| Vandren i Werclare//Ray. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:12 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hey lad være"sagde han og kiggede på hende og sprøjtede tilbage på hende og kiggede på hende. Han grinte til hende og grinte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:16 | |
| Hun smilte skævt og så på ham, hun svømmede helt tæt på ham og sprøjtede vand direkte i ansigtet på ham. Hun grinte stille mens hun betragtede ham, strøg noget af hendes våde pandehår ud af øjnene.Hun kunne ikke lade være med at smile. Hun var glad for at hun havde mødt Ray. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:19 | |
| Han kiggede på hende og lukkede sine øjne og kiggede så på hende igen og svømmede om bag hende og tog fat om hende og grinte stille og holdte om hende "hvad vil du nu gøre"sagde han med et smil på sine læber og holdte om hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:24 | |
| Hun så på ham pog smilte skævt. Hun bed sig lidt i læben, en rødmen dækkede hendes kinder. Hun var meget let påklædt og så så tæt på ham. "Nemt nok" Hun lod sig selv glide ned i vandet og ud af hans arme og svømme op et lille stykke fra ham. "Hvis du vil fange mig skal du nok holde lidt bedre fast". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:25 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og svømmede efter hende og grinte venligt mens han svømmede efter hende og kiggede på hende. "nu har jeg dig snart"sagde han med et grin |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:28 | |
| Hun smilte skævt og betragtede ham. Hun svømmede hurtigt videre uden at se sig tilbage "Du får mig aldrig!" Hun grinte og hyggede sig meget selvom hun havde haft en dårlig dag. Hun dykkede ned under vandet fordi der kunne hun svømme hurtigere. Hun så sig hurtigt over skuldren for at se hvor tæt han var på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:31 | |
| Han kiggede på hende og grinte og dykkede efter hende og da hun kiggede tilbage var han væk og dukkede op foran hende og fik ordenligt fat i hende så hun ikke kunne komme fra ham igen *fik dig Alane*tænkte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 00:35 | |
| Hun så rundt og forsøgte at finde ham men hun kunne ikke. Hun svømmede op igen og lod sit blik glide rundt eftersom hun stadig forsøgte at finde ham men han var ikke til at se nogen steder. Et chok svømmede igennem hendes krop da hun endnu engang blev grebet bagfra. Hun så sig hurtigt over skulderen og ånede lettet op da hun bare fandt ud af at det var Ray. "Du gav mig et kæmpechok" Hendes stemme var en smule forskrækket men også lettet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 01:51 | |
| Han kiggede på hende og krammede hende og nussede hende på maven "undskyld var ikke meningen"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber. Han kiggede på hende "du har en blød mave"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 01:55 | |
| Hun smilte stille og så på ham over skulderen. En stærk rødmen lagde sig over hendes kinder da han begyndte at nusse hende på maven. Hun lod sit blik glide ned i vandet hvor hun kunne se hans hænder. "Det er okay, jeg ved godt det ikke var din mening at skræmme mig, det kan jo ske for en hver" Hun smilte stille og så på ham. Hun bed sig i læben da han kommenterede hendes mave. "Tak" Hun så ned på sine mave. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 02:15 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvordan har du det eller sådan med at du sammen med mig og vi tæt på hinanden"sagde han og nussede hende mave og kiggede på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 02:57 | |
| Alane så på ham med et smil på læberne. "Jeg er glad for jeg har mødt dig og det er fint nok at være så tæt på dig" Hun bed sig stille i læben og rødmede forsat. Hun tog noget vand i hænderne og smed det i hovedet på Ray imens hun grinte. Hun var ret legesyg af en på hendes alder men hun var jo trodsalt en 'hund'. Hvis man kunne sige det sådan. Hun bed sig i læben igen og så op på himmelen, hendes øjne betragtede månen og stjernerne som omgav den. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 04:34 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte en hånd stille ned og nussede hende på benet og kiggede på hende "du har en god krop"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 05:55 | |
| Alane så på ham og bed sig i læben, hun vidste ikke helt om hun var komfortabel med hans intime nussen. "Mange tak" Hun smilte stille mens hun rødmede vildt. Hendes blik faldt ned på hans hænder som var i vandet. Hun anede ikke om hun skulle sige fra eller lade det forsætte. Men indtil videre havde han ikke rørt noget alt for intimt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:14 | |
| Han kiggede på hende og tog sin hånd op på hendes mave igen "det endeligt hyggeligt at stå her med dig sådan på denne måde syns du ikke det"sagde han med et smil på sine læber og holdte om hende stille og roligt. Han smilte for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:23 | |
| Hun lod sit hovede glide tilbage og lod hendes øjne beundre natte himmelen, der var bare noget specielt over den som Alane virkelig elskede, de smukke stjerner og den fulde smukke måne. Hun smilte stille og så på Ray, "Det er vel meget hyggeligt" Hun følte sig en smule lettet da hans hånd glad tilbage på hendes mave. Hun anede ikke hvad hans tanker gik ud på lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:37 | |
| Han kiggede på hende "der er vel ikke noget galt for så skal du bare sige til jeg vil ikke gøre noget forkert eller noget hvis du forstår hvad jeg mener med det for jeg kender jo ikke til dit privat om der er en i dit liv og sådan"sagde han med et stille og roligt smil på sine læber og kiggede bare på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:42 | |
| Hendes blik faldt da han nævnte det med en i hendes liv. Fordi indtil for et par timer siden havde der været en i hendes liv, men han havde kastet deres kærlighed bort for at være hende utro.. Hun fik små glaståre i øjnene, det gjorde ondt tænke på. "Der var en i mit liv for nogle timer siden... Men han var mig utro" Hun så ned i vandet, de små tåre ramte vandet og efterlod små ringe. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:49 | |
| Han kiggede på hende "jamen alane da hvem var denne person da hvad hed han og nej det kommer ikke mig ved"sagde han og krammede hende ind til sig og stod bare sådan med hende "det gør mig ondt alane"sagde han og tog sin ene hånd op til hende kind og nussede hende på den "det kan han da ikke være bekendt overfor sådan en sød pige som dig alane du har fortjent en der bedre så og ikke en som ham igen"sagde han med et stille trøstende smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:52 | |
| Alane puttede sig ind til hans brystkasse, "Må jeg ikke komme med dig hjem sådan så jeg ikke skal være alene derhjemme?" Hun så forsigtigt op på ham med håbefulde øjne. Hun puttede så hovedet ind mod hans brystkasse igen, små kolde tåre ramte hans brystkasse. Hun svarede ikke på det han sagde da hun ikke vidste hvad hun skulle sige. Hun så forsigtigt op på ham. Han var meget højere end hende og også meget stører i kropsbygning. "Hvor gammel er du egentlig Ray?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 08:59 | |
| Han kiggede på hende "ja må du da gerne Alane du altid velkommen hjemme ved mig til være en tid og kan se du har brug for nogen der vil støtte dig i denne tid nu her og sådan og jeg er der for dig"sagde han og holdte om hende "mig jeg er 26 håber ikke det gør noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 09:03 | |
| Hun så på ham og strammede grebet om ham, hun var taknemmelig for det, hun ville ikke være alene. "Mange tak, det betyder meget for mig Ray" Hun smilte stille ind mod hans brystkasse som hun stadig havde puttet sig ind til. "Kan vi så tage hjem til dig nu?" Hun bed sig stille i læben, han var 9 år ældre end hende. Ikke fordi det gjorde hende noget. "Jeg er selv 17 og det gør intet overhovedet" Hun smilte et roligt og stille smil til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 09:06 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det kan vi da godt hvis du vil det og 17 er en fin alder til sådan en smuk pige som dig alane"sagde han med et smil på sine læber og gik stille og roligt op mod brededen af søen sammen med hende for at tage hjem til ham når hun var klar han tog sit tøj op i sine arme |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 09:10 | |
| Hun så på ham og smilte stille. Hun var glad for at han ikke havde et problem med at hun kun var 17, dog rødmede hun vildt da han kaldte hende smuk. Hun smilte stille og fulgte med ham ind til breden. Hun fik med det samme kuldegysninger og begyndte at klapre tænder. Vinden var kold mod hendes krop og nu var det ikke fordi hun havde særlig meget sul på kroppen. Hun samlede stille sit tøj op og begyndte at tage det på. Hun så på Ray med et lille kært smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. Tors 23 Dec 2010, 09:16 | |
| Han kiggede på hende og fik sit tøj på og gik hen og gav hende sin jakke og smilte til hende "du skal ikke fryse søde"sagde han med et smil på sine læber og gik stille og rolig op gennem skoven for at komme hjem til sig selv "det er vel i orden at det er en lejlighed jeg bor i"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og gik stille vider sammen med hende... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Vandren i Werclare//Ray. | |
| |
|
| |
| Vandren i Werclare//Ray. | |
|