Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 01:28

Hayley smilede og nød hans nussen og hans kys
og efter noget tid slap hun kysset og så smilene på ham
"Vis vi skulle flytte sammen hvad fr en by vil du så gerne bo i" spugerte hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 01:34

Marcus så tænkende på hende og bed sig i underlæben
Han trak derefter på den ene skulder og smilte svagt, " jeg er ligeglad skat, du bestemmer bare" sagde han og smilte svagt til hende igen, imens han fortsatte sin nussen på hendes ryg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 01:38

Hun smilede og tænkte lidt
"Hmm, Jeg kunne godt tænke mig og blive boene her i Werclare" Hun sendte ham et smil
"Hvis det er okay med dig skat" hun nød hans nussen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 02:52

Marcus nikkede og smilte svagt
"Det er helt okay med mig skat, som sagt så gav jeg dig jo lov til at bestemme" sagde han og kyssede hende kort på kinden og smilte svagt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:06

Hayley smilede og kiggede kort rundt
"Skal vi gå ned i byen og kiggede på huse" spugerte hun og nød hans kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:09

Marcus smilte skævt og trak kort på den ene skulder
"Det kan vi vel godt" sagde han og kyssede hende kort på kinden igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:16

Hayley smilede og nød han kys hun hoppede af ham
og gik ud i gangen og tog sin sko og jakke på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:21

Marcus gik roligt efter hende og tog sin jakke ned og tog den på
Han bøjede sig lidt ned og tog sine sko på, han gik derefter roligt hen til døren og åbnede den for hende, " damerne først" sagde han med en charmerende stemme for at drille hende og sendte hende et skævt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 03:25

Hayley rystede på hovedet og smilede
"Tak skat" hun gik ud af døren og gik lidt væk så han kunne komme ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:39

Marcus grinte svagt og gik ud til hende og lukkede døren efter sig
"Så lidt skat, låser du, jeg har jo ikke nølge hertil" sagde han med et skævt smil og fjernede sig fra døren så hun kunne komme til og han smilte stadig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:44

Hayley grinede "Nej du kan komme ind på en anden måde"
hun gik hen og låste døren og tog ham derefter i hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:45

Marcus nikkede og grinte svagt
"Jep, og jeg finder den meget praktisk" sagde han med et skævt smil, han så kort på deres hænder før han trak hende ned af trappen, han kunne jo ikke teleportere sig her, hvis der skulle komme nogen, og der kunne jo også sagtens stå nogen nede på gaden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:49

Hayley gik med ham og flettede sine hænder ind i hans
"Ville du have noget imod vi lavede et børne værlese i huset med det samme" hun
kiggede ned g bed sig kort i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:52

Marcus så på Hayley og flettede også sine fingre ind i hendes
Han smilte skævt og rystede på hovedet, " nej skat, det er helt fint med mig" sagde han og trak hende stadig med ned af trappen, da de til sidst stod ved døren og han holdte den for hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:53

Hun smilede og havde stadig flettede sine finger ind i hans da hun gik lidt ud af døren
hun havde ikke lyst til og slippe ham, "Tak skat" sagde hun smilene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 07:55

Marcus smilte skævt og gik med hende, han havde heller ikke lyst til at slippe hende
Han lod døren lukkede efter sig og stod nu ved siden af hende, " til værd en tid skat, men hvor vil du starte henne?" spurgte han nysgerrigt og så sig tænkende omkring
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:02

Hayley smilede og kiggede lidt rundt
"Hmm der over skat" hun pegede på et hus med billede af huse der var til sælg i vinduet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:12

Marcus smilte svagt og nikkede
"Okay skat, så startet vi der" sagde han og trak hende med derover
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:15

Hayley smilede og da de var der over, kiggede hun lidt
og var nu allrede faldet for et hus, hun kiggede på ham og smilede
inden hun kiggede igen "Hvad siger du til det der" hun pegede hurtigt på hust og lød sin hånd falde ned
men selvfølig løftede hun ikke den hånd de havde flettede sammen

https://2img.net/h/oi49.tinypic.com/1116s6e.jpg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:24

Marcus smilte skævt og kiggede tænkende på det hus hun pegede på
"Det er squ flot må man sige" sagde han med et skævt smil og så på hende igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeTors 26 Nov 2009, 08:33

Hayley nikkede og smilede til ham
hun stillte sig på tær og kyssede hamømt på munden, lidt efter slap hun det
"Og det ligger her i byen" sagde hun og smilede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 08:50

Marcus så på Hayley og smilte svagt inden hun kyssede ham
Han kyssede hende ømt igen, og var ligeglade med folks blikke, da hun slap kysset smilte han skævt til hende, " jamen så lad os da komme afsted og se på det" sagde han med et skævt smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 08:53

Hayley smilede stort "Jep lad os komme sted" hayley kørte en hånd gemmen håret
og smilede varmt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 09:00

Marcus gav hendes hånd et blidt klem, imens han smilte skævt, så begyndte han at gå hen langs gaden, imens han trak Hayley med sig, han havde indtastet adressen på huset i sin hukommelse og begav sig derfor imod huset med et skvæt smil på læberne, huse plagede nemlig at se meget pænere ud i virkeligheden end på billeder, så han glædede sig til at se huset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitimeLør 28 Nov 2009, 09:04

Hayley gik med ham hun smilede og flettede sine finger ind i hans
"Uuuh tænk jeg skal bo med dig skat" hun smilede stort og varmt til ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 11 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 11 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: