sig ikke, for han nød hende for meget til at ville sige noget lige nu. Han smed hendes bukser ned på gulvet og kørte derefter sin hånd op langs hendes lår og nød at røre hendes bare hud, Marcus løftede sine ben lidt på skift, så hun kunne få hans bukser ned. Han kyssede stadig vildt med i kysset og kunne virkelig ikke holde lysten tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:42 | |
| Hayley kyssede stadig vildt med og da han havde fåret hendes bukser af og hun havde fåret hans af, smilede hun i det vide tungekys, hun lagde sig ned igen og svingede benene om ham, hun nussede hans over krop vider og blev kun mere og mere tændt, hun kunne ikke slappe af på nogle måder , hun havd det virkeligt som om at hendes hjerte bankede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 03:57 | |
| Marcus nød hende stort, selvom han ikke kunne se hende lige nu, på grund af at han havde lukket øjne, så forstillede han sig Hayley lige nu og gud hvor var hun smuk og dejlig i hans hoved. Han nussede hende fortsat op og ned af låret og sørgede for at det var behageligt og blidt, fordi han var så tændt at han skulle passe på ikke at klemme hendes lår. Den hånd som lå ved siden af hendes hoved førte han nu ind i hendes hår og legede lidt med det, samtidig med at han stadig legede med hendes tunge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 04:16 | |
| Hayley legede vider med hans tunge, hun kørte den hånd hun havde på hans mave ned til hans boxseshorts, hun begyndte og hive ned i dem, hun havde selv lukket øjene, hun lød sine ben falde ned, og kyssede vider, hun legede vildt med hans tunge, i noget tid inden hun valgt og slikke hans tunge, hun var så tændt, og liderlig lige nu, at han kunne slå hende så hårdt at hun ville være total ligeglad, hun var på en måde i drømme land, og hun havde det som om at hun aldrig ville stoppe, det her fik hende, til og glemme alt det der var sket med Aubery, Hun havde aldrig i hele sit liv været så tændt på en dreng før, som hun var på ham, hun fik summerfugle i maven, hun hev lidt langsommer ned i hans boxseshorts, og slikkede stadig hans tunge, hun stoppede med og hive ned i hans boxseshorts, da hun kom i tænke om, at hun ikke havde taget sin p-piller, hun åbnede langsomt øjene og strakte armene ud mod nat bordert og tog fat i en æske, hun hev en pakke op og slikkede stadig hans tunge, hun lukkede øjene og begndte og åbne pakken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:05 | |
| Marcus legede tilbage med Hayleys tunge og nød hende stort, han mærkede hendes halv nøgne hud imod sin, og det gjorde ham bare mere tændt og liderlig på samme tid, han kunne ikke holde sig tilbage og kyssede hende stadig vildt. Han mærkede svagt at hun begyndte at trække hans boxershorts ned, men blev lidt undrende da hun stoppede og åbnede øjnene, Marcus så den pakke hun havde i hånden og slap kysset og greb blidt fat i hendes håndled, " hvad er det?? er det dine p-piller?? har du nu glemt at tage dem igen??" spurgte han og smilte svagt, men selvom de bare lå stille så var han stadig helt tændt og kunne ikke rigtig tage den med ro. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:14 | |
| Hayley smilede og kiggede på ham "Ja skat jeg glemte og tage dem, men det her er ikke p-piller" hun sank kort en klumb og smilede så til ham "Kondom" sagde hun stillet og fugtede sin underlæbe, og kyssede ham så hurtigt på munden"Jeg ved ikke hvor jeg har lagt dem henne" sagde hun en lille smule fovirret, hun var meget tændt på ham, lige nu og det var rigtig svært for hende og ligge stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:20 | |
| Marcus tænkte først lidt men nikkede så svagt og smilte lidt, "hmm... du er da også bare glemsom, nu skal jeg åbenbart hjælpe dig med at huske at tage dine p-piller, ellers ender det da rigtig galt lige pludselig" sagde han og smilte svagt, han tog pakken ud af hendes hånd og lænede sig lidt over hende og støttede nu med begge albuer ved siden af hendes hoved og åbnede pakken og tog et kondom ud og lagde pakken tilbage på bordet, lidt efter teleporterede han dem ordenligt ind på sengen og dynen var over dem, Marcus fik så lyst til at drille hende fordi hun var så tændt lige nu, han viftede med kondom pakken lidt over hendes hoved og smilte skævt, " jeg tager det kun på, hvis du gør det for mig" drillede han med et skævt smil og tog det derefter ind i hånden. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
| | | | Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|