Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:05

Marcus smillede skævt i kysset og kyssede ømt tilbage inden han slap kysset igen, "hmm... ikke hvad jeg ved af, jeg er måske lidt forpustet, men træt er jeg ikke så meget" drillede han med et skævt smil igen og kyssede hende kort men dog ømt på munden og slap det så igen, " men du ligner en som ikke er helt færdig endnu" drillede han og trak sig roligt ud af hende, han lod sin hånd fra hendes lår glide ned til hendes underliv og begyndte roligt at give hende finger og kunne stadig mærke at hun var våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:10

Hayley smilede og da han gav hende finger stønnede hun kort, og bed sig så i læben hun lukkede øjne og nussede ham i håret med sin ene hånd, hun smilede svagt men bed sig samtide i læben hun nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:14

Marcus nød hendes støn og smilte svagt over det, han gav hende stadig roligt finger og lænede sig så ned imens og begyndte at kyssede hende op langs maven, han fik ramt hendes navlepiercing i et af kyssene, men det tog han sig ikke af, så han kyssede hende bare videre og nød at kunne mærke hende stadig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:17

Hayley fik stønnet meget lavt og svagt igen, hun nød hans kys og nussede ham vider i håret, hun var stadig våd, og bed sig i læben da hun var bange for han ville synes det var ulækkert, hun trak maven ind og slappede af igen, hun trak maven ind fordi hun stoppede med og trake vejert, men det fordi hun nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:21

Marcus smilte svagt i hans kys på hendes mave og nød stadig hendes støn, de kom perfekt ud af hendes mund, og han kunne aldrig blive træt af at høre på dem. Han nød hendes nussen i håret og syntes slet ikke at det var ulækkert at hun var våd, det forhindrede ham ikke i at nyde Hayley og tilfredstille hende. Han kom nu op mellem hendes bryster med sine kys og slikkede kort på hendes piercing igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:24

Hayley blev tændt, da han slikkede hendes piercing heller retter sagt hun blev mere tændt end det hun var, hun fik stønnet kort igen men kun af nydelse, hun smilede svagt og nød ham meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:27

Marcus smilte svagt over hendes støn, og tog derefter sine fingre til sig så han ikke gav hende finger mere. Han lænede sig op til hendes ansigt igen og kyssede hende kort på munden, " jeg tror det er nok for idag, tænk hvis vi vækkede naboerne" drillede han smågrinene og lagde sig derefter ned ved siden af hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:29

Hayley smilede og kyssede ham kort igen "Ja, nu må vi nok heller tag det roligt" drillede hun og puttede sig ind til ham "Men det var dejligt og mærke dig igen" hun kyssede ham blidt på halsen, og smilede hun havde virkelig nydt det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:33

Marcus vendte blikket på Hayley og smilte svagt, han lænede sig ned på kyssede hende ømt på panden og smilte så svagt igen, " det var også utrolig dejligt at mærke dig igen, jeg nød det meget" sagde han blidt og lagde derefter en arm under hendes hoved og placerede derefter hånden på hendes skulder, så hun blev puttet mere ind til ham og det fik ham til at smile igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:38

Hayley smilede og lukkede øjnene, "Barer vi ikke vækkede nogle" drillede hun, hun nød hans kys

//Undskyld det ikke er så langt xS//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 23:41

Marcus smilte skævt og lyttede så kort efter, for at se om han kunne høre nogle komme tæt på, men rystede så på hovedet, " nej... jeg tror ikke vi vækkede nogen skat" sagde han roligt og smilte så svagt og nussede hende blidt på skulderen.

//Gør ikke noget Heh xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:19

Hayley smilede hun lød øjnene værer lukket, hun kyssede ømt , vådt hans hals, i et lille kys, hun smilede og sagde så "Du er min røde rose i bladt de vissene, du er den stjerne jeg pegede på da jeg var lille og sagde, det er min, den lyser for mig" hun smilede og sagde så "Du er den jeg vil værer sammen med resten af mit liv, du er mit eneste håb, og jeg elsker dig" sagde hun og kyssede hans hals igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:23

Marcus så lidt overrasket på Hayley, men smilte så varmt og lænede sig ned til hende og kyssede hende ømt på panden og sukkede så svagt, " søde skat... du aner ikke hvor glad jeg er for dig, uden dig ville verden bare være sort for mig, jeg ville ikke kunne leve ordenligt uden dig, du fuldender mig og jeg elsker dig højere end du kan forstille dig" sagde han blidt og kyssede hende igen ømt på panden og smilte så varmt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:31

