Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeFre 03 Sep 2010, 10:20

Morgan så bare ned på ham og var ved at blive sindesyg over hvordan det menneske kunne gøre han sådan, at han fik det helt dårligt inde i at blive skældt ud af ham "du er hissig,.. har aldrig oplevet et menneske så hissig, du burde slet ikke være et menneske du burde være en blanding af 3 væsner" sagde han og tænkte længe om han skulle hoppe ned til ham, han var ikke engang sikker på hvad Nikki gjorde ved ham. han havde kun prøvet at være forelsket en gang, og det kunne han ikke engang huske efter han fik mistede sin hukommelse. så han var sikker på at han aldrig havde prøvet at være forelsket før, han rystede hurtigt på hovedet da det ville være forelsket at være forelsket i et menneske. dog kunne han ikke holde igen og landede et stykke væk fra Nikke, han så over på ham og bed sig kort i læben. han knyttede sine hænder og ville bare være sit kolde jeg igen på den ene side, dog på den anden side havde han ikke lyst til det. dog var det underligt at et menneske gjorde sådan ved ham, han var sikker på at han virkede sårbar i Nikki's øjne og det irriterede ham lidt "okay, det er nok også bedst ellers sker dig sikkert nået" sagde han og havde ikke lyst til at se ham hjemme i sin klan's gemmested og som et af bytterne, han rystede kort i kroppen og så bare stille over mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 00:25

Nikki så lidt mod Morgan og stoppede op og gik tættere på ham og så ham temmelig alvorligt i øjnene"Hør.. jeg ikke til fyre og det må du få ind og du skal ikke prøve at holde på mig igen, men jeg undskylder meget min ubehagelig opførsel over for dig Morgan" Nikki strakte sin arm mod Morgan, mens de kiwi grønne øjne flakket let over Morgans krop. Nikki ville aldrig indrømme at han var til hans eget køn?, men hvem ville os det når man end ikke var klar over det, me blot havde en fornemmelse?.
Dette ville være spændende i det, de krydset en butik kunne man høre små pudsleri, og der løb en mand forbi Morgan med en pistol i hånden men Morgan ville sikkert ikke stoppe ham, så manden løb forbi og da politiet råbte stop, tog manden fat i den nærmeste !?.. NIKKI.

Nikki fik vredet armen om på ryggen og pistolen mod strubebåndet i det manden med huen råbte"Lad mig gå eller jeg skyder drengen!" Nikki så forsvarsløst på Morgan og skælvede let, mens han mærket manden stramme grebet og presse pistolen op mod hans hals strube, dette gjorde utrolig ondt og Røveren holdte fingeren stramt på aftrækkeren, så vis han blev forskrækket ville han trykke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 00:58

Morgan hævede det ene øjebryn og lyttede på hvad han sagde og rystede på hovedet "mmh.. så siger vi det, du er slet ikke til fyre.. dog tænder du på dem" sagde han og rullede kort med øjnene inden han gik efter ham, og viste endelig ikke hvordan det var. Morgan var både til intet og til alt, han tænde ikke på folk overhovedet. han tænde stort set på smerte, blod også tanken om at komme op i nået. og det var nok grunden til at han aldrig havde haft nogen kæreste end Elisa, men det kunne han ikke engang huske at han havde.
Morgan prøvede ikke at stoppe manden, da han jo virkelig hadet politiet da de ikke var andet end på nakken af ham. han var jo også en morder og det var vel klart at de så prøvede at fange ham, men de havde begyndt at opgive efter flere politifolk var blevet drab af at prøve at fange ham.
han stoppede hurtigt op da han så at manden havde taget fat i Nikki, han lag sit hoved lidt på skrå og rystede opgivende på hovedet af manden "du er virkelig dårlig til det der" sagde han og gav et grin fra sig, inden han forsvandt som om han blev usynlig. dog var det ikke lige det der skete, han stod 1-2sekunder efter bag manden og i vampyrfart tog han fat i hans hoved og vrikkede nakken op på ham til det sagde knæk. han gav bare slip på ham og han fald stille til jorden, mens Morgan bare hævede det ene øjebryn "må gud et eller andet være med dig.. og blablabla" sagde han og vende sit blik mod Nikki "er du okay?" spurgte han bare helt stille om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 07:34

Nikki så mod Morgan og vrissede lidt over at han tog det så roligt og blot hånede manden, han var altså i fare eller det troede han at han var. Politiet havde sine pladser og var noget fra dem mens de betragtede dem med stor interesse, da Morgan pludselig var bagved den bevæbnede mand. Nikki faldt ned på knæ og trak vejret i lettere store ryk og betragtede manden ved sig, og i smug tog han pistolen ud af mandens hånd og gemte den i bukserne foran og så lidt på Morgan og gik videre, han ville se hvilken pistol det var og så havde han os et selvforsvars våben næste gang.
Nikki strøg det blondehår til side og så lidt på Morgan og sagde"Hmm, tak tror jeg" han så lettere irritable væk og bed sig let i underlæben og trak let på skuldrene og sagde"Men, du vinder Morgan, jeg er vel til drenge vis jeg skal beslutte mig"
Han rundet et hjørne og så lidt rundt og gik indenfor på et hotel og sagde"Godaften" han stod der lidt og fik så endelig sin nøgle med navnet Nikki hængt på, og smilede til Morgan og sagde"Hva? vil du med oven på... til mit værelse og nej intet perverst bare rolig sådan er jeg jo ikke" Nikki gav et flabet lettere lallende grin fra sig og gik hen mod elevatoren der var helt tom.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 10:48

morgan kunne godt forstå hvis nikki blev sur over at han bare havde grintet, dog viste morgan at der aldrig havde sket nikki nået. Han gik stille efter han igen og lyttede på hvad han sagde, mens han betragted hans røv med sine mørkerøde øjne. Han vende dog hurtigt sit blik mod ham og lag sine hænder ned i lommerne på sine bukser "viste jeg godt du var, ellers ville jeg gøre dig til det" sagde han ærligt og synes nikki var for lækker til at han ville kunne lade ham være til piger, han gik stille med ham ind i hotellet. Han skulle lige til at sige farvel da han hørte hvad han sagde, han gik hen til ham og tog hans ene hånd i sin "pervers? Men det kan jeg ikke lov" hviskede han og smilte charmerende, han bøjede sig ned og lod sine læber fange hans i et ømt kys
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 20:52

Nikki så på Morgan temmelig undrende--hva er han nu ude på?, i det Nikki hørte Morgans ord fik han et temmelig langt kold nærmest sjal over sig af kuldegysning over de for creepy ord der havde strømmede så naturligt ud af Morgans mund. Nikki så lidt væk fra Morgan indtil"mmh!?" han mærket kysset og hele hans krop var lammet.
Plus hans chef så utrolig chokeret ud?. Nikki så på Morgan med temmelig intenst had blik og tog om hans kæbe blidt dog?, og skubbet Morgan få cm væk fra sig og sagde"Gør aldrig det der igen offentligt" han vendte ryggen til Morgan og gik fortsat hen til elevatoren og sagde hurtigt"Og heller ikke privat!? det gir mig mylder over hele kroppen" han gøs let og stillede sig ind i elevatoren og betragtede Morgan med dette """Kommer du""" blik, mens morgan sikkert følte sig stødet over at Nikki havde igen været temmelig hård på tungen?.
Nikki strøg sig over armen og rystede let på hovedet så det hvide pandehår dækket og lod Nikki se temmelig slem men lækker ud. Man kunne lige skimte de slange grønne øjne der så utrolig smukke ud og som gemte sig bagved det helt hvide pandehår?.
Nikki slikkede sig let om læberne, for at genoprette sin naturlige fugt og ikke unaturlige? fugt. Hans blik flakkede lidt mod Morgan i det Morgan ville komme ind ville Nikki trykke på 7 etage og så blot lade dørene lukkes og lytte til det dejlige elevator musik.
Dog efter at Morgan havde reageret sådan i offentlighed og i gyden, var Nikki temmelig nervøs for at være alene med Morgan? i en elevator der kunne stoppes?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 22:51

Morgan åbnede let sine øjne og så bare på ham med et charmerende smil på læben, han lag bare sit hoved lidt på skrå da han blev skubbet væk og hørte hans ord. han lag sin hånd ned i lommen igen og blev bare stående et stykketid, mens han tænkte over et par ting. selv om Morgan slet aldrig plejede at tænke, så kunne han ikke lade være med at tænke over hvor underlig Nikki endelig var. han gik stille over og ind i elevatoren da han havde set hans blik, han så bare undrende på ham og lod sin tungespids glide hen over sine læber. han stod bare helt stille ved siden af ham "hvorfor er du så bange for at vise hvem du er?" spurgte han om og vende langsomt sit blik mod ham, han havde holdt op med at smile og så bare undrende på ham. inden han igen vende sit blik væk fra ham, han bed sig i læben dog slap han den hurtigt igen. han havde en stor lyst til at kysse ham, dog var han lidt træt af at blive afvist dog kunne han virkelig også godt lide at blive afvist. da det bare fik ham til at få lyst til at kæmpe mere for det han gerne ville havde, dog prøvede han at holde det tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 22:57

Nikki så lidt på Morgan og lod armene krydse i kryds og så temmelig børnefornærmet ud"fordi jeg arbejder her og bor her for den løn jeg tjener som tjener her og opvasker okay, derfor.. desuden" han vendte ryggen til Morgan mens han hørte den dejlige elevator musik og sagde"Desuden så kan du ikke blot kysse mig!, vi er mænd for pokker og jeg sagde ikke jeg var bøsse" han så temmelig strengt på morgan og pustet opgivende ud og sagde med et almindeligt tonefald fra struben mens elevatoren lod sig høre at de snart var hvor de skulle være?.
"Desuden er jeg ikke bøsse, jeg sagde at vis!? jeg skulle vælge.. ville jeg nok vælge fyre, men det betyder ikke at jeg holder af at det tænder mig okay, det klamt og utiltrækkende at tænke på og ... og stop med at kys mig ud i det blå foran nogen jeg kender"Der havde jo været Terry og nu hans chef og personalet?!.
Nikki så stille på knapperne og endelig lød mikroovn dinget og så kunne han ellers komme ud, men det sidste var blot sagt i et almindeligt tone fald til Morgan ikke vred eller glad blot neutralt.
Nikki smilede lettet op og gik stille ud af elevatoren eller skulle da til det?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 23:25

Morgan så bare stille over på ham med et roligt blik, dog irriterede det ham lidt at Nikki ikke ville indrømme overfor sig selv hvad han kunne lide "hvorfor skammer du dig over at være dig selv?" spurgte han om og havde ikke tænkt sig at stoppe elevatoren, selv om han med glæde ville være sammen med ham. så ville han jo heller havde at han gjorde det frivilligt, dog kæmpede han lidt mod sig selv i at holde sine fingere væk fra ham. han gik bare stille efter ham ud af elevatoren og så på ham imens "det er forkert at ikke give efter for den man er" sagde han stille og var ligeglad og fangede bare hans hånd i sin, og ville jo bare havde nået af hans opmærksomhed. så han viste på en eller anden måde at han faktisk havde lyst til Morgan, da Morgan selv havde en stor lyst til ham på alle måder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeLør 04 Sep 2010, 23:38

Nikki så temmelig flovt på Morgan og sukket lidt i det han strammede grebet om Morgans hånd og selv om Morgan var ældre end Nikki sagde Nikki"årh du er umulig Knægt!? så kom med ind og jeg .. jeg blot ikke opdraget sådan, okay mine forældre hadet det, og det had har stået ved så... så jeg hader mig selv for at tænde på sådan noget, jeg har overvejet " Nikki holdte en lang pause i det han stak nøglen i hullet i døren og låste langsomt op og gik indenfor og sagde"jeg har overvejet at gi efter for min mor og fars tilbud om at gifte mig med en ung pige, en af mine barndoms veninder og lade hende få min krop" Nikki så lidt væk i skam og tænkte Morgan ville være ligeglad med hvad han valgte?, dog ville Nikki det jo ikke men vis det kunne gøre ham normal ville han prøve det!?.
Nikki så lidt på Morgan og sagde"er der noget specielt du vil ha?" Nikki gik ud i badeværelset og lugtet til sig selv og sagde"Eww" han tog sin trøje af i et ryk og tog bæltet blidt til siden og løsnet det, mens han langsomt lod bukserne falde ned om anklerne på sig og lod de sorte bokser være vist frem.
Nikki trådte væk fra bukserne og tændte for bruseren ved at læne sig ind over den høje kant og drejede let med håndledet for at tænde, bruseren sagde en raslende lyd og så var den tændt. Nikki smilede og råbte stille"jeg smutter sku lige i bad, jeg stinker være end en kontainer så? der er køleskabs fyld du ved noget at drikke i køleskabet vis det er? og roomservise vis du sulten"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 00:16

Morgan så stille på ham og begynde at smile da han mærkede at Nikki denne gang ikke skubbede ham væk, han nussede stille hans hånd mens han gik med ham mod hans værelse. han så stille på ham imens og smilte charmerende igen, han så kort ned på deres hænder inden han vende sit blik op mod ham igen. han træk let på skulderne af det han sagde "jeg er ældre end dig" sagde han og var glad for at han måtte komme med, selv om han ikke havde lyttet på ham og ikke ladet ham være. dog havde han heller ikke lyst til at lade ham være, han lyttede på hvad han sagde imens og bed sig kort i læben "du skal ikke skamme dig over dig selv, ligemeget hvad dine forældre mener er rigtigt eller ikke... det vil ikke hjælpe dig at blive sammen med en kvinde, du kommer ikke til at blive lykkelig.. hvis det er mænd eller fyre du er til, så må du lære at leve med det for du kan ikke ændre på det" sagde han stille i det og så efter Nikki da han gik ud på badeværelset, selv drak han eller spiste ikke nået. udover når det handlede om sprut, og han havde ikke lyst til at drikke sig stiv. han gik stille hen og satte sig i sofa'en og tog sin jakke og sko af, han så sig lidt omkring og kørte sine fingere igennem sit hår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 00:27

Nikki gik ind under bruseren og lod blidt vanndet flyde som det ville ned af hans brystkasse og mærket det dejlige halv lune vand og sagde"årh det varmt i dag" han trak let på skuldrene for at løsne op og fik sæbet sig ind og tog brusehovedet og fik alt sæben af sig og slukket så bruseren og lod den falde til jorden og tog fat i sit sorte håndklæde og viklet det om hofterne og så lidt sig selv i spejlet og gav et lille smil fra sig efter som han vidste at Morgan havde ret.
Nikki gik stille ud med glinsende våd dryppende krop og slikhår(lagt bagud) med to totter i den ene side blidt hængende ved panden. Nikki smilede til Morgan og sagde"Nå nå føler man sig rigtig hjemme" Nikki gik hen til køleskabet og fandt en flaske vand frem og tog en blid tår i det han mærket noget vand glide ud til siden og blidt ned af kæben på sig og ned af hans brystkasse. Han tog sig hurtigt til kæben og strøg det væk i det han stillede flasken fra sig og sagde"aaahh dejligt" Nikki gik hen til et skab og tog en smøg pakke ud og åbnet vinduet og sagde"Så? du siger jeg blot skal finde mig i denne unaturlige ? følse"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 00:40

Morgan blev bare siddende inde i sofa'en mens han ventede på at Nikki ville blive færdig, han så sig stille omkring imens og kunne godt lide hvordan det så ud. dog lignede det slet ikke hans eget sted, det var jo også klart da hans sted mere lignede en domkirke. dog var der ikke særlig mange der havde været der end dem i hans klan også Theo, ellers var der ikke andre som han havde kunnet stolet nok på at lade dem komme med. han så stille over på ham med et sødt dog charmerende blik "det kan jeg ikke lige sige at jeg gø.." sagde han og kunne ikke snakke færdigt da han fik ordenligt øje på ham, han så på ham som om han var besat eller nået. han rejste sig stille op og gik over mod ham og lag sine arme rundt om livet på ham "jep, også vil den ikke være unaturlig særlig længe til" sagde han stille og kyssede ham let på kæben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 00:46

Nikki så lidt på Morgan og roede sig lidt i håret med et skævt smil og kiggede temmelig intenst på Morgan da han nærmest sig ham, og sagde"Jamen Hhhm" han mærket kysset og rødmede let over kinderne og sagde med en nervøs stemme"Morgan.. du lovede ikke at være uartig" han sagde det på så skrøbelig og erotisk måde man overhovedet kunne hvilket ikke kunne ha været så godt, frdi det måske blot lokkede endnu mere, men Nikki følte sig draget, og han stod altså os kun i håndklæde mens han stille lukket øjnene og anede ikke hvad han skulle gør af sine hænder samt fingerne der blidt berørte Morgans krop med et flovt udtryk. Nikki lod blidt fingerspidserne glide hen over Morgans Tshirt ved brystkassen og så temmelig intenst på ham og Nysgerrigt som en forvirret unge?. Nikki mærket håndklædet der ikke sad så stramt som før, at det snart ville glide ed, og det ville han for alt i verden ikke lade ske.. dette skete så hurtigt, hvad ville Morgan ham?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:09

Morgan smilte lidt over det han sagde og rystede kort på hovedet, inden han træk sit hoved lidt væk fra ham "jeg har ikke lovet nået, jeg sagde at jeg ikke kunne lov nået.. og du kan jo ikke komme ud af badet på den måde, og ikke regne med at jeg ikke kan holde mine fingere for mig selv" sagde han stille i det og ville ikke gøre nået som Nikki ikke havde lyst til, da Morgan jo ikke var den type der havde den store lyst til at voldtage nogen. han mærkede hans fingere på sin brystkasse og smilte lidt og vende sit blik mod hans ansigt igen, han tog sine hænder til sig og tog stille sin t-shirt af "du behøver ikke være bange" hviskede han og gav slip på sin t-shirt og lag sine hænder på hans kinder, inden han lod sine læber mødes med hans. han viste ikke selv hvad han ville med mennesket, dog kunne han mærke at han var utrolig tiltrukket af ham. og det var mest svært for ham at tænke på, da han jo kun havde sket mennesker som mad også stå og kysse med en var ret så underligt for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:17

Nikki stod overfor en halv bar Morgan og betragtede Morgans overkrop med store øjne og utrolig stor tiltrækkelse. Nikki mærket endnu en gang Morgans læber mod sine, og gengældte kysset til Morgan langsomt og lod læberne nærmest smelte sammen i en hamoni og lod deres læber blidt blive fugtet af hinanden, Ikke nok med det så Nikki lod blidt hans finger udforske Morgans overkrop langsomt, roligt, dog med en blid rysten over fingerne af bar nervøsitet til dette uudforsket land, og så fordi dette ikke var en kvindekrop.. Nikki havde aldrig været så tæt på en fyr før på denne måde og især aldrig rørt en fyr sådan her andre end sig selv. Han mærket hver en muskel af Morgans og blidt lod han fingerne køre op af morgans krop, og lod den ene hånd berør halsen på Morgan og lod fingerne flette sig ind i det sorte bind om halsen på ham og trække Morgan tættere på sig. Nikki mærket at han så småt var ved af blive tændt og slap så hurtigt Morgan og brød kysset med et. Nikki så lettere forskrækket ud i de grønne øjne og hans krop glinsede i det Nikki satte sig ned i Sofaen og trak vejret hurtigt og højlydt nærmest stønnende, i det han så bekymret mod håndklædet og ja.. den var skam blevet større og stivere. Nikki tog sig til hovedet og lod fingerne begrave hans ansigt og gemme det væk fra Morgan mens kroppen af hans glinsede og lignede det at han havde haft sex eller skulle til det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:36

Morgan har aldrig haft problemer med at vise sig frem, han nød faktisk at se folk blikke på sig også at vide at folk synes at han så godt ud. ligemeget om det var fordi han var vampyr og folk derfor var tiltrukket af ham, eller det var fordi der var en person som virkelig kunne lide ham så var han ligeglad. selv om han selv bedre kunne lide tanken om at se en vågne op ved sin side, end bare en eller anden som intet betyder for ham. han lag sine hænder på hans hofter dog sørgede han for at han ikke fik trukket håndklædet ned, og nussede ham blidt over kanten på håndklædet. han gav din lille næsten lydløs lyd fra sig da han mærkede den dejlige varme fornemmelse på sin overkrop, selv om han viste at kulden ville overtage fingerspidserne. han mærkede hans fingere mod sin hals og skulle til at trække sig tilbage, da det føles lidt forkert at lade ham røre sin ar. men han gjorde det ikke da han ikke ville trække sig væk fra ham, han lukkede dog sine øjne kort lidt hårdere i. han lod sig bare komme tætter på ham, og lod nogle fingere kort glide op af hans ene side. inden han mærkede at han træk sig tilbage, han åbnede sine øjne og så ned på den smukke menneske i sofa'en. han lod sig glide ned ved siden af ham og tog blidt fat i hans håndlede "du skal ikke gemme dig" sagde han stille og kyssede ham let på kinden, han ville ikke tvinge ham til nået og havde heller ikke tænkt sig at gøre det. han lag sit hoved bare lidt på skrå og bed sig kort i læben "du.. jeg mener vi behøver ikke" sagde han stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 01:43

Nikki så på Morgan og sagde"Nej dette her er for sygt jeg kan ikke.. dette er ikke min natur jeg ikke til fyre" nikki rejste sig hurtigt op og sagde"Jeg et misfoster og jeg burde skamme mig over disse modbydelig følser mod en af min eget køn" nikki så død alvorlig ud og temmelig panisk over faktisk at føle noget men det var ikke kærlighed... Nikki følte sig stærkt tiltrukket til Morgan men det fik for stærkt.. Nikkis hoved kunne ikke følge med, han var jo kun en teenager og han kunne slet ikke li at ha magten?, hvorfor var Morgan os så svag, han virkede total som en bad vampire og nu var han blot en slap... sød venlig og nusset vampyr der sad i hans sofa og sagde at han forstod ham vis han ikke ville ha mere end blot kys og berøring.
Nikki vendte ryggen til Morgan og sagde vredt"Gå med dig Morgan... GÅ NU!" Nikki var stadig college fyr, han gik for Crist sake! stadig i skole uniform(Sort slip, hvid skjorte, og sorte bukser stramme-dog ikke med i skole uniformen). Nikki rystet på hovedet og gik ind i soveværelset og lagde sig i sengen og klamrede sig til dens bløde sengedyne og sagde"jeg kan ikke.. dette er ... er helt absurt!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:19

Morgan så stille på ham og viste ikke hvad han skulle sige, det irriterede ham lidt at han ikke bare kunne give op. han sad bare helst stille og kunne mærke hvordan hans kolde blod kogede rundt inde i ham, han knyttede sine hænder og fandt sig bare i det han sagde. han gik ikke engang når Nikki sagde han skulle og så bare efter ham, han rejste sig op lidt efter og gik ud til ham "hvem fanden tror du at du er? du invitere mig her op, flirter med mig, kysser med mig og røre ved mig" sagde han surt i det og kravlede op i sengen og satte sig på ham, han bøjede sig ned og nappede ham i øret. mens han lod sine fingerespidse glide ned til hans hofte "du tænder på mænd, du får stådreng på ingentid.. du er gay" hviskede han ind i hans øre inden han nappede i det med sine læber, og lod sine fingerespidse glide ind under håndklædet. han tog en dyb indåndingen af ham og lukkede sine øjne kort i, han havde et stort smil på sin læbe og kunne ikke lade være med at smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:27

Nikki så vredt på Morgan og vendte sig om så han lå på ryggen og sagde"jeg Nikki og ingen andre okay tiltal mig som intet andet end mit navn!" Nikki så temmelig vredt på Morgan men da Morgan? pludselig kravlede op i sengen og satte sig på Nikki rødmede han let og mærket blidt Morgan stille tag kontrollen. Nikki så fortvivlet ud og lignede en der blot helst ville væk fra Morgan men der var intet at gøre?. Nikki mærket hans hånd under håndklædet og sagde nærmest stønnende og bedende"Nej Morgan arh jeg ber dig" han lukket øjnene i og mærket hvordan hans Dick blev stivere... dette var en virkelig hård stådreng som Nikki ikke brød sig om at mærke, og det vibrerede stille i hans dick. Nikki så på Morgan og tog fat i ham og skubbet ham uventet til siden og lagde sig oven på ham og holdte sine finger mod hans skuldre og sagde"Rør mig aldrig sådan igen! jeg ikke... jeg ikke GAY!" Nikki så væk i skam og mærket en tåre falde fra det ene øje og blidt ned på sengen.. før han så på Morgan igen med blanke grønne begæriske øjne"Jeg ber dig.. gå.. jeg vil ikke fristes af dig" Nikki mærket hele hans kr0p ryste lidt.. Nikki ville så gerne rør ved Morgan men det virkede så forkert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:45

Morgan så på ham og havde ikke tænkt sig at give efter, han havde sådan en stor lyst til Nikki og havde ikke tænkt sig at bare gå igen. han tog sine hænder op fra håndklædet og tog fat i kanten med den ene hånd, så at han bare skulle trække lidt for at det skulle gå op. han lag det andet på hans lår og begynde at nusse det "så skal du ned og tigge på knæ" sagde han og blottede sine tænder i et smil, da han hentydet til at han ikke skulle sige nået dog gøre nået. han sin hånd fra hans lår og op og træk hans hoved ned til sit "mmh du er en smuk dreng for at være til drenge" sagde han og havde tænkt sig på en eller anden måde at overbevise ham om hvad han var til, han kyssede hans læber ømt dog ikke forsigtigt i det. han greb ud efter hans ene hånd og lag den på sin brystkasse "du vil jo gerne" hviskede han inden han kyssede hans læber igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 02:52

Nikki mærket lysten boble inde i ham og hans stivert vibrer... dette var pirrende for ham. Nikki vidste at vis det var så ville han helst ha at Morgan gik end at ende med at gør noget han... han sent ville glemme!?. Nikki gik væk fra Morgan langsomt ned af Morgans krop og så satte han sig op i sengen ved kanten og samlet hænderne og så bedende på Morgan"Jeg ber dig... gå så!" han så temmelig alvorlig ud men.. håndklædet var faldet af i det han ville trække sig væk fra Morgan. Nikki havde en utrolig perfekt, lang, ikke for tyk eller smal dick og hvad der var bedre.. da Nikki var lille havde han fået fjernet det meste af forhuden foran så pikhovedet var fremme mest. Nikki så bedende på Morgan og sagde"Jeg ikke skabt til mænd, jeg er udelukkende skabt til kvinder kan du ikke forstå det Morgan!?" Nikki mærket stille begæret vokse og i stedet for at lade Morgan nå at sige noget... Kraglede Nikki mod Morgan og slikkede blidt Morgan op fra maven til brystkassen dog ikke mod brystvorterne men lod tungen komme i mellem og op til halsen af Morgan og stoppede ved det sorte bind og hvisket"Morgan... hvorfor... hva vil du med mig.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:12

Morgan så efter ham efter det smukke menneske, han gav ikke slip på hans håndklæde og hans blik røg hurtigt mellem hans ben da han så at det gled af. han kunne ikke lade være med at smile, dog vende han sit blik op mod hans ansigt igen og gav bare slip på håndklædet "det vil du jo ikke havde" sagde han og var sikker på at det ikke var det han virkelig ønskede, han gav kort et grin fra sig og rystede på hovedet og skulle lige til at sige nået. men der kom ikke en eneste lyd ud mellem hans læber, han ønskede kun at havde ham tæt på sig. han lag sin ene hånd i hans hår og den anden lod han glide ned af hans ryg, han mærkede hans læber mod sin hals og sukkede lidt over det han sagde "ved jeg ikke, lige nu vil jeg bare havde dig tæt på" sagde han og lod sin hånd glide ned fra hans ryg og ned af siden på ham, og begynde at åbne sine egne bukser og nød at høre lyden når han lynede dem ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:17

Nikki slikkede ham blidt hen af kæben og så Morgan i øjnene og sagde"Jeg hader dig for at... at ha fristet mig" han så væk fra Morgan i flovhed og man kunne se de smukke grønne øjne være temmelig alvorlig men med glimtet af lyst. Nikki lod hans læber berør Morgans temmelig lidenskabeligt men lod så håret af hans der næsten var tørt blidt berør Morgans næse lettere kildent fordi det faldt ned igen over Nikkis smukke øjne der nu var lukket af nydelsen over at kysse Morgan.
Det var som om at Nikki var Morgans nu, Morgans kun forevigt. Men nikki vidste inderst inde at han var tiltrukket af Morgan? og at Morgan ikke ville gør ham noget vis han bakket ud, men han vidste os at hans forældre ville cutte alt kon takt med ham nu og gør ham fattig og hjemløs.. Nikki berørte blidt Morgans hals og mærket arene og smilede temmelig lumsk i det han sagde"Pretty scars you have little girly boy" han grinte lettere ondt og betragtede Morgan med et selvsikker og lumsk blik, Nikki var helt forandret nu eller helt og helt.. Han var den samme igen nu som Morgan havde mødt i gyden, i centret os. Nikki tog blidt om Morgans hage og hvisket stønende i hans øre"Er du min lille vampire?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitimeSøn 05 Sep 2010, 03:40

Morgan nød den varme våde fornemmelse fra hans tunge, han vende sit blik mod ham og lod sine fingere glide ned over den nøgne krop "jeg ved bare hvad du vil havde" sagde han og smilte charmerende og med et frækt glimt i sine øjne, han lod sine læber også bare fange hans i kysset og lukkede sine øjne stille i for ikke at få hår i øjnene. hvis Nikki sagde nej igen så havde han nok prøvet igen, dog havde han ikke tænkt sig på nogen måde at gøre ham ondt. han havde ikke tænkt sig at slå ham eller bide ham, eller på andre måder gøre fysiks smerte på ham. han åbnede sine øjne lidt da han mærkede hans fingere, og kunne gætte at han havde mærket ar'ene "det er ikke altid godt at tænde på smerte" sagde han med et stort smil på læben, og havde jo bare blevet bidt flere gange. dog kunne man ikke se andre mærker nogen steder på hans krop, hvis han havde været menneske så havde han hvis han havde overlevet en masse ar på sin overkrop. men der var intet på den flotte mandelige overkrop, og det var han glad for at der ikke var da det var nok med på sin hals. han kunne jo godt lide at se ham hissig da det gjorde ham til et helt særligt menneske "tror du at du kan håndtere mig?" spurgte han om og lod sine fingere finde ned til hans lår og begynde at nusse dem
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 2 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 17Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum