Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vi hygger bare //Violet//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vi hygger bare //Violet// Empty
IndlægEmne: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 09:38

Yurie gik rundt i Benjamin Centre. Hun gik bare op og ned ad alle de rulletrapper derinde. Endelig kom hun til en butik hun havde længtes efter. Bog og Ide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeLør 06 Nov 2010, 09:42

violet gik der inde for at søge job. hun fik et hun skulle begynde idag hvis hun kunne. det kunne hun så hun gik og satte bøger på plas og hjalp folk med at mulig, hun flirtede ikke med drenge mere da hun havde sin dejlige dreng Zolg der hjemme. hun smilte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 04:12

Yurie gik ind i bog og ide. Hun gik rundt og kiggede på nogle forskellige bøger. Så fandt hun det sted hvor der var tegneting, tusser og spil.
Yurie gik videre da hun så en dreng på hendes egen alder som havde holdt øje med hende i lang tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 02:56

violet gik stille hun havde fået lugten af vampyr i nærheden af hende så hun kiggede sig om. ''hvad en vampyr til'' hviskede hun nærmest mod sig selv hun kiggede rundt men kan ikke se den vampyr hun lugtede om. hun gik vider og så sig om hun fik sat de sidste bøger på plas.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 05:13

Yurie havde fået færten af en anden vampyr. en kvindelig vampyr. Yurie luskede rundt imellem hyllerne med alle de forskellige ting på. Hun kunne ikke se den anden vampyr så hun gik videre. *Gad vide hvor hun er?*
Yurie fandt den anden vampyr "Hej." Sagde Yurie imens hun prikkede vampyren på skulderen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 05:56

violet gik stille og rolig rundt da hun mærkede en prikken på sin skulder hun vendte sig om for ast se hvem det og så den anden vampyr pige ''hej'' sagde hun med et smil. på læben. hun satte stadig bøger på plas stadig, hun kiggede rundt om sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:12

Yurie fulgte efter hende. "Hvad hedder du? Jeg hedder Yurie." De gik videre imens hende den anden vampyr stadig satte bøger på plads.
"Skal jeg hjælpe dig?" Spurgte Yurie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:38

violet gik ved siden af hende med et smil. ''jeg hedder violet, rart at møde dig'' sagde hun med ety smil. ''nej det behøver du ikke jeg er næsten færdig og så må jeg gå'' sagde hun og blev færdig. og smuttede ud og skiftede til normalt tv,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:53

//Undskyld hvis jeg ikke skrvier særlig meget i emnerne. Jeg er lidt træt xD//

"Ok, det er også rart at møde en anden vampyr en gang imellem" sagde Yurie med et smil. Yurie stod og kiggede på alle de bøger der var imens hun ventede på Violet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:04

//går nok og samme her//
violet kom gående ud og så på hende og gik sammen med hende og kom uden for. hun smilte af sig selv. hun viste ikke hvorfor.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:13

//ok xD//

Yurie og Violet gik ud af Bog og Ide. De gik videre i Benjamin Centre og forbi alle de andre butikker.
"Arbejder du også i andre butikker i Benjamin Centre eller er det kun i Bog og Ide?" Spurgte Yurie. De gik videre imens Yurie ventede på et svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:59

violet smil til ham og gik stille og rolig med sin nye veninde ''nej ikke endnu'' sagde hun og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 18:16

"Er det meningen at du vil have flere jobs?" Spurgte Yurie. "Og hvem var det du smilte til?"
De gik videre i stilhed. "Skal vi gå der ind?" Spurgte Yurie og pegede på Sjooz.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:03

''ja det vil jeg gerne men vil også gerne være lidt frist så jeg kan være sammen med kæresten'' svarede hun med et smil. ''det var bare en gammel ven'' sagde hun med et smil og gik og så på hende da hun stoppede op. ''hehe okay det kan vi da godt'' svarede hun med et kort smil mod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:22

Yurie og Violet gik sammen ind i Sjooz. De gik rundt der inde og kiggede på forskellige sko.
"Hvem er kæresten så?" Spurgte Yurie nysgerrigt imens de gik. //Undskyld der ikke kom så meget... Kunne ikke finde påmere xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:26

violet kiggede på nogle støvler og sådan lidt af det. ''hmm... en der hedder Zolg'' sagde hun med et smil på sine læben, man kunne se hun virkelig elskede ham næsten højer end hendes eget liv hun var en glad person men nogle gange røg hun helt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:59

Yurie kiggede på Violet. *Gad vide hvem Zolg er?* Tænkt Yurie og kiggede på nogen overfede støvler.
"Vil du fortælle mig lidt om ham der Zolg?" Spurgte Yurie imens hun overvejde om hun skulle købe støvlerne. De var sorte med rød snor hele vejen rundt om. der var nitter på over det hele. Næsten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 09:18

''klart men kan det ikke vente til vi har shoppet??'' spurte hun med et smil og kiggede på hende hun havde det endelig på en måde dårlig over at lade ham sidde alene der hjemme uden hende. men han kunne nok godt klare det. hun smilte af sig selv, hun fandt nogle støvler hun ville købe. ''skal vi gå ind og kigge??'' spurte hun ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 18:48

"Jo det kan da godt vente." Svarede Yurie og smilte.
"Jeg vil godt købe de her støvler" sagde Yurie og viste de støvler hun havde valgt. De kostede 200 kr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 06:15

violet smilte til hende. ''de er da også fede'' sagde den unge vampyr pige til sin nye veninde. ''hmm... er der noget spicelt du vil vide om Zolg??'' spurte hun hende med et smil på læben. hun fandt nogle støvler og prøvede dem så hun kunne se dem. ''hvad syns du??'' spurte hun sin veninde og viste sin støvler med hvide striber over det meste af støvlerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 18:05

"WoW... De er overfede" Svarede Yurie og smilede til Violet. Yurie kiggede godt og grundigt på de støvler hun ville købe. Hun bukkede sig ned og prøvede støvlerne. "Altså jeg kunne godt tænke mig at vide hvor gammel han er?" Sagde Yurie. "Og om jeg må møde ham?" Spurgte Yurie og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeSøn 14 Nov 2010, 01:52

violet så på ham. ''det er lidt pinlig jeg er ældre end ham, han er 200 år ca, og det tror jeg da ikke han har noget imod du gør'' sagde hun med et grundigt lille smil. ''de er da fede til dig'' sagde hun og så på sin vampyr veninde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 01:05

"Tak det synes jeg også." Svarede Yurie og smilede til Violet. "Men øhh... Hvordan blev dig og Zolg kærester?" Spurgte Yurie. "Og når vi har købt støvlerne så kan vi jo tage hjem til dig så jeg kan møde ham." Der gik noget tid og Yurie betragtede hendes støvler grundigt.
"Skal vi købe dem?" Spurgte Yurie endelig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 01:15

''hehe'' kom det fra hende. hun sad og så på sin veninde betragte sine støvler. hun sad og tænkte på Zolg, ''hvordan vi blev kærester??'' spurte hun... ''jo alså vi var på club, og Zolgså mig nede bagerst i clubben, jeg sad for mig selv. vi dansede tæt og sad snakkede vi tog hjem til mig da han skulle bo der fordi han ikke havde noget sted og bo så boede han hos mig. efter en til to dag sagde han at han elskede mig. og jeg sagde det igen og fra den dag af har vi været sammen'' sagde hun med et smil, ''okay men skal lige skrive og spørger om det er okay med ham'' sagde hun tog sin sprit nye mobil frem og dlrev til Zolg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 02:09

"Det er okay" Sagde Yurie og smilede. Hun gik op til disken og købte de støvler hun ville have. De kostede kun 200 kr. Det var et held fordi det var lige det hun havde i sin pung.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// Icon_minitime

Vi hygger bare //Violet//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Bare mennesker?
» Gadeuorden min bare røv.
» Bare fordi?... (Josh)
» bare en normla dag - Felicia
» Bare en enkelt på en hverdagsaften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum