Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 00:47

Hayley nød hans kys hun smilede og puttede sig helt ind til ham
hun nussede ham ned langs hans side og op igen "Godt" hun smilede og fugtede sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 00:51

Marcus holdte hende blidt ind til sig og smilte svagt imens
Han nussede hende langs ryggen og nød selv hendes nussen og kyssede hende på håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 00:53

Hayley lukkede øjene og nød hans nussen
hun lod hovedt hvile på hans hals, med panden med halsen
hun nussede ham vider og slappede helt af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 03:55

Marcus smilte svagt og nød hendes nussen
"Skat ikke for at ødelægge dette hyggelige øjeblik, men jeg fryser" sagde han og smilte skævt og kyssede hende på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 04:01

Hayley nikkede og gjorder sig langsomt varm
hun smilede til ham og nød hans kys "Er det beder. skat" sagde hun glad da hun var blevet varm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 04:26

Marcus smilte skævt og nikkede
"Jeg kan godt lide din evne, den er praktisk" sagde han og smilte skævt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 04:37

Hayley smilede stort og varmt
"Ja jeg er også glad for den" hun kyssede ham med sine varme
læber på halsen og nussede ham vider op og ned langs sidden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:15

Marcus nød hendes varme kys og nussen
Han smilte skævt igen og kyssede hende ned langs siden af ansigtet og nussede hende op langs låret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:21

Hayley nød ham meget hun lukkede øjene óg slappede helt af
hun nød alle hans kys og alt hans nussen hun havde det som om hun var den mest heldige pige i verden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:27

Marcus endte ned ved hendes kind og smilte svagt
"Hvad tænker du på skat?" spurgte han imd mod hendes kind og nussede hende stadig blidt op langs låret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:31

Hun smilede og slappede stadig helt af inden hun svarede
"Jeg tænker på dig" sagde hun stolt og slappede af igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:34

Marcus grinte svagt imod hendes kind og kyssede den ømt
"Hvem skulle du ellers tænke på skat" drillede han og smilte drilsk og nussede hende stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 05:43

Hayley smilede og nød hans nussen(Stadig^^)
Hun nød meget hans kys og kiggede lidt på ham
"Er du sikker på du vil vide det" drillede hun og smilte sødt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 06:44

Marcus grinte svagt imod hendes kind igen og smilte skævt
"Ja jeg er sikker" drillede han og smilte skævt igen og kyssede hende på kinden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 06:47

Hayley grinede lidt og nød hans kys
"Hmm syndt jeg siger det ikke" drillede hun og nussede ham stadig ned langs sidden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 06:48

Marcus smilte skævt og grinte
"Hvis du ikke siger det, så bider jeg dig" drillede han og tog sit ansigt hen til hendes øre og pustede på det, han begyndte at nusse hende på ryggen og på låret igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 06:54

Hayley smilede og grinte lidt hun kørte en hånd igemmen håret
"Så bid mig" drillede hun tilbage og nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:05

Marcus grinte svagt ved hende øre og smilte skævt
"Du er selv uden om det" drillede han og bed hende blidt i øret og nussede hende stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:07

Hayley grinede svagt da han bed hende i øret
hun nussede ham lidt i sidden og nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:09

Marcus slap lidt efter hendes øre og grinte selv svagt
Han kyssede derefter hendes øre og nussede hende stadig, " jeg elsker dig skat" hviskede han og kyssede hendes øre igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:15

Hayley smilede og mærkede hun var i drille humør
"Hmm syndt jeg ikke elsker dig"sagde hun med en drillene tone
hun smilede og nød hans kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:19

Marcus grinte svagt og så på hende
Han prøvede at spille fornærmet, men alligevel kunne han ikke lade være med et smile, " så kan du bare lade være" drillede han og sendte hende et drilsk blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:21

Hun grinede lidt og kiggede på ham
"Hmm okay" drillede hun og kløede din kind inden
hun lagde sig ned med hovedet på hans lår og så smilene op på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:24

Marcus rystede bare på hovedet og smilte skævt
"Du ved jo at du ikke kan undvære mig" drillede han og nussede hende i håret og smilte skævt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:28

Hayley smilede og nød hans nussen
"Mhm sikkert" drillede hun kiggede sjovt på ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 7 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 7 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: