Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

når blodet løber - Chiroptera

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:04

"hvorfor gemmer du dig dog omme bag den maske når du ser pæn ud?" hun smilede lidt breddere, det må have været af synet på hans fuldendte ansigt. "nå men, du ville vel også vide hvem jeg er?" hun kiggede på tallerkenen, men kiggede så hurtigt tilbage på sakref.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:08

"tja grunden til jeg har masken på er for at skramme dem der vil skade mig væk" sagde han smilende til hende "og ja tak jeg vil gerne vide hvem du er jeg ved kun at du er en blod dæmon" sagde han smilende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:37

"jaa, jeg hedder Chiroptera Lemmuh, bare kald mig Chiro eller Chi , og som sagt er jeg en blod dæmon, jeg er meget aggressiv når det angår at jage et bytte, så pas på hvis du vil jage med mig" hun gav et lidt drillesygt smil fra sig, og begyndte at tage en tår af glasset med blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:40

"bare rolig jeg tror jeg kan klare mig" sagde han smilende til hende "kan du lide det?" spurgte han hende da hun begyndte at drikke blodet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:46

"ja det smager faktisk ret godt" hun drak resten af det og satte glasset på bakken igen. Hun tog guld kulgepenen ned i den A4 formede taske, og tog nu en tegneblok og en en almindeligt udseende blå blyant frem "må jeg tegne?" hun så på ham med et tydeligt spørgsmålstegn.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:48

"selvfølgelig" sagde han smilende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:52

hun begyndte at åbne tegneblokken langsomt for ikke at ødelægge papiret, hun bladrede igennem mange overtegnede tegninger, de fleste af dem var mennesker der var ved at dø mens de havde blod ud over det hele, og og havde mange detaljerede smukke kroppe og ansigter. Endelig fandt hun en hvid side og begyndte så et tegne et hovede fra siden med tårer i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 09:55

"det ser ud til at du godt kan lide at tegne har jeg ret?" spurgte han hende med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 10:03

"øøh, ja jeg elsker det, men der er altså også andre ting jeg kan finde ud af end bare at tegne" hun gav et lille smil fra sig og skiftede øjen farve til lyserød.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 10:20

"nååå og hvad er det" spurgte han med et lille smil og betraktede hende's øjne skifte farve.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 10:23

"tja jeg kaa' jo spille klaver foreksempel" hun så på hans betraktelse, "hvorfor kigger du sådan på mine øjne?" hun så lidt nervøs ud og skiftede til brun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 10:27

"jeg kan godt lide at dine øjne skifter farve" sagde han med et rart smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 00:01

"nåååh, det- det er - det er bare på grund af mit humør skifte" hendes øjne skiftede til gul igen, og nu så hun lidt mere normal ud. "vil du gerne vide hvad for nogle farver der betyder hvad?" hun så spørgende op på ham mens hun tog et af sine lange blodrøde hår væk fra ansigtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:05

"det vil jeg meget gerne fordi det er meget intressant" sagde han smilende til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:13

"øøhmm okay" hun skiftede side i hendes tegnehæfte og skrev det ned: "hmm, lad mig nu se rød er" hun holdte og skrev det så ned istedet. "Her" hun gav ham en lille side papir hvor der stod: rød = morder humør, lyserød = glad, gul = normal, grøn = legesyg/drilsk, grå= træt, blå = trist, sort m./ hvid pupil = sur, lilla= sulten, brun = nervøs.' "håber det kan afkode mine øjne så godt som muligt for dig" hendes øjne skiftede til lyserød og hun smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:20

"ja nu ved jeg hvornår jeg skal løbe" sagde han grinende han mente jo ikke noget ondt med det men han kunne godt lide at være i hende tilstedeværelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 04:56

"ja" hendes øjne skiftede hurtigt til grøn, og før han overhovedet nåede at se hvad det betød sprang hun ud af sengen, og tog 'nuggi-greb' på ham og gav ham en nuggi. "hehehe sådan er jeg bare" hun smilede bag ham mens hun små grinede lidt for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 05:53

"hallo du" sagde han og begyndte at kilde hende så godt han kunne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 02:26

"hihihihihihi! hahahaha! stop! stop! det kilder!" hun prøvede at ondgå(stave?) hans kilde fingre og satte sig så på gulvet, hendes øjne skiftede til lyserød, nu var hun ikke legesyg mere men bare glad. Hun smilede som et lille barn mens hun sad på gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 03:05

"hehe det var sjovt men hvordan har du det nu efter du har fået noget at spise og sådan noget?" spurgte han med et stort smil fordi han har det meget sjovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 01:49

"meget bedre" hun smilede mens hun lukkede øjnene i 3 sekunder, og åbnede dem så igen. "har du noget tøj her på slottet? mit tøj er nemmerlig ikke blevet vasket siden jeg købte det sidste år" hun smilede somtidig med at hendes øjne skiftede til brun(nervøs).
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:41

"desværre har jeg ikke noget tøj men jeg kan få en af mine arbejdere til at hente noget til dig hvis du vil have det?" spurgte han hende med et blidt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 05:04

"øøhm, okay" hun bed sig lidt i læben, der kom hul på læben, der var kommet lidt blod ud på hagen, hun slikkede det hurtigt væk og gav sig så til at rejse sig op og gå over til sengen. Hun satte sig og pakkede sit tegnegrej tilbage i den A4 formede taske, satte tasken på sengen, og kiggede så på Sakref.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 05:41

"men hvis du har lyst så kan du tage et bad imens du venter på at tøjet det kommer" Sagde han smilende til hende det var et sødt og blidt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 00:25

"ja tak det trænger jeg vist også til" hun gav et stort smil fra sig, og gik så væk fra sengen. hun stoppede så hun stod ved siden af ham, hun så lidt på ham, og gav så et lille smil mere.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 2 Icon_minitime

når blodet løber - Chiroptera
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» røde løber
» En dejlig dag //Chiroptera
» Nattevandring //Chiroptera//
» blodet venter - Sirius
» Vinden er hård og blodet tyndt - Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum