Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:31

Marcus smilte skævt og lod sin hånd glide hen langs hendes hage
Han så tænkende på hende og smilte derefter svagt imens han nussede hende videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:35

Hayley lukkede øjene og nød hans nussen hun smilede svagt
og slappede så meget af at hun stopped med og trakke vejert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:40

Marcus så lidt overrasket på hende og bøjede sig lidt ned til hende
"Skat, vil du venligst trække vejret, jeg ved godt at du ikke behøver det, men det gør mig altså nervøs" sagde han og bed sig tænkende i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 07:44

Hayley åbnede øjene
"Okay skal jeg nok" hun begyndte óg trakke vejert igen
"Undskyld skat" sagde hun og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:16

Marcus smilte svagt og nussede hende i håret igen
"Gør ikke noget skat, jeg tror bare du ikk er her mere, når du ikke trækker vejret" sagde han stille og smilte svagt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:21

Hayley lukkede øjene og slappede helt af igen
"Jeg nyder det bare" sagde hun glad og slappede af igen men huskede og trakke vejert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:26

Marcus nikkede og smilte svagt
"Det ved jeg " sagde han stille og smilte svagt igen og nussede hende videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:31

Hayley slappede af og trak vejert bare meget stillet
hun havde lukket øjene og nød bare at mærke hans hånd som ikke var varm
fordi hun havde gjordet sig varm
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:42

Marcus nussede hende videre, men sagde ikke noget
Han nød bare at have hende liggende hos sig og han smilte svagt imens han så tænkende ned på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:45

Hayley slappede helt af der var nogle små gange hun ikke trakkede vejert men hun gjorder det
hurtigt bagefter "Jeg elsker dig" sagde hun og var langt væk "Hvad tænker du på" spugerte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:48

Marcus smilte svagt og bøjede sig hurtigt ned og kyssede hende på kinden
"Jeg elsker også dig og jeg tænker på hvor meget jeg nyder at have dig liggende og hvor smuk du er" sagde han og smilte svagt igen og fortsatte med at nusse hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 08:54

Haylet smilede og nød hans kys hun rystede svagt på hovedet og lagde hænderne
op foran øjene så det dækede hendes ansigt "Nej jeg er ikke" hun smilede bag hænderne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:02

Marcus smilte skævt og nikkede
Han vendte hende lidt imod sig og grinte svagt, " jo du er skat" sagde han og smilte skævt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:03

Hayley rystede på hovedet og smilede bag hænderne
"Nej" sagde hun og lød ham vende hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:11

Marcus himlede med øjnene og rystede på hovedet
"Skat, vi kommer til at diskutere det her i lang tid, for jeg synes du er smuk og intet kan ændre det" sagde han og smilte skævt til hende og vendte hende lidt mere imod sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:18

Hayley smilede bag hænderne og lød ham vende hende
"Ja men du får ikke rart" hun havde stadig hænderne foran øjene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:19

Marcus rystede kort på hovedet og smilte skævt
Han tog fat i hendes hænder og hev dem lidt ned, " jo jeg gør skat" sagde han og smilte skævt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:25

Hayley rystede på hovedet
"Næ" hun rakte tunge til ham og smilede bagefter til ham
"Du har dårlig smag for piger" sagde hun alvorligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:32

Marcus så tænkende på hende
"Hmm.. " var det eneste han kommenterede til det hun sagde med at han havde dårlig smag og han så tænkende ud af vinduet og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:39

Hayley kiggede bare på ham og bed sig i læben
*Ups*tænkte hun og bed sig hårder i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:41

Marcus rystede bare på hovedet og så tilbage på hende
"Så jeg har dårlig smag?" spurgte han stille og så tænkende på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:48

Hun nikkede og bed sig i læben
"vis du kan lide mig" hun kiggede kort ned af sig selv
inden hun kiggede op på ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:50

Marcus så stadig tænkende på hende og rystede kort på hovedet
"Så må jeg leve med at have dårlig smag, for jeg giver ikke slip på dig" sagde han stille og så stadig tænkende på hende og bed sig derefter diskret i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:53

Hayley nikkede og satte sig op og kiggede ud i luften
"Det var eller ikke det jeg mente" hun bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 09:56

Marcus fulgte hende med blikket og så tænkende på hende
"Så værd sød ikke at snakke sådan om dig selv" sagde han stille og så stadig tænkende på hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 8 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 8 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: