Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vi hygger bare //Violet//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 02:16

violet gik sammen med hende, hun købte sine sort sko med hvide striber de var ikke så dyre, 250 kr. hun havde lånt lidt af Zolg så hun havde lidt penge med, ''jeg har den bedste kæreste'' sagde hun uden at tænke over det. hun smilte af sig selv hun elskede ham mega meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 02:37

Da Yurie havde købt sine støvler kiggede hun på Violet. Hun så så glad ud og Yurie kunne regne ud at det var fordi hun havde en god og sød kæreste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeMan 15 Nov 2010, 02:53

de gik sammen ud af butikken hun blev ringede op. hun tog sin fede mobil frem og besvarede opkaldet. ''Hallo... hej skat ja jeg ville høre om min veninde måtte møde dig??, fedt vi ses om lidt'' sagde hun hun lage på og lage den ned i sin taske hun tænkte ikke rigtig på andet end Zolg. ''kom lad os komme hjem'' sagde hun med et kort smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 03:11

"Jeg regner med jeg må tage med dig hjem?" Sagde Yurie og kiggede på Violet. De gik ud af Benjamin Centre og ud i den dejlige luft med de mange mennesker som stormede rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 03:27

''jep'' sagde violet med sin fine bløde stemme. hun var mega udmattet idag. hun så på sin veninde, de gik i den friske luft. og snakkede om lidt af hvert. hun var træt af dem der kun snakkede om dem selv, men det håbede hun ikke Yurie gjorde. hun så sig om med et smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 03:33

"Bare rolig.. Jeg snakker ikke kun om mig selv... Jeg har en sikkert en masse spørgsmål til dig" Sagde Yurie og smilede sødt til Violet.
"Orv jeg glæder mig til at møde din kæreste. Han virker sød" Sagde Yurie. "Og bare rolig. Han er kun din" Sade Yurie og grinede lavt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 03:47

violet smilte til hende med et kort grin. hun viste ikke hvad de skulle snakke om. ''okay det var godt'' sagde Violet til hende. ''det er han også'' sagde hun med et smil mod hende. ''ja han er'' sagde hun med et smil mod hende. hun satte sig ned tog sine nye støver på og gik ved siden af Yurie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 04:39

De gik i noget tid uden at snakke. Yurie vidtse ikke hvad de skulle snakke om. *Gad vide...? Nej.* Tænkte Yurie. Hun kiggede på sin vampyr veninde og smilte. *Jeg tror ikke hun så det* Tænkte Yurie og syntes hun kunne mærke at hun blev pinligt berørt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Nov 2010, 04:43

violet så på hende. ''hvad tænkter du på??'' spurte hun sin vampyr veninde. hun smilte mod hende. //undskyld ved ikke hvad jeg skal skrive lige nu//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 03:35

//det er ok... Jeg er vant til at skrive med folk som ikke skriver så meget xD//

Yurie vendte hovedet over mod Violet. "Hvad?" Spurgte Yurie selvom hun allerede havde hørt det. "Hmm... Hvad jeg tænkter på? Jeg tænker på dengang jeg levede som menneske og ikke vampyr. Og jeg tænkte på at spørge om hvor lang tid der er til vi er hjemme ved dig?" Sagde Yurie og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTors 18 Nov 2010, 21:41

violet smilte og så på hende. violet var ikke særlig gammel hun smilte og gik vider og de kom hen til lejligheden. *nu er vi hjemme* tænkte hun for sig selv og så på Yurie som gik ved hendes side hun var ret ligeglad med hvem der var ved hende lige nu var de bare ved at være hjemme hos sin elskede Zolg, hun gik op af to træpper og kom til en dør hvor der stod hendes navn. hun tog sine nøgler frem og låste det store brune dør og og mødte sin elskede Zolg på vejen der ind, hun gav ham et kys på kinden. ''Yurie det her er Zolg''sagde hun og krammede sin elskede bloddæmon. ''goddag'' sagde den unge bloddæmon som holdte om violet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 05:40

Yurie gad ikke til at gå op ad trapperne så hun fløj selvom der godt nok kun var to trapper. "Hej" Sagde Yurie og gav hånden til Zolg. Hun kiggede på det vidst meget lykkelige kærestepar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 05:49

violet smilte og så på zolg og viste ikke hvad hun skulle sige. zolg tog hånden til sig og smilte til violet. hun smilte til yurie ''vi ses nok rundt omkring'' sagde hun med et smil på læberne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 05:58

Yurie kiggede spørgende på Violet. "Skal jeg gå?" Spurgte Yurie forvirrende. "Fordi det kan jeg.. Vel.. <godt?" Sgade Yurie og rynkede panden.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vi hygger bare //Violet//   Vi hygger bare //Violet// - Page 2 Icon_minitime

Vi hygger bare //Violet//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Bare mennesker?
» Gadeuorden min bare røv.
» Bare fordi?... (Josh)
» bare en normla dag - Felicia
» Bare en enkelt på en hverdagsaften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum