Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Natten derpå...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 04:17

Loren fat et par bukser og trak dem hurtigt på og lukkede. Han vendte sig om og så på ham "Du vidste det her ville ske!" sagde han så og knugede næverne, han pustede så ud og så lidt væk "Jeg skulle havde ladet dig ligge og dø" sagde han så og vendte sig om igen da det var lettere at holde koncentrationen sådan. Han så ind i et spejl og kunne se ham henne i sengen "Smut ud med dig" sagde han så og tog sin flaske med Jack Daniels og drak en stor tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 04:28

Eoliths smil forsvandt lidt, da Loren pludselig gik hen og blev grov overfor ham. Han havde jo ikke engang bedt ham om at redde ham. Ikke fordi han ikke var glad for det, men det havde han altså. "Undskyld" Sagde han stille og så hen på ham "Men jeg tror ikke jeg kan rejse mig". Han tog sit glas og nippede til væsken ganske kort. "Jeg har heller ikke drukket ud endnu..."
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 04:50

Loren stilte flasken fra sig "Skal du være flabet?" spurgte han så og vendte sig om. Han så direkte på ham "Du er selv udenom det .. " sagde han så og holdte fast i kanten af reolen. Loren kunne været ret voldsom i sengen, Han elskede desuden blod, men tænkte dog også på sin partner. Men hvis hans partner ikke var godt nok så droppede han at tilfredstille hende og sørgede for at han selv blev det, selvom de somregl alligevel blev tilfredstillet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 04:58

Eolith svarede ikke på ham, da han jo faktisk var flabet overfor ham. Han vidste heller ikke, hvilken type han havde med at gøre med her, eller at denne dæmon var en blodfikseret psykopat. "Ja, det er jeg så" Svarede han lidt efter og så hen på Loren. Han ventede sådanset bare på, at Loren turde komme nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Loren
A-rang
A-rang
Loren


Antal indlæg : 359
Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha.
Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.

Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 05:04

Loren kneb øjnene svagt sammen og gik hen til ham, dog ikke helt tæt på, men så han kunne nå ham "Jeg tror ikke du hvad du har med at gøre" sagde han så og tvang den ubehagelige trang væk, selvom den hele tiden lå på kanten, et lille skub og den kom i værk. Hans hår var stadig fugtigt og grå øjne hvilede på englens ansigt. Han turde slet ikke kigge på hans næsten nøgne krop. Det at han stod så tæt var også resikabelt. Men Loren ville ikke fremstå som svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitimeMan 06 Dec 2010, 05:55

Eolith kiggede op på ham og krydsede sine ben. "Din krop vil have mig. Jeg tvinger dig ikke til noget" Svarede han helt følelseskoldt tilbage, og lod sig bare være blottet, uden at dække sig til overhoved "Alt jeg gør at at tilbyde mig selv?" Han smilte en smule drilskt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natten derpå... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natten derpå...   Natten derpå... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Natten derpå...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: