Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:44

Marcus smilte skævt og nikkede
"Så siger i paris" sagde han og tænkte kort, han nussede hende op af armen og smilte svagt igen, hvor han herefter kyssede hende ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:45

Hayley smilede og nød hans nussen
og da han kyssede hende kyssede hun ham ømt tilbage
hun lukkede øjene og nød ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:49

Marcus kyssede hende igen og nød hende
Han slap dog hurtigt kysset, for at sige, " jeg ved godt at jeg sagde at vi ikke skulle gå længere, men jeg har virkelig lyst til dig lige nu, beklager" sagde han med et svagt smil og kyssede hende igen og lod sin hånd glide op langs hendes lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 03:55

Hayley gad ikke og svar da hun også have sygt meget lyst til ham
hun kyssede ham igen og nød hans nussen hun lukkede øjene igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:00

Marcus udviede kysset og nød hende rigtig meget
Han støttede med den ene hånd så han ikke maste hende, og han lod fortsat sin hånd glide op og ned af hendes lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:05

Hayley gengældte det udvide kys
og nød hans nussen på hendes lår hun nød ham meget og lagde armen om ham og lød dem køre op og ned af hans ryg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:07

Marcus kyssede hende videre
Han lod hånden glide op under hendes bluse og nussede hende på maven, og nød hende endnu mere, han havde savnet at røre hende og deres skænderi var for længst glemt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:10

Hayley Kyssede vider hun nød hans nussen
hun fik et lille chok over hvor varm han var og træk kort maven ind men
slappede hurtigt af igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:12

Marcus slap kysset, da hun trak maven ind
"Noget galt?" spurgte han stille og så tænkende på hende og tog sin hånd ud fra under hendes bluse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:14

Hun rystede på hovedet og tog fat i hans hånd inden den var helt ude og førte den næsten
helt op til hendes bryster.Hun kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:18

Marcus smilte svagt og nikkede
Han lænede hovedet ned og kyssede hende ømt på munden igen, han tog sin hånd længere op og tog hende blidt på det ene bryst og nød hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 04:23

Hayley kyssede ham ømt tilbage
hun lukkede øjene igen og nød han tog på hendes ene bryst
hun mærkede hvor varmt hun fik det og nød det hun nød ham meget og nussede ham vider op og ned af ryggen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 06:55

Marcus kyssede hende roligt videre
Han begyndte så roligt at løfte lidt op i hendes bluse og slap kysset og smilte svagt til hende, hvor hen herefter kravlede lidt ned og kyssede hende på maven og slikkede hendes navlepiercing med tungespidsen og derefter lidt op af maven
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:01

Hayley nød det hun lagde hovedet helt tilbage
hun blev helt vildt da han slikkede hendes navlepiercing
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:03

Marcus løftede Hayley lidt op og hev hendes bluse af
Han fortsatte med at slikke hende op langs maven og lidt mellem hendes bryster og tog lidt på det ene igen og kyssede hende på det andet og kom derefter op til hendes ansigt igen og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:08

Hayley nød det hun smilede svagt tilbage
da han kom op til hendes ansigt hun lød ham hive trøjen af
og var selv ret vild da det virkede som en evighed de ikke havde været sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:17

Marcus kyssede hende ømt på munden og udviede kysset allerede
Han nød hende meget og tog selv sin trøje af og nussede hende op langs låret og nød at mærke hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:19

Hayley smilte over hvor vild han var da han tog trøjen af
hun kyssede ham ign i det ret vide kys og nød hans nussen hun lagde sine hænder på
hans ryg og kørte dem op i hans hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:22

Marcus var ret vild fordi han havde savnet hende
Han viste ikke om han gik over stregen på grund af det, men han kunne ikke gøre for det, han satte et tungekys igang og det var ret vildt, men han var helt oppe at køre på grund af at han var sammen med Hayley igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:24

Hayley gengældte det vilde tunge kys
hun nød ham meget og kørte staig hænderne rundt i hans hår
hun tryggede ham lidt længer ned på hende for at mærke alle hans mave muskler mod hendes mave
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:32

Marcus kyssede stadig vildt i kysset og kunne slet ikk slappe af
Han fik overbalance i den ene side, fordi han var for vild og han faldt ned fra sofaen og landte på ryggen på gulvet, han grinte svagt af sig selv, men var stadig ikke afslappet og han fugtede sine læber og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:35

Hayley grinede og rullede ned så hun lå
oven på ham hun lagde hænderne ved hans hovede og et be på hver af hans sidde
hun bøjede sig frem og kyssede ham ømt men vildt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:44

Marcus smilte skævt inden hun kyssede ham vildt, og han kyssede vildt med
Han lagde armene om hende og tog den ene op i hendes hår og nussede hende, han pressede hende blidt ned imod sig og kyssede vildt videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:50

Hayley rullede rundt og lagde armene om ham og nussede ham
op og ned af ryggen hun nød ham meget og kyssede ham vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 07:52

Marcus var stadig helt oppe at køre
Han tog sin ene hånd ned til hendes bukser og begyndte roligt at åbne dem, han kunne ikk vente længere og han kyssede videre og nød hende stort
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus   Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus - Page 4 Icon_minitime

Shit hvordan skal jeg sige det til Marcus
Tilbage til toppen 
Side 4 af 22Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 22  Næste
 Lignende emner
-
» hvad skal man sige, det er vel okay og over skride grænser
» Skal man eller skal man ikke... (Dawn)
» skal/skal ikke? - Milo
» når man skal så skal man //Marilynn//
» Behøver man virkelig ord for at sige noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: