|
| en nat på engen*privat Larentia | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 00:31 | |
| Han nød hendes støn som fortalte at hun ku li det og at han ikke var dårlig, han nappe hende lidt hårde i brystvorten imens han begynmdte at trenge hårde og hurtiger ind i hende, efter lang tid sådan mærkede han sæden blev skudt afsted ind i hende og hans lem blev langsomt blødt igen, hanm så å hende og stønnede lidt endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 00:42 | |
| Hun elskede den hede sex med ham, det var skønt. Hun kom. Man var ikke i tvivl. Hun nød ham se ham komme, som at hun gjorde det godt. Hun trak vejret langsommere og tog sig ben ned. Hun støttede sig op af ham for ikke at vælte. Da hendes orgasmer for hendes ben til at sove.
//Er tilbage om max 1 time :P // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 00:45 | |
| han smilede frækt til hende"det var skønt"sag han tilfreds og holdt hende ind til sig da hun stod ret usikkert"jeg vil gøre alt for dig"hviskede han så blidt i hendes øre hvorefter han begyndte at kysse hende op og ned af halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:31 | |
| Hun lænede sig op af ham og nød den varme vand som stadig stod tændt. "du min" hviskede hun og blev endnu mere lykkelig inden i. Hun stilte sig lidt tilbage og kyssede ham lige en gang på kinden. Hun tog fat i noget shampoo og begyndte at vaske hans hår, hun fniste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:35 | |
| han smilede charmerne til hende og lod så sit lem gå ud af hende igen hvorefter han roligt begyndte at vaske det med hænderne dog brugte han ikke sæbe, han ku ikke lade vær med at se på hende et par gange hendes krop var så smuk"du er min"svarede ghan blidt. //kan du ikke også lave en bruger på denne side http://lithium-world.danskforum.net/profile.forum?mode=viewprofile&u=1 ?// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:39 | |
| Hun fniste igen. "og jeg er din" svarede hun og kyssede ham hurtigt på munden. Efter hele hans hår var godt sæbet i begyndte hun at vaske sit eget hår. Der begyndte langsomt at dufte meget af sæbe. Det var en dejligt følse at være i bad med den person men holdte aller mest af.
// Hvorfor?? Synes jeg har nok i denne hjemmeside :P // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:42 | |
| Han smilede fræk til hende og slap sit lem hvorefter han begyndte at nusse hende i håret så sæben forsvandt, han sendte hende flere charmerne blikke og også fræke"du er så skøn"sag han blidt.
//fordi vi også ku skrive på den side, desuden er der ikke ret mange medlemer så det ille være godt med en mer;)// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:48 | |
| Larentia rødmede, hun følte sig godt tilpas sammen med ham. Men hvad Larentia ikke vidste så det hun troede ikke ville snart ske. Graviditet.
// Jeg bliver på denne side ^^ Har kun tid til denne side s: // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:51 | |
| //hm okay;)//
Han smilede og slukke så for vandt hvorefter han trak hende med ind på soveværlset hvor han hurtigt gav hende to håndklæder hvorefter han selv tog et og begyndte at tøre sig , da han var tør tog han hendes håndklæde og begyndte blidt at tørre hendes krop, han skulle nok støtte hende igenem graviditeten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:55 | |
| "Ih hvor du sød" sagde hun smilende. Larentia vidste intet om at hun snart var igang med en graviditet. Men det ville hun nok snart finde ud af når al opkastningen begynde osv. Hun gik over til hans skab og fandt en bluse og nogle shorts. Hun kyssede ham, "Jeg smutter lige hjem til mig selv, jeg ringer til dig" Hun fandt sig tøj som stadig var møg beskidt og gik hen mod døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 01:59 | |
| Han smilede blidt til hende men blev dog kort urolig da hun sage hun gik hjem han vidste dog godt hun kom igen men det vasr ikke en rar føelse men han lod som ingeting"okay søde vi ses snart"sag han bidt og gav hende et kort kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 02:01 | |
| Hun kyssede ham og gik ud af lejeligheden. Hun tænkte på da de mødtes og hvordan det hele havde udviklet sig. Det havde været det bedste døgn i hendes liv. Hun var nu et styk væk fra hans lejelighed og var snart hjemme hos sig selv.
//Jeg opretter et nyt emne :P// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 02:11 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia Man 30 Aug 2010, 02:19 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en nat på engen*privat Larentia | |
| |
| | | | en nat på engen*privat Larentia | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|