Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Vandren i Werclare//Ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeTors 06 Jan 2011, 07:06

Han kiggede på hende "okay det er vel okay men sige til når du vil snakke om det for er her for dig Alane"sagde han med et smil på sine læber og sad bare der stille og roligt og kiggede så på fjernsynet og slappede bare af sammen med hende.
Han kunne godt lide at slappede af sammen med hende det var ikke være dag der var nogen hjemme ved ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 23:25

Hun smilte stille til ahm og kunne ikke alde være med at ligge sine arme omkring ham i et kram. Hun var glad for at der var nogle for hende lige nu. Ellers vidste hun ikke hvad der var sket. Hun træk sig så langsomt væk og lænte sig tilbage i sofaen og lod sine øjne hvile på fjernsynet. Hun var glad for sin beslutning om at tage med ham hjem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 07:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvor vil du så sove henne i nat"spurgte han og kiggede på hende for han ville gerne vide det så der kunne være plads til hende et sted
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:05

Alane så på ham, det var sødt af ham at han var så bekymret om hende selvom han først lige havde mødt hende idag. "Det er lidt ligemegt, jeg kan sove på gulvet, på gaden. Jeg kan sove overalt" Et stille smil lå på hendes læber da hun så ham i øjnene. Hun kunne ikke komme over at der var nogle som var så venlige og betænksomme i denne verden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:10

Han kiggede på hende "du er min gæst og du skal ligge godt når du skal sove"sagde han med et stille smil på sine læber "men tror jeg vil gå i bad hvis det i orden"sagde han og rejste sig op og gik ud på badeværelset og gik i bad og der gik ikke så lang tid før han kom ud igen men han havde ikke noget om sig så han kom gående lige forbi hende nøgen og hun ville se hvordan han så ud sådan med lidt muskler og ja de mere private dele
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:15

Alane så på ham og smilede stille, "Mange tak. Jeg er rigtig glad for du gider tage dig så godt af mig selvom vi først har mødt hinanden idag" Hun rødmede en smule ved en af de tanker hun havde men rystede den hurtigt væk. "Det er helt fint, det er jo dit hjem" Hun smilede stille og så kort efter ham mens hun lod sig selv ligge ned i sofaen, hendes øjne gled hen å fjernsynet. Hun så hen mod badeværelses døren da den gik op, dog så hun hurtigt væk igen da det gik op for hende at han var nøgen. en tyk rødmen dækkede hendes kinder og hun så ned i gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:20

Han kiggede på hende og gik ind efter et par underbukser og kom ud til hende "noget galt alane har jeg gjort noget pinligt"sagde han og kiggede på hende og slappede bare af "du faktisk ret køn"sagde han med et smil på sine læber og gik hen og satte sig ved hende og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:25

Alane så stadig ned i gulvet, hun var ikke vant til at der rendte nøgne folk rundt foran hende. Egentlig havde hun aldrig set nogen nøgen eller tæt på at være nøgen. Hun bed sig i læben og kiggede forsigtigt op og kunne ikke lade være med at rødme endnu engang da han kom ud i underbukser. Hun så på ham, i hans øjne. "Jeg har aldrig set nogen nøgen før" Hun så forsigtigt ned igen. "Mange tak, det betyder meget for mig at få sådan noget afvide".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:29

Han kiggede på hende med et smil og lagde sin hånd på hendes lår og nussede det stille og roligt "når okay det viste jeg så ikke"sagde han med et smil på sine læber og lænede sig hen til hendes hals og kyssede den stille og roligt "du smuk meget blød i din hud syns jeg"sagde han med et smil på sine læber og nussede hendes lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:36

Hun så forsigtigt op på ham, hun var pludselig meget genert ligenu. Hendes blik faldt stille igen indtil hun mærkede hånden på hendes lår, kort så hun på den før hun så på ham. Hun lå stadig ned så da han lænede sig hen til hendes hals lå han nu halvt inde over hende. Hun rødmede vildt og rødmede vildt da han begyndte at kysse hendes hals, det føltes godt. "Tak" Endnu engang dækkede en rødmen hendes kinder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:44

Han kiggede på hende og kyssede hende stille på munden og var glad for at hun var her nu og ville bare hjælpe hende efter det hun havde været igennem.
Han kørte sin hånd op mellem hendes ben og nussede hendes inderlår og slappede bare helt af mens han kyssede hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:48

Hun anede ikke hvordan hun skulle reagere da han kyssede hende. Hun lå bare og stirrede på ham. Det var virkelig kommet som et chok det her, hun lukkede stille sine øjne og lod ham forsat kysse hende. Dog trak hun sig væk da han kørte hånden op mellem hendes ben. Hun skubbede stille hans hånd tilbage til hendes lår. Det gik alt for hurtigt det der, hun var aldrig blevet rørt før på nogen seksuel måde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:52

Han kiggede på hende med et stille smil "sorry det var ikke min mening at ja du ved jeg ved ikke hvad der lige gik af mig der"sagde han og kiggede på hende "kan du tilgive mig"spurgte han og kiggede bare på hende.
Han var bare glad for at hun ikke løb sin vej
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 04:55

Alane så på ham, han kunne jo ikke vide at det ville betyde så meget for hende sådan nogle ting så selvfølgelig kunne hun tilgive ham "Ja jeg kan godt tilgive dig" Hun smilte stille til ham og så ned på sine hænder som var i hendes skød. Det gik for hurtigt til hendes smag, hun havde ikke snakket med ham før i dag jo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 05:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da altid noget at du kunne det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og var glad for at hun var der ved ham men han gik jo også lidt for hurtigt frem af de mødte hinanden for ikke så lang tid fra hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 05:18

Hun smilede stille og lagde sig så ned i sofaen igen, hendes lille krop fyldte ikke særlig meget på sofaen. Hun puttede sig dybt ind i den og nød varmen som strømmede omkring hende. Hendes øjne gled hen på fjernsynet igen og hun genoptog at se filmen igen. Hendes øjne glippede en gang i mellem fordi hun var ret træt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitimeSøn 30 Jan 2011, 05:23

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad har du lyst til at lave nu"spurgte han med et smil på sine læber "kan se du ser på filmen igen"sagde han med det samme stille og rolige smil på sine læber
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vandren i Werclare//Ray.   Vandren i Werclare//Ray. - Page 4 Icon_minitime

Vandren i Werclare//Ray.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Natte vandren//James
» Werclare by - Zean & Rae
» Werclare by - Phillip
» En tur i Werclare [Amadeus]
» Werclare's skygger.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum