Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænker for meget

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:38

Hayley stivnede og lagde sine hænder på hans arme og begyndte og
brænde ham, et lille skrig kom fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:42

Aubrey sugede kort hendes blod, i det han mærkede den svigende fornemmelse af når man bliver brandt, han trak tænderne ud af hende og skubbe hende hurtigt væk fra sig i skræk for at blive brændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:43

Hayley tog sig til halsen og sukkede
hendes hænder var kolde igen "Du rør mig aldrig igen" Stønnede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:46

Aubrey slikkede en smule blod væk fra mundvien og så stift på hende "Dét der skræmmer mig ikke .." sagde han så og holdte sit tempremant nede, selvom han var på nippen til at bruge sin egen evne, bare for at få hævn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:48

Hayley sukkede og kiggede ned i jordern
"Jeg er ligeglad med om det skræmmer dig, du skræmmer eller ikke mig, men mine læber og min hals og alt andet er min egendom" hun kiggede på ham med stirrerne øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 22:58

Aubrey lo lidt og havde stadig lidt af hendes blod i munden, han gik stille hen mod hende og var så foran hende, han tog fat i hende og pressede sine læber mod hendes, selvom hun lige har sagt han ikke måtte, Han tog fat i hendes arme for at holde hende fast, han åbnede munden og lod det blod han havde i munden komme ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 23:00

Hayley stivnede og stirrede på ham
da hendes blod kom ind i hendes mund, prøvede hun og rykke hovedet
og skubbe ham væk men da han havde hendes hænder kunne hun ikke komme fri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Nov 2009, 23:38

Aubrey slap kysset, men holdte hende stadig fast "Hvor er du bare ufattelig morsom at irritere .. " sagde han og lo lidt, hvorefter han slikkede lidt blod væk fra sin underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 00:19

Hayley rystede på hovedet og var helt stiv som et brædt
"Vel er jeg ej" hun stirrede på ham og blottede sine tænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:14

Aubrey slap hende og gik lidt væk fra hende, han smilede skævt og satte sig på ryglænet af en bænk "Er du en af de der svæklinge der drikker blod fra dyr?" spurgte han så og slikkede lidt på sin ene hjørnetand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 08:17

Hayley rystede på hovedet og tørede sin mund af
"Nej jeg æder dyr" hun kiggede på ham og havde sådan en lyst til og skubbe ham ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 20:46

Aubrey smilede "Det kunne jeg ellers godt forstille mig .." sagde han så og hentød til at hun var svag, han gik stille rundt om hende og studerede hende med blikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 20:48

Hayley lagde armene over kors og kiggede bare ned
da han gik rundt om hende, "Hvad kan du forstille dig" sagde hun koldt og holdte blikket nede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 20:56

Aubrey stoppede da han var bag hende "Ting du aldrig ville kunne forstille dig .. " sagde han og fugtede sin underlæbe og gik stille hen mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Nov 2009, 20:57

Hayley kiggede ned og rystede kort på hovedet,
"Forklar nærmer" hun løftede det ene øjenbryn og vippede lidt med fødderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:38

Aubrey smilede og lagde armende om hende da han var helt tæt på hende "Jeg kunne også bare ilustrerer det?" hviskede han så og lod hænderne køre ned af hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:43

Hayley stivnede og kiggede på ham
hun stod lige så stiv som et brædt, "Hvad laver..du" spugerte hun choket
"Nej du behøver ikke og vise det..stop" sagde hun da hans kørte sine hænder ned af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:46

Aubrey lod lidt og kyssede hende på halsen "Kom nu det er ikke så slemt .. " sagde han kælende og stak hænderne op under hendes trøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:49

Hayley gik i panik og begyndte og ryste
"Sto-op" pev hun og blev lidt bange for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:52

Aubrey lagde sine hænder på hendes bryster og smilede "du bad selv om det .. " sagde han så og kyssede hende bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 07:56

Hayley rystede svagt på hovedet
"Nej..undskyld" pev hun og stivnede helt og kunne slet ikke røre sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:03

Aubrey lod hænderne glide ned til hendes bukeskant og lod fingrende glide hen af kanten og stoppede ved hendes lynlås "Kom nu hayley, jeg ved du vil .. " sagde han i et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:07

Hun bed sig i læben
hun kunne ikke røre sig hun var rigtig bange
"Neghj" hun kunne selt ikke sige det og selvom hun ikke kunne fryse
havde hun det som om hun frøs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:11

Aubrey åbnede hendes bukseknap og lynede lynlåsen ned "bare nyd det .. " sagde han og smilede han vendte hende om og trak hendes trøje af hende, han gik så hen mod hende og fik hende presset op af en husmur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:14

Hun rystede på hovedet
"Nej stop stop" hun mærkede muren og stirrede på ham
man kunne virkelig se hun var bange "Ples stop" pev hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker for meget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker for meget
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Tænker....
» Tænker, tænker, tænker...
» Jeg... Tænker? (åbent)
» Smukke tænker
» Tænker på en klippe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: