Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yarh thats what you think///Orlando

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:46

Orlando himlede en smule over hende.
Hendes glæde irriterede ham osse
da han ikke kunne føle den slags glæde
mere.
Han kiggede på hende, da hun kun var
iført et håndklæde.
" jeg har whisky og rom?" svarede han
og så over på et lille bord, som var fyldt
med flotte glasflasker, med mønstre på.
Han gik over tog en af flasker op og
lugtede til dem.
Han kunne godt drikke lidt alkohol, men
for meget gav ham kvalme. Han elskede
dog duften af det.
Han duftede til de forskellige drikkevare
og kiggede skævt over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:50

Hun smilede og sagde"blot? øhm miks noget sammen til mig" hun smilede kært og lagde sig blidt der på tæppet og så op mod loftet og sagde"så? orlando er du ny her i byen eller... har du boet her før eller noget?" hun kiggede lidt mod ham og tænkte på hans sult og tænkte*? hmm vis han var sulten hvorfor er han det så ikke så meget mere? han har vel ikke fået blod, nå vis det kommer til kamp ved vi jo godt hvem der stærkest og det er mig! haha ingen kan dominere eller tryne mig sådan er det bare!* hun grinte lidt for sig selv og satte sig op og så rundt og sagde"dette hus var forladt ikke også fordi? måske er der noget kvinde tøj jeg kan låne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:53

" jeg har boet her ganske længe " svarede han med rolig
og udenlandsk stemme.
Han miksede noget sammen til hende og hældte det
roligt over i et fint stort glas.
Glasset havde mønstre som var små firkanter der var
forvredet.
Han bragte glasset over til hende og placerede det i
hendes tiltrækkende hånd.
Han satte sig derefter ved siden af hende, og sendte et
charmende smil med et løftet øjenbryn.
" mig og min familie har boet her. Jeg har kvindetøj,
dog tror jeg ikke det falder i din smag" svarede han
formelt og informerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:03

Hun smilede og sagde"Nå ikke? vis du vidste hva jeg gik i til tidere, jeg kan bære alt og elsker gammeldags tøj tro mig" hun blinkede til ham og betragtede hans tilstede værelse lidt og udseende af hans og smilede lettere forførende mod ham i det hun tog en tår af drinken og sagde"Mmhh lækkert" hun slikkede sig blidt om læberne med sin jordbær røde tunge og så lidt på Orlando med smukke gule dyriske øjne og berørte let hans skjorte og sagde"Hmm? så syntes du da jeg skal være nøgen" hun smilede frækt og udfordrende og slaåp blidt hans skjorte og kiggede så mod ilden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:10

Orlando løftede det ene øjenbryn en gang mere og svarede med
et charmerende blik.
Han rykkede sig tættere på og tog hendes hånd væk fra åbningen
til hendes håndklæde. Han tog fat i den ene side og skubbede det
væk så man kunne se en smule af hendes bare hud.
Hans øjne blev mere dyriske. Men ikke på den sultne måde.
Det var dog osse længe siden han havde set en kvinde med
fin og bleg en hud.
Han kiggede op på hende imens han førte sin mund hen til den
bare plet og kyssede den let.
Han lænede sig tilbage og kiggede frækt og med et lille
tandsmil viste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:16

Alexia rødmede og så overrasket på ? Orlando der nærmest tog kontrold og sagde"Jeg" hun rømmede sig let og mærket det lille kys og så flovt væk og sagde"orlando dog" hun tog sig til hovedet og så lidt på ham og smilede uskyldigt og strøg håndklædet på plads igen og sagde"du burde ikke blot gør sådan noget ved en fremmede?" hun smilede kært og kunne godt li han ikke var en mand af mange ord, og når han endelig talte så var det alvorlige eller forførisk når han talte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:22

Orlando kiggede skævt på hende.
" undskyld. Men kunne ikke lade vær da sin
smukke krop blottede sig"
Han havde stadigt løftet øjenbryn. Han stilte
sig og kørte en hånd igennem sit brune hår,
som havde sneget sig ned i ansigtet på ham.
" nu skal jeg nok finde nogle klæder til dig"
Han forsvandt hurtigt, og var gået ovenpå,
for at finde nogle af hans moders gamle
klæder.
Oppe i et soveværelse stod en reol med en
masse skuffer. Reolen var gammel, brun og slidt
Dog var smukt udsmykket.
Han kørte en hånd hen af reolens overflade mens han
begav sig foran den.
Han bukkede sig ned og fandt skuffen i midten.
Han åbnede den med forsigtighed og så en masse
gamle flotte klæder liggende sammenlagt.
Han tog en lyseblå kjole op, han kiggede på den
med omhug, for om den nu ville passe.
Efter tanken om pasning og størrelse, tog han den
til ansigtet for at dufte til den.
Meget kunne han ikke lugte da han ikke
kunne trække vejret.
Men et strejf af luft, kunne han fornemme.
Kjolen duftede af hans mor.
Han lukkede øjnene og sugede så meget
han kunne ind for at bringe mindet om sin
mor til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:30

Alexia kom frem i døråbning og betragtede ham med et kærligt blik og sagde"Orlando.. er du okay?" hun vidste det var et eller andet og det var sikkert hans mors jo? så det var klart han ville dufte til det for at få minder frem eller blot duften af hans mor ville han vel ha i hovedet. Hun syntes Orlando var utrolig nuttet men os mandig. Hun nærmede ham sig lettere haltende og berørte let hans skuldre og massegerede ham blidt og let i det hun betragtede hajm og sagde"Er det den jeg skal ha på smukke" hun lod blidt håndklædet falde til jorden bagved ham og tog blidt kjolen i sine fingers hænder og hvisket i hans øre"bare rolig jeg skal nok passe på den" hun tog den på og gik ind foran ham og drejede på den raske fod som en ballerina og sagde"Hva syntes du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:37

Orlando kiggede betragtende på hende i hans moderklæder.
Alexia så smuk ud og han smilede ved synet.
Han lænede sig op af reolen og kiggede på hendes
ydre.
" smukt.." sagde han og klappede to lave klap i hænderne
mens han sendte et forførende blik, til hendes øjne,
som han havde fanget imens han sagde sit kompliment.
Han stilte sig op og gik hen til hende, satte sine hænder
på hendes hofter og gentog " smukt. ".
Han mærkede hendes åndedræt, og kiggede skævt og
forførende endnu en gang på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:40

Alexia smilede og sagde"ja ikke? jeg syntes nu os den klær mig" hun betragtede Orlando da han kom tæt og lagde hænderne på hofterne af hende og så lettere undrende på ham, hva ville der mund ske nu??. Hun smilede lidt og sagde"Ja meget.... meget smukt" hun følte sig fanget i hans forførende blik og smilede forførende tilbage og nærmede sig hans ansigt med hendes og smilede. Hun stoppede dog og slap hans arme hun havde fat i og sagde"jeg kan ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:43

Orlando kiggede undrende på hende.
" hvad mener du? " spurgte han mens,
han tog fat i begge siderne af kjolerne
for at stramme den da den kunne stram-
mes i siderne. Han hev lidt hårdt, så kjolen
sad perfekt.
Han vendte sig og baskede lidt med hænderne.
Han kiggede på hende og begyndte at gå ned
under igen.
Et suk kom fra ham, da han var forvirret.
Han kunne ikke finde ud af hvad hende
Alexia ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:49

Alexia rødmede og betragtede kjolen og sukket, *åh så det var blot det han ville?... måske har jeg gået og troet det fporkerte om ham i alt denne tid måske burde jeg sige undskyld.* hun satte sig på sengen der var i soveværelset og kiggede rundt, og så på kjolen, den var virkelig smuk og han strammet den til perfektion... hun skammet sig virkelig.. men hun måtte ikke skamme sig, hun var en dræber maskine og måtte intet følse, måske burde hun dræbe Orlando? ... nej! det ville hun ikke.. men kærlighed gjorde en svag. Hun gik ned til Orlando og betragtede ham i det hun satte sig ved hans side og sagde"jeg skabt til at blive en ren dræber, jeg bange for vis jeg bliver svag sammen med dig at jeg får dræber instinktet frem, så Orlando.. dræn mig så jeg bliver svag, dræn mig for så meget blod jeg end ikke kan gå men sagtens svare dig" hun så på ham med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:52

" hvorfor skulle jeg sige blodet ud af dig?" svarede han med alvorlig
og undrende stemme.
Dog tændte hendes snak ham, og han havde lyst til føle hendes
kvindelige former, dog tænkte han han skulle passe på, da hun
vist han nævnt noget om en klan tidligere.
Dog var Orlando utrolig stærk selv, og han aldrig tabt en kamp.
Kun den ene gang hvor han blev vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:57

Alexia sprang på ham og havde blod røde øjne og hvisket i hans øre"fordi du tiltrækkende og du gør min dømme kræft svag... og alt der gør mig svag..... skal .. dø" hun smilede lidt og det var ikke ondt ment men hun var trænet til at dræbe alt der svækket hende. Hun betragtede ham og gik af ham og tog sig til hovedet og sagde"undskyld.. jeg kan ikke styre mine indlærte instinkter, det min skabers skyld, noget med at gøre mig til den stærkete vampyr" hun sukket og så virkelig uskyldig ud, alle kvindelige vampyr var jomfruer, fordi deres jomfru hinde healet altid igen!?,.. hun så lidt på ham og fik et lille uskyldigt smil frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:01

" hvad har du lyst til ? Jeg vil ikke skade dig, men jeg vil heller ikke lade
dig skade mig " sagde han med alvorligt stemme. Dog i starten var der
mere charme over det, men det tonede ud efter lidt.
Han kiggede alvorligt på hende, og undrede sig over hvilken skaber
hun havde. Efter hans mening havde hendes skaber været utrolig
dårlig til at lære hende op.
Hvis han ville gøre hende til den stærkeste, så skulle hun osse lære
at styre sig. Så er min stærkest. når man kunne styre sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:05

Alexia sukket og sagde"jeg .. ligemeget! jeg nød til at gå ! orlando" hun løb oven på selv om hendes fod var utrolig meget skadet, dog trak hun af kjolen og fandt sit tøj og ville trække i det, hun ville ikke være der mere, hun lød som en freak? og ja det var hun vel os i den grad når det kom til stykket. Hun betragtede stedet en sidste gang og trak i sine egne klæder eller først ville hun lægge den smukke kjole sammen til orlando så han kunne lægge den tilbage..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:08

Orlando nåede hurtigt hen til hende.
Han stod foran hende med store øjne.
Han stod og kiggede på hende i lidt tid,
før han gik over til hende, tog sine hænder
ved hendes kæbe og pressede sine læber imod
hende, dog var det blidt.
Han kiggede hende i øjnene og gav slip.
Orlando fandt hende svag, da hun ikke kunne
håndtere deres situation. Og svaghed kunne han
ikke klare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:13

Alexia havde aldrig været så tæt på en fyr før eller nærmere!... en rigtig mand, hun var jo blot blevet 17 år for nogen dage siden!?. Hun betragtede ham helt lammet... dette gik over hendes lille forstand. Hun rødmede over hele ansigtet mens hun stod nøgen der og skubbet ham lettere hårdt væk og sagde"nej! stop så!... du skal ikke blot kysse mig!??... jeg" hun var ved at blive lidt svag, men Orlando skulle ikke tro hun kunne domineres ! blot fordi han var ældre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:15

Orlando fik et alvorligt og vredt ansigts udtryk.
Han tog hendes tøj, tog hende i armen og slæbte
hende ud af huset.
Han smed ud foran døren og smed tøjet ned på
hendes bare fødder.
" farvel Alexia " sagde han og smækkede så døren
hårdt i bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:20

Alexia mærket ham gøre det og bed tænderne sammen og lå der og hørte døren smække i.. Hun så på sit tøj og tog det hurtigt på og tog sig lidt til anklen og følte sig flov!. Hun knyttet næverne og råbte højt i vrede"dit forbandet ! liderlige perverse ! svin! biseksuelle møgdyr!" hun vrisset og rejste sig op i vrede og begyndte så småt at gå der fra, hvordan kunne han tro hun ikke blev ! vred over et pludseligt kys! det forbandet dyr! af en mand, næ en tøs! var han skam... sådan at smide hende ud for gengældelse af handling!?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:29

Orlando åbnede døren i vrede
" hvad kaldte du mig!?" råbte
han med rasende stemme.
Han hvæsende og han øjne
var blevet rød orange og blod
sprængte.
Han stod med armene lidt til
siden.
Han gik hen mod hende og
ikke lang fra hende fortsatte han
" du sender mig signaler...
hvordan skal en ensom mand
som jeg misforstå dem?
du må forstå jeg ikke er
den jeg var engang!"
han kiggede skuffet på hende
da han troede hun var en fornuftig
pige.
" undskyld min opførsel, men din
er ikke bedre selv" råbte han med
kraftig stemme.
Han bøjede lidt ned i knæene og følte
sig truet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:35

Alexia stoppet op og mærket vreden i sig boble lidt, dog.. han havde ret, hun havde sendt de forkerte signaler, det var hendes skyld men vafr hun moden nok til at indrømme det? eller... ville hun blot gå og fortsætte den vej hun var kommet fra?, eller i mørket så alt anderledes ud så ... det med at finde hjem med skadet fod ville være ? det værste. Hun vendte sig om og så på ham og knurrede lidt i det hun rakte tunge til ham og vendte sig om uden et eneste ord!, hun ville fuldstændig ignoret ham fordi hva ville han dog gøre hende!... Hun stoppede op men valgte så at fortsætte*bah! om jeg vil bruge.. bruge min tid på så svagt et væsen!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:39

Orlando grinede af Alexias opførsel.
og svarede " hvem er os er mest svag?
du kan ikke beherske dig selv. Dét kalder
jeg svaghed!" råbte han mens han grinede
for sig selv.
Han bøjede sig ned og så hun manglede et
stykke tøj.
Han holdte det med sin pegefinger og svang
med det i luften.
Egentlig gad han ikke fighte med hende. Det
lød mere som om hun havde brug for en at
snakke med, da hun havde nogle problemer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 10:43

Alexia stoppet op og råbte"jeg ikke svag! du blot en gammel fed dum gris der elsker at tag på små unge piger som mig JA DU ER!" hun så vredt på ham og sagde"taber fordi du intet kan!, jeg har set 9 årige fyre der var mere mand end du nogen sinde blir!" hun ville ikke gir ham op men alt vreden skulle bare ud!?, hun havde begyndt at blive forblændet af ham og det var første gang, så derfor var hun utrolig varsom med hvem der kom tæt nu!. Dog fortrød hun hver en ting hun råbte til ham, han var ikke fed?, nej han var smuk og muskuløs, flot bygget ikke for tynd eller tyk?, han var romantisk og hjælpsom, omsorgsfuld og kær, hans måde at ville huske tilbage på sin familie var utrolig nuttet, og han var ikke pervers, han kysset hende en gang uden at rage eller noget...hun sukket, det var hende der var noget galt med, hvorfor sagde hun os de ord?.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 20:43

Orlando kiggede skuffet og såret på Alexia.
Han tog sig til hovedet og gik tilbage mod
sit palæ. Han han nåede fordøren, stilte
han sig halvt bag den, og kiggede så på
Alexia.
Han sukkede og følte sig såret af hended
hårde ord.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yarh thats what you think///Orlando
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Endnu en Nat - orlando-
» Aften i med lys - Orlando
» en skøn tur - Orlando
» Yes!.. My first Mountain!.. [Orlando.]
» Gravstenen (Orlando)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: