Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 04:17
Loren fat et par bukser og trak dem hurtigt på og lukkede. Han vendte sig om og så på ham "Du vidste det her ville ske!" sagde han så og knugede næverne, han pustede så ud og så lidt væk "Jeg skulle havde ladet dig ligge og dø" sagde han så og vendte sig om igen da det var lettere at holde koncentrationen sådan. Han så ind i et spejl og kunne se ham henne i sengen "Smut ud med dig" sagde han så og tog sin flaske med Jack Daniels og drak en stor tår.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 04:28
Eoliths smil forsvandt lidt, da Loren pludselig gik hen og blev grov overfor ham. Han havde jo ikke engang bedt ham om at redde ham. Ikke fordi han ikke var glad for det, men det havde han altså. "Undskyld" Sagde han stille og så hen på ham "Men jeg tror ikke jeg kan rejse mig". Han tog sit glas og nippede til væsken ganske kort. "Jeg har heller ikke drukket ud endnu..."
Loren A-rang
Antal indlæg : 359 Bosted : I en flot og dyr lejlighed. I La sunisha. Beskæftigelse : Ejer af et firma der sælger luksus høretelefoner dette er måske mere et dække for det Undergrundshandel han har kørende. Udover at arbejde er han en stor tilhænger af fester og kan oftest findes på de mange natklubber.
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 04:50
Loren stilte flasken fra sig "Skal du være flabet?" spurgte han så og vendte sig om. Han så direkte på ham "Du er selv udenom det .. " sagde han så og holdte fast i kanten af reolen. Loren kunne været ret voldsom i sengen, Han elskede desuden blod, men tænkte dog også på sin partner. Men hvis hans partner ikke var godt nok så droppede han at tilfredstille hende og sørgede for at han selv blev det, selvom de somregl alligevel blev tilfredstillet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 04:58
Eolith svarede ikke på ham, da han jo faktisk var flabet overfor ham. Han vidste heller ikke, hvilken type han havde med at gøre med her, eller at denne dæmon var en blodfikseret psykopat. "Ja, det er jeg så" Svarede han lidt efter og så hen på Loren. Han ventede sådanset bare på, at Loren turde komme nærmere.
Loren A-rang
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 05:04
Loren kneb øjnene svagt sammen og gik hen til ham, dog ikke helt tæt på, men så han kunne nå ham "Jeg tror ikke du hvad du har med at gøre" sagde han så og tvang den ubehagelige trang væk, selvom den hele tiden lå på kanten, et lille skub og den kom i værk. Hans hår var stadig fugtigt og grå øjne hvilede på englens ansigt. Han turde slet ikke kigge på hans næsten nøgne krop. Det at han stod så tæt var også resikabelt. Men Loren ville ikke fremstå som svag.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Natten derpå... Man 06 Dec 2010, 05:55
Eolith kiggede op på ham og krydsede sine ben. "Din krop vil have mig. Jeg tvinger dig ikke til noget" Svarede han helt følelseskoldt tilbage, og lod sig bare være blottet, uden at dække sig til overhoved "Alt jeg gør at at tilbyde mig selv?" Han smilte en smule drilskt til ham.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …