|
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tors 17 Dec 2009, 23:38 | |
| Hun smilede og slikkede ham igen over læberne bare langsomt denne her gang "Hvis det var op til mig, var vi sammen for altid, til verdens undergang" hun slikkede ham igen overlæberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tors 17 Dec 2009, 23:41 | |
| Marcus smilede og åbnede munden da hun slikkede ham over læberne og mødte kort hendes tunge med sin, " hmm.. til sidste åndedræt" hviskede han og smilte svagt og mødte kort hendes tunge igen med sin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 03:46 | |
| Da han mødte hendes tunge den sidste gang, slikkede hun hans tunge og smilede imens, hun nussede ham på brystede og skubbede ham ned og ligge på ryggen hun lagde sig så oven på ham og kyssede ham ømt på munden, hun gjorder det så til et vildt tungekys, og hun lukkede øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 05:49 | |
| Marcus kom nu i tanke om igen at de stadig var nøgne og smilte bare svagt over det da hun lagde sig oven på ham. Han tog sine hænder ind i hendes hår og nussede hende, imens han kyssede vildt med i tungekysset, han lod dog sin ene hånd glide ned af hendes ryg imens den anden stadig var i hendes hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:10 | |
| Hun kyssede vider og nussede ham op langs siden, og op til hans kinder, hun lagde begge hænder på hans kinder og nussede dem blidt, hun kørte så hænderne op i hans hår og kyssede vider, hun slap kysset og kyssede ham ned af halsen og ned på brysted ned af maven og til sidst på maven, hun tog fat om hans dims, og hev kondomen af, og bøjede sig så ned og begyndte så og sutte hans dims, i et langsomt tempo |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:18 | |
| Marcus nød alle hendes berøringer og kyssede hende videre, han nussede hende ned af ryggen og ned af det stykke af hendes lår som han nu kunne nå og nød hende rigtig meget. Da hun slap kysset, undrede det først Marcus lidt, men han lukkede kort øjnene da han mærkede hendes kys ned af sig og blev lidt overrasket da hun tog fat i hans dims og hev kondomet af, han lukkede dog øjnene og stønnede kort, da hun begyndte at sutte den, det havde hun nemlig ikke gjort længe og han nød det stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:28 | |
| Hayly gjorder det lidt hurtiger og nød meget hans støn, hun smilede svagt imens hun suttede vider, hun nød selv og gører det efter hun ikke havde det gjordt det længe, den hånd hvor kondomen ikke var i, kørte hun op af hans lår, maven og ned igen hun suttede vider og nød det meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:31 | |
| Marcus stønnede igen da hun begyndte at gøre det hurtigere og kunne godt mærke at han snart ikke ville kunne holde sig tilbage mere. Han bøjede hovedet lidt tilbage og stønnede igen, " skat.. jeg kan ikke holde mig tilbage mere.. jeg" stammede han på grund af stønende og han fik kommet lidt efter og håbede ikke at det gjorde hende noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:42 | |
| Hayley kunne slet ikke få sig selv til og stoppe hun gjorder det bare hurtiger og var lige glad vis han kom, for sidste gang havde hun jo også slugt det, hun lukkede øjnene og suttede vider i det okay hurtige tempo, hun nussede ham vider og nød hans stønnen, hun håbede han ville slappe afm og lade være med og tænke på hende og derfor tænke hun *Tag det roligt sluger det bare* tænkte hun for få ham til og slappe lidt mere af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:46 | |
| Marcus trak vejret langsomt og roligt for at slappe af og det gik endelig meget fint, selvom han fik stønnet en gang imellem. Han tog hårdt fat i dynen med den ene hånd og kørte en hånd gennem håret med den anden, han var glad for at hun ikke var blevet overrasket over det og istedet bare have slugt det, det fik ham både til at smile og nyde det endnu mere og var nu endelig meget afslappet igen. Marcus bøjede kort hovedet tilbage og stønnede svagt på grund af nydelsen og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 08:55 | |
| Hayley elskede han stønnen og fik hende bare til og gører det hurtiger, hun nussede hende ned til låret med en lidt hård hånd, fordi hun var meget tændt, heller retter sagt stadig tændt, hun lukkede øjnene lidt hårder sammen og slugte det der skulle sluges, hun smilede over den måde han tog fat i dynen da hun kunne mærke det, da hun lå oven på ham og dynen var over dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 09:02 | |
| Marcus havde lukket sine øjne hårdt i, men det var bare på grund af den nydelse som kom igennem ham og han stønnede igen, selvom han var afslappet, så var han helt oppe at køre over hun gjorde det som hun gjorde og at hun gjorde det hurtigere. Hun gjorde ham meget mere tændt end han i forvejen var og det fik ham til at smile svagt, men fik så stønnet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 09:05 | |
| Hun stoppede lidt efter og slikkede ham op af maven, hun smilede og kom op til hans hals, hun lukkede øjnene hårdt i og bed sig svagt i læben, men kom hurtigt op til hans mund og kyssed eham vildt på munden, hun havde nydt og mærke hans dims igen på en anden måde end det hun plegede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 09:12 | |
| Marcus nåede at få stønnet igen inden hun stoppede og nød at hun slikkede ham op af maven. Da hun nåede han læber slap han roligt dynen og lagde begge sine hænder op i hendes hår og nussede det blidt imens han kyssede vildt med. Han havde virkelig nydt at hun havde suttet hans dims, selvom det nok først var kommet lidt bag på ham efter en måned uden sex og ballade, men smilte nu bare svagt over det istedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 09:20 | |
| Hayley slap kysset og kiggede smilene på ham, hun mærkede hun start skulle have blod, hun fik kigget på hans hals der hvor hun havde bidt ham, hun stivnede kort "Skat, jeg skal have noget blod, kommer om lidt"hun rejste sig og tog trusser og bh på og gik nede under og tog hurtigt noget blod og satte den i ovnen for at varme det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 09:22 | |
| Marcus bed sig diskret i læben og nikkede kort, " okay skat, bare giv dig god tid" sagde han og smilte svagt. Da hun var forsvundet fra værelset, rejste han sig op og tog boxershorts på, han satte sig så ned i sengen igen og sukkede svagt, hvorefter han kørte en hånd gennem håret og tænkte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Fre 18 Dec 2009, 13:19 | |
| Hayley tændt ovnen da hun havde sat flasken ind, hun bed sig lidt i læben, hun var rigtig øm i underlivet, hun smed kondomet ud da hun havde det i hånden, hun vaskede sine finger og lægnede sig ind over bodert og kiggede ned i køkken bordet "Shit" sagde hun mega lavt så det kun var hende selv der kunne hører det, hun vidste jo godt at hun skulle fortælle Marcus det, hun bed sig hårdt i læben, og gik hen til ovnen, det gjorder ondt og gå, men hun prøvede og lagde som ingen ting hun drak noget af blodet og satte flasken da hun havde for ondt til og drikke mere, hun satte flasken i køleskabet og begyndte og gå op til Marcus igen, hun haltede da hun var så om, hun var nu noget halv vejs op da hun måtte holde en pause, Aubery havde virkelig været hård, Hayley tænkte "Av forhelved*, hun gik så igen selvom hun havde mega ondt, hun gik op af trappen og ind på værleset hvor Marcus var, hun lagde sig ned i sengen og under hendes egen dyne, hun vendte sig om på siden så hun kunne se hans ryg, hun lagde en hånd på hans ryg og kørte en pegefinger rundt i hjerter, og smilede ved synet, "Vil du ikke putte med mig" spugerte hun og nussede ham vider på ryggen, hun vidste seriøst ikke hvordan hun skulle sige det, men hun skulle jo sige det til ham på en heller anden måde, hun fugtede sin underlæbe, og kiggede bedene på ham, hun havde virkelig brug for han lå hos hende når hun skulle fortælle ham det, ahn var den eneste der kunne få hende til og føle sig tryg, hun kunne enda falde ind i sig selv og føle sig tryg, fodi hun havde ham ved siden af sig. som sagdt han var hendes et og alt, hun nussede ham vider og gjorder hjerterne til m'er og pludser og H'er det vil sige hun skrev M + H, ligesom hun havde gjordt på det træ der stod hos hans mor og hendes sivger mor, der var bare den forskel Hayley brændte ham ikke, ligesom hun gjorder i træet. Men hun tryggede lidt hårdt for han ville kunne mærke det i hans føleløse over krop, heller retter sagt næsten følese overkrop
//Fuck det blev langt x'D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 00:11 | |
| Marcus så op da Hayley kom ind i værelset og smilte svagt til hende, han var lidt opslugt af sine tanker så han lagde ikke mærke til at hun så ud som om hun havde ondt, han sad faktisk også at tænkte på hvad det var hun ville sige til ham, når nu de var flyttet ind i huset. Han skænkede hende et kort blik da hun lagde sig ned i sengen og tog dynen over sig, og mærkede så hendes hånd på sin ryg, men meget svagt. Han smilte svagt over at hun lavede hjerter på hans ryg og var glad for at hun trykkede så han kunne læse hvad det var hun skrev på hans ryg og så så på hende igen og nikkede svagt. " Jo selvf skat, du behøver faktisk ikke engang spørge mig" sagde han blidt og lagde sig ned under dynen til hende og lagde armene om hende, han trykkede hende blidt ind til sig og kyssede hende blidt på håret og sukkede så lydløst. Han følte sig altid godt tilpas med hende ved sig, og var glad for at hun var en af den slags vampyrer som godt ville ligge og falde hen sammen med en, det fik ham til at smile svagt igen.
//Ja det gjorde Heh xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 00:29 | |
| Hayley smilede svagt hun lagde armene om ham og sit hovede imod hans hals, hun var rigtig øm, men det var som om hun glemte det når hun lå sammen med ham, hun lukkede sin øjnene og nussede ham op langs ryggen, hun gjorder det self så han ville kunne mærke det, hun fugtede sin underlæbe og bed sig så i lben, hun var rigtig øm hun havde det mærkeligt, hun åbnede munden for at sige noget men lukkede den igen, og sukkede dybt, hun havde stadig lukket øjne og nød hans kys, hun elskede og ligge i sengen med ham, og skulle falde hen imens han sov, hun var nsten altid i godt humør når de var sammen. men der har jo været tider hvor at de har skændes men det gør kærster, forlovede og gikfte jo, det høre med til kærligheden og det ville hun ikke lade ødelagge ders forhold |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 00:40 | |
| Marcus lagde selv øjnene og nød hendes nussen, fordi hun gjorde så han kunne mærke den. Han lod selv sine fingre glide op og ned langs hendes ryg og nussede den blidt. Han så ikke at hun åbnede munden for at sige noget og tænkte selv lidt, " skat.. der var nået som du gerne ville fortælle mig når vi flyttede ind i huset og nu hvor vi er det, hvad er det så jeg skal vide?" spurgte han nysgerrigt, men med stadig lukkede øjne og nussede hende stadig blidt ned af ryggen i rolige bevægelser. Han kyssede hende på panden, ømt og roligt og lod sin mund hvile på hende pande, selvom han ikke kyssede den mere og sukkede selv svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 00:47 | |
| Hayley lukkede øjnene hårdt i og snak en stor klumb "Øhm ja, jeg det er fordi" hun sukkede dybt "Jee...eg" hun kunne slet ikke snakke hun begyndte svagt og ryste, "Øhm, jeg er blevet" hun bed sig kort hårdt i læben, "Voldtæget" hun sank en stor klumb, og knyttede sig godt ind til ham og holdte på ha, så han ikke kunne komme væk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 00:51 | |
| Marcus blev meget urolig da hun begyndte at ryste og ikke kunne finde ordene til at sige det og det var lige før at han ville spørge hvad der var galt da hun sagde at hun var blevet voldtaget. Marcus åbnede øjnene hurtigt og bed tænderne hårdt sammen og trak vejret hurtigt, han var virkelig vred lige nu, men også meget på sig selv fordi han ikke havde kunnet stoppe det. "Hvem har gjort det mod dig?" spurgte han hårdt og vredt selvom han ikke havde lyst til at snakke sådan til hende, men lige nu kunne han ikke slappe af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 01:01 | |
| Hayley rystede mere og mere og da han snakkede såan til hend, rystede hun rigtig meget "En der hedder Aubery" hun bed sig hårdt i læben, hendes stemme var skræmt og hun lukkede øjnene hårdt i og lagde panden på hans skuldere "Det er jeg ked af jeg kunne ikke gører noget" sagde hun bange |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 01:06 | |
| Vreden kogte virkelig meget inde i ham da han så også fik et navn, han løsnede hendes greb om sig og så kort tænkende på hende, " det gør ikke noget, du var jo sikkert meget i panik, så det forstår jeg godt" sagde han så blidt og roligt som han kunne selvom det var svært med den vrede som han havde i sig lige nu. Han rejste sig op fra sengen og tog sine bukser på og gik nu over og tog en ny ren bluse på, han havde tænkt sig af finde denne Aubrey selvom han ikke viste hvor han skulle begynde, men han ville ikke lade det stoppe sig. Marcus så ikke på hende imens han tog tøj på, han mumlede bare nogle få ord vredt og pustede tungt ud imens for at berolige sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 19 Dec 2009, 01:16 | |
| "Skat vil du ikke nok blive her" sagde hun bange og lagde helt under dynen, så dynen var over hendes hovede, "Pleas" hun rystede meget og trak slet ikke vejert, hun lå helt stille, det eneste man kunne se var hendes rystelse er fik dynen til og ryste hun ville ikke have han gik "Jeg har også en god nyhed" sagde hun bagefter |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
| | | | Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|