Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

når blodet løber - Chiroptera

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 00:42

"lad mig vise dig hvor badeværelset er og forresten så hvis du har lyst så hænger der en kåbe der ude som du kan bruge når du er færdig med badet end til dit nye tøj kommer" sagde han smilende til hende og gik hen til dør åbningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeLør 30 Okt 2010, 20:02

"okay mange tak" hendes smil blev breddere itakt med at hun gik, hun gik frivilligt med ham over til dør-åbningen, hun flettede sine fingre stramt ome bag hendes spinkle ryk og gik så lige præcis omme bag ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 00:04

han åbnede døren lige ved siden af hende's rum og fremviste et kæmpe stort badeværelse der var simpelhen alt der skulle være til et badeværelse der var en stor håndvask, et toilet, en stor brusekabine, et badekar og nogle hylder og skuffer med både sæbe og shampo og altmuligt andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 02:27

"det er godt nok stort" hun havde lidt åben mund af bare overaskelse, og hendes hænder havde slippet hinanden og hang nu slapt og følelsesløse ned langs hendes sider. hun lukkede hurtigt munden, og kiggede på ham hun gik ind for at se på rummet, det var helt vildt stort!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 07:16

"jeg vil lade dig så få et bad og så vil jeg gå ned og få fat i noget tøj til dig" sagde han med et smil til hende da han synes at det ville være en god ide at imens hun var i bad at han så hentede noget tøj til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:11

"okay" han gik hen af gangen. Da Chiro ikke kunne se ham mere gik hun ind i rummet, hun var stadig overvældet af størrelsen på badeværelset. Hun skiftede øjenfarve til lyserød og lukkede så døren.Da hun havde kommet i badekaret var hun glad for hvordan det føltes og være ibad igen, et varmt og deligt bad. Det var overstået efter noget tid, hun havde fundet kåben og havde så taget den på; hun fandt også en hårbørste hun kunne rege(stave?) sit 1 ½ m. lange hår med. Det tog lang tid og rege det lange hår, men hun nød det faktisk, hun nød at det tog sin tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeTirs 02 Nov 2010, 03:52

pludslig bankede det på døren ind til badeværelset "jeg har dit tøj her" sagde stemmen det lød som sakref.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 04:05

"kom bare ind" sagde hun mens hun stadig var igang med at rege sit lange blod røde hår, hun sad på en stol foran et lille bord med et pyntet spejl på. *hmm gad vide om det bliver godt at bo her?* hun lukkede øjnene af nydelse, og havde stadig den glade lyserøde øjenfarve under sine lukkede øjenlåg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Nov 2010, 07:01

han åbner døren og kommer ind med tøjet "håber du kan lide det" sagde han med et venligt smil. han havde en sort flot kjole med og noget andet tøj der var nok tøj til mindst 2 dage eller måske 3.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 07:18

"ej hvor er det flot" smilede hun til ham og rejste sig så op for at se nærmere på det. Hendes lange hår gled hen af gulvet mens hun gik hen til ham. Hun holdte en hånd op for det ene øje for ikke at vise ham det store ar hun havde mit over det højre øje, hun plejede og gemme det med sit hår eller en øjeklap lavet ud af blade. Hun kiggede venligt på ham og gav ham så en krammer med den ene arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 05 Nov 2010, 12:26

"hvad er der galt med dit ene øje?" spurgte han lidt undrene da hun satte sin hånd for øjet men krammede alligevel med da hun krammede ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 00:42

"ooh, det? ikke noget" hun smilede med et nervøst brunt øje, og gav så slip på ham igen. hun holdte stadig sin hånd foran det skadede øje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 05:23

"er du sikker?" spurgte han beskytsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:17

"jaja helt sikker" hun så i den grad ikke så sikker ud i ansigtet, hendes øjenbryn var nede på det triste punkt og hendes pupil var blevet lille. Hun holdte stadig sin højre hånd foran det skadede øje, desværre kunne man se når det gjorde ondt, hun plejede og skære tænder og knibe øjet sammen når der gjorde ondt i det skadede øje.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 11:14

"lad mig se hvad det er måske er det noget jeg kan hjælpe med" sagde han med et venligt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:55

"øøhmm nej tak" sagde hun i et nervøstsmil med lidt sved dråber ned af panden og gik så lidt bagud, mens hun nu holdte begge hænder for øjet. "det er ikke noget" sagde hun nu igen i. Hun havde mest ikke lyst til og vise hendes 'sårede' øje til ham, *lad være med at vise det til ham Chiro, du ved godt hvad der skete sidste gang du viste det til en* tænkte hun til sig selv, *ja, og det må aldrig ske igen* hun gik stadig lidt bagud mens hun kiggede på ham, med et nervøst smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 23:04

"tage det roligt jeg vil jo bare hjælpe" sagde han med et venligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 08:34

"okay" hun fjernede hånden varsomt og fjernede så noget hår der stod i vejen for synet. Hendes øje havde et kæmpe ar skråt over øjet, man kunne se at det havde været et kæmpe åbent sår og at det var syet sammen med sort silke snor. Hun åbnede øjet, det så afskyeligt ud, hendes øje var delt i to! man kunne bare se den tykke lange flænge skære sig igennem hendes pupil, og øjet havde en helt anden farve end de andre hun havde ved det andet, det var mørke lilla. Grunden til at hun ikke ville vise det til en bekendt igen var på grund af at den sidste hun gjorde det til blev så meget skræmt at personen løb skrigende væk. Hun så helt uskyldig ud og og kiggede så på sakref.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 01:25

"hvad er der sket???" spurgte han lidt undrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 02:03

"varulv" sagde hun opgivende og lukkede det skadede øje igen. "jeg fik det da jeg flyttede ind i træet, en varulv kom forbi og syntes at jeg så ud til og være et godt måltid og skar mig så med en klo lige i øjet." hun holdte en lille pause og tog et stykke hår foran øjet."jeg har prøvet og gemme det lige siden" hun satte sig ned på den lille stol og kiggede ind i spejlet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 07:59

han kiggede lidt på det "hvad siger du til hvis jeg syrer det sammen så det ikke ser så... makavert" spurgte han bagefter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:02

"ja det ville da være findt...tror jeg nok?" hun rejste sig op og kiggede på sakref med et opgivende blik i ansigtet. "kan jeg få mit tøj på først?" spurte hun ham og kiggede så på tøjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 05:16

"selvfølgelig jeg smutter så imens" sagde han med en venlig stemme og gik ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 05:24

Hun kiggede på tøjet og gik så hen til det. Det var en hvid skjorte, en sort vest, nogle sorte tjerner agtige bukser, og en flot tjener jakke. Hun kiggede lidt på det først, og tog det så på lidt efter. Hun så flot ud i det, det passede, og hun kunne lide det. Hun satte sit lange hår op med et sort silkebånd der lå på sminkebordet, og tog lidt pandehår fra så det hang ned af hver side. Det var langt som sædvanlif, men hendes hår gik kun til bagsiden af hendes knæer nu, og hendes pandehår gik til livet. Hun gik ud af døren, med almindelige gule øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitimeOns 17 Nov 2010, 00:38

sakref kiggede lidt på hende "det klæder dig" sagde han til hende med et venligt smil
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: når blodet løber - Chiroptera   når blodet løber -  Chiroptera - Page 3 Icon_minitime

når blodet løber - Chiroptera
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» røde løber
» En dejlig dag //Chiroptera
» Nattevandring //Chiroptera//
» blodet venter - Sirius
» Vinden er hård og blodet tyndt - Jake

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum