Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

oplysninger - Mihael

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

oplysninger - Mihael Empty
IndlægEmne: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeMan 30 Aug 2010, 08:29

Dato: irl
tid: 15:45
Omgivelser: Mennesker/væsner med deres kufferter, stewdesser, café'er, turister...
Vejr: lidt overskyet og småkoldt.

Madelaine var taget til lufthavnen for at se hvad priserne på de forskellige rejser kostede.
Hun stod og kiggede længe på oplysningstavlen over priserne. Hun kunne osse ha tjekket det derhjemme,
hvis hun havde en computer. Hun havde dog ikke råd til net eller computer og sådan... men hun ville
gerne ud og rejse på et tidspunkt.. men pengene havde hun ikke.
Hun skulle rigtig havde været på arbejde, men fik fri, da der var stor rengøring i boghandleren.
så hun tog til lufthavnen for at drømme lidt om at rejse væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 04:37

Mihael kom lettere udmattet gående med sine hænder begravet i lommerne på sine mørke jeans, derudover havde han en hvid skjorte på og bare fødder.
Han havde været oppe i kontroltårnet, fordi han havde en ven deroppe, og selv om der havde været travlt havde det også været lidt sjovt.
Han tog en hånd op af lommen og lod den glide gennem sit korte hår, da han opdagede han stod mellem en masse travle mennesker som kiggede på de store oversigts tavler eller stod i lange køer.
Han så sig lidt omkring og opdagede også nogle der dog ikke havde så travlt, men over alt var der mennesker/væsner og en masse bagage.
Han gik over til en tavle med forskellige priser hvor der også stod en ung kvinde.... Duften var sær og han vidste hun ikke var menneske.
Han stilte sig ved siden af hende
"Skal man ud og rejse?" smilte han venligt, åben som altid.

//undskyld tiden//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 04:56

Madelaine kneb øjnene sammen da hun skulle regne de forskellige priser sammen, og alt det der.
Hun blev dog forskrækket da en ung herre kom over til hende.
"nej desværre" sagde hun skuffende.. Hun havde jo ikke råd, men hun ville ønske hun kunne komme ud og rejse og opdage verdenen.
Hun kiggede tilbage på tavlen, men kiggede hurtigt tilbage på den unge herre, da han ikke så dårligt ud udseendsmæssigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 05:34

Han nikkede lidt og så på hende da hun så på ham og smilte til hende.
"Okay...Jeg overvejer hvad jeg skal" han så på tavlen igen
"Men tager nok til Spanien på et tidspunkt..." han så igen på hende
"Undskyld, det er jo nok ikke i din interesse...Jeg er Mihael" han rakte hende hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 05:41

" Det er kun hyggeligt du deler det med mig" sagde hun veligt og smilede.
" Madelaine " fortsatte hun og tog imod hans hånd og klemte den venligt.
" det er da bare fedt at du har pengene til det og kan komme afsted. Jeg kan ingen af tingene..." sukkede hun og kiggede på skærmen endnu en gang. Men vendte dog om da hun ikke gad dagdrømme mere, og måtte ud og få en cigaret.
Hun smilte til ham og hentydet til ham, at han skulle følge med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 05:45

Han smilte lidt og nikkede
"Det er hårdt tjente penge, er jo stadig i gang med mit studie" svarede han
"Og tag dig ikke af det, det er godt at dagdrømme om sådan noget, det gør det endnu mere fedt nå det så endelig sker" sagde han og fulgte med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 05:48

Madelaine gik ud imod en udgang i lufthavnen. Imens hun gik havde hun blikket rettet ned mod sin taske som hun svang om på maven så hun kunne finde sine smøger.
Hun smilte og svarede " det er så rigtigt nok". Hun grinte lidt af sig selv. og kom endelig udenfor, hvor hun hurtigt tændte sin smøg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 05:52

Han smilte lidt og så sig omkring.
Folk rendte rundt som myre, på en måde måtte det være rædselsfuldt at være så afhængig af tid, det var jo en af grundene til at folk blev stressede.
Han så på hende igen
"Hvor vil du så gerne rejse til?" spurgte han og lænede sig op af væggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:06

Madelaine kørte tommelfingeren frem og tilbage på underlæben, imens hun holdte smøgen med de andre fingre.
"hm..." udstådte hun mens hun kiggede lidt rundt. " jeg tror Miami eller Californien... USA måske?" sagde hun mens hun trak lidt på skuldrene...
Der var utrolig mange steder hun ville hen. Hun ville næsten gerne alle steder hen, men, de tre ting var lige hvad hun havde i hovedet.
Hun smilte til Mihael. Madelaines øjne kørte nogle få langsomme gange ned og op af Mihael, hvor hun betragtede ham. Han så godt ud, men han var ikke lige den slags type hun gik sådan efter, hvis hun SKULLE vælge. Men han var sød, imødekommende og interesant.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:11

Han så hendes bedømmende blik og lagde let hoved på skrå.
Han nikkede blidt
"Aha" svarede han, selv synes han ikke om de steder, men kunne selvfølgelig opleve noget osv. Men han søgte mere andre steder hen, hade storbyer....men sådan var man jo så forskellige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:15

Madelaine kiggede på ham endnu engang, dog var det hans øjne hun kiggede i.
De var blå og utrolig fangende.
Hun søgte hurtigt væk drejede halvt om tog et hvæs af sin smøg, askede med et flip med tommelfingeren, og drejede hurtigt om igen.
"Hvad laver du egentlig her?" spurgte hun ham mens hun placerede sin venstre arm ind under sin højre som brugte den som støtte til at havde smøgen tæt ved munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:20

"Kender en oppe i kontroltårnet" smilte han
"Så jeg kiggede lige forbi" han trak på skuldrene med et smil
"Jeg kan gætte mig til du var her for at se på priser"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:25

Madelaine lavede et lidt flovt ansigt og svarede " så sørgelig er jeg ". Hun grinte lidt af sig selv, og kiggede rundt på omgivelserne.
mennesker løb ind og ud af døren ind til lufthavnen. Nogle havde kufferter og andre store pakker... alle mulige forskellige.. med alt muligt forskelligt.
hun blev en smule stresset af situationen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 08:29

Han grinte blidt, ikke op nogen ond måde, men på en varm måde.
"Tag det ikke så tungt...Dæmon" svarede han, folk havde alligevel for travlt til at bemærke det han sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTirs 31 Aug 2010, 18:43

Madelaine kiggede skævt på Mihael, og svarede så " pas på med hvad du siger... Engel" sagde hun mens hun lavede et meget seriøst ansigt, men det brød hurtigt, da hun ikke kunne holde masken og grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:44

Han grinte selv
"Uhaa" smilte han
"Jeg er så bange" han studerede sine omgivelser endnu en gang enden han rettede sig op fra væggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:47

" Jamen jeg er osse en farlig en" sagde hun med et lidt mystisk, for sjov, ansigt, og grinede.
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, og et akavet moment kom frem.
Hun stod og kiggede lidt rundt, og opdagede så at det var blevet en smule koldt.
" lad os gå ind igen" sagde hun og lagde hovedet på skrå mens hun kiggede på Mihael.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:50

Han så op mod himlen og nikkede lidt
"Tja, kan vi godt" smilte han og så på hende
"Men farlig?" han vidste godt hun kunne være farlig, men det kunne alle jo, s han drillede hende bare lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 04:56

Madelaine vidste godt han drillede hende og gik kun med på joken.
Hun gik ind og satte sig på en bænk der stod der.
Hun var rastløs og ret sulten, men dog kunne hun sagtens styre
sin sult.
Flere mennesker gik forbi dem begge og hun lugtede lidt til dem alle
sammen for at tjekke hvad de var, og om kødet fra friskt eller sygt.
Hun satte sig ned og kiggede på Mihael, hun nød faktisk synet af ham,
da han var en pæn herre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:05

Hans mørkeblå øjne kiggede sig som altid omkring på alle menneskerne.
Ja, han kunne lide at være social, men at være blandt så mange travle mennesker i længere tid gik ham på nerverne og derfor satte han sig ikke ned, men blev stående og kiggede sig ubeslutsomt omkring og lod hænderne glide ned i lommerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:11

" skal du nå noget?" spurgte Madelaine om, da hun sys at Mihael så ubekvemt ud.
Hun følte sig lidt utilpas, og havde lyst til at tage et andet sted hen, men hvor vidste hun ikke.
Og hun var osse lidt i tvivl om hvor hun egentlig havde Mihael henne?
han var venlig og rar, men alligevel kunne hun ikke placere ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:14

Han stod og trippede lidt
"Nej" svarede han så ligeud.
"Hvad med..." han så sig tænkende omkring
"....at gå en lille tur, jeg mener, stedet er jo stort nok til det" han smilte lidt til hende og så endelig på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeOns 01 Sep 2010, 08:32

Madelaine nikkede og sagde imens " lad os det " hun smilede svang
sin jakke over armen og tasken over skulderen.
Hun rejste sig og stille sig ved siden af ham, hvor hun så begyndte at gå lidt.
Hun sagde ikke så meget til at starte med,
men det skulle nok gå. De havde jo lige mødt hinanden.
" hvad laver du i din hverdag?" spurgte hun for at få en samtale igang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:45

Han gik med hende og gik automatisk over mod et sted hvor menneske mængden var mindre.
"Hmmm" sagde han tænkende
"For det meste går jeg bare rundt og kigger, leder efter en ny lejlighed lige nu da den jeg har bare var midlertidig... Ellers så studere jeg i emner der lige interessere mig, jeg elsker virkelig at blive klogere" han smilte uskyldigt og sendte hende et lille smil, de fleste, nå de hørte det, ville tænke han var nørd, syg i hoved eller bare...dum? Det var i hvert fald den reaktion han havde fået mange steder.
"Hvad med dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitimeTors 02 Sep 2010, 05:53

Madelaine sys godt om ham. Han havde hjerne, og det var der godt nok ikke mange mænd med udseendet der havde.
Hun smilede for sig selv ved tanken, men svarede så hans spørgesmål " Jeg møder nye mennesker for det meste... går rundt i min lejelighed... arbejder... ikke det spændeneste" sagde hun mens hun sukkede lidt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: oplysninger - Mihael   oplysninger - Mihael Icon_minitime

oplysninger - Mihael
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I byen - Mihael
» bjergenes stemmer (mihael)