| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:44 | |
| Marcus rystede bare på hovedet, han ville ikke begynde at råbe tilbage Han så på hende da hun satte sig og sukkede, " Hayley, fordi han ikke er godt selvskab for dig" sagde han alvorligt og så derefter tænkende på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:46 | |
| Hayley rystede på hovedet og kiggede forvirret på ham "Hvor skulle du vide det fra" hun kíggede kort ned "Det her er totalt langt ude" hun bed sig kort i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:49 | |
| Marcus trak lidt på den ene skulder imens han lænte sig tilbage i sofaen "Måske... men det er ikke så svært at lugte på ham hvad han tager, også ryger han også, det håber jeg ikke at han tvinger dig til når i er sammen" sagde han og så alvorligt på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:52 | |
| Hayley kiggede op på ham "Men det har jeg desværre gjordet" hun tog ringen af og lagde den på hans skød "Og nu vil du sikkert ikke mere" Hun rejste sig og løb ind på sit værelse og låste døren hun løb hen i sengen og lagde puden over hovedet og begyndte og græde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:56 | |
| Marcus sukkede og tog ringen som hun havde lagt på hans skød Han så kort på den før han rejste sig og lidt efter teleporterede han sig ind på hendes værelse Marcus gik roligt over og satte sig på sengen og lagde en hånd på hendes ryg, " Hayley.. jeg.." han viste ikke hvad han skulle sige og bed sig derfor i læben, " jeg elsker dig Hayley, du må ikke forlade mig nu, jeg vil ikke opgive dig på grund af en lille fejl" sagde han stille og nussede hende lidt op af ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 20:59 | |
| Hayley rystede på hovedet og bed sig i læben hun blev liggene under puden "En lille fejl" hun rystede på hovedet "Men hvorfor skal det gå udover Demetri" hun sukkede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 21:01 | |
| Marcus tænkte lidt men sukkede så "Fordi han er skyld i alt den smerte du fik og alt den skyldfølelse der kom over dig for at have slået de mennesker ihjel" sagde han stille og fjernede hånden fra hendes ryg og så tænkende ud i luften lidt efter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:28 | |
| Hayley tørede tårene væk og lagde sig om på rygen og lagde ¨ puden om bag hovedet og så på ham " Ja det ved jeg godt, men det var på en måde også min egen skyd" hun bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:34 | |
| Marcus så på Hayley igen og rystede på hovedet "Det synes jeg ikke det er, men værd nu sød at tage ringen på igen skat, jeg vil ikke miste dig" sagde han stille og ragte hende roligt hånden og åbnede den derefter, og ringen lå midt i hans hånd på håndfladen og han så bedende på hende og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:37 | |
| Hayley bed sig i læben og kiggede på ringen hun kiggede op på ham og tog så tøvene ringen "Jeg tager den på vis du lover mig du ikke gør demetri fortræd" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:42 | |
| Marcus sukkede og bed sig tænkende i læben "Det er et meget højt krav at sætte til mig Hayley når jeg gerne vil have at du har det godt, men okay, men så skal du også love mig ikke at gå med til det han vil have dig til og det gælder både med at ryge osv" sagde han og løftede det ene øjenbryn og så tænkende på hende
//Haha xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:45 | |
| Hayley bed sig i læben og tænkte lidt hun tog ikke ringen på "Jeg er ikke god til og sige nej, men jeg vil gerne prøve" Hun kiggede lidt på ringen inden hun kiggede på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Tirs 24 Nov 2009, 22:48 | |
| Marcus smilte svagt, men kort og tænkte lidt " Det er mere end nok for mig Hayley" sagde han stille og strejfede hendes kind med fingerspidserne og rejste sig derefter op, " jeg tror det er på tide at jeg går hjem, jeg har også nogen ting jeg skal have ordnet, men vi ses Hayley" sagde han og smilte svagt, før han gik ind i stuen og tog resten af sit tøj på |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:11 | |
| Hayley sukkede og lagde sig ned "Jamen farvel" hun sukkede , og lidt efter rejste hun sig hun løb hen til sin værelse dør og låste den op og løb ud til ham og lagde armene om ham i et kram "Undskyld skat, jeg lver jeg aldrig tager ringen af igen lige meget hvad" hun lagde hovedet på hans bryst og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:13 | |
| Marcus blev lidt overrasket over Hayley, men smilte så svagt Han lagde armene blidt om hende og kyssede hende i håret, " det gør ikke noget skat, jeg var heller ikke selv særlig sød ved dig" sagde han stille og kyssede på håret igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:18 | |
| Hayley bed sig i læben og nød hans kys "Du må ikke gå" sagde hun lavt hun havde ikke lyst til og være alene og hun havde ikke lyst til han skulle gå, lige efter det der var sket hun holdte lidt beder fat om ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:22 | |
| Marcus lukkede kort øjnene, men åbnede dem så igen og smilte svagt "Okay, jeg skal nok blive Hayley" sagde han stille og kyssede hende på håret igen han mærkede godt at hun holdte bedre fast i ham, men det smilte han bare svagt over, han løftede hende derefter op og bare hende hen til sofaen hvor han satte sig ned med hende på sit skød og holdte hende blidt ind til sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:26 | |
| Hayley smilede stort da han ville blive hun lagde armene om nakken på ham og nussede ham lidt i håret og nød han bare var hos hende hun smilede lidt til ham inden hun lagde sin pande mod hans og lukkede øjene |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:42 | |
| Marcus nød hendes nussen og lukkede kort øjnene Han mærkede den dejlige kølige pande imod sin og sukkede lydløst, " hayley sig mig lige igen, hvorfor sagde du ja til at gifte dig med mig?" spurgte han stille og nysgerrigt og lukkede kort øjnene igen, imens hans hænder lå på hans hofter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 00:53 | |
| Hayley smilede og nussede ham stadig i nakken hun lod sin pande ligge på hans "Fordi jeg elsker dig, og jeg er klar på og leve hele mit liv sammen med dig, imod gang og i med gang" hun smilede lidt "Hvis jeg ikke havde mødt dig, var der ingen Hayley idag" hun havde stadig lukket øjene "Skat hvorfor valgt du og fri til mig" spugerte hun nysgerrigt, hun fugtede sin underlæbe og smilede så et hurtigt smil og var klar til og høre havd han sagde, hun nussede ham stadig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 01:07 | |
| Marcus åbnede øjnene med et svagt smil over de ting hun havde sagt og tænkte kort "Jeg firede til dig, fordi du gjorde mig glad og lykkelig, jeg føler mig som den heldigste mand i verden fordi du sagde ja og fordi jeg er sammen med dig, du fuldender mig, der har manglet et eller andet heller mit liv også mødte jeg dig, også følte jeg at det var dig som havde manglet, jeg elsker dig utrolig højt, ingen ord kan beskrive hvor meget, og jeg ville dø uden dig, det er dig som holder mig så godt i live" sagde han roligt og smilte svagt igen, hvor han herefter kyssede hende hurtigt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 01:14 | |
| Hayley åbnede øjene og smilede over de ting han sagde hun blev helt rørt "Elsker du mig helt nede fra din tå og hele vejen op til dine hår spidser " hun smilede kort og kiggede så på ham hendes pande rykkede hun for at se ham ordnligt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 01:20 | |
| Marcus grinte svagt over det hun sagde og tænkte kort "Nej, jeg elsker dig fra min tå til helle vejen op til himlen" sagde han og smilte svagt og nussede hende lidt på ryggen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 01:23 | |
| Hayley smilede stort og kiggede på ham og nikkede kort hun nød hans nussen "Okay" hun smilede og længte sig frem og kyssede ham ømt på munden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus Ons 25 Nov 2009, 01:25 | |
| Marcus holdte hene blidt ind til sig Han kyssede hende ømt igen og nussede hende blidt videre på ryggen, imens han nød hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
| |
|
| |
| Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus | |
|