Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Yarh thats what you think///Orlando

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 21:40

Alexia stoppet op lidt efter og mærket en lille tåre på sin kind, var hun for hård... ja .. Hun vendte sig om og råbte"vent!" hun stod direkte bagved ham pludselig og tog blidt om ham og hvisket"undskyld Orlando.. du intet af det jeg sagde, du en gentleman, romantisk, smuk, flot, perfekt bygget, muskuløs og tilpas i formen, du har smukt langt hår og du voksen i det og ikke barnlig, jeg kan virkelig li alt ved dig, jeg burde ikke ha været sådan ved dig, jeg gæst i dit hus, det blot... jeg al..." hendes stemme knækkede lidt over.. hvor var hun svag og sårbar nu!?.. "jeg er aldrig blevet kysset før...."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 21:44

Orlando stod en smule afvisende, men lod hende dog undskylde
for sin opførsel.
" hvis du ikke er blevet rørt af en mands læber før, så undskylder
jeg min opførsel".
Han var dog ikke helt venligt og sød, da han ikke brød sig om de
ting hun sagde. De måtte komme et eller andet sted fra. Og
Orlando var ikke den bedste tilgiver. Da han bag nag.
Han kiggede på hende og tog hende i hendes arme, så han
havde øjenkontakt med hende.
" kom med ind igen og få noget mere at drikke" sagde han
og viste hende vej indtil stuen endnu en gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 21:54

Alexia mente ikke et ord, hun kunne sige alt når hun var vred uden at mene et eneste ord.. Hun betragtede ham og rødmede let i det hun gav sig og sagde"du skal ikke undskylde, du kunne ikke vide det, jeg havde jo ikke sagt ddet, og indtil videre så vil jeg sige at det er mig der skal lide nu.. jeg burde ikke at sagt de ting om dig og især fordi de ikke er sande" hun sukket let og satte sig i stuen og kiggede rundt, hendes fod gjorde ikke ondt mere sådan da?. Hun betragtede sit glas der var ikke mere i?..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 22:01

Orlando var ikke særlig snakkesalig da hans humør
ikke var i topform. Han tog hendes glas og hældte
noget mere mikset alkohol op til hende. Han hældte
det varsomt i glasset og bar det over til hende, og
placerede det fint på det antikke brune træ bord.
Orlando satte sig i en af de to pejse stole der stod
foran sofaen og den macthende sofa.
Han satte sig og tog sig en smule til hovedet, da han
havde den slags utæmmet drama.
Han hadede når folk startede diskutioner eller skænderier
med ham, uden de kunne havde nogle gode aggumenter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 22:04

Alexia så lidt flovt mod ham, måske burde hun ha gået?, men hvorfor... inviterede han hende ind igen?, vis han stadig var sur på hede det hang da ikke rigtig sammen?. Alexia i alt hendes jamre tog hun glasset og bundet det hurtigt og betragtede det smukke glas i alt dets helhed, hun havde ikke tænkt en eneste gang på, at hun kunne få mere?, men hun betragtede det blot og sukket let for sig?, dette var måske en dum ide?... hvorfor sagde hujnn os de dumme ord... han var sikkert utrolig såret.. alkoholden begyndte så småt at stige hende lidt til hovedet..? snurrende fornemmelse?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 22:15

Orlando havde af ren høffelighed inviteret hende ind igen,
da det var sådan han var blevet opdraget.
Han sad og kiggede på hende i længere tid, mundlam.
Han vidste ikke hvad han skulle sige, og det var en smule
skamfuldt, da han altid vidste hvad man skulle sige.
Han gik ud i sit køkken og hældte sig et glas op med
dyre blod.
godt nok, kunne han godt lide smagen, men det smagte
ikke så godt, som menneseblod eller engleblod gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 23:29

Alexia sukket og kiggede rundt og rejste sig op og gik ud til ham og sagde"hør... Orlando jeg mente virkelig intet, du behøves ikke tilgive mig, men hvorfor inviteret du mig her ind igen?" hun så lidt på ham og kiggede skamfuldt væk efter som hun jo havde behandlet ham så grim. Hun sukket for sig selv og betragtede stille omgivelserne i køkkenet og sagde"orlando.. jeg virkelig ked af min opførsel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeLør 25 Sep 2010, 00:04

Orlando stod med ryggen til Alexia, som havde
bevæget sig ud i køkkenet til ham.
" Af god opdragelse " svarede han og sippede lidt
til dyreblodet, som han havde skænket op til sig
selv.
Blodet fik hans øjne til at gøre sig orange, og hans
tænder spidsede sig en smule.
Dog kun fordi det var ren automatik, da blodet
ramte hans smagsløg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 05:44

Alexia betragtede orlando og rømmede sig let af flovhed over hendes ubehøvlede maneger, hun var opdraget bedre. Hun så lidt væk og vidste ikke hvordan hun skulle rette op på det, det var ikke for at flirte eller for at være billig eller noget, blot for at vise ham at hun havde ikke ret til at afvise ham sådan, efter som han intet kendte til hende og omvendt,. Hun gik stille hen til ham og kyssede ham blidt på læberne dog kun en gang og gik så et langt skridt bagud og sagde flovt "undskyld det er min fejl, og du godt opdraget jeg burde aldrig ha gjordt det" hun havde jo skubbet ham da han kysset hende. Hun gik hurtigt mod døren og sagde lettere forvirret"jjeg må hellere gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeOns 13 Okt 2010, 07:39

Orlando kiggede på hende med et skævt dog frækt smil
og svarede " er du sikker på du har lyst til at gå?".
Hans stemme var rolig, og forførende. Han gik ud i entréen
og stillede sig på det første trin op imod til 1 etage, som var
den højeste etage i palæet, undtagen for loftet.
Han vendte hovedet en smule på skrå, og løftede det ene øjen-
bryn, mens nogle totter af hans mørke og samlede hår, hang
ned i hans ansigt, og gjorde hans blik mørkt.
Han brugte sin evne, som var at styre folks lyst, og brugte den
på hende, så hun ikke havde lyst til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 03:23

Alexia stoppede dog brat op efter noget tid i det hun stod der lidt og syntes det var mærkeligt?, før havde hun den største lyst til at forsvinde blot og ikke se sig tilbage? men nu... nu var det helt anderledes men hvad var det dog der havde gjordt dette så hun slet ikke ville forlade Orlando. Hun rømmede sig let og sagde"Nej det... det er jeg egenlig ikke mere?" hun vendte sig stille om mod Orlando og så på ham med de blanke øjne og sagde uskyldigt til ham mens hun gik i mod ham"Jeg vil gerne blive her faktisk..." hun smilede let for at prøvede at dække over forvirring i hendes beslutning??-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitimeTirs 25 Jan 2011, 09:28

Orlando smilede tilfreds og åndede tungt ud da hun fjernede
sig fra døren og bevægede sig elegant imod Orlando som stod
trygt på marmor trappen. Han rækkede en hånd ud imod hende
og ventede på hendes hånd ville sig i hans. Han skruede langsomt
mere og mere ned for hans evne, for at se om det var fuldt ud imod
hendes vilje, at hun ville blive her. Dog hvis hun vendte om der, ville
han lade hende gå og bevæge sig alene rundt i hans tomme og højt
elskede palæ.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Yarh thats what you think///Orlando   Yarh thats what you think///Orlando - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Yarh thats what you think///Orlando
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: