Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:30

Marcus vendte sig imod hende med en rolig bevægelse når man tænkte på hans humør lige nu og bed sig hårdt i læben, " skat... jeg vil gerne blive her, men lige nu føler jeg bare at jeg er nød til at få fat i denne Aubrey" det var lige før Marcus fik et vrede udbrud bare ved at sige navnet på den som havde voldtaget Hayley, men tog det roligt for hendes skyld. Da han så hørte at hun bad ham, gav han efter og sukkede tungt, " okay... jeg skal nok blive" sagde han stille og gik hen til sengen og satte sig på kanten, men lænede sig så imod hende og trak dynen ned fra over hendes hoved og så nysgerrigt på hende, " hvad er så den gode nyhed? fik du da sparket ham i skridtet?" spurgte han hånligt og et svagt smil kom frem på hans læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:37

Hayley smilede over hans smil, hun rystede så svagt på hovedte "Nej, jeg har mødt mit gamle band, og har lige fundet ud af at vi skal holde koncert i morgen aften, i fest lokalerne, og jeg ville gerne ha dig med vis du altså vil" hun tog hans hånd og flettede sine hænder ind i hans, og hev ham så ned og ligge selv om han lå oven på hende, hun slap hans hånd og kørte dem ned til hans bukse kant og begyndte og åbne dem "Men du skal sove, forellers kommer du aldrig op i morgen" sagde hun smilene, og kiggede ham i øjnen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:43

Marcus smilede stort og nikkede, " det lyder rigtig godt skat, det er jeg glad for at høre, det glæder jeg mig til at se, men hvad tid er det, for jeg er bange for at jeg skal på arbejde imorgen, min producer vil gerne have mig ind og se om jeg stadig selv kan synge eller om jeg har mistet stemmen" sagde han med et svagt smil og så kort på deres hænder. "Men jeg lover at komme til tiden, om jeg så skal bruge min evne til at kunne komme derhen" lovede han smilende og kyssede hende kort på panden og mærkede så at hun begyndte at åbne hans bukser, " okay okay, skal nok skat, selvom jeg ikke er særlig træt, du er faktisk ret god til at holde en vågen" drillede han grinene og smilte skævt og kyssede hende så kort på panden igen. Marcus kom også i tanke om at han øvede sig på en overraskelse til Hayley og det var også en af grundene til at han skulle på arbejde imorgen, men alligevel ville han gerne se Hayley og hendes band spille imorgen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:48

Hayley smilede stort og grinede svagt, hun åbnede stadig hans bukser, "Hmm, jeg er ikke helt sikker på hvad tid det er men det var meget sent, jo det var 11 til 12, men nu må du ikke blive sur" hun kyssede ham hurtigt på munden, da han som sagdt lå oven på hende, "Øhm vi skal ikke have så meget tøj på, da havde vi heller ikke den gang, sorry" sagde hun stillet
og bed sig kort i læben, men hun var super glad for han ville gører så meget bare for at komme til tiden, men det havde hun jo også gjordet for ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 01:54

Marcus smilte svagt imens han nikkede og så kort ned på sine bukser, fordi hun stadig åbnede dem og så derefter på hende igen, " så regner jeg med at jeg godt kan nå det, min producer sagde at jeg kun skulle være der i 4-5 timer imorgen, så jeg når det nok, det lover jeg dig" sagde han med et skævt smil, men blev dog ret undrende da hun sagde at han ikke måtte blive sur, " okay... er det så her jeg skal blive glad over det eller beskyttende over det?" spurgte han nysgerrigt og løftede tænkende det ene øjenbryn. Han viste ikke helt om han kunne tåle at se mændene savle over hans forlovedes krop hvis det var MEGET lidt tøj de skulle have på, men han slog tanken ud af hovedet ved at ryste kort på hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:05

Hayley fik åbnet bukserne, hun bed sig i lben og kørte hænderne ind under hans trøje og nussede ham så han ville kunne mre det, hun kørte så hænderne ned til hans trøje kant og hev hans trøje af "Det er bare her du skal slappe af og vre ligeglad men er ikke sikker på hvor lidt det er, det er bare ikke meget" hun bed sig igen i læben og kastede trøjen på glulvet, hun lagde hænderne på hans ryg og nussede ham så han ville kunne mærke det. "Men jeg er glad for du kommer," sagde hun og sendte ham et smil, *Tænkt vis Aubery finder ud af det* tænkte hun panikene men rystede svagt på hovedet og kiggede ham i øjnene..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:11

Marcus var stadig ikke så glad for det selvom hun sagde at han skulle være ligeglad med det og slappe af, men alligevel prøvede han at forstille sig hende med meget lidt tøj på og han bed sig hårdt i læben, da han så også så alle mændene savle over det. "Okay jeg skal prøve, men hvis en af dine fans rører dig på den måde som ikke ser venne agtig ud i mine øjne, så ryger vedkommende væk fra dig med det samme" sagde han med et kort nik og nød hendes nussen tros af hans humør. Han kunne så ikke lade være med smile da hun smilte til ham og kyssede hende kort på panden, " jeg glæder mig også allerede skat" sagde han med et skævt smil og nød stadig hendes nussen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:18

Hayley smilede og nød hans kys, hun nussede ham vider, "Så så du, vis de rører mig så er det bare sådan det er, skat såden er det jo og være kendt"sagde hun og trak kort på skulderne, hun kørte sine hænder ned til hans bukser og hev lidt ned i dem, men stoppede så, "Hvad lavede du englig, for 5 dage siden, du var ikke hjemme, den var over midnat før du kom hjem" sagde hun stillet "Og du duftede meget af engel" hun bed sig kort i læben, men smilede så svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:26

Marcus smilte svagt og nikkede kort på hovedet, " ja ved det godt skat, men alligevel det er lidt mærkeligt alligevel, at se folk røre dig når nu man står som din forlovede nede på gulvet og så på det, men jeg skal nok opføre mig pænt... så længe de gør det" indskød han med et drilsk smil og tænkte lidt igen. Han så overrasket på hende da hun nævnte det med englen og bed sig hårdt i læben, han trak sig væk fra hende og satte sig på kanten af sengen igen og vendte kort blikket på hende, " det skal du ikke tænke på Hayley, jeg blev bare meget overrasket af et besøg fra en engel" sagde han tænkende og bed sig hårdt i læben igen og så nervøst ned i gulvet, han kunne bare ikke sige til hende at han selv var blevet voldtaget af en engel og så enda af en HAN engel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:34

Hayley satte sig hurtigt op da han trak sig væk, hun satte sig bag ham med et ben på hver af hans side, hun lagde armene om ham og kyssede ham på halsen "Sig det!" sagde hun hårdt, men hun ville have han skulle sige det, hun sank en klum og nussede ham på halsen, hun kiggede ned i hans halsen, men kiggede så på hans ansigt så meget hun kunne se af ham, hun kiggede bedene på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:43

Marcus blev lidt overrasket over det hun gjorde og så tænkende på hende da hun havde en hård tone på og bed sig hårdt i læben. "Hayley..." begyndte han stille og sank kort for at tænke lidt over hvordan han skulle formullere det og sukkede så tungt, " du vil hade mig, hvis jeg sagde det, f.. for.. jeg kunne ikke gøre noget" stammede han svagt og så undskyldene på hende og sukkede så igen. Han kunne ikke finde ordene til at sige det og han støttede sin albue på sit knæ og lagde sit hoved ned på sin hånd og gemte ansigtet lidt væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:49

"Skat, stop, hvad er det" spugerte hun, og kiggede på ham, med et bedene men samtidelig et hjælpsomt blik, "Skat sig det, bare sig det om det er, det gjorder jeg også" sagde hun stillet og lagde benene om ham, så de lå på hans skød, hun nussede ham på halsen og kiggede på ham, og ventede på han ville sige det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 02:54

Marcus så på Hayley igen og nikkede så kort men tøvende og bed sig hårdt i læben, " den dag jeg kom sent hjem, havde jeg været nede ved floden for at tænke over nogle ting og for at gå lidt i min egen verden.. da jeg.. ja.. mødte en engel ved navn Eolith, han virkede ret venlig så jeg gav mig til at snakke med ham, men da klokken blev lidt over elve, begyndte han at se mærkeligt på mig, han gad ikke tage øjnene fra mig, og før jeg viste af det, så kan man vel sige... at.." Marcus stoppede og tog en dyb indånding og sukkede så tungt igen, " at han tvang mig med sin evne til at have sex med ham, så man kan godt kalde det voldtægt på en måde" sagde han stille og så derefter væk fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:39

Hayley blev rassene og rejste sig op hun gik hen til skabet for at få sit tøj, men kunne slev ikke falde ned, hun var stik hammernde sur, og kunne ikke åbne skabet da hun var så sur at hendes tænke var bare på at slå Eolith ihjel, der kom meget af den gamle Hayley frem hun bankede hånden hårdt ind i skabet, så der kom en lille bule hun råbte helt vildt "Den fede, en dreng han skal dø! og skal fandme nok selv gører det, ARGH"Råbte hun surt og gled ned af skabet så hun sad med ryggen op af, hendes øjne var blevet røde så gal var hun, hun fik virkelig meget skyldfølese, "Og hvor er jeg når du har brug for mig" hun gav sig selv en rigtig hård lusing
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:01

Marcus rejste sig op og gik hen til hende og tog fat i hendes håndled og holdte dem oppe imod sig, så hun ikke kunne slå nogen steder eller tage tøj på og han så bedende på hende. "Skat, jeg har det fint, lad det ligge, jeg lod dit ligge for at blive hos dig lige nu, så værd sød at gøre det samme for mig og... du må ikke skade dig selv selvom du healer" sagde han bedende og klemte blidt om hendes håndled og trak hende lidt ind til sig, han ville ikke have at hun gik, ikke hvis han skulle sove, så ville han gerne vide at hun lå sammen med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:09

Hayley sukkede dybt og kiggede på ham, hun hev sine håndled til sig og kløede sig lidt i øjnene, hun bed sig bagefter i læben "Har folk planer om at vi skal voldtæges" hun kiggede trist på ham "Må jeg ikke bare slå ham ihjel, også komme igen" spugerte hun ham, og så bedene på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:13

Marcus så lidt overrasket på hende over at hun hev sine hænder til sig og bed sig diskret i læben. Han trak så lidt på den ene skulder og lagde hovedet kort på skrå, " det ved jeg ikke Hayley, men jeg lader det bare glide af mig, jeg vil ikke lade folks voldtægt på mig, forhindre i at ville giftes med dig" sagde han svagt og bed sig derefter hårdt i læben og rystede så på hovedet, " nej du må ikke slå ham ihjel, jeg måtte ikke slå Aubrey ihjel, så derfor blev jeg hos dig" sagde han og vendte sig om og gik hen og satte sig tænkende på sengekanten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:26

Hayley slog sig igen mange gang i hovedet "Iiiiiiiiii" sagde hun irrertert, der var kommet meget af den gamle Hayley, hun prøvede og slap ad og slog hænderne ned i gulvet og lagde hovedet tilbage "Fordig jeg ved han kan slå dig ihjel, meget nemt" sagde hun stillet "Men en engel md en vampyr, hvad tror du at jeg dør heller hvad" spugerte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:33

Marcus så tænkende på hende og trak så lidt på den ene skulder, " jeg vil gerne løbe den risiko at dø hvis det kan få mig til at føle at jeg har gjort noget for at beskytte dig Hayley og at holde ham væk fra dig hved at give ham en lære streg" sagde han og rejste sig fra sengen igen og tænkte lidt, " jeg ved at du kunne vinde meget nemt, men han har det svært nok i forvejen derfor vil jeg ikke have ham dræbt Hayley, bare lad ham være, du behøver jo heller ikke møde ham" sagde han stille og gik over og tog sin bluse op i hånden og lukkede sine bukser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:42

Hayley rejste sig og tog tråen ud af hans hånd og kastede den væk "Du holder kæft nu" sagde hun hårdt "Jeg vil ikke hører noget om du ville dø for mig," hun åbnede hans bukser "Gå i seng," sagde hun surt og gik hen og satte sig i sengen og lagde armene overkors, hun kiggede trist ned i jordern og sukkede dybt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:48

Marcus blev ikke særlig overrasket over at hun bandede på ham, det havde han faktisk gjort sig lidt forberadt på og sukkede bare svagt over det, " jeg siger jo bare sandheden, for jeg ville dø for dig" sagde han stille og så kort på hende da hun åbnede hans bukser, " undskyld jeg siger det, men jeg har altså selv arme og jeg behøver ikke gå i seng nu og slet ikke hvor du ikke kan være i samme rum som mig, siden at jeg har gjort dig sur" sagde han stille igen og lukkede sine bukser, men tog ikke sin bluse og vendte bare trist blikket ud af vinduet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 06:58

"Du gør mig kræftedme sur når du siger sådan noget lort, det kan sgu godt være du menner det, men det gør mig trist" hun rejste sig og gik hen til døren hun åbnede den og gik ud, hun smkede hårdt døren og løb i vampyr løb ned at trappen, hun tog den flaske der var ned ei vasken, da hun kom ned i køkkenet og tyrrede den ind i vægen, den smarede og hun fik et glasskår i armen, hun hev det bare op selvom det gjorder ondt og hun blødte gik hun hen og hoppede på alle glasskårene, hun var rigtig sur men også rigtig trist og det var hun fordi, at hun ikke kunne forstille sig hvad hun ville gører, hun følte sig mega død når han sagde noget med hans død
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:06

Marcus hørte tydeligt at der var noget som blev smadret nedenunder, han gik over og åbnede døren og små løb så over til trappen og ned af den og skyndte sig lidt ud i køkknet og så Hayley hoppe på glasskrårene og sukkede tungt, " Hayley stop eller jeg tvinger dig til det, for jeg vil ikke se at du skader dig selv!" sagde han hårdt og med en også lidt vred tone og gik hen til hende, men sørgede for ikke at træde på skårene og løftede det ene øjenbryn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:28

Hayley kiggede på ham hun tog en stol og tyrede den ned i gulvet, hun havde tår i øjnen, "Jeg er,¨.. du er" hun pegede på ham selv om han stod lige foran hende, hun skubbede ham op af vægen og kiggede på ham, hun gik så væk fra ham, og gik hen tog tog en kniv og kastede den ned i vasken, imens hun råbte "ARGH" hendes tår trillede ned ha handes kinder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:37

Marcus tog sig lidt til hovedet da hun skubbede ham ind i væggen og han så trist på hende, " Hayley lad nu være, værd sød at falde ned, du kunne komme til skade med alle de ting du kaster med, og jeg går nu så du kan falde ned i fred" sagde han stille og rejste sig op og begyndte at bevæge sig ud i gangen for at tage overtøj på.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 18 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 18 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: