|
| Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:04 | |
| Nikki smilede over at Morgan var så afhængig af hans blod og sagde"Jamen dog elskede der kanman se, du vist ved at blive en blod junki af mit stof hva?" han grinte let og strøg Morgan over håret da han endelig fik en hånd fri og sagde"du ser temmelig vild ud med mit blod om munden elskede, men det skam intet der gør noget" Nikki kyssede Morgan om munden selv om Morgan havde blod der om, og nikki fik lidt på sine læber og ved hagen, Nikki så temmelig blodig ud faktisk med de dyriske grønne øjne og den mælkehvide hud, og det platin hvide hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:09 | |
| Morgan så bare ned på ham og smilte bare lidt af det han sagde, hans tænder var helt røde i det og man kunne bestemt se at han lige havde drukket "det smager vildt godt" sagde han og elskede Nikki's blod utrolig meget, han lod sin tunge kort strejfe sin overlæbe "undskyld" hviskede han og kyssede ham bare tilbage og grinte kort over at blodet kom over på Nikki, han slikkede blodet væk fra hans læber og hage "mmh" kom der let ud mellem hans læber, inden han stille satte sig op og tørrede blodet så godt af han kunne med sin hånd, inden han slikkede det af sin hånd og betragtede bare Nikki. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:18 | |
| Nikki så lettere overrasket på Morgan og tog hans hånd og sagde"wow... wow wow rolig skat? du behøves ikke over slikke det, altså vis du vil ha mere så tager du bare, jeg skal nok sige når jeg begynder at mærke en vis lille mikro ændring i min krop og så siger jeg stop" han grinte let og strøg sig over det sted hvor det stadig randte langsomt og blidt fra hans hals. Han smilede kært til sin elskede og strøg Morgan over kinden og gjorde så han havde fat blidt ved hans kæbe og kyssede ham på læberne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:23 | |
| Morgan rystede let på hovedet og havde ikke lyst til at drikke mere, han havde ikke lyst til at risikere at han ikke kunne stoppe når Nikki sagde at han skulle "jeg klare mig" sagde han og havde jo ikke engang brug for blod eller ikke lige der, han lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sine og kyssede ham bare tilbage. han lag sine hænder på hans hofter og kærtegnede dem let, og elskede virkelig den krop Nikki havde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:31 | |
| //Skal vi ikke ha nyt emne? heh , Nikki er lige blevet angrebet af En vis demetri? så tænkte om jeg skulle lave et emne over det ^^??
//
Nikki smilede glad og strøg Morgan over kinden i det han så på Klokken og sagde"arhh skat jegf skal på arbejde i aften så jeg må nok hellere smutte og det snart dags tid?" han så lidt ud for vinduet og sagde"du må gerne være her men ved ikke om der nok mørke til der ikke sker dig noget elskede" han så rundt og ledte efter tæppere og alt muligt til at dække alt med, fordi han ville nødig ha der skete hans skat noget men ville så heller ikke væk fra Morgan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:34 | |
| //jov hvis du laver det x'D jeg er for doven til det//
Morgan's smil forsvandt og viste jo godt at han ikke kunne forblive sammen med Nikki og nikkede han rykkede sig bare og så kort og skulle lige til at sige nået. han rejste sig bare op og gik hen til ham og lag sine arme om ham bagfra "skat jeg overlever, jeg dør ikke ligefrem med det samme" hviskede han og kyssede ham kort i håret og trykkede ham kort ind til sig "bare tag afsted" hviskede han og havde ikke lyst til at give slip på ham, dog gjorde han det til sidst og gik hen og smed sig i seng igen
//eller jeg skal smutte nu, men kommer igen ved 21tiden ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan Fre 29 Okt 2010, 05:41 | |
| Nikki smed sig i sengen ved Morgans side og så på Klokken og sagde" jeg er en hel time for sinket men" Nikki kysset Morgan løs på kinden og læberne i det han grinte og sagde"Jeg nød til at smutte nu men jeg ville ikke smutte før og heller ikke nu, årh det så hårdt men ellers bliver jeg smidt ud her fra elskede så nat nat" Nikki nussede Morgan i håret og grinte i det han tog tøj på og jakke og løb ud af døren
//Ok det er ved skoven og hedder Jagtet og forslået// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan | |
| |
| | | | Love elevator musik:::::::MOrgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|