Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wild things happens for a reason::::: EOlith

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 00:25

"Yeah okay" Svarede Eolith, som rykkede sig frem i sofaen og tog en flaske vodka og hældte op med en rød flaske et-eller-andet, som han end ikke vidste hvordan smagte. Han skammede sig ikke ved tanken om at han faktisk var temmelig uhøflig og udnyttede ham, når Nikki ellers havde været så åben og venskabelig.
"Hos min fætter i Werclare" Svarede han og smagte på sin drink. Den smagte typisk bare af vodka, og han kunne ikke rigtig definere den anden smag der var i drinken. Han skævede hen til Nikki med et friskt blik.
"Du ved tilfældigvis ikke hvad klokken er?" Spurgte han. Den sædvanlige sætning han spurgte sine såkaldte, stakkels ofre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 01:34

Nikki så undrende på Eolith og kiggede på sit armbånds ur i sort og sagde"oh den er 22:53 hvorfor da?" Nikki betragtede Eolith lidt og rejste sig op og tog en af drinkene og smilede let for sig selv. Han betragtede stille omgivelserne og tog en tår af sin drink og sagde"ved din fætter? hvor hygge" Nikki smilede og kiggede ud af vinduet og sagde"dejlig udsigt syntes du ikke" Månen var ikke fremme denne nat, ihvertfald ikke helt i nu, men man kunne skimte stjerner og man kunne endelig fornemme lidt det var ved at blive vinter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 01:48

Eolith nikkede tænksomt. Det havde han godt tænkt sig til, eftersom at han af og til kunne mærke det komme til ham. Han tømte sit glas og greb ud efter en flaske, hvor han hældte nogle shots op til dem begge, uden at spørge om han ville have selvfølgelig. "Det er meget godt at have overblik ikke?" Spurgte han og tømte det næste glas og rømmede sig kort, før han stillede glasset ned på bordet igen. "Ja, du skulle bare vide" Svarede han med et lille halvkvalt grin, eftersom at sprutten ikke var helt nede endnu. Han vidste godt det var lidt risikabelt at svare sådan, eftersom at det nu var en hemmelighed, at hans fætter var dusørjæger og sådan, men ak, Nikki var jo kun et menneske, så den slags skulle han jo ikke bekymre sig om.
Han kiggede ud ad vinduet da han nævnte det, lænede sig tilbage og betragtede den opklare nattehimmel lidt før han svarede. "Jo...". Eolith tænkte ikke særlig tit over denslags ting, eller værdsatte naturen, som man allerede kunne se tilbage til, der da han blot kvaste cigaretskoddet ned i jorden, hvor at Nikki havde samlet sit eget i sin lomme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 01:57

Nikki smed cigaret skodet i skaldespanden og satte sig ved siden af Eolith stadig med fornuftig plads mellem dem og smilede i det han tog det shots som der var blevet hældt op. Han tog det blidt ned synk for synk og stillede glasset fra sig med et smil og sagde"Mmhhh smagte delicius" han grinte sødt og kiggede lidt på Eolith og sagde"så ? du bor altså her i werclare, så det var derfor du var ude i skoven?" han smilede og sagde"altså i denne skov og ikke en anden skov i en anden by eller noget" nikki kiggede rundt og bed sig i underlæben og berørte let sit ærme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 02:13

Eolith kunne ikke mærke nogen form for beruselse lige nu, og regnede ikke med at Nikki var det lige nu, og heller ikke hvis han var bartender, så måtte han være god til at drikke og den slags.
"Oh, er vi i Werclare nu?" Spurgte han nærmest til sig selv "Jaer, det gør jeg. Jeg er normalt ikke i det her område af byen, jeg bor på den anden side af byen. Det var nu bare et tilfælde jeg kom nær skoven". Svarede han og skænkede Nikkis øjne et blik. Han måtte jo sørge for at holde lidt mere dyb øjenkontakt, når klokken snart var elleve. Han ville ikke starte ud selv, men se om Nikkis liderlighed ville komme til syne først og eventuelt se hvordan han reagerede på det.
Han smilte uskyldigt og lænede sig tilbage med et glas og en flaske og hældte op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 02:35

Nikki tog endnu et glas og betragtede Eoliths blik og rødmede let i det han kiggede den anden vej, klokken slog elleve og dette var endelig 23:00 for Eolith, selv om Nikki intet vidste? og heller ikke hva den øjenkontakt skulle til. Nikki tog lidt mere at drikke med et smil og sagde"så? har du intet arbejde eller er du arbejds løs?" han kiggede lidt på ham og tog sig lidt til hovedet, og mærket lidt beruselse og aagde"årh jeg må hellere ikke drikke mere ellers ender det blot med jeg bliver fuld" han grinte og sagde"og jeg hader at være fuld altså... alt efter og i mens vis man intet husker eller kan styre sig? som at smadre ting eller noget" Nikki betragtede Eolith og begyndte så småt at rydde op efter dem med et smil 23:16 var klokken nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 02:48

Eolith kiggede efter ham, og forsøgte at bedømme om han opførte sig anderledes eller ej. Han syntes nu at han fik lidt travlt med at pakke tingene væk ligepludseligt, men ellers ikke. "Nej, nej" Forsikrede han og lagde sig mageligt ned i sofaen, da der var mere plads til ham "Jeg har skam fået mig et lille job på en cafe nær gymnasiet. Det er bare mens jeg tager min gymnasielle uddannelse færdig, så tror jeg at jeg finder ud af et eller andet seriøst bagefter". Han lyttede til ham. Sagde han lige at han hadede at vær fuld? Og han var bartender?
"Jaer" Sagde Eolith småtænksomt og kiggede ud mod den stjerneklare himmel "Du skal vel også på arbejde her i nat". Han undrede sig faktisk om Nikki var begyndt at blive lidt nervøs lige nu, og så undrende hen på ham, før han rejste sig. "Skal jeg hjælpe med noget...?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitimeSøn 26 Sep 2010, 03:04

Nikki smilede lidt og sagde"altså vis der noget af alkoholden du ikke vil ha siger du bare til ? så tager jeg det, vis du rækker mig det Eolith og fedt! altså at du er på gymnasie og har fået job på en cafe" han smilede lidt og sagde"jeg var tjener på et 5 stjernet hotel tidligere, og opvasker men altså det blev jeg fyret for, for meget roderi i elevatoren og alt sådan noget, jeg var ikke så god til at passe mit job, for mange fester og sådan" nikki grinte let og så lidt på ham og sagde"Jo jeg skal på arbejde men først i aften ved 1 tiden ca? fordi tog overvagt igår aftes så jeg skal ikke arbejde det helt store i nat" Nikki smilede til Eolith igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wild things happens for a reason::::: EOlith   Wild things happens for a reason::::: EOlith - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wild things happens for a reason::::: EOlith
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Kom nu Eolith
» things gonna happen (Zoie-privat)
» dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
» Gamle minder og nogle som er tydeligere end andre - Eolith
» New things?//Sylvester.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: