| når blodet løber - Chiroptera | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Ons 17 Nov 2010, 07:01 | |
| "mange tak" sagde hun med et lidt genert smil, og gik så i retningen af Sakref. "hvor skal vi egenlig hen for at få mit øje til og se mindre makabert ud?" hun så lidt spørgende på ham, hun foldede sine hånder omme på ryggen, og stod så bare ved siden af sakref. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 25 Nov 2010, 02:06 | |
| "vi skal bare ned i kælderen fordi en af mine medarbejder er... vant til at arbejde med syninger og sådan noget men du skal ikke tage dig af hvordan han ser ud han er faktisk meget god til hans job og er meget klog" sagde han med et venligt smil og begyndte at vise vej ned af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Lør 27 Nov 2010, 08:27 | |
| "okay" chiro tænkte lidt over hvordan medarbejderen så ud og fik nogle få billeder i hovedet. Hun gik roligt og stille med Sakref, hun tog langsomt sin ene hånd over til det skadede højre øje og følede på det hjemmesygede ar. *jeg håber ikke at det kommer til og gøre ondt* tænkte hun håbelses fuldt og gik så videre med Sakref. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Man 13 Dec 2010, 10:50 | |
| de gik stille ned af kælderen. den var kold og var meget mørk som om et mørkt slør prøvede at dække kælderen og opsluge alle der gik ind " det vil nok ikke gøre så ondt" sagde han med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 16 Dec 2010, 05:46 | |
| Chiro kiggede rundt selvom der ikke var ærligt meget at få øje på, og kunne mørke kulden trække sig om hende. "det lyder godt" sagde hun lidt nervøst men samtidigt lidt glad i tonen, og klemmede så øjnene sammen og gjorde et sødt smil mod Sakref, hun lignede nærmest en lille pige som i de gamle dage med det barnesmil hun havde på læben, de gik længere ned, og Chiro ku næsten ikke se en hånd for sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 16 Dec 2010, 08:48 | |
| da de var nåede ned af trappen var der pludslig masser af lys fra de fakler der hang rundt omkring. i den lille kælder var der 3 døre med nogle skilte på. den til venstre stod der på skiltet "vinkælder". på døren til højre stod der på skiltet "opbevaringsrum" og på døren helt ved den anden side af rummet stod der på skiltet "laboratorium". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 16 Dec 2010, 08:53 | |
| Chiro blev lidt overasket over at der ligepluseligt blev lyst igen, hun klemte øjnene lidt sammen for at vende sig lidt til lyset. Hun kiggede nysgerrigt på de tre døre *gad vide hvad for en vi skal ind i? det er da helt klart ikke vinkælderen, og det kan da heller ikke være opbevaringsrummet* hun gik hen ved siden af Sakref, hun var nemmelig ikke så vild med at være den bagerste, det gjorde lidt utilpas. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 16 Dec 2010, 11:37 | |
| "kom" sagde han og begyndte at gå hen imod døren der førte til laboratoriumet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Søn 19 Dec 2010, 08:20 | |
| "kommer" sagde hun som en genert tjener og gik med bag ham. Hun kiggede på døren, *så det var laboratium døren vi skulle igennem, jeg håber ikke at der sker en ulykke midt under omsygningen* hun gik videre bag ham som en skygge der fulgte sin ejer. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Man 20 Dec 2010, 12:55 | |
| sakref stoppede op foran døren og lukkede døren stille op. på den anden side af døren kom der pludslig en lyd af metal der vældede og der var en stemme inde fra rummet den var lille og lød ikke som et normalt menneske stemme eller noget i den stil "tage det rolig gawix det er bare mig og jeg har gæster med" sagde sakref efter den lille stemme havde stoppet med at sige noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Ons 22 Dec 2010, 01:55 | |
| *gawix? hvem er det? og hvorfor har han sådan en mærkelig stemme?* hendes tanker fløj rundt som papirsflyvere i hovedet af hende, hun havde altid et spørgsmål i hovedet, det var så en af hendes dårlige vaner, men hun kunne nu ikke lade være med at tænke dem. Hun gik stadig bag Sakref, hun holdte blidt i hans ærme og gik så videre med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Ons 22 Dec 2010, 09:26 | |
| sakref gik stille og roligt ind i rummet. det var et noglelunde stort rum. der var masser af flasker der var hængt op og glas med nogle mærkelige farver og nogle bordere hist og her og nogle mærkelige maskiner. og henne ved et bord sad en noglelunde stor rotte med en hvid læge kittel på og med briller. "hej gawix hvordan går det" sagde sakref til rotten "jeg er næsten færdig med at regne ud om hvor den krystal du leder efter er herre" sagde rotten tilbage til sakref med den samme stemme som de hørte da de var ude foran døren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Man 27 Dec 2010, 00:38 | |
| *EEwww, en rotte? det havde jeg nu ikke rigtig forberedt mig på... nu vel, man må jo bruge det man har ved hånden* hun kiggede lidt spørgende på Sakref, men gik nu roligt efter ham. Hun kiggede på flaskerne der hang forskellige steder i rummet, de var på en måde flote syntes hun. Hun holdte sig tæt mod Sakref, men aligevel ikke SÅ tæt at hun rørte ham. "hvem er det?" hviskede Chiro lidt nysgerrigt til Sakref så rotten ikke kunne høre hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Man 27 Dec 2010, 04:26 | |
| "nå ja det her er gawix en af mine gode venner og min hjælper her nede på laboratioriumet jeg reddede ham da nogle hunde ville have ham til frokost, han er meget klog af en rotte at være han har en iq på 235 og så er han meget meget renlig men ellers har han en doctor grad i både fysik og kemi og så er han også god til at sy folk og sådan noget" sagde sakref "du er alt for venlig herre" sagde gawix bagefter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Ons 29 Dec 2010, 06:06 | |
| "okay, uhm, hej Gawix, mit navn er Chiroptera" sagde hun venligt til ham med sammenknibbede øjne og et venligt smil på læben. Hun gik hen vedsiden af Sakref så Gawix kunne se hende, hun kiggede lidt på Sakref, men så tilbage på Gawix. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tors 30 Dec 2010, 14:53 | |
| "goddag chiroptera det er rart at møde dig" sagde gawix imens han bukkede høfligt. sakref gik hen til en stol der var henne ved et bord hvor der var diverse redskaber til syning og skæring og alt muligt andet. "sæt dig her chiro og så vil gawix komme og kigge på dit øjenlåg" sagde han med et venligt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Fre 31 Dec 2010, 00:06 | |
| Chiro gik forsigtigt over til stolen, redskaberne så nu meget farlige ud, selvom hun viste at de var i gode hænder. Da hun satte sig så hun først på redskaberne, så på Sakref, og så på Gawix. Hun følede sig let på det to delte øje, men tog nu hurtigt hånden tilbage og skiftede øjenfarve til mørk nervøs brun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Fre 31 Dec 2010, 06:29 | |
| Gawix hoppede ned af stolen og gik hen til hvor chiroptera var, og derefter kravlede han op på bordet hvor redskaberne var og tog en nål og nåede tråd "bare rolig det her kommer ikke til at gøre ondt" Sagde Gawix |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Fre 31 Dec 2010, 11:41 | |
| "skal du ikke have det tråd ud der allerede er der?" spurte hun mens hun pegede på tråden i det sammensyede øje, da hun syntes at han måske skulle tage det ud før han startede på sygningen. Hun lukkede det normale øje i af ren refleks, da hun syntes at kunne mærke en ømhed i det andet øje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Fre 07 Jan 2011, 01:23 | |
| "hva fanden der er sku tråd i, i forvejen undskyld med det jeg havde ikke lige set det, det skal jeg nok fjerne" sagde Gawix. Gawix stillede nålen med tråd på ned på bordet og kiggede lidt på det tråd der var på hende's øjenlåg i forvejen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Søn 09 Jan 2011, 03:04 | |
| Chiro kiggede lidt på den forbavsede Gawix, "det gør skam ikke noget, a-alle kan begå fejl" sagde hun stadig lidt nervøs over hvad der skulle til at ske. Hun fjernede et stykke hår, og bed sig lidt i læben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Søn 09 Jan 2011, 03:43 | |
| "vil du have en slags bedøvelse eller skal vi klare det meget hurtigt?" spurgte gawix venligt imens han tog nogle små gummi handsker på der var lige præcis lavet til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Søn 09 Jan 2011, 04:50 | |
| *åh hva skal jeg dog vælge? hvis det går hurtigt kommer jeg bare til og lukke øjet i med det samme, og det ville jo være helt vildt pinligt at vælge bedøvelsen* hun tænkte lidt i nogle sekunder. "jeg tror jeg vælger bedøvelsen" sagde hun samtidigt med at kiggede ned i jorden og vente hovedet til den ene side. Man kunne se på hende at ikke var så vild med ideen om at det skulle gå hurtigt, og der gled små sveddråber ned af hendes kind. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Søn 09 Jan 2011, 07:58 | |
| "okay så får du noget bedøvelse men jeg må advare dig om at det kan være at bedøvelsen er meget kræftig så den vil faktisk på en måde slå dig helt til drømmeland" sagde Gawix og tog en lille kanylle frem med noget væske i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera Tirs 25 Jan 2011, 03:30 | |
| "det-det gør vel ikke noget" sagde hun og smilede lidt til Gawix. Hun kneb øjnene sammen samtidig med at hun smilte for at han ikke skulle se at hun også var lidt bange for det *kom så Chiro, du kan skam godt klare det her. Der er jo så mange gange vor du har blevet slået til drømmeland selv* Hun nikkede lidt for sig selv for at svare på sin indre besked, mandede sig lidt op, og ventede på at Gawix skulle bedøve hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: når blodet løber - Chiroptera | |
| |
|
| |
| når blodet løber - Chiroptera | |
|