|
| Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Tors 25 Nov 2010, 07:56 | |
| " Nej det skal jeg ikke" svarede han og sugede på smøgen mens han trippede lidt på den venstre fod som var lagt over den anden. Han kiggede lidt rundt og holdte øje med forskellige væsner der gik ind til hospitalet og ud af det, i forskellige tilstande. Han havde et stirrende og dømmende blik på de uønskede væsner, som han hadede. Han mærkede hurtigt om han havde sine pistoler i sit skulderhylster under jakken, som en vane når han så bæsterne. " er du på vej hjem?" spurgte Liam mens han fulgte en dæmon med øjnene på vej ud af hospitalet. Han havde få blod rester på sin skjorte, og med det samme regnede Liam ud at han var gået ind på hospitalet for at få et let bytte, som var bevidstløs, liggende i sin seng. Han hvæssede af dæmonen og havde lyst til at skyde den med det samme. Dog, lod han vær, og kiggede ned på kvinden. " Og hvad hedder du egentlig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Tors 25 Nov 2010, 08:01 | |
| "Ja"svarede Sisca og så i samme retning som ham, men forstod ikke helt hvad det var der var galt, der så ikke ud til at noget var galt i hvert fald så hun flyttede blikket til ham igen. Hun så på ham med et undrene blik da han hvæssede. Af hvad? hun så igen kort i samme retning som ham, men ogav at finde ud af hvad der var galt. "Sisca"svarede hun med et skævt smil og så endnu engang på ham og tog et sug at cigaretten og lod røgen langsom sive ud gennem hendes mund. Hun kunne holde vejret i lang tid, så nogle gange var hun så langsom til at puste røgen ud at man skulle tro at hun var gået i stå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Tors 25 Nov 2010, 09:09 | |
| " Liam" svarede han og smilte sødt til hende med hans italienske charme. han sugede det sidste kraftige hvæs, og lod så cigaretten falde til jorden sammentidig mens han rømmede sig efter noget mundvand havde listet sig til kanten af luftrøret. Dog ikke noget der var decideret ubehageligt. Dog forsvandt det fra luftgangen efter et par små host. " Tak tidligere fordi du spurgte om jeg var okay, men jeg må undskylde at jeg ikke, svarede dig ordenligt" forklarede han og så ned i jorden dog skuede han op på hende, med et bar dybe og venlige øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Tors 25 Nov 2010, 09:15 | |
| Sisca så op på ham mens hun tog endnu et sug. Hun kunne få en cigaret til at holde længe, uden at tænke over det. Hun nikkede smilende da han sagde sit navn, hun havde ikke mødt nogen før med det navn, og så kunne hun også godt lige lyden af hans stemme, nok fordi hun sjældent mødte andre med udenlansk accent. Sisca løftede kort cigaretten og viftede afvisende med den, mens hun smilte venligt. "Behøver du ikke at undskylde for. Det kom jo alligevel ikke mig ved"sagde hun venligt. Det var ikke nemt at fornærme hende eller at gøre hende ked af det for den sags skyld. Hun havde prøvet lidt af hvert og hviste hvad der var vær at spilde tåre og hvad der var ligegyldigheder. Hun tog et hiv til at cigaretten og så stadig op på ham, da hun lod det sive ud mellem hendes læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Tors 25 Nov 2010, 09:53 | |
| " Hah! " udstødte han grinene af sig selv. " følelser sidder virkelig uden på mig". Han grinede af sig selv, og udstødte nogle nogle få suk over sig selv. Han kiggede op på hospitalet og fik et forfærdeligt stød i kroppen over at tænke han havde en god kollega samt god ven. Han snøftede da kulden havde taget fat i hans væske i kroppen så det næsten løb ud af ham. Han log en hånd køre igennem sit hår. Han kunne dog ikke helt stille skarpt på vinduerne, men kunne ane formerne, og bevægelserne. Han have problemer med øjnene, om han var langsynet eller nærsynet kunne ikke engang øjenlægerne finde ud af. Han brugte i hvert fald briller, dog tit kontaktlinser. Det var faktisk det han gik mest med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Fre 26 Nov 2010, 02:16 | |
| Sisca smilte muntert af ham og bankede svagt på cigaretten med sin oege finger inden hun satte den for munden igen. Hun så kort til siden op mod hospitalet da, han så der oppe. Hun gad godt vide hvad der var galt, men hun ville ikke spørge da hun ikke ville trænge sig på. Hun hvilede sin ene hånd oven på en af krykkerne og hvilede sin hage oven på den. Hun fiskede sin mobil op af lommen, for at se hvad klokken var. Mobil var ikke sådan en moderne touch, en sort håndværkermobil som kunne holde til at blive kastet lidt med. Den havde endda overlevet at få sig en dukkert i en spand med maling, man kunne stadig se rester af rød maling rundt om knapperne. Hun spidsede læberne lidt, et kvater men det skulle sikkert passe at den var forsinket. Hun gemte sin mobil væk igen, samtidigt med hun tog det sidste sug af cigaretten og lod den falde til jorden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Fre 26 Nov 2010, 09:58 | |
| Liam lod sin vægt mod pælen af stoppestedets ene væg, og gik hen til kantstenen imens han rastløst trommede lidt på sine lår med sine håndflader, da følte sig ved siden af ham selv. Han kunne ikke finde ud af hvad han følelser betød, selvfølgelig at han var ked af det, men følelserne kørte rundt og påvirkede ham en del. Da han var et menneske der vidste meget om sig selv, og vidste hvad han følte præcist. Dog gjorde det ham frustreret da han ikke kunne helt forstå at hans makker var omkommet pågrund af de forbandede bæster. * Fucking bæster* hviskede han til sig selv, og havde lyst til at pløkke hvert overnaturlige væsen til jorden og lade dem forbløde indtil sidste dråbe. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// Lør 27 Nov 2010, 01:31 | |
| Sisca's blik hvilede på hans ryg, da han gik hen til kantstenen. Hun lagede krykkerne på fliserne, og rykkede ned i den ene ende af bænken og satte sig skævt så hun kunne få begge ben til at ligge ud strakt på bænken. Hun trak skulderne op til ørene og flettede sine fingre sammen og lod dem hvile i skødet. Hun vippede sine fødder fra side til side, selvom det gjorde ondt i højre fod hver gang hun bevægede den. Et lydløst suk undslap hende, da hun så ned på sine fingre. Hun skulle se at anskaffe sig et par vanter. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// | |
| |
| | | | Mig + Is = Hospitalbesøg //Liam// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|