Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Efter gudstjenesten...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Efter gudstjenesten... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:30

//Vi venter bare til hun har svaret så :33//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:33

//Og buhu nu er jeg nødt til at logge, ellers kommer jeg bare forsent til teakwondo//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:35

//Kom på igen, når du er hjemme >:C//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:36

//Arg altså xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTirs 08 Dec 2009, 03:44

Alec smilede til Pandora "Hej, troede ikke jeg skulle møde dig her!" så vendte hun sig mod Abby og sendte hende etisklodt blik. "Ja, vi er vampyre, men det er værre at være dusørjæger! I tror I er nogle helgener, men er ikke en skid bedre en os. Menneskerne og jer spíser dyr for det er jeres føde, vi drikker blod, fordi det er vores føde! Hvorfor er det så slemt?" hun sputtede det ud, hånligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 18:16

Abby stod lidt og overvejede sine næste ord, hvorefter hun holdt to fingre i vejret. "For det første, er alle fra Van Helsing ikke kød spisende. For det andet, I er ikke mennsker og har derfor intet at gøre på menneskenesjord. Det gælder jer alle. Både engle, elvere, vampyrer, varulve og dæmoner." sagde hun så. Hendes stemme var lav men alligevel kunne den tydeligt høres. Hun snakkede langsomt, som om hun ville sikre sig at de opfangede hvert et syredryppende ord hun udtalte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeOns 09 Dec 2009, 18:23

Pandora kiggede tomt på hende, med sin største hævntørst nogensinde.
Hun sukkede tungt, og kiggede på Alec og smilte en smule ''Hei, Alec. Troede heller ikke jeg skulle se dig her '' Svarede hun okay sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 01:21

Alec smilede til hende, men var ikke færdig med døsurjægeren. "Selvom DU ikke spiser kød, gør resten af verdens befolkning. Og selvom vi er vampyre nu , så har vi været mennesker med et bankende hjerte. Jeg ved ikke med de andre, men sådan er det med os!" hun talte surligt og sendte dræber-blikke som kun en vampyr kan, så vendte hun sig mod Pandora. "Jeg kom får at besøge min fars gravsted. Hvad med dig?" hun smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 08:42

Pandora grinte kort over den skideballe Jægeren fik af Alec. Nikker svagt og kigger hurtigt rundt i kirken. ''Øhmm, jeg tror jeg trængte til at gå?'' Klør sig kort i håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 17:30

Abby sukkede irreteret, og sendte begge vampyrer moderiske blikke. "Præcis" I var mennesker, men er det ikke mere. Nu er I omvandrende lig der skal hjælpes tilbage til graven hvor i hører hjemme!" sagde hun vredt, men lavt. Hendes ansigt var fuldstændig udtryksløst som en staues og hendes vrede kunne kun ses i hendes blik, og hørers i hendes stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeTors 10 Dec 2009, 17:53

"Jamen.." Sagde Eolith forvirret. Han trådte forsigtigt lidt tættere på for at blive hørt, men stilte sig i sikkerhed bag bænken. "Hvad så med engle?" Spurgte han, da dusørjægeren havde snakket om engle, som blot var nogen der skulle dræbes. I skolen havde han lært, at engle var et symbol på Gud, men dusørjægeren havde vidst sin helt egen mening "Jeg er da levende, mit hjerte banker og jeg skulle da også meget gerne have blod i årene? Er du sikker på, at i ikke bare slår os ihjel, fordi i er bange for, at i ryger lavere ned i fødekæden? Jeg har da hørt om mennesker der stjæler, voldtager, torturerer og slår ihjel".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 01:31

Pandora sukkede surt og skulle til at starte et stort skænderi.
''I må selv stoppe mig for jeg stopper ikke selv, vis jeg overfalder hende...igen''
Hun smilte for sygt og hende's tænder blottede sig for hende.
Hun kiggede på jægeren der så ud til at være rimelig sur, og grinte kort for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 03:58

Alec smilede til Pan "Nej, vent! Jeg vil godt høre hva denne kvinde har, at sige til sit forsvar!" hun smilede sukkersødt til døsurjægeren.

Sidst rettet af Alec Lør 12 Dec 2009, 02:12, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 18:23

Abby valgte at ignorere vampyrernes kommentare, og vendte sig mod englen med had i blikket. "Hvorfor skulle vi være bange for at komme ned i fødekæden? I burde ikke betræde jorden, hvis I virkelig er guds sendebude, hvorfor bliver I så ikke oppe hos ham? Der ville I sikkert have større change for at overleve." svarede hun koldt og greb fastere om pistolen der stadig var skjult. Den skulle nok være i stand til at dræbe en engel, men den var stadig nyttesløs overfor vampyrere. *Sådan noget forpulet lort*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:14

Alec aflæste hendes ansigt *Gid, Nora var her...* hun smilede lidt. Hun tænkte sig lidt om efter noget at sige... "Dræber du? Kan du li' det?" hun smilte hånligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:50

Eolith så chokeret på hende idet hun rettede pistolen mod ham. Hun måtte virkelig hade hans race, siden hun kunne finde på at slå engle ihjel, og så lige ham, der ikke havde gjort noget?
"Stop det!" Sagde han i angst og vaklede tøvende et skridt tilbage "Jeg har da mit menneskelige ret til at være her. Min mor er menneske!"
Han havde ingen våben på sig, og det var en dum ide at vende sig om at flygte, da hun bare kunne skyde ham. Hvis han skulle overleve, måtte han vente på vampyrenes angreb.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:54

Pandora som bare stod og kiggede på, kiggede på Englen og skævede lidt til ham. Hende's arme lå overkors, og hun stod lænet op af de der bænke. Hun sukkede tungt og kiggede derefter på jægeren som åbenbart havde tænkt sig at skyde ham, men var så tæt på at eksplodere på grund af hende's hævntørst. ''Lad mig nu bare Alec ?'' Sukkede hun efter noget tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:07

Alec sukkede og vendte bliket med englen "Jægeren er din" hun lød ligeglad. Det var dumt af kvinden. Alec ville ikke have nogen skulle dø, og ville sikre sig at jægeren ikke skyd!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:09

Pandora smilte tilfreds, '' Mange tak Alec '' Sagde hun og gik ind foran jægeren.
''Har du virkelig tænkt dig at skyde en engel ?'' Spurgte hun protesterende, selvom hun hadede engle, hun syntes jo bare de smagt godt?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:16

Alec ind foran englen og så hånligt på dusørjægeren "Hvorfor tage kampen op? Du ved du taber!" hun smilte igen. Og ventede kampen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 07:31

//Whaaaaaat?!? Pistolen er skjult!!! Ergo sigter hun ikke på nogen eller noget... I kan ikke engang se den.... 0o//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 20:24

//Kan vi ikke bare sige den der fremme? Nu hvor alle har set den???//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:28

//Undskyld! XD Jeg ved ikke liiige hvorfor jeg ikke lagde mærke til den//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Efter gudstjenesten...   Efter gudstjenesten... - Page 2 Icon_minitime

Efter gudstjenesten...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» gudstjenesten er slut
» Efter overfaldet...
» Efter shoppeturen..
» Dagen efter...
» efter festen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum