Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:46

Hayley græd, hun tog kniven og skra hurtigt tre snit, "Av forhelved" hun spakkede til køkken bordet. Hayley satte sig på gulvet og lagde hnderne op foran øjnene og græd vider, hun rystede på hovedet "Ej undskyld" græd hun og kunne slet ikke finde ud af noget lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:54

Marcua reagerede da hun sagde av for helved og hang sit tøj på plads og gik ud til hende og sukkede svagt igen og gik hen og satte sig ved hende og trak hende ind til sig, " du skal ikke undskylde skat, men du må ikke skade dig selv, selvom du healer, jeg kan ikke klare at se det" sagde han stille og gav hende et blidt klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 07:59

Hayley lagde hovedet på hans skulder og lukkede øjnene, "Okay, det lover jeg, men så lov mig og lagde vær med og snakke om din død" sagde hun stillet og trak sig væk fra ham, "Jeg må nok heller fjerne det her" sagde hun stillet og rejste sig, hun lavede en ståle af i´ld og smeltede alt glasset hun brændt det til en kulg og lod den stå og køle af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:10

Marcus nikkede og bed sig diskret i læben, " det skal jeg nok lade være med Hayley, det lover jeg" sagde han og rejste sig igen, " jeg bliver nød til at gå ovenpå igen, jeg har noget musik jeg lige skal have skrevet færdigt" sagde han med et svagt smil og smuttede så ud af køkkenet og ovenpå, han gik ned af gangen og ind på det kontor som han havde i huset og gik derind, han låste aldrig døren, fordi han viste at Hayley bare kunne brække den op hvis det var og at han ikke så nogen grund til at låse. Han satte sig over bag sit skrivebord på sin stol og tændte sin com, hvorefter han begyndte at skrive bogstaver ned til noder, fordi han var igang med at gøre Hayley´s melodi færdig, men han havde ikke kaldt den noget fordi hun ikke måtte vide at det var hende han lavede den til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:34

Hayley fik rodet op og vasked gulvet, hun kiggede lidt på klokken, og smilede, hun gik så ind i stuen og så tv i højest et kvater, hun rejste sig og gik hen til døren ind til kontoret, hun åbnede den og gik han til ham, og satte sig på ham med et ben på hver af hans side, hun lagde hænderne om nakken på ham, og pressede sine lber mod hans, hun kyssede vildt men også ømt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:38

Marcus hørte godt at hun kom ind til ham, men så ikke op fordi han var så opslugt at sit arbejde lige nu, men vågnede så op da hun satte sig på ham og han så først lide overrasket på hende, han slap computeren og lagde hænderne på hendes hofter, han kyssede vildt med i kysset og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:53

Hayley kørte hænderne op i hans hår, og gjorder kysset til et svan med tungen, hun kørte hænderne rundt i hans hår, og var ret ligeglad med det han lavede på computern, for hun havde bare lyst til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 08:57

Marcus nussede hende ned af lårene og kyssede lidenskabeligt med i snavet, han nød hendes hænder i hans hår og nød hende rigtig meget, selvom han stadig havde deres skænderi lidt i tankerne, men lod det ligge og tænkte bare på at være i godt humør.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:29

Hayley gjorder det for at gører dem begge glade, hun krøte hænderne ned til hans bukser og åbnede dem, hun snavede vildt vider, og nød det, i hendes hovede glemte hun alt om skænderriget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:33

Marcus kørte hænderne op til hendes bh og åbnede dem op og lod stropperne glide ned af hendes arme, så hendes bh nu hang ud fra hendes bryst på hendes arme, så hvis hun flyttede sine hænder væk, så ville den falde ned. Han kørte så hænderne ned af hendes side og ned af hendes lår og nussede dem blidt, imens han snavede vildt videre med hende og nød hende meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:44

Da bhen hang på heneds arme fjernde hun dem fra ham så den røg på gulvet, hun fik åbnet hans bukser og begyndte så at hive ned i dem hun lagde den ene arm rundt om hans hals, imens den anden hev hans bukser ned, hun løftede kort sin bagdel og fik dem ned, hun kyssede vide ri tungekysset og nussede ham op af låret op på hans bryst og på til hans kind hvor hun lagde hånden, og nussede hans kind blidt, den anden lå stadig bag hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 09:52

Marcus løftede sig også lidt fra stolen da hun hev hans bukser ned og kyssede stadig videre med hende. Han lod sine hænder glide op og ned af hendes lår og nød at røre hende rigtig meget. Han lod så sine hænder glide ned til hendes trussekant og begyndte så at hive ned i hendes trusser, han nød virkelig at hun rørte ved ham og nød hendes nussen på hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:17

Hayley løftede sig blidt så han kunne få hendes trusser ned, hun tog så fat i hans underbukse kant og begyndte og hive dem ned, hun smilede i snavet, og gjorder det så mere vildt, hun nød ham meget, eog elskede alt hvad han gjorder, hun nussede hans kind vider med den ene hånd imens den anden tog hans underbukser af.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:31

Marcus løftede sig lidt igen så hun kunne få hans underbukser ned og smilte også selv i kysset. Han elskede at hun gjorde det mere vildt end de plejede og kyssede vildt med i det. Han fik hendes trusser ned og smed dem på gulvet ved siden af stolen og lod derefter sine hænder glide op og ned langs hendes lår og nød hende stort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:53

Hayley nød hans nussen alle steder han rørte hende, fik hun en følese af svag hed, han er jo også hendes støste svaghed, hun er så bange for at mist ham, hun elskede ham for meget..Hayley kyssede med i det vilde kys, hun sad på ham så han bare ville kunne komme op i hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 10:56

Marcus nussede hende kort videre op af låret da han så besluttede at trænge sig blidt op i hende først. Han begyndte så svagt at bevæge sig ind og ud af hende, så godt han nu kunne og fik stønnet kort i kysset, men kyssede stadig videre, det forhindrede ham ihvertfald ikke. Han lagde armene om hende og holdte hende blidt ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:06

Hayley ryggede sig svagt frem óg tlbage, så han ikke skulle lave det hele, hun fik stønnet i kysset på sammetid som ham, men slap ikke kysset, hun tog sin tunge til sig i noget tid, og kyssede ham ømt, men tog så tungespidsen og slikkede ham over læberne,hun gjorder det langsomt, lidt efter skillede hun hans læber ad og stak sin tunge ind i hans mund og søgte efter hans tunge..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:17

Marcus kom helt op at køre igen over at de var sammen igen lige nu, han tog sine hænder op i hendes hår og roede lidt rundt, han blev også meget tændt på hendes støn og over at hun slikkede ham på læberne og smilte svagt over det. Marcus åbnede sin mund da hun stak sin tunge ind i hans mund og mødte hendes tunge.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:23

Hayley var selv op og kører hun stønnede igen, og ryggede sig hurtigt frem og tilbage, hun legede lidt med hans tunge, og hun smilede i kysset, hun lod den hånd der lå på hans kind glide ned af hans overkrop og op igen, hun gjorder det selvfølig så han ville kunne mærke det, hun åbnede kørt øjnene med lukkede dem hurtigt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 22:56

Marcus stønnede igen over at hun rykkede frem og tilbage hurtigt og legede tilbage med hendes tunge. Han rykkede sig lidt med så ikke hun skulle sidde og lave det helle, selvom hun ikke bare sådan kunne blive hurtig udmattet. Han smilede også selv svagt i kysset, men åbnede ikke øjnene. Han lod sine hænder glide ned af hendes lår igen og nød hende meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:00

Hayley nød og mærke hans hænder på hendes lår, hun gjorder kysset meget vildt, og rykkede sig så hurtigt hun kunne, hun stønnede i kysset, men slap det ikke, hun havde lukket øjne men lukkede dem hårder i da hun begyndte og blive våd, hun slappede så af i øjnene og stønnede igen, men kyssede vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:08

Marcus stønnede også i kysset igen og nød det rigtig meget, han trykkede hende blidt ind til sig også fordi han havde fat i hendes lår og rykkede sig med, han mærkede godt at hun begyndte at blive våd men tog sig ikke noget af det. Han fik stønnet igen i kysset , men stoppede det ikke fordi han gerne ville mærke hende både med at være inde i hende og at kunne mærke hende på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:43

Hayley stønnede højt i kysset, hun rykkede sig stadig frem og tilbage i det hurtige tempo, hun lagde en arm om hans nakke og den anden kørte rundt på hans bryst, og ned på hans lår og op igen, hun rykkede sig hurtigt så han ville nok denne her gang banke lidt hårdt op i hende men hun stønnede og var lidt ligeglad hun var bre op og kører og hun ville bare have ham NU!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 23:51

Marcus stønnede igen i kyssede og bevægede sig hurtigt med hende. Han holdte hende lidt nede på sig fordi han havde hænderne på hendes lår og kom nu hårdt op i hende, han viste ikke om hun vile bryde sig om det, han havde bare sådan en stor lyst til hende og han kunne ikke holde sig tilbage mere. Han kyssede stadig lideskabeligt og vildt med og fik stønet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitimeSøn 20 Dec 2009, 00:00

Hayley blev en lille smule overrasket over hvor ondt det gjorder, men hun nød det, hun kyssede ømt, vildt og lidenskabligt vider, hun nussedeham i nakken med den, arm der var rundt om hans hals, hun nussede ham så bare kun med hånden, hun kørte den anden op og ned af hans bryst, så han ville kunne mærke det, hun stønnede højt i kysset men slap det ikke. hun var glad for der ikke var et stort vindue der inde, for så havde folk kunne have set det, Men Hayley tænkte kun på Marcus og stønnede igen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 19 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 19 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: