Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gravstenen er ikke en ting men et symbol.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gravstenen er ikke en ting men et symbol. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gravstenen er ikke en ting men et symbol.   Gravstenen er ikke en ting men et symbol. - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 12:20

Den fløj ned på hendes hånd og satte sig som om det havde set på den længe inden at ville sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia

Antal indlæg : 950
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

IndlægEmne: Sv: Gravstenen er ikke en ting men et symbol.   Gravstenen er ikke en ting men et symbol. - Page 3 Icon_minitimeSøn 27 Sep 2009, 12:28

Valencia smilte lidt da den satte sig, men gik indenfor og lukkede døren vag sig "Du burde ikke følge med mig .. ´det kommer der intet godt ud af, jeg bringer for det meste kun ulykke med mig" Sagde hun stille og snakkede til sommerfuglen, hun sukkede og så på sommerfuglen * jeg er ved at bliver skør, Jeg snakker med en sommerfugl .. *
http://lost-world.heavenforum.com
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Gravstenen er ikke en ting men et symbol.   Gravstenen er ikke en ting men et symbol. - Page 3 Icon_minitimeLør 03 Okt 2009, 20:31

Sommer fuglen blev siddende til hun gik ind af døren det blafrede lidt med vingerne, og begyndte så at flyve ud over balkongen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Gravstenen er ikke en ting men et symbol.   Gravstenen er ikke en ting men et symbol. - Page 3 Icon_minitime

Gravstenen er ikke en ting men et symbol.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Beslutninger er ikke altid en let ting vel?? ((Cleon))
» Gravstenen (Orlando)
» Nye ting.
» Mange nye ting
» Benjamin-.--emne ting.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: