Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tænker for meget

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:22

Aubrey smilede og trak lidt ned i hendes bukser "rolig min kære, kærlighed er jo en god ting, så hvad er du bange for?" spurgte han og lod sin tunge køre hen over sine tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:29

Hun stivnede "Stop..jeg skal giftes" sagde hun pivene og bange
hun stirrede på ham og kunne ikke gøre noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:35

Aubrey smilede og tog fat i hendes buksekant, han hev bukserne af hende og så på hende " Sig det til din kommende mand, det rager mig" sagde han i et grin og lagde en hånd på hendes ene bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:44

Hun rystede på hovedet og prøvede og skubbe ham væk
men hun var så bange at den måde hun skubbede på var lige så svag som et menneske skub
hun stirrede på ham "Stooo-op" sagde hun skræmt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:49

Aubrey smilede og kyssede hende på hals, han lod så sin hjørnetænd snitte hendes hals så der rendte en dråbe blod ned af hendes hals, han slikkede det op og havde hænderne på væggen bag dem, en på hver af hendes side.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 08:53

Hayley bed sig i læben og drejede hovedet lidt
"Stop nu" sagde hun svagt, da hun havde misted meget blod idag
hun stirrede ned på sine busker og prøvede og rykke sig væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:06

Aubrey trak hendes trusser ned og lyttede ikke til hvad hun sagde, han tog fat i begge hendes håndled med den ene hånd og holdte dem over hendes hoved, han åbnede sine egne bukser med en hånd og trak dem ned, han trængte sig ind i hende og holdte hende fast.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:12

Hayley rystede kort i kroppen
og skreg kort ikke så højt "Nooo..stoop" hun prøvede og hive sine arme til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitimeSøn 29 Nov 2009, 09:26

Aubrey trak sig ind og ud af hende og synes hun havde pint nok nu og stoppede efter kort tid, han trak sine bukser op og lod sin hådne køre en gang op af hendes krop før han hviskede "vi ses ´min kære" også slap han hende og efterlod hende nøgen.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker for meget - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker for meget   Tænker for meget - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker for meget
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Tænker....
» Tænker, tænker, tænker...
» Jeg... Tænker? (åbent)
» Smukke tænker
» Tænker på en klippe

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: