Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Blomster springer ud - Davy

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:22

davy så på hende overvejede hvad hun enligt havde gang i for man ku ikke bare sådan gøre folk unge igen"og hvordan vil du gøre mig ung igen, jeg er 1000 år gammel det er nok mere end dig"sag han"at se din krop er nu lidt bedre og nemmer ikke sandt?"spurgt han og rejste sig roligt op og tog stokken op fra jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:29

Sas undlod at svare på hans spørgsmål og himlede bare lidt med øjnene. Så trak hun på skuldrende og lod sin kjole falde ned på jorden. hun havde i sandhed en engels krop. Lys hud glat og blød, lange smukke ben og de helt rigtige former. Selvom hun godt vidste det følte hun sig alligevel lidt utilpas med sådan at vise sig frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:33

Davy lage hovdet let på skrå da hendes kjole faldt ned, han betragte hendes krop og smilede køligt"køn er du skam, du har vel ikke lyst til at blive vampyr?"spurgt han imens han trådte et skridt hen mod hende"du kan se min krop vis du vild"hviskede han lokkende, han var som i hans yngre dag igen begyndt at betragte kvinder de var skam smukke det ku han ikke løbe fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:38

Sas så lidt på ham. "Det vel det eneste fair nu hvor du har set min" svarede hun og lagde armene lidt over kors. Hun gik hen til ham og åbnede hans jakke. "Men jeg vil selv åbne..." Sagde hun med et frækt smil. Hun så et øjeblik på ham hvorefter hun så langsomt lod sine læber møde hans i et kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:43

Davy nikke let"det gør du skam bare unge kvinde"sag han roligt og lod armne gå ned langs siden så hun ku komme bedre til, han blev dog overrasket over kysset men forsatte det så med et lidt heftigt kys før han slap hendes læber og så på hende"vil du ikke være vampy, så kan du leve evigt"sag han lokkende"du kan enda få et værelse på mit palæ"tilføj han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:47

Hun hev jakken af ham imens de kyssede og begyndte langsomt at knappe hans skjorte op, knap for knap. Hun smilede lidt til ham da han forslog det og hviskede ham i øret; "så vil jeg hellere dø"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 02:52

Davy lo let"pas nu på søde jeg ku sagtens dræbe dig ved et uheld"sag han lusket og smilede let, han lod hende åbne hans tøj dog syns han det gik ret langsomt men sådan var det jo bare"jeg ku ellers godt forvandle dig, du ville blive en smuk vampyr"sag han lokkende, han gav skam ikke op han ville gerne forvandle hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 03:13

Sas så på ham. "nej...for de er vel en mand der står ved sine ord er de ikke?" Svarede hun lidt koldt og fik hans skjorte op. hun rev også den af ham og kravlede så ned ad ham og åbnede hans bukser. "halløj" smilede hun da hun fik et lille glimt af hvad han havde i bukserne. "ikke dårligt... bestemt ikke dårligt" smilede hun og lagde roligt hånden om bulen i hans underbukser og begyndte at massere den lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 03:17

Davy smilede køligt"det er jeg skam men der kan jo altid ske uheld"sag han roligt, hans overkrop var bleg men også let veltrænet så han så faktisk godt ud, hans lem var også ret stort, han smilede og så ned på hende"det er jeg skam glad for nu syns"svarede han let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 03:46

Sas smilede og blev ved med at massere. "er du sikker på at du ikke har lyst til at lege?" Smilede hun. "vi kunne lege...tja... adelsmand og tjenerinde" foreslog hun med et frækt smil. Hun havde altid fundet det lidt mere spændende når man legede mens man gjorde det. Det peppede ligsom det hele mere op. Hun så lidt på ham og besluttede sig for at give ham en lille prøvesmagning "Herrer..." sagde hun med en respektsfuld dog lokkende stemme. "Herrer jeg har midstet nøglen til min lås... de har vel ikke en ekstra der passer?" Det var faktisk en score-replik hendes venninde en gang havde brugt som alle omkring hende fandt hylende morsom og jokede lidt med en gang imellem... men i denne sammenhæng passede den jo fint. Hun bed sig lidt i læben for ikke at komme til at fnise, hun skulle jo blive i sin rolle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 07:59

Davy så let på hende og lage hovedet let på skrå at spille adelig var nok ikke så svært og slet ikke når han faktisk var så rig som han var, han smilede let"lad os prøve, men jeg er ikke en født skuespiller"svarede han roligt, Davy lo let"nu igen! du må altså for styr på de nøgler"sag han så med en magtfuld stemme dog også forførende, han lag en hånd på hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:05

Sas smilte lidt til ham og fortsatte "Undskyld herrer undskyld..." "D-det skal ikke ske igen det lover jeg..." "men...for nu... kan de ikke give mig en nøgle... jeg har virkelig brug for en" Tryglede hun og folede bedene sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:28

Davy så køligt på hende"nå, nå men det her er sidste gang for ellers kender du straffen"sag han tørt og lod som om han tog en nøgle op af lommen og smed foran hende"men nu skal du gøre noget for mig"sag han så magtfuldt"snavn migg så godt du kan"sag han frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:32

Sas tog imod nøglen og morede sig indeni over at han ikke havde fattet hvad 'nøglen' rent faktisk var. "åh herrer...men... bliver deres andre tjenerinder ikke misundlige? Hvad skal jeg dog gøre hvis de finder ud af dette?" Sagde hun mens hun kravlede lidt ind over ham og snavede ham godt og grundigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:39

Davy lavede tegn til hende at være stille hvorefter han lukke øjne let da hun snavede ham, han begyndte dog så selv at snave igen på en meget sexet måde hvor man bare ville ha mere, han var ikke helt så god til alle de helt moderne ord og sætninger han var tros alt ret gammel men det ku ikke ses på ham, han lag armene om hende og slutte kysset"tænk ikke på de andre, bare nyd det, du vil jo ha mig det har jeg vidst længe"hviskede han forførende i hendes ørre"så gør nu dit bedste og jeg vil sætte din løn op"sag han frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:43

Sas fik sig selv til at rødme som om at hun havde haft et crush på ham i lang tid. "M-men herre... j-jeg aner ikke hvad de mener" sagde hun med en naiv stemme. "D-de forvirrer mig... de gør mig..." tøver lidt "de gør mig helt blød i knæene når de hvisker sådan til mig... gør ikke det" "De har jo en forlovet allerede...jeg KAN ikke!" Skubber mig selv lidt væk fra dig og ser ulykkeligt forelsket på dig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:49

Davy smilede forførende til hende og lo let"du ved hvad jeg taler om søde det kan jeg se"sag han let, han rakte en hånd ud mod hende da hun gik lidt væk "hvorfor dog ikke søde hun ser ikke dette der bliver bare mellem os"sag han lokkende "du må ikke gøre din herre trist husk det"sag han let og så lidt ned for at spille lidt trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:52

Sas så op på ham. "H-herre... de må ikke være trist...j-jeg vil gøre alt for dem men..." "fruen... det ville knuse hendes hjerte... og det vil knuse deres hjerte...og mit hjerte..." Hun gik hen og lagde hovedet mod hans brystkasse. "Mit hjerte ER allerede splintret i tusind stykker... der er intet at gøre..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:56

Davy tyssede let på hende"jeg gidder ike fruen mere jeg vil ha dig, dig og din smukke krop"sag han forførende og trak hende ind til sig"du må tilfreds stille mig jeg er din herre"sag han hviskede hvorefter han kysse hende med våde kys op af hendes skulder og videre op af halsen hvorefter han mødte hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 08:59

Sas sukkede dybt. "herre... jeg tilhøre dem... jeg er nødt til at følge deres ordre... men jeg er også nødt til at følge mit hjerte..." "og mit hjerte fortæller mig at selvom jeg elsker dem er dette forkert... det vil aldrig gå... en herremand og en tjenerinde..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 09:03

//må logge ses imorgen;)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 09:22

Kay ^^ vi skrives
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 03:42

Davy kysse hende let på kinden"du skuffer mig søde, der er igen der nogleside opdager det her så kom nu"sag han og prøvede at lyde skuffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:47

Sas så på ham og bed sig i læben. "Hvad vil de have mig til at gøre herrer?" spurgte hun så til sidst. Hun så op på ham medetglimti øjet der viste at hun var medpå den værste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 09:54

Davy lo let og lage hovdet på skrå"jeg vil ha dig til at bolle mig"lo han magtfuldt hvorefter han stoppe og så på hende med et frækt blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blomster springer ud - Davy - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Blomster springer ud - Davy   Blomster springer ud - Davy - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blomster springer ud - Davy
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Elsker månen og især blomster
» På blomster engen... - Til den faaaaaarlige Kajika! :b
» Blomster duften
» Ehm.... - Davy
» Blod blomster - Elisa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: