| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 10:00 | |
| Hun nikkede og lagde sig ned igen hun havde en underlig følse som om hun var træt hun lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 10:04 | |
| Marcus bøjede sig lidt ned til hende og bed sig i læben "Noget galt skat?" spurgte han stille og nussede hende blidt på kinden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 10:11 | |
| Hun rystede på hovedet og nød hans nussen hun slappede af og faldt in i sig selv og begyndte langsomt og ryste og nogle få skrig kom fra hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 10:12 | |
| Marcus ruskede svagt i hende, da hun begyndte at skrige "Skat hvad er der galt?" spurgte han højt og nervøs for at nå ind til hene og ruskede let i hende igen, for at hun skulle komme tilbage og åbne øjnene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 21:14 | |
| Hayley knyttede sine hænder så det blødte der hvr neglene var, Hun spakede lidt med benen og skreg lidt mere "Stop løb undskyld. Arghh" skreg hun og rystede volsomt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 21:51 | |
| Marcus ruskede lidt mere i hende og så nervøst til "Hayley, vågn op!" råbte han og ruskede i hende igen og bed sig hårdt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 21:52 | |
| Det gav et sat fra hayley og hun åbnede hurtigt øjene og stirrede på marcus hun trak vejert hurtigt og kiggede på ham med tomme og skræmte øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 21:57 | |
| Marcus holdte blidt om hende og lagde hende ind til sig "Hayley hvad skete der, du gjorde mig helt nervøs" sagde han og kyssede hende i håret og nussede hende ned af armen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 22:02 | |
| Hayley snak en klumb og bed sig i læben "Jeg ved det ikke" hun stirrede ind i hans bryst og hun var blevet dobbelt så varm |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 22:10 | |
| Marcus så tænkende ned på hende "Du er jo brændende varm skat" sagde han nervøst og bed sig i læben igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 22:19 | |
| Hayley stirrede bare ind på hans bryst "Jeg jeg undskyld" hun stivnede og sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Søn 22 Nov 2009, 22:22 | |
| Marcus så tænkende på hende og nussede hende på ryggen "Er du sikker på at du har det helt fint skat?" spurgte han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 02:42 | |
| Hayley nikkede og pustede tungt ud "Ja je.." hendes stemme knækkede "Jeg har det fint" hun sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 20:48 | |
| Marcus sukkede og tænkte kort " Det er jeg ikke helt sikket på Hayley, du lyder stadig lidt rystet" sagde han stille og nussede hende på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:37 | |
| Hayley kiggede på ham og bed sig i læben "Jeg fandt bare ud af tideliger idag hvem det var der gjorder mig til vampyr" hun sukkede og puttede sig helt ind til ham "Jeg trorede bare ikke på det var ham, men det var det" sagde hun stillet med læberne imod hans bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:46 | |
| Marcus blev kort helt stiv i kroppen og bed sig i læben Han holdte hende blidt ind til sig, " hvem var det der bed dig?" spurgte han roligt, selvom der lige nu fløj mange tanker rundt i Marcus hoved og han viste ikke hvor han skulle gøre af dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:48 | |
| Hayley tænkte lidt og lagde godt mærke til han blev stiv "Øhm altså..Demetri" hun kiggede ned og bed sig hårdt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:51 | |
| Da Hayley sagde navnet, blev Marcus helt stiv i kroppen igen Men lidt efter slappede han af igen, " ser man det" sagde han bare og bed sig hårdt i læben, " det ser vist ud til at jeg skal have en snak med ham en dag" sagde Marcus og knyttede kort sine hænder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:57 | |
| Hayley rykkede sig væk fra ham "Nej du skal ikke" hun kiggede alvorligt på ham "Hvorfor skulle du også det" spugerte hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 22:59 | |
| Marcus så tænkende på Hayley og tænkte lidt "Hmm.. for at give ham en lærestreg fordi han forvandlede dig og fik dig til at have det dårligt" sagde Marcus alvorligt og rejste sig op, han gik over og tog sine bukser på, men undlod indtil videre at tage bluse på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 23:01 | |
| Hayley sukkede og rystede på hovedet "Nej du skal ikke du får sikkert ballede med Valencia" sagde hun alvorligt og blev siddene
//Skal have time// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Man 23 Nov 2009, 23:03 | |
| Marcus på tænkende på hende og trak på den ene skulder "Det er jeg faktisk pænt ligeglad med, det kan jeg sikkert godt klare" sagde han og satte sig i sofaen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 07:31 | |
| Hun løftede det ene øjenbryn "Kan du ikke bare lade ham værer...Hvis det ikke var for ham havde vi ikke mødt hinanden" sagde hun og kiggede på ham da han satte sig"Vold løser ligesom ingen ting vel" hun løftede det ene øjenbryn "Og han har jo ikke gjordert dig noget vel" hun sukkede og kiggede ned og fugtede sin underlæbe |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:36 | |
| Marcus sukkede og tænkte lidt over det første hun sagde "Det ved jeg Hayley og jeg er glad for at have mødt dig, men nej han har ikke gjort mig noget, det er dig han har gjort noget imod og det vil jeg nu ikke kunne tilgive, så derfor hvis han viser sig for mig eller til vores bryllup, så smider jeg ham ud eller banker ham med det samme" sagde han alvorligt og så tænkende på hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:40 | |
| Hayley kiggede hurtigt på ham og rystede på hovedet "Hvad" halv råbte hun "Hvorfor ej hvor du iiiii" hun rejste sig og tog tøj på og satte i sofaen bare et godt stykke væk fra ham og kiggede på ham |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
|
| |
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|