Hayley smilede stolt over det han sagde og smilede varmt, hun nød hans kys "Skat, jeg ville kæmpe med djævlen for du skulle komme i himmlen, jeg tror aldrig på at livet stopper, så i det næste liv ville jeg kæmpe den kamp der skulle til for at gører dig lykkelig, jeg ville med glæde gå en tur til helved, for du dig, jeg ville give mit liv væk , vis det var det der skulle til for du fik lov til og leve dit, jeg ville gører alt for uden dig i mit liv, ville Hayley ikke være her mere " hun kyssede ham ømt på halsen og smilede varmt til ham, og hun åbnede sine øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 00:41

Marcus havde et lidt forpint ansigt, da hun var færdig, han sukkede tungt og lagde hovedet lidt på skrå, han løftede så den anden hånd og lagde den blidt på hendes kind og støttede panden på hendes, " lad... lad være med at sige at du vil give dit liv for mig, selv uden mig kunne de udrette så mange ting og se mere end du har gjort..." han tog en dyb indåning og fortsatte med en forpint stemme der skælvede lidt, " jeg vil ikke se dig dø, bare p ågrund af mig, selvom jeg elsker dig rigtig højt, så vil jeg skamme mig over at have ladet dig gøre det og jeg vil gøre alt for at aldrig, og jeg mener aldrig kommer ned i helved igen" sagde han stadig med en svag stemme som lød forpint og lukkede langsomt øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:31

"Skat jeg siger bare det jeg mener, og det der er rigtigt"sagde hun stillet og kyssede ham ømt på munden, og smilede svagt til ham, da hun havde slap kysset, "Du betyder alt, og mere end det" sagde hun lavt med en sukkersød stemme "Du mit et og alt, og du vil altid værer det, om jeg så skal gøre alt det du ikke vil have jeg siger" sagde hun stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:36

Marcus rystede svagt på hovedet og sukkede tungt, men kyssede dog ømt igen da hun kyssede ham, " jeg ved det godt Hayley, men jeg bryder mig bare stadig ikke om at du siger det på den måde, for du betyder også alt for mig, men.. " han sukkede svagt, inden han begyndte igen, " jeg kan ikke beskytte dig, hvis du vil komme så meget i fare for min skyld, jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv, hvis der... skete dig noget" sagde han stille og bed sig hårdt i læben og lukkede kort øjnene igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:39

Hayley lagde en hånd på hans mave og kørte den op af hans bryst, "Det ved jeg godt du ikke ville kunne, men jeg ville heller ikke kunne leve med mig selv, vis jeg ikke gjorder det, kan du ikke forstå, at det er det eneste der ville kunne gører mit liv nemmer, vis jeg søgerde for du fik det godt" sagde hun stillet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:44

Marcus så tænkende på Hayley og nikkede så bare svagt, han ville ikke komme op at skændes med hende om det, så istedet gav han hende bare ret, selvom han ikke følte at det var det rigtige. Han lod sine fingre glide nussende ned af hendes skulder og ned til hendes ryg og så op igen, imens han vendte blikket op i loftet og sukkede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:48

Hayley lukkede øjnene og nød hans nussede hun nussede ham vider op brysted og ned igen, men hun sagde ikke noget, hun bed sig der efter i læben, hun kunne lide stilheden, men kunne ikke sige noget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:52

Marcus lukkede kort øjnene igen, og nød at hun nussede ham på brystet og ned, han sukkede kort og kunne heller ikke lide stilheden særlig meget, det fandt han ret pinligt. "Forresten... min mor spørger om hun skal hjælpe til med at gøre vores bryllupsplaner færdigt med stranden og hvordan det skal se ud" sagde han så endelig lidt efter og vendte blikket ned på Hayley igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:55

Hayley åbnede øjnene og kiggede på ham "Det må hun meget gerne" sagde hun smilene og kyssede ham op af halsen, "Elsker dig" hviskede hun med læberne mod hans hals
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 22:58

Marcus nikkede kort og smilte skævt, " okay.. men du skal bare vide at når hun først går i gang, så kan man ikke stoppe hende, du skulle have set billederne fra min mors og fars bryllup, du vil slet ikke forstille dig det" smågrinte han, men smilte så varmt da hun kyssede ham på halsen, " elsker også dig skat" hviskede han og kyssede hende ømt på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 23:01

Hun smilede savgt og nikkede "Det er okay for mig, er ikke så god til bryllups ting" hun smilede og slikkede ham på læberne, og grinede bagefter svagt, "Det er jeg glad for" sagde hun smilene "Altid os to skat, lover du mig det"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 23:04

Marcus smilte skævt og tænkte lidt, " hun kan sikkert godt lære dig en ting eller to" drillede han smilende og grinte lidt over at hun slikkede ham på læberne, men nikkede så kort og kyssede hende kort med ømt på munden, " det lover jeg skat, hvis du også lover mig det, jeg vi laldrig give slip på dig" hviskede han imod hendes læber og smilte svagt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 16 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 16 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: