Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en nat på engen*privat Larentia

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:31

Han nød hendes støn som fortalte at hun ku li det og at han ikke var dårlig, han nappe hende lidt hårde i brystvorten imens han begynmdte at trenge hårde og hurtiger ind i hende, efter lang tid sådan mærkede han sæden blev skudt afsted ind i hende og hans lem blev langsomt blødt igen, hanm så å hende og stønnede lidt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:42

Hun elskede den hede sex med ham, det var skønt. Hun kom. Man var ikke i tvivl. Hun nød ham se ham komme, som at hun gjorde det godt. Hun trak vejret langsommere og tog sig ben ned. Hun støttede sig op af ham for ikke at vælte. Da hendes orgasmer for hendes ben til at sove.

//Er tilbage om max 1 time :P //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 00:45

han smilede frækt til hende"det var skønt"sag han tilfreds og holdt hende ind til sig da hun stod ret usikkert"jeg vil gøre alt for dig"hviskede han så blidt i hendes øre hvorefter han begyndte at kysse hende op og ned af halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:31

Hun lænede sig op af ham og nød den varme vand som stadig stod tændt. "du min" hviskede hun og blev endnu mere lykkelig inden i. Hun stilte sig lidt tilbage og kyssede ham lige en gang på kinden. Hun tog fat i noget shampoo og begyndte at vaske hans hår, hun fniste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:35

han smilede charmerne til hende og lod så sit lem gå ud af hende igen hvorefter han roligt begyndte at vaske det med hænderne dog brugte han ikke sæbe, han ku ikke lade vær med at se på hende et par gange hendes krop var så smuk"du er min"svarede ghan blidt.

//kan du ikke også lave en bruger på denne side http://lithium-world.danskforum.net/profile.forum?mode=viewprofile&u=1 ?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:39

Hun fniste igen. "og jeg er din" svarede hun og kyssede ham hurtigt på munden. Efter hele hans hår var godt sæbet i begyndte hun at vaske sit eget hår. Der begyndte langsomt at dufte meget af sæbe. Det var en dejligt følse at være i bad med den person men holdte aller mest af.


// Hvorfor?? Synes jeg har nok i denne hjemmeside :P //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:42

Han smilede fræk til hende og slap sit lem hvorefter han begyndte at nusse hende i håret så sæben forsvandt, han sendte hende flere charmerne blikke og også fræke"du er så skøn"sag han blidt.

//fordi vi også ku skrive på den side, desuden er der ikke ret mange medlemer så det ille være godt med en mer;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:48

Larentia rødmede, hun følte sig godt tilpas sammen med ham. Men hvad Larentia ikke vidste så det hun troede ikke ville snart ske. Graviditet.

// Jeg bliver på denne side ^^ Har kun tid til denne side s: //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:51

//hm okay;)//

Han smilede og slukke så for vandt hvorefter han trak hende med ind på soveværlset hvor han hurtigt gav hende to håndklæder hvorefter han selv tog et og begyndte at tøre sig , da han var tør tog han hendes håndklæde og begyndte blidt at tørre hendes krop, han skulle nok støtte hende igenem graviditeten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:55

"Ih hvor du sød" sagde hun smilende. Larentia vidste intet om at hun snart var igang med en graviditet. Men det ville hun nok snart finde ud af når al opkastningen begynde osv. Hun gik over til hans skab og fandt en bluse og nogle shorts. Hun kyssede ham, "Jeg smutter lige hjem til mig selv, jeg ringer til dig" Hun fandt sig tøj som stadig var møg beskidt og gik hen mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 01:59

Han smilede blidt til hende men blev dog kort urolig da hun sage hun gik hjem han vidste dog godt hun kom igen men det vasr ikke en rar føelse men han lod som ingeting"okay søde vi ses snart"sag han bidt og gav hende et kort kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 02:01

Hun kyssede ham og gik ud af lejeligheden. Hun tænkte på da de mødtes og hvordan det hele havde udviklet sig. Det havde været det bedste døgn i hendes liv. Hun var nu et styk væk fra hans lejelighed og var snart hjemme hos sig selv.


//Jeg opretter et nyt emne :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 02:11

//okay fino//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 02:19

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en nat på engen*privat Larentia   en nat på engen*privat Larentia - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nat på engen*privat Larentia
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» En stille dag:: privat Larentia
» Fuldmåne på engen. - Violet PRIVAT :DD'
» Ved skoven - Larentia
» Udkanten af engen
» Fred på engen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: