Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en nat på engen*privat Larentia

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 05:16

Hun smilte sødt til ham med munden fyld af mad, på en meget ret sødt på den måde hun sad med så meget mad i munden. Hun tog bid for bid og der gik ikke længe før at kødet var væk, herligt. Hun tørrede sig om munden og lænede sig tilbage i sofaen. "mmh" lød det fra hende, skønt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 06:53

Han smilede og selv det sidste af sit kød og tørrede sig så om munden hvorefter han så smilne på hende"ku du li det?"spurgte han muntert hvorefter han kysse hende længe på munden og lænede sig så tilbage i sofaen og sukke let men dog lykkeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeOns 25 Aug 2010, 16:40

Larentia kiggede ned på den tomme tallerken, "Ja´rigtig meget" svarede hun med glade mætte øjne. Hun kysset og kyssede igen. Hun så på ham og smilte meget. "jeg sýnes vi skal snakke lidt" sagde hun. Han var jo en bloddæmon og hun en vareulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 06:26

Han nød hendes kys hvorefter han lænede sig tilbage og så på hende nu med et alvorligt blik"ja det må vi nok søde"sag han blidt"og du starter ud"tilføj han og sendte hende et lille smil, han var lige glad med hvad hun var for han elskede hende som hun var og ville bare leve med hende han ku ikke finde på at gøre hende fortred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeTors 26 Aug 2010, 17:25

"Jeg har ikke tænkt mig at lade vores racer komme i vejen, for jeg er jo forelsket" sagde hun og rødmende endnu en gang. "Men, jeg ved godt det er hurtigt at tænkte på fremtid, men.. øøhh men.. Hvis jeg nogensinde bliver gravid kan det jo være at jeg ikke overlever fødselsen" sagde hun trist og kiggede ned. Hun har altid drømt om at få familie med den rette, men hvis hun va med den rette og så ingen børn? det var jo en forfærtlig tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 06:35

Han sukke svagt han vidste godt at det var hårdt at føde et dæmonbarn og at det ku medfølge døden og han ville ikke miste hende"jeg vil også være sammen med dig smukke"sag han blidt men også alvorlig"men vi ku altid adoptere det har jeg drømt om"sag han stille "efter jeg slap væk fra børnehjemet har jeg altid drømt om at rede et barn derfra nå jeg engang fant den rette kvinde"sag han og så på hende"men ellers ku du altid få sæd fra en frammed det behøver banet jo ikke at vide"sag han, han vidste at der var mange muligheder for dem så de ku få ders ejen famillie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 16:49

Larentia smilte til ham, det var rart. Men det kunne jo også ske at det blev en varulv? det ved man ikke på forhånd.. Men hun sukkede, "Ja der er mange muligheder, men det er jo ikke med dig" sagde hun tavst, barnet skulle have en far og en mor, biologisk. Og hun ville være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:12

han smilede blidt til hende"jeg vil ikke miste dig og stå tilbage med vores barn"sag han så og betragte hende"det kræver meget at føde når man er blevet gravid af en dæmon, og vis det blev et dæmon barn ville det blive svært at opdrage"sdag han blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:16

Hun kiggede ned. var lidt trist i udtrykket. Men, så begyndte hun at smile. "Jeg går alt i gennem for dig!" svarede hun. Hun var nu sikker, hun ville gå igennem ild og vand for ham, så måtte hun være på mofin under fødslen. Og hun var jo også varulv, de burde klare lidt mere, hvert fald hvis det var et menneske at sammenligne med. Hun kyssede ham på panden. "Må jeg kalde dig min kæreste?" spurgte hun og kiggede sødt på hans smukke ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:19

Han betragte hende nøje men vidste dog nu at hun var sikker på det samt at han ikke ku få hende på andre tanker"ja vi klar det os to"sag han blidt hvorefter han kysse hende længe på munden men slap så"ja det må du og nok snart mere end det"sag han og ville nu spare op til ringe så de ku forloves.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:23

HUn smilte og hoppede op på ham og kyssede ham over i hele ansigtet og grinte sammentidig. Hun ville ikke længre have den seriøse snak, så hun begyndte at kilde ham. Hun grinte og var over lykkelig. Hun havde jo fået sig en skøn kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:27

han lo blidt med hende og lage armne rundt om hende imens han begyndte at kysse hende op og ned af halsen, hun vil dog nu mærke at hans lem igen var stift da han hurtigt blev tændt af hende, han nød også tanken om nu ikke at være alene og at ku skabe sig en tryg famillie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:31

hun begyndte at grine højere da hun mærkede ham lem imod hende. Han var tændt igen og hun følte sig netop smukkere end hvad man tillader. Hun stoppede med at og rev sin bluse af og blinkede forførende til Amandus.


//Hvorfor kan du ikke modtage privat meddelser?? D: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:34

//ved ikke?7/

Han smilede frækt til hende"nå er det tid igen"lo han blidt hvorefter han løsnede hendes bh og hev den derefter af hvorefter han selv tog sin skjorte af imens han kysse hende ned af halsen og ned mod hendes bryster som var så smukke"jeg elsker dig"sag han frækt og chamerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:40

Hun tog imod den elskede følse af hans blide kys på hendes smukke krop. Hun nikkede som et svar. Hun tog forførende i hans kæbe og 'trak' ham ud på badeværelset. Hun tændte for bruseren. "Kan du gætte hvad vi skal her?" spurgte hun forførende og kyssede ham igen. "du er mit alt" hviskede hun blidt i hans øre.

// Tjek dine personlige ting på din profil, du har måske slået noget til som gør at du ikke kan modtage :)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:43

Han smilede over hendes nu mere fræke væremåde imens han så kort rundt"nå det bliver frækt"sag han hvorefter han begyndte at treke hendes tøj af imens han skubbe hende med ind under vandet, han sendte hende et par fræke blikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:46

Hun smilte til ham og trak ham med ind under vandet, med hans tøj på. Hun begyndte at grine men ikke mindre tændt. Hun bed sig i underlæben og begyndte at kysse ham, hun åbnede stille munden og ville lege med hans tunge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:54

Han nød alt hvad hun gjorde hvorefter han lod hendes tunge lege med hans men stoppe dog lang tid efter"du skal bo sammen med mig her så kan du selge din lejlighed så vi måske ku købe ringe"sag han blidt hvorefter han tog et fast grb om begge hendes bryste hvorefter han nusse dem let hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeSøn 29 Aug 2010, 23:58

Larentia stoppede ham og holdte en fingre for munden på ham og sagde, "Shhh..." Hun blinkede til ham og vidste godt hvad han mente, hun syntes det var tidligt så hun svarede ikke på hans spørgsmål. Hun flyttede fingren og kyssede ham på halsen, bryskassen, maven og hun kom længere og længere ned. Hun regnede med at han vidste hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:02

Han sendte hende et frækt smil og slap hendes bryste da hun bevægede sig nedaf, ja han voidste godr hvad hun ville og ville nyde det fuldt ud, han lukkede øjne og lod sin ene hånd nussse hende i håret imens han nød det og stønne svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:08

Larentia tog næsten hele lemmet til sig. Hun suttede, blødt, hårdt og midt i mellem. Hun stønnede også en smule, men mere fordi at det tændte ham og hun følte at hun havde udviklet 'arbejdet' godt ud. Hun stoppede og betraktede det stive lem stå oprejst. Hun stilte sig op og så ham i øjnene. Hun løftede det ene ben omkring ham og førte ham ind i hende. Hun stønnede svagt i hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:15

Han stønnede og nød hendes sutten på de mange måder og et tilfreds støn undslap ham da hun stoppe og rejste sig op men lage benet om ham og lod ham trenge ind i sig"hvad ønsker du nmår jeg en gang kommer igen?"spurgte han blidt i hendes øre og mente det med sæden, han stønnede af nydelse og begyndte at trenge lidt hurtiger ind i hende imens han nu kysse hendes hals og nusse hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:22

"der sker nok ikke noget" svarede hun imens hun stønnede i takt hvor langt han nu kom ind. Hun nød hvert sekundt af ham. Hun stønnede højere og lød vild. Hun kunne allerede mærke at der ville ikke gå længe for hun kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:26

Han smilede frækt og nikke så hvorefter han begyndet at trenge hurtiger ind i hende også længer ind i hendes underliv, han stønnede højlydt imens han bukke hovdet let og begyndte at slikke på hendes brysters nippels men nappede dog også et par gange, hn lid sin hånd klappe hende let på hendes røv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:28

Hun blev vildere, og stønnede højere, hun skreg nærmenst, på den mest sexede måde, hun havde aldrig hørt sig sådan. Men hun kunne li' det og det var der ingen der skulle tage fra hende. Hun nød at han trængte længere op i hende. "Ja!" stønnede hun og begyndte at rive ham på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nat på engen*privat Larentia
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En stille dag:: privat Larentia
» Fuldmåne på engen. - Violet PRIVAT :DD'
» Ved skoven - Larentia
» Udkanten af engen
» Fred på engen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: