Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Karusellen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 01:58

"Du spøgerer et blindt barn hvor meget klokken er? Nej det ved jeg så sandelig ikke..." svarede hun og lettere undrede da hun sagde det første.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:32

Alec så choket på hende "Er du blind?" hviskede hun forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:50

Hun nikkede. "Som jeg sagde; Mørket er den eneste ting der har fuglt mig siden min fødsel... Jeg mente det helt bogstaveligt. Min verden har aldrig bestået af andet end lyde, stemmer og lugte." svarede hun i et roligt, ja ligefrem henkastet tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:54

Alec stirrede stadig choket på hende, hun var stoppet op nu. "Hvordan...?" det gav ingen mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 04:01

Lucy stoppede også op og sukkede stille. "Jeg blev født blind." sagde hun og ventede på det næste spørgsmål som hun var sikker på ville komme. Hun havde ikke noget imod at Alec spurgte ind til det og ville glædeligt svare, hun synes bare det var kedeligt altid at skulle fortælle den samme historie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 07:09

Alec kiggede væk "Åhh..." hun havde det ikke godt med at spøge ind til det så hun skiftede emne. "Hvor bor du?". *Jeg har det ikke godt med jeg har bemærket det!!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 07:41

Lucy lagde hovedet en smule på skrå. "Det er okay... Du må gerne spørger ind til det..." sagde hun for at Alec ikke skulle brænde inde med nogle spørgsmål. "Jeg bor ikke nogen steder... Det er ikke muligt for en syvårig at få andre steder at bo end en plejefamilie eller på et børnehjem... Og jeg har været rigeligt begge steder, så jeg er godt tilfreds.." svarede hun så på spørgsmålet om hendes boligsituation, og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 01:25

Alec smilede anstrengt. "Jeg... Har ingen spørgsmål" sagde en næsten klar stemme. Hun kiggede ud over de mørke forlystelser og hørte en klages klageskrig i det fjerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 08:17

"Som De vil... Men hvis De skulle få nogle må De ikke være bange for at spørger... Jeg elsker nemmelig at svare på spørgsmål." sagde Lucy og nikkede lidt, og fik et lettere skævt smil om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:52

Alec smilte og kiggede på hende "Det skal jeg huske" hun kiggede ned på sine fødder, uden at vide hvorfor.


Sidst rettet af Alec Lør 12 Dec 2009, 02:07, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:34

Lucy fnes kort og rystede svagt på hovedet. Så sukkede hun tungt og drejede hovedet mod skyggerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:08

Alec kiggede stadig på sine fødder *Hvad nu? Er hun sur?* hun sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 07:10

Lucy tog et lille skridt i retning af skyggerne, men stoppede så brat op. Hun rynkede let panden og rystede på hovedet. *Jeg må have hørt forkert...* tænkte hun stille men sagde ikke noget, og blev stående for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 07:44

Alec så pigens rynkede pande, en lille rynke ḱom tilsyne i hendes helt ubevidst. "Er der... Noget galt??" hun talte langsomt og forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeOns 16 Dec 2009, 09:06

Lucy rystede først langsomt på hovedet uden at sige noget, før hun vendte sig om mod Alec og smilede igen. "Nej, jeg troede bare jeg hørte noget, men jeg må have hørt forkert" svarede hun og trak let på skuldrene og begyndte igen at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 01:28

Alec's lille rynke dorsvandt ikke, en så gammelk vampyr begår ikke mange fjeltagelser. "hvad troede du hørte??" hun smilede ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeTors 17 Dec 2009, 17:43

"Det var sikkert bare ræv, eller sådan noget.. Alle tager jo fejl ind imellem." sagde hun afværgende. Hun gad ikke bekymre sig om lyde der sikkert ikke engang var noget. Det kunne jo også bare være hendes fantasi der havde spillet hende et pus...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 07:05

Alec smilede, men kunne ikke lade med at bekymre sig. "Hey, Lucy... Hvad synes du vi skal lave nu??..." HUn smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Dec 2009, 08:23

"Sr det synes jeg er et rigtig godt spørgsmål..." sagde hun og tænkte sig om. "Hmm... Måske finde et eller andet menneske..." sagde hun tænkende da hunn egentlig var begyndt at blive sulten. Et menneske var dog ikke hvad hun havde allermest lyst til, men hvis man ikke kunne finde andet måtte man jo lade sig nøje..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:14

alec trak på skuldrene og smilede "Jah, måske møder vi en engel...?" hun smilede lidt ondt og håbede på at Lucy ikke så det. Hun så op mod murene der omgivede Parken. *...Måske?...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:18

Lucy lo lidt. "Åh ja, en engel ville være godt lige nu.." sagde hun og smilede bredt. Hun kradsede lidt på øjenbindet og havde egentlig lyst til at tage det af. Men hun vidste at hendes øjne ville lyse kraftigt og afsløre hvor sulten hun egentlig var, og så var det ikke ligefrem nemt at komme tæt på et offer...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:25

Alec smilede. *alle de ting man gør; smiler, åbner og lukker munden... Der er så mange ting hun ikke opfatter. Man behøves ikke at gøre det* tænken af var som et lyn fra en klar himmel, selvom det var simpel logik. Hendes smil stivnede *Lucy ved det ikke* overbevidste hun sig selvom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:31

"Er der noget galt, miss Alec?" spurgte hun og lagde hovedet en smule på skrå. Selv om hun absolut intet så, så hørte hun utroligt meget, og da Alec jo gik lige ved siden af hende kunne hun høre næsten hver eneste af Alec's bevægelser... Men også kun næsten..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:40

Alec smilede, selvom Lucy ikke vidste det så ville blive hn ved med at gøre det! "Niks!" hun tomefald var glad. "Nå, skal vi finde nogle mennesker?" hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Dec 2009, 03:44

"Ja lad os det!" sagde Lucy smilende og drejede skrapt og gik direkte mod hegnet. Det var cirka det samme sted som hun var kommet ind, så hun kunne finde rundt uden for parken. Hun havde under ingen omstændigheder tænkt sig at kravle over hegnet.. Det var højt... Nej hun ville bruge sin evne, det var også meget nemmere...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Karusellen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Karusellen   Karusellen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Karusellen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Van Martes park-
Gå til: