|
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:32 | |
| Hayley smilede og rakte hurtigt tunge af ham. "Så giv mig den skat" sagde hun smilene hun grinede lidt , Og var stadig tændt, hun nussede ham lidt på ryggen og kyssede ham hurtigt på mundne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:38 | |
| Marcus åbnede smilende hånden og ragte hende kondomet, " værsgo skat, hyg dig nu med det" drillede han og kunne ikke lade være med at grine lidt over det og smilte skævt til hende lidt efter. Han nød hendes nussen og strejfede blidt hendes kind med den anden hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 09 Dec 2009, 07:43 | |
| Hayley grinede af ham, *Hyg dig nu, ej* tænkte hun grinene i hovedet og begyndte selv og grine lidt, hun tog kondomen, og førte hænderne ned til hans dims og hev hans boxseshorts af, hun længede hovedet frem og kyssede ham vildt på munden, imens hun langsomt tog kondomen på ham, hun nød at rører ved ham, og nød ham bare i det hele taget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 12 Dec 2009, 05:40 | |
| Marcus smilte skævt da hun tog kondomet på ham og tænkte kort Han førte selv sin ene hånd ned til hendes trusset og hev dem af, lige nu var han faktisk ligeglad om de gik i stykker, da hun kyssede ham, kyssede han vildt med og nød at hun rørte ved ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 12 Dec 2009, 05:59 | |
| Hayley kyssede vildt med, han lå stadig oven på hende, hun havde fået kondomen på, og nussede ham op af maven og smilede i kysset, hun hev ham ned til sig og hun havde fået hans boxseshorts af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 12 Dec 2009, 06:13 | |
| Marcus havde godt nok sagt at han ikke ville være særlig blid denne her gang fordi de var så meget oppe at køre, men ville lige trænge blidt ind i hende først inden han gjorde mere. Han kyssede hende stadig vildt og trængte nu blidt i hende først og begyndte lidt efter at bevæge sig ud og ind af hende. Han nød hende meget også fordi det var en måned siden at de havde haft sex, så hans nydelse og lyst til hende var blevet doublet så stor på det seneste og det føltes som om at det alt sammen blev størrer jo mere han bevægede sig ind og ud af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Lør 12 Dec 2009, 06:20 | |
| Hayley stønnede kort i det vilde kys, hun lagde det ene ben, op på hans ryg og spredte benen lidt mere inden hun lagde det andet ben op på hans ryg, hun stønnede igen, af nydelse, hun kyssede vildt vider og stoppede kysset, og åbnede munden, og stak tungen ind i hans mund, og søgt efter hans tunge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:05 | |
| Marcus nød hende utrolig meget og blev helt tændt af hende støn, han begyndte så småt at bevæge sig hurtigere ind og ud af hende og fik stønnet kort. Han mærkede at det blev lidt lettere da hun spredte benene og smilte svagt over at hun lagde sine ben på hans ryg. Marcus åbnede også selv munden og mødte hendes tunge og fik stønnet igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:11 | |
| Hayley fandt hans tunge, hun stønnede kort i tunge kysset og legde lidt med hans tunge, hun lagde sine hænder på hans bryst og bevægede dem rundt på hans brydt, hun holdte dem så stillet og kørte hænderne op af hans bryst, hen til hans hals hun nussede blidt hans hals, indne hun kørte hænderne op i hans hår, og kørte de rundt i hans hår, hun var helt op og kører og kunne slet ikke slappe af, hun fik stønnet igen i kysset, og i det hun stønnede slap hun kysset, og lidt efter stønnede hun igen, hun havde lukkede øjne og hun nød det, fuldt ud, hendes støn var høje, men de var også fuldt ud af nydelse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:30 | |
| Marcus kunne tydeligt mærke at Hayley var helt oppe at køre, men det var han også meget selv og han nød hende utrolig meget og blev bare mere tændt af hendes støn, som kom fra hende. Hendes støn fik Marcus til at bevæge sig endnu hurtigere ind og ud af hende, han kom kort til at gøre det hårdt og lagde selv mærke til det og fortrød det straks med det samme at det var sket, men han kunne bare ikke få sig selv til at stoppe. Marcus kunne godt lide at mærke Hayley´s hænder rundt på sig, og især i hans hår, det var utrolig dejligt og han fik kort stønnet igen og bed sig derefter i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:35 | |
| Hayley fik stønne højt igen, hun mærkede han gjorder det hårder, og lukkede øjnen lidt håder i men hun nød det stadig fuldt ud, hun begyndte og blive lidt øm men hun var ligeglad for hun nød det, hun fik stønnet igen, hun kørte hænderne rundt i hans hår og nød at mærke ham efter en månded, hun var totalt tændt, og kunne heler ikke selv styrer sig hun fik revet ham i håret men ikke særligt hårdt men hun gjorder det kun fordi hun var tændt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:46 | |
| Marcus bed tænderne lidt sammen da Hayley rev ham i håret, men smilte bae skævt over det, da det var fordi hun var så tændt. Han kørte hurtigt ud af hende i noget tid, indtil han begyndte at blive langsommere igen og han fik stønnet kort, Marcus lagde sit ansigt ned til hendes øre, " dejligt at høre dine støn igen skat, men er du sikker på at jeg ikke skal stoppe nu?" hviskede han spørgende og fik stønnet svagt igen og rejste sit hoved lidt op igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 02:51 | |
| Hayley fik stønnet igen, hun var kun øm begrund af voltægten, hun stønnede igen og rystede op hovedet "Nej, ik stop" stønnede hun og kørte hænderne ud af hans hår, og ned af hans ryg, hun stønnede kort igen, hun ville have han skulle stoppe hun nød det så meget, hun var ligeglad hvor øm hun ville værer bag efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 03:02 | |
| Marcus nikkede svagt og smilte så svagt, han lænede sig ned til hende og lagde sit hoved på hendes skulder og kyssede hende blidt, men dog ømt på skulderen. Han begyndte igen at bevæge sig hurtigere og han fik stønnet imod hendes skulder, han var stadig tændt selvom han havde spurgt om de skulle stoppe, men ærlig talt så havde han ikke selv lyst til at stoppe, så han nød hende bare videre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 03:29 | |
| Hayley fik stønnet igen, hun nød ham meget hun nød hans kys, og var over happy for han ikke stoppede, hendes støn blev dog, ikke så høj den her gang, hun havde stadig lukket øjne og hun nød det meget, og det han kyssede hendes skulder stønnede hun, hun var m, men hun var ligeglad, lige nu kunne hun ikke mærke det, hun var nemlig blevet mega meget våd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 04:08 | |
| Marcus kunne godt mærke at hun var meget våd, fordi nu var det meget nemmere at komme ind og ud af hende, nu var hun ikke stram længere, for det kunne man godt blive når man ikke havde haft sex længe. Marcus mærkede så også at han kom, men det kom jo heldigvis ikke ind i Hayley så hun ville blive gravid igen, nu ville det jo kun være i kondomet. Han lænede sit hoved ned til hendes bryster og lidt under dem, da han tog sin tunge ud i et støn og slikkede hende op mellem brysterne, han ramte hendes piercing med tungen og fortsatte op til hendes hals og stønnede igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 04:24 | |
| Hayley fik stønnet igen, og da han slikkede på hende smilede hun, hun elskede bare alt hvad han gjorder, hun blev lidt mere vild da han slikkede hendes piercing, hun lagde hovedet lidt tilbage da han slikkede hende på halsen, hun lagde hænderne på hans hals og nussede ham blidt på halsen, hun lød hænderne kører ned af hans ryg, hun trykkede lidt hårdt med hænderne, men ikke for hårt, hun smilede og fik stønnet kort igen, hun var rigtig meget om nu, men hun var stadig lige glad |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 04:41 | |
| Marcus fortsatte hurtigt ind og ud af hende og kunne nu godt begynde at mærke at han blev forpustet, men trak vejret så roligt, at man ikke sådan lige kunne lægge mærke til det. Sveddråber var også begyndt at rende ned af hans pande og på siden af hans hoved. Han lod sin tunge slikke hende op af halsen og videre op på hendes hage og han slikkede med over læberne og smilte så svagt. Marcus fik stønnet igen da hun trykkede lidt hårdere med sine hænder, men han kunne ikke mærke det helt store og han blev bare mere tændt af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 05:21 | |
| Hayley blev mere tændt af hans stønnen, hun smilede svagt da han kom op til hendes hovede, hun åbnede stille øjnen og fik stønnet igen, hun kørte hænderne op af hans ryg, i den samme hård begvælese og ned igen, hun stønnede ign og løftede sbgt hovedet og kyssede ham ømt, vådt og vildt på munden, hun lukkede øjnen og stønnede kort i kysset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 05:25 | |
| Marcus kyssede ømt, vådt og vildt med i kysset og fik selv stønnet i det igen, men det var også på grund af hendes bevægelser på hans ryg, selvom han nød at de var så vilde, han ville jo heller ikke have særlig meget ondt da det meste af hans overkrop og ryg jo var følsesløs. Han bevægede sig stadig hurtigt ind og ud af hende, da han fik stønnet igen og han begyndte at sænke farten, men ikke særlig meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 20:53 | |
| Hayley kyssede stadig vildt, ømt og vådt, hun stønnede igen i kysset, Hayley lagde først mærke til han svedte nu, hun lagde sin ene hånd på hans pande, og gjorder hånden så kold som muligt, hun stønnede igen i kysset, og lagde godt mærke til han gjorder det en lille smule langsommer, hun var meget våd nu, hun pressede blidt sin over krop op mod hans, og kyssede vider, den ene hånd blev ved med og kører op af hans ryg i den samme, halv hårde begvælese |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 22:44 | |
| Marcus mærkede hendes dejlige kolde hånd på sin pande og smilte svagt i kysset, men holdte det stadig. Han kyssede vildt med og fik selv stønnet i kysset igen. Han kunne stadig godt mærke at hun var våd, faktisk mere end før, og det gik meget nemt for ham at køre ind og ud af hende i halv hurtige trav. Selvom hans bevægelse var ldit langsommere end før, så nød han det stadig meget og fik stønnet af nydelse igen, imens han svagt mærkede hendes halv hårde bevægelse på hans ryg med hånden, men nød det bare. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 22:47 | |
| Hayley kyssede stadig med hun nussede ham stadig på ryggen og nød at mærke ham, hun var måske meget våd, men så det kun som en godt ting for så gjorder det ikke så ondt, da han trak sig op i hende efter hans støn stønnede hun i kysset men hun holdte det og gjorder kysset meget vilder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 22:54 | |
| Marcus nød at høre hende stønne, det tændte ham bare endnu mere, selvom han godt kunne mærke at han var forpustet, de havde været igang i lang tid og det havde været meget vildere end de andre gange, men han regnede med at det var på grund af nydelsen at de havde været så vilde og han kunne godt lide det. Han stoppede med at bevæge sig og var nu bare oppe i hende, han lagde sin ene hånd på hendes lår og nussede ned af det, da hun gjorde kysset vildere kyssede han vildt med, men slap så lidt efter kysset og smilte skævt til hende, imens han trak vejret tungt. "Wauw.. det må jeg squ nok sige, det var noget af en oplevelse" drillede han lidt forpustet og smilte skævt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 16 Dec 2009, 22:57 | |
| Hayley mærkede han stoppede og smilede, og da han drillede hun grinte hun svagt "Ja, det må man nok sige" sagde hun smilene hun lød sine ben falde ned, og lå helt stille hun mærke godt han var op i hende, men smilede bare, "Er du så mere træt nu, for var du jo slet ikke træt" drillede hun med et sødt smil, indne han nåde og svare kyssede hun ham ømt på mundne |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
| | | | Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